Moikka kaikki kivat matkustelijat! Olen ajatellut lähteä töihin kosille Kreikkaan mahdollisesti koko kaudeksi. Onko täällä ketään jolla on pyörinyt päässä samat ajatukset? Olen hakenut töihin muutamaan paikkaan ja toivottavasti niistä jotain kuuluisi! Ps. Olen siis 18-vuotta täyttävä opiskelija tyttö helsingistä ! :)
Töihin kosille ja matkakaveria
5
885
Vastaukset
- Rrrronja
Mitä kautta olet löytänyt noita paikkoja, joihin olet hakenut?
- Löytyisi
Olisin kanssa kiinnostunut lähteä kosiin töihin mutta minuakin kiinnostaa, että mistä olet löytänyt paikkoja jos voisit infota vähäsen :)
- _Elena
Hei!
Saanko udella minkä alan hommiin hait Kosille ja minkämaalaisiin firmoihin? Itse menin sun ikäisenä Kosille töihin kreikkalaiseen hotelliketjuun, ja kaikki meni ihan päin honkia. Työkulttuuri on täysin erilainen sielläpäin kuin Suomessa, joten ei suosittele tällaista kenellekään! Mieti kahteen kertaan, ennen kuin lähdet.- kosille?
Moi!
Oon ollut siellä lomalla parina vuotena ja tänä kesänä meinasin mennä mahdollisesti koko kesäksi töihin. Mul on siellä aika paljon tuttuja joilta voin pyytää apua, mut mietityttää miten saa töitä ilman baarimikkokoulutusta. Monet muut pohjoismaalaiset nimittäin alottaa kesänsä Kosilla sellasella kurssilla, mut ne baarimikkokurssit maksaa noin 1000 € :) Kivointa olis jos sais työn ilman et joutuu aluksi osallistumaan tollaselle kurssille... Kokemuksia? =)
- Jenniiiiiii
Moikka! oon ite kans ajatellu lähte kossille kaudeksi :) olen itse 19 vuotias tyttö helsingistä. En oo ite viel hakenu mitään työpaikkoja sieltä, enkä oikein tiedä että mistä pitäisi aloittaa hakemaan, onkos sulla jotai vinkkejä? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932222Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1042144Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom411957etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651483- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531135