kuin miesten?! Miksi! Vaikka nainen saa aina kun haluaa?
Naisten seksilelut halvempia
12
252
Vastaukset
- ...
Ei helv..Nyt ollaan päästy täällä nillityspalstalla jo ihan uudelle levelille..:D
- hmm...
ei ole.
- ...
hmm... kirjoitti:
ei ole.
Mut hei...Miehillähän on paremmat palkat (koska jalkojen välissä roikkuu joku ylim. uloke) niin kyllähän teillä on rahaa ostaa niitä kalliimpia seksileluja.
- hmm...
... kirjoitti:
Mut hei...Miehillähän on paremmat palkat (koska jalkojen välissä roikkuu joku ylim. uloke) niin kyllähän teillä on rahaa ostaa niitä kalliimpia seksileluja.
...
- ...
hmm... kirjoitti:
...
Onhan sulla "nyrkkikyllikki"..
- .
Voi juma! :D
No heitetään vettä kuumalle kiukaalle: naiset ei halua huonoa miestä ja jos eivät sitä hyvää saa niin ostavat ennemmin dildon tai pienen klittapöristimen.
Nainen ei aina saa, varsinkaan huonon miehen kanssa, siinä toinen syy naisten seksilelujen suosioon.
Onkohan se nyt niinkään että naisten seksilelut ovat halvempia..onhan se selvää että barbarat (varsinkin aidomman tuntuiset) sun muut maksaa enemmän kuin pelkkä dildo. Enemmän materiaalia, enemmän hintaa, ymmärrätkö?
Naisten vaatteet maksavat suhteessa enemmän kuin miesten! Aletaan nillittämään siitä! Tasa-arvo on kuollut jne..- hmm...
"No heitetään vettä kuumalle kiukaalle: naiset ei halua huonoa miestä ja jos eivät sitä hyvää saa niin ostavat ennemmin dildon tai pienen klittapöristimen. "
Uskotko tuohon itsekään? - .
hmm... kirjoitti:
"No heitetään vettä kuumalle kiukaalle: naiset ei halua huonoa miestä ja jos eivät sitä hyvää saa niin ostavat ennemmin dildon tai pienen klittapöristimen. "
Uskotko tuohon itsekään?ennen olen ilman ja nautiskelen itsekseni.
On kai niitä mielistelyyn ja miellyttämiseen erikoistuneita naisiakin jotka eivät paljoa vaadi, pääasia että on vain joku mies(vaikka ei orkkua ja nautintoa saisikaan, tai vaikka nyrkkiä tulisikin ja ukko pettäisi), näin olen ainakin kuullut. Olen eri maata ja onneksi on moni muukin nainen(heidän onnensa siis).
- jows
Jaa-a, enpä ole perehtynyt koko asiaan kun en käytä näitä seksileluja enkä myöskään harrasta yhden yön seksiä, tai kahdenkaan. Seksi tulee siinä vaiheessa mukaan parisuhdetta, kun tiedän toisen osapuolen olevan tosissaan kanssani ja rakastamme toisiamme.
- jo on kumma
ihmettä liikkuu sellaisen ihmisen mielessä joka vastaa vaikkei oo mitään vastattavaa ja sit vielä höpisee jotain ihan asian vierestä???
- ------
jo on kumma kirjoitti:
ihmettä liikkuu sellaisen ihmisen mielessä joka vastaa vaikkei oo mitään vastattavaa ja sit vielä höpisee jotain ihan asian vierestä???
Hah hah haa.. ei ainakaan se mitä sun mielessäs liikkuu pervo.. :D
- JuubaJaaba
jo on kumma kirjoitti:
Tyhmään kysymykseen, tyhmä vastaus ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741410Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13957Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90818Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv45605Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47603Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134598Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50564