Töihin kosille ja matkakaveria

Kossin matkustelija

Moikka kaikki kivat matkustelijat! Olen ajatellut lähteä töihin kosille Kreikkaan mahdollisesti koko kaudeksi. Onko täällä ketään jolla on pyörinyt päässä samat ajatukset? Olen hakenut töihin muutamaan paikkaan ja toivottavasti niistä jotain kuuluisi! Ps. Olen siis 18-vuotta täyttävä opiskelija tyttö helsingistä ! :)

5

982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rrrronja

Mitä kautta olet löytänyt noita paikkoja, joihin olet hakenut?

• Löytyisi

Olisin kanssa kiinnostunut lähteä kosiin töihin mutta minuakin kiinnostaa, että mistä olet löytänyt paikkoja jos voisit infota vähäsen :)

• _Elena

Hei!

Saanko udella minkä alan hommiin hait Kosille ja minkämaalaisiin firmoihin? Itse menin sun ikäisenä Kosille töihin kreikkalaiseen hotelliketjuun, ja kaikki meni ihan päin honkia. Työkulttuuri on täysin erilainen sielläpäin kuin Suomessa, joten ei suosittele tällaista kenellekään! Mieti kahteen kertaan, ennen kuin lähdet.

• kosille?

Moi!

Oon ollut siellä lomalla parina vuotena ja tänä kesänä meinasin mennä mahdollisesti koko kesäksi töihin. Mul on siellä aika paljon tuttuja joilta voin pyytää apua, mut mietityttää miten saa töitä ilman baarimikkokoulutusta. Monet muut pohjoismaalaiset nimittäin alottaa kesänsä Kosilla sellasella kurssilla, mut ne baarimikkokurssit maksaa noin 1000 € :) Kivointa olis jos sais työn ilman et joutuu aluksi osallistumaan tollaselle kurssille... Kokemuksia? =)

• Jenniiiiiii

Moikka! oon ite kans ajatellu lähte kossille kaudeksi :) olen itse 19 vuotias tyttö helsingistä. En oo ite viel hakenu mitään työpaikkoja sieltä, enkä oikein tiedä että mistä pitäisi aloittaa hakemaan, onkos sulla jotai vinkkejä? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe