jos ystäväsi joutuisi hullujenhuoneeseen?
Loppuisiko ystävyys siihen?
Mitä
61
582
Vastaukset
mikäli hän olisi jollain tavoin yrittänyt vahingoittaa minua.
- Marjelie
välttämättä yritä tappaa. Rikolliset tappavat sinut.
Marjelie kirjoitti:
välttämättä yritä tappaa. Rikolliset tappavat sinut.
voi ihmistä vahingoittaa.
Nykyaikana moni sairaseläkeläisistä ovat heitä jotka ovat saaneet sairauseläkkeensä masennuksesta.masennuspohjaisia- Ystävätön hullu.
runontaja kirjoitti:
voi ihmistä vahingoittaa.
Nykyaikana moni sairaseläkeläisistä ovat heitä jotka ovat saaneet sairauseläkkeensä masennuksesta.masennuspohjaisiahullujen huoneilla. Olen ilman yhtään ystävää...
Ystävätön hullu. kirjoitti:
hullujen huoneilla. Olen ilman yhtään ystävää...
sitten hakeutua sinne huoneeseen kavereittesi kanssa
- monte34
mielisairaalassa töissä.
tunsin sen enne ku valmistu - Crocuta
No ei tietenkään
- the people of world
teko, mitä monte olisi ikinä tehhnyt ihmiskunnalle. Voisi laulaa
http://www.youtube.com/watch?v=ne7fPpxAnuM- monte34
mää vaik räjäyttäisin sen mestan
Siellähän vasta tarvitaankin ystäviä, jotka käyvät tapaamassa sairasta, kun hoito on sopivassa vaiheessa.
jos jonku kanssa ystävystyn, se on silloin myös vahvaa laatua.
senpä takia mulla ei ystäviä ookkaan. :D- BlueNightSatin
ole loppunut eikä lopu. :)
mutta, kun hän löysi sieltä vanhan papan, jonka kanssa siirtyi sairaalasta kadulle vetämään huumeita, niin yhteydenpito jostain syystä lakkasi.
- n.sorsa
mielisairaalaan. Asiaan, ei se ole syy lopettaa ystävyttä siihen ystävän mielisairaalaan joutumiseen, sairauksia on monenlaisia ja onneksi niihin on olemassa nykypäivänä lääkitys ja ihminen tulee toivotaan ihan kuntoon. Parempi on ihmisen joka sairastuu hoitaa itseensä, kun pahinmillaan itseään hoitamatta tulee itsetuho ajatuksia ja saattaa vahigoittaa itseään tai muita ihmisiä. Onhan kuuluisuuksiakin sairastunnut mielisairauksiiin ympäri maailmaa ja maanis tilassa ovat tehneet, runoja, musiikkia ymm.
Alla mielialahäiriöistä kärsinneistä kuuluisista ihmisistä, jos ainakin osa ovat mielisairaalassakin olleet.
PST.en sunnuntaina yleinsä kirjuittele.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_tunnetuista_mielialahäiriöisistä - tubu.
joka minulla koskaan on ollut joutui 14-vuotiaana mielisairaalaan suljetulle osastolle, pimahti ihan totaalisesti. Hänen luonteensa muuttui niin radikaalisti, että en yrityksistäni huolimatta pystynyt pitämään yllä enää ystävyyssuhdetta. Diagnoosi oli nuoruusiän skitsofrenia. Arvatkaa oliko vähän pelottavaa käydä kävelylenkillä hänen kanssaan lammen rannalla kun hän yhtäkkiä saattoi sanoa, että "joku ääni käskee häntä työntämään minut tuonne lampeen". Tavallaan häpesin itseäni kun katkaisin välimme mutta en pystynyt muutenkaan toimimaan. Sikäli on mielisairaalaympäristö tuttua, että siskoni on työskennellyt mielisairaanhoitajana jo pari vuosikymmentä kuuluisassa Niuvanniemen sairaalassa jossa on luultavasti Suomen kipeimmät ihmiset. Olen itsekin asunut muutaman vuoden Niuvanniemen sairaala-alueella henkilökunnan asuntolassa kun en siihen hätään parempaa asuntoa onnistunut saamaan. Täytyy myöntää, että vähän hirvitti liikkua iltaisin siellä.
- ihhä'oj'oj'
Ahaa? Tällä erää teillä jälleen on teemana "hulluus" ( toi kestoaiheenne...). Nimimerkki geniomäntsäri (vai mikä se nyt on?) näemmä kyselee siitä aiheesta, dazu on jankuttanut aiheesta varmasti kaiken palstalla käymisen aikansa ja hei...waitta minute, kun mä tsekkaan, että moni muu 'jengistänne' tällä erää olisi kiinnostunut hulluudesta väärällä palstalla...
Joo. En pidä hulluista. Sehän siis tarkoittaa sitä, että MT3- lähetteen jälkeen joku tyyppi viettää pöppölässä enemmän, kuin viisi päivää. Ero kuitenkin on sillä, että puhuks sä esimerkiksi päihteiden käytön vuoksi pöpähtäneestä, kakarasta vaiko aikuisesta...Lapsia koskee erilaiset mt- säädökset, kuin aikuisia (esim.). En mä ystävää hylkäisi, jos mieleltään sairastuisi, mutta tosi vaikeaa ainakin vakavasti mieleltään häiriintyneen kanssa olisi ystävä olla. Tiedän esim. eroon päätyneen liiton, jossa yks tyyppi oli julkitunnustettu nero, mutta se toinen osapuoli ( suhteessa) ei jaksanut.
Pitäisikö sinun olla kiinnostunut muista asioista, kuin epämiellyttävistä, vaiko haluatko häätää vittuun keskustelemasta esimerkiksi minut ( kohta tulen hulluksi tota väärille palstoille pynkäävää tyhmyyttä lukiessani...)? En halua keskustella mielenterveyskysymyksistä ja jos haluaisin, menisin itse aihetta koskeville palstoille. Eikö teillä sitten tulisi väääähääään ankeaaa, kun ei olisi ketään, joka oikeesti osaa kirjoittaa? Nyt jo suurinpiirtein r*nkkaatte ja kyttäätte sitä, että mä olen lahjakas ( onks kotikaupungissasi sentään kyläkauppa?*reps*. Minä ainakin olen ihan loukkaantunut ja suuttunut, että tollaisia juntteja edes on olemassa maailmassa, kuin sinä. Mitään vikaa ei ole siinä, että kyselee, mutta miksi teille on niin vaikeaa miettiä, että miten aloitukset voisi muotoilla tai että mikä olisi korrektein palsta asioillenne?
Tulee tunne, että tyyppi jotenkin yrittää utsia....(sori). En avaudu elämästäni sinulle: et herätä luottamusta.- ...
Genio.Mente kirjoitti:
sä oot karannut?
Minä en tiedä mistä se on, mutta siellä on varmaan ihka oikea ostoskeskuskin. Ja se jos joku on lahjakkuuden merkki.
... kirjoitti:
Minä en tiedä mistä se on, mutta siellä on varmaan ihka oikea ostoskeskuskin. Ja se jos joku on lahjakkuuden merkki.
Itsekin olen ihaillut jo vuosia tämän anonyymin satunnaisen palstakävijän poikkeuksellisia kirjoittajan lahjoja. Kerrassaan mykistävää tuotantoa tulee sen näppikseltä...
- läscs<'js
Genio.Mente kirjoitti:
sä oot karannut?
En mistään. Ihan sinun kaltaisiasi palstasikoja tässä vain ihmettelen. Saiko putkirunkkarilinjasi suoritettua ilman ehtoja?:D Kammoa, että tollanen itseoppinut mukafilosofoiva yrittää ihan opettaakin ihmisiä, joilla oikeasti on substanssia. Mistä lie räkärööristä säkin olet peräisin(?). Enkä minöö saisi kirijuuttaa kesekustelukustelupalstala, hääd? Tyyppi on ketjun aloittajan palstakamu aivan takuuulla.:D Pelle.
- häoh'
... kirjoitti:
Pervo: Oletko kiinnostunut minun _persoonastani_? Yäk mitä sekopäitä tällä palstalla...
läscs<'js kirjoitti:
En mistään. Ihan sinun kaltaisiasi palstasikoja tässä vain ihmettelen. Saiko putkirunkkarilinjasi suoritettua ilman ehtoja?:D Kammoa, että tollanen itseoppinut mukafilosofoiva yrittää ihan opettaakin ihmisiä, joilla oikeasti on substanssia. Mistä lie räkärööristä säkin olet peräisin(?). Enkä minöö saisi kirijuuttaa kesekustelukustelupalstala, hääd? Tyyppi on ketjun aloittajan palstakamu aivan takuuulla.:D Pelle.
Et sä voi olla tosissaan...
Mutjoo. Katsos kun jotkut tarvitsee kouluja oppiakseen, toiset oppii ilman koulujakin ja kolmannet ei opi sitten millään...
Ps. Putkirunkkaus on aika vaativa homma. Kaikista ei siihen ole ja sinäkin varmaan tykkäät, että putket on kunnossa(vesi juoksee ja viemärit vetää)- lscj'spj
Genio.Mente kirjoitti:
Et sä voi olla tosissaan...
Mutjoo. Katsos kun jotkut tarvitsee kouluja oppiakseen, toiset oppii ilman koulujakin ja kolmannet ei opi sitten millään...
Ps. Putkirunkkaus on aika vaativa homma. Kaikista ei siihen ole ja sinäkin varmaan tykkäät, että putket on kunnossa(vesi juoksee ja viemärit vetää)Haloo: älä vedä tota alemmuudentuntoisen pellen ikuista argumenttia, että mukamas toiset "oppii ilman koulujakin"... Vitsi joo varmaan oppiikin ja aivan varmasti ihminen oppii monia asioita kouluja käymättäkin, mutta suutari voi pysyä lestissään ainakin, jos kuvittelisi taidoistaan liikaa: esimerkiksi filosofia (muunmuassa) ihan todella on sellainen ala, että niistä aiheista _ei voi_ älyllisesti keskustella oppineen kanssa kukaan muu, kuin toinen kouluoppinut. Sori. Ja putkirunkkauksestakaan ei voi keskustella kukaan muu, kuin putkirunkkariksi oppinut ( sori siihen ei mulla ainakaan taidot riitä).
lscj'spj kirjoitti:
Haloo: älä vedä tota alemmuudentuntoisen pellen ikuista argumenttia, että mukamas toiset "oppii ilman koulujakin"... Vitsi joo varmaan oppiikin ja aivan varmasti ihminen oppii monia asioita kouluja käymättäkin, mutta suutari voi pysyä lestissään ainakin, jos kuvittelisi taidoistaan liikaa: esimerkiksi filosofia (muunmuassa) ihan todella on sellainen ala, että niistä aiheista _ei voi_ älyllisesti keskustella oppineen kanssa kukaan muu, kuin toinen kouluoppinut. Sori. Ja putkirunkkauksestakaan ei voi keskustella kukaan muu, kuin putkirunkkariksi oppinut ( sori siihen ei mulla ainakaan taidot riitä).
mitä keskusteltavaa filosofiasta on koulutetun ajattelukyvyttömän kopiokoneen kanssa, joka ei ymmärrä luettua, vaan kertoo sen minkä hänelle on koulussa opetettu?
- lf'csjcf
Genio.Mente kirjoitti:
mitä keskusteltavaa filosofiasta on koulutetun ajattelukyvyttömän kopiokoneen kanssa, joka ei ymmärrä luettua, vaan kertoo sen minkä hänelle on koulussa opetettu?
No enpä tiedä, että millaisia päästään vinksahtaneita ja moraalittomia mainitsemasi kaltaisia "kopiokoneita" sinun ilmeisen kummalliseen ystäväpiiriisi kuuluu, mutta kiitos olisi ihan mielettömän mukavaa, jos minut jättäisit rauhaan! Olet epänormaalin kiinnostunut minun persoonastani. Ja aivan takuulla osin myös kadehdit spontaania kykyäni tuottaa pohdittua tekstiä. Susta ei ajatusten tuottamiseen nimittäin ole - eihän sulla mistään herää mitään levelistä one kakkoseen nousevaa päätelmää, vaan kaikki on tota (putki?)runkkarin pimeää narsistista kehäpäätelmää sulla.
Anteeks mutta se että sä olet tyhmä ( ilmeisimminkin aivan aidosti sentään sitä), ei ole mun vikani.
Muistuttaisin yhä siitä ( vaikka kaikki faktoja esille tuovat kirjoitukseni yleensä poistatellaankin... siat!), että minä olen ainoastaan internetin julkisella keskustelupalstalla keskustelemassa käyvä, ja ainakin oman tietoni mukaan kaikille palstakeskustelijoille tuntematon henkilönä. No connections (täten) esim. suhun(kaan). En tunne pervo - S24:a. *reps*. Junttiämmätkö ja (te?) sovakotko metsästää seuraa, vaiko miten?
Uskomaton molopää säkin: edes keskustelupalstalla et osaa tulkita tuntemattoman kirjoittamaa tekstinä. Olis hirveää, jos olis päästään noin höyry, kuin esim. sä silmiini vaikutat palstailmaisusi perusteella olevan. lf'csjcf kirjoitti:
No enpä tiedä, että millaisia päästään vinksahtaneita ja moraalittomia mainitsemasi kaltaisia "kopiokoneita" sinun ilmeisen kummalliseen ystäväpiiriisi kuuluu, mutta kiitos olisi ihan mielettömän mukavaa, jos minut jättäisit rauhaan! Olet epänormaalin kiinnostunut minun persoonastani. Ja aivan takuulla osin myös kadehdit spontaania kykyäni tuottaa pohdittua tekstiä. Susta ei ajatusten tuottamiseen nimittäin ole - eihän sulla mistään herää mitään levelistä one kakkoseen nousevaa päätelmää, vaan kaikki on tota (putki?)runkkarin pimeää narsistista kehäpäätelmää sulla.
Anteeks mutta se että sä olet tyhmä ( ilmeisimminkin aivan aidosti sentään sitä), ei ole mun vikani.
Muistuttaisin yhä siitä ( vaikka kaikki faktoja esille tuovat kirjoitukseni yleensä poistatellaankin... siat!), että minä olen ainoastaan internetin julkisella keskustelupalstalla keskustelemassa käyvä, ja ainakin oman tietoni mukaan kaikille palstakeskustelijoille tuntematon henkilönä. No connections (täten) esim. suhun(kaan). En tunne pervo - S24:a. *reps*. Junttiämmätkö ja (te?) sovakotko metsästää seuraa, vaiko miten?
Uskomaton molopää säkin: edes keskustelupalstalla et osaa tulkita tuntemattoman kirjoittamaa tekstinä. Olis hirveää, jos olis päästään noin höyry, kuin esim. sä silmiini vaikutat palstailmaisusi perusteella olevan.kohtaa sun ajattelussa on ongelma? Se on siinä, että sinä haluat epätoivoisesti ajatella ajatuksia omina ja et osaa pelkästään ajatella ajatuksia. Sellainen ajattelutapa on hyvin rajoittavaa.
"Muistuttaisin yhä siitä ( vaikka kaikki faktoja esille tuovat kirjoitukseni yleensä poistatellaankin... siat!), että minä olen ainoastaan internetin julkisella keskustelupalstalla keskustelemassa käyvä, ja ainakin oman tietoni mukaan kaikille palstakeskustelijoille tuntematon henkilönä. No connections (täten) esim. suhun(kaan). En tunne pervo - S24:a. *reps*. Junttiämmätkö ja (te?) sovakotko metsästää seuraa, vaiko miten?"
Keskustelutaito ei kuulu vahvuuksiisi. Et osaa keskustella, ellei joku rapsuta sua sopivasti leuan alta.
Ps. Ootko jurrissa?- öhäjhn'
Genio.Mente kirjoitti:
kohtaa sun ajattelussa on ongelma? Se on siinä, että sinä haluat epätoivoisesti ajatella ajatuksia omina ja et osaa pelkästään ajatella ajatuksia. Sellainen ajattelutapa on hyvin rajoittavaa.
"Muistuttaisin yhä siitä ( vaikka kaikki faktoja esille tuovat kirjoitukseni yleensä poistatellaankin... siat!), että minä olen ainoastaan internetin julkisella keskustelupalstalla keskustelemassa käyvä, ja ainakin oman tietoni mukaan kaikille palstakeskustelijoille tuntematon henkilönä. No connections (täten) esim. suhun(kaan). En tunne pervo - S24:a. *reps*. Junttiämmätkö ja (te?) sovakotko metsästää seuraa, vaiko miten?"
Keskustelutaito ei kuulu vahvuuksiisi. Et osaa keskustella, ellei joku rapsuta sua sopivasti leuan alta.
Ps. Ootko jurrissa?Eiku: toi sekopäinen _pakkomielle_ esim. sinun taholtasi _persoonaani_ kohtaan haittaa mua keskusteluissani tällä keskustelupalstalla vakavasti, kosken ole esiintynyt persoonana koskaan, en sitä missään esitellyt, enkä ole edes S24:n jäsen.
Sinulla on joku molopää kaveri, niinkö? Ja sitten olette ajatelleet ( te tyypillisesti kahden lauseen pellet...), että hei musta voisi hyötyä, niinkö? Yritä nyt käsittää, että mä en ole niin tyhmä, kuin sä luulet. Toki mun omn tapeltava sietokykyni kanssa koko ajan, koska mulla ei ole puolellani keskustelupalstalla mitään kaverikompparisakkeja internetin pellellä keskustelupalstalla ja koska tiedän, että joku miina tai tietoinen harhaanjohtamisyritys teidän r*nkkareiden lähes jokaisessa sanomassa mulle on. Ette käyttäydy tuntemattoman vilpittömyydellä. En koskaan ole oppimut käsittämään, että mitä v*ttua te minusta haluatte. Etkä sä sitä mulle kertoisikaan. Moraalisi on sian moraalia, kuten varmasti on ystäviesikin. Ja usko pois, että stalkerointi-shoullanne mua kohtaan teette ainoastaan itsestänne pellen. Sen runkun minä mieluusti kiroaisin, joka minun persoonaani alunperin häiriintyneesti takertui. En halua tai ole halunnut tutustua keneenkään teihin ihmisinä. öhäjhn' kirjoitti:
Eiku: toi sekopäinen _pakkomielle_ esim. sinun taholtasi _persoonaani_ kohtaan haittaa mua keskusteluissani tällä keskustelupalstalla vakavasti, kosken ole esiintynyt persoonana koskaan, en sitä missään esitellyt, enkä ole edes S24:n jäsen.
Sinulla on joku molopää kaveri, niinkö? Ja sitten olette ajatelleet ( te tyypillisesti kahden lauseen pellet...), että hei musta voisi hyötyä, niinkö? Yritä nyt käsittää, että mä en ole niin tyhmä, kuin sä luulet. Toki mun omn tapeltava sietokykyni kanssa koko ajan, koska mulla ei ole puolellani keskustelupalstalla mitään kaverikompparisakkeja internetin pellellä keskustelupalstalla ja koska tiedän, että joku miina tai tietoinen harhaanjohtamisyritys teidän r*nkkareiden lähes jokaisessa sanomassa mulle on. Ette käyttäydy tuntemattoman vilpittömyydellä. En koskaan ole oppimut käsittämään, että mitä v*ttua te minusta haluatte. Etkä sä sitä mulle kertoisikaan. Moraalisi on sian moraalia, kuten varmasti on ystäviesikin. Ja usko pois, että stalkerointi-shoullanne mua kohtaan teette ainoastaan itsestänne pellen. Sen runkun minä mieluusti kiroaisin, joka minun persoonaani alunperin häiriintyneesti takertui. En halua tai ole halunnut tutustua keneenkään teihin ihmisinä.voisin hyötyä sinusta?
Sitten toinen heikkoutesi on se, että liityt keskusteluun aina persoonaa arvostellen ja mitätöiden.
" En halua tai ole halunnut tutustua keneenkään teihin ihmisinä."
Nojaa. Jos nyt olet aito eewari, niin kyllä sä mua olet joskus karismaattiseksi ja seksikkääksi haukkunut. Tiedä nyt niistä sun haluista...- läcsojks
Genio.Mente kirjoitti:
voisin hyötyä sinusta?
Sitten toinen heikkoutesi on se, että liityt keskusteluun aina persoonaa arvostellen ja mitätöiden.
" En halua tai ole halunnut tutustua keneenkään teihin ihmisinä."
Nojaa. Jos nyt olet aito eewari, niin kyllä sä mua olet joskus karismaattiseksi ja seksikkääksi haukkunut. Tiedä nyt niistä sun haluista...Tolvana: mä vietän usein jopa viikkoja käymättä koko foorumilla ja en tosiaankaan ole vastuussa *puuskahtaa* mistään sellaisista, että jos te yksisoluiset kuvittelette, kuinka mukamas vttu aina olis joku yksi sama nimimerkitön kyseessä, kun omat palstakaveris pöllöt keskustelupalstalla sekoilee tai että jos joku palstanarsisti(kavereitasi?) saa ei- toivottua palautetta lukijoilta... Enkä pidä(!!) siitä, että SÄ määrittelet mua _persoonana_. En tunne sinua, porsas! En tunne KETÄÄN teistä. Rajaa tohon sikailuusi: en usko, että jos silmäkkäin kohdattaisiin, edes sinä kehtaisit ikinä punastumatta miettiä, että mitä v*tun sontaa sinä kavereinesi olet sua tyystin tuntemattomalle mulle keskustelupalstalla viljellyt...
Arvaa, kuinka suurta älyä ja harkintaa on kaltaiseltani teitä palstakävijöitä TYYSTIN tuntemattomalta vaatinut pysyä edes _niinkin_ asiallisena vastineissani SIIHEN vastaanottamaani asiattomaan keskustelupalstapaskaan, kuin minä olen pysynyt. Joku esim. sun kaltaisellas päällä varustettu kiipeäis varmaan jo kiikkuun vastaavasta... Mutta narsismi on varmaan helppoa idiootillekin(?): kuka tahansa pystynee(?) esittämään mukamas oikeudenmukaista tai asiallista keskustelupalstakävijää, vaikka olisi tyylillisesti apuverbaliikalla varustettua sairasta, jos kerran on pari kanssaan yhtä keskustelukyvytöntä kaveriaan keskustelupalstalla ja jos vaalii sitä idiotismia, että kaltaiseni nimimerkittömät tuntemattomat keskustelupalstakävijät eivät olisi ihmisiä. kun hulluja siellä sairaaloissa. Esim. itsemurha-altis henkilö, joka vetää pilleri-yliannostuksen kerta viikkoon vaikka pari kk ajan, pääsee suljetulle muutamaksi kuukaudeksi, vaikkei hullu olisikaan.
Minä tiedän yhden hysteerisen tytön, joka suunnilleen näillä avuilla itsensä sairaalaan pääsi hoitamaan.
Joo ja eihän tämä nyt välttämättä ollut suoraan mt-palstojen kamaa, vaan sopii myös suhteet ja tunteet-osioon ihan mahtavasti.läcsojks kirjoitti:
Tolvana: mä vietän usein jopa viikkoja käymättä koko foorumilla ja en tosiaankaan ole vastuussa *puuskahtaa* mistään sellaisista, että jos te yksisoluiset kuvittelette, kuinka mukamas vttu aina olis joku yksi sama nimimerkitön kyseessä, kun omat palstakaveris pöllöt keskustelupalstalla sekoilee tai että jos joku palstanarsisti(kavereitasi?) saa ei- toivottua palautetta lukijoilta... Enkä pidä(!!) siitä, että SÄ määrittelet mua _persoonana_. En tunne sinua, porsas! En tunne KETÄÄN teistä. Rajaa tohon sikailuusi: en usko, että jos silmäkkäin kohdattaisiin, edes sinä kehtaisit ikinä punastumatta miettiä, että mitä v*tun sontaa sinä kavereinesi olet sua tyystin tuntemattomalle mulle keskustelupalstalla viljellyt...
Arvaa, kuinka suurta älyä ja harkintaa on kaltaiseltani teitä palstakävijöitä TYYSTIN tuntemattomalta vaatinut pysyä edes _niinkin_ asiallisena vastineissani SIIHEN vastaanottamaani asiattomaan keskustelupalstapaskaan, kuin minä olen pysynyt. Joku esim. sun kaltaisellas päällä varustettu kiipeäis varmaan jo kiikkuun vastaavasta... Mutta narsismi on varmaan helppoa idiootillekin(?): kuka tahansa pystynee(?) esittämään mukamas oikeudenmukaista tai asiallista keskustelupalstakävijää, vaikka olisi tyylillisesti apuverbaliikalla varustettua sairasta, jos kerran on pari kanssaan yhtä keskustelukyvytöntä kaveriaan keskustelupalstalla ja jos vaalii sitä idiotismia, että kaltaiseni nimimerkittömät tuntemattomat keskustelupalstakävijät eivät olisi ihmisiä."Mutta narsismi on varmaan helppoa idiootillekin(?): kuka tahansa pystynee(?) esittämään mukamas oikeudenmukaista tai asiallista keskustelupalstakävijää, vaikka olisi tyylillisesti apuverbaliikalla varustettua sairasta, jos kerran on pari kanssaan yhtä keskustelukyvytöntä kaveriaan keskustelupalstalla ja jos vaalii sitä idiotismia, että kaltaiseni nimimerkittömät tuntemattomat keskustelupalstakävijät eivät olisi ihmisiä."
Jep. Jopa sinäkin.lscj'spj kirjoitti:
Haloo: älä vedä tota alemmuudentuntoisen pellen ikuista argumenttia, että mukamas toiset "oppii ilman koulujakin"... Vitsi joo varmaan oppiikin ja aivan varmasti ihminen oppii monia asioita kouluja käymättäkin, mutta suutari voi pysyä lestissään ainakin, jos kuvittelisi taidoistaan liikaa: esimerkiksi filosofia (muunmuassa) ihan todella on sellainen ala, että niistä aiheista _ei voi_ älyllisesti keskustella oppineen kanssa kukaan muu, kuin toinen kouluoppinut. Sori. Ja putkirunkkauksestakaan ei voi keskustella kukaan muu, kuin putkirunkkariksi oppinut ( sori siihen ei mulla ainakaan taidot riitä).
En ole yhtään filosofiaa opiskellutta tavannut, joka tajuaisi hevon vittua filosofiasta. Akateeminen filosofia on narisistista kuraa, mikä on täysi vastakohta filosofialle. Siellä vääristellään oikeiden filosofien sanomaa tukemaan kapitalistisia päämääriä ja materialistisia houreita.
Suomen yliopistomaailmasta ei ole sotien jälkeen valmistunut yhtään filosofiaa millään tavalla käsittävää henkilöä.- lskc'sj
Genio.Mente kirjoitti:
"Mutta narsismi on varmaan helppoa idiootillekin(?): kuka tahansa pystynee(?) esittämään mukamas oikeudenmukaista tai asiallista keskustelupalstakävijää, vaikka olisi tyylillisesti apuverbaliikalla varustettua sairasta, jos kerran on pari kanssaan yhtä keskustelukyvytöntä kaveriaan keskustelupalstalla ja jos vaalii sitä idiotismia, että kaltaiseni nimimerkittömät tuntemattomat keskustelupalstakävijät eivät olisi ihmisiä."
Jep. Jopa sinäkin.Ei mulla ole mitään kavereita tällä keskustelupalstalla ja ihan omilla keskustelijan kyvyilläni kirjoitan kaiken, mitä kirjoitan. Ottaa pataan, kun nyt ilmeisesti on käynyt niin, että sä ja muut kahden lauseen spedet vääristelette keskustelukonktekstia. Toi on ihan pöpiä käytöstä teiltä. Ja älä perverssi tule sotkemaan mua tähän kesustleuyhteisöön: sika keskustelupalstakyttäri kuule minä en ikinä ole siitä asiasta ollut kiinnostunut. Miksi juntit mua kiinnóstaisi? Haloo!
lskc'sj kirjoitti:
Ei mulla ole mitään kavereita tällä keskustelupalstalla ja ihan omilla keskustelijan kyvyilläni kirjoitan kaiken, mitä kirjoitan. Ottaa pataan, kun nyt ilmeisesti on käynyt niin, että sä ja muut kahden lauseen spedet vääristelette keskustelukonktekstia. Toi on ihan pöpiä käytöstä teiltä. Ja älä perverssi tule sotkemaan mua tähän kesustleuyhteisöön: sika keskustelupalstakyttäri kuule minä en ikinä ole siitä asiasta ollut kiinnostunut. Miksi juntit mua kiinnóstaisi? Haloo!
"Miksi juntit mua kiinnóstaisi? Haloo!"
Ai et ole kiinnostunut itsestäsi?dazu kirjoitti:
En ole yhtään filosofiaa opiskellutta tavannut, joka tajuaisi hevon vittua filosofiasta. Akateeminen filosofia on narisistista kuraa, mikä on täysi vastakohta filosofialle. Siellä vääristellään oikeiden filosofien sanomaa tukemaan kapitalistisia päämääriä ja materialistisia houreita.
Suomen yliopistomaailmasta ei ole sotien jälkeen valmistunut yhtään filosofiaa millään tavalla käsittävää henkilöä.Tuli vaan hätäinen reaktio, kun tuon akateemisen filosofian kehuminen on mulle aikamoinen punainen vaate. Johtuen tosiaan ihan siitä, että siellä koulussa ei porukka tiedä, mitä opiskelee, eikä aihe edes osu kohdilleen. Filosofiassa nyrkkisääntöinä opiskelussa ovat; lue vain alkuperäisteoksia, äläkä lue itseäsi tyhmempien kirjoittamia kirjoja. Luennot ja oppikirjat, sekä väärin asetetut kysymykset vain haittaavat ja harhaajohdattavat opintoja.
- lcks'lkv
Genio.Mente kirjoitti:
"Miksi juntit mua kiinnóstaisi? Haloo!"
Ai et ole kiinnostunut itsestäsi?En ole kiinnostunut häiriintyneistä, jotka leimailevat vailla perustelua. Se olisi tyystin eri asia, jos tässä face to face keskustelisin ihmisen kanssa, jonka minä tiedän ja asia ei ole siten.
Just jonkun sössärin tampio aloitus poistatettiin, mihin otin kritisoivilla vastineilla osaa ja missä joku ahdistelija yritti esiintyä mukamas oikein kaverinanikin. Mä en suoraan sanottuna pidä siitä, että kyttärit näemmä ovat tietävinään minusta jotakin, ja että sitten härskisti käyttävät hyväkseen ilmiselvää tietämättömyyttäni. Mitään vihamiehiä mulla ei tietääkseni ole: tuttaviini eiiiiii kuuuuulu yyyhtäkään tämän keskustelupalstan kävijöistä ja siitäkin persereiästä pääsin onneksi aikoinaan eroon, missä oli joitakuita molopäitä, jotka kadehtivat perhettäni ja ihan esim. sitä tavallista asiaa, että jollakulla on vaikka velkarahasta perse ruvella rehellisellä työllä maksettu tavis omakotitönö.
Sinäkin amisgeeniomäntsäri: Voisitko tehdä jotakin muuta, kuin vittuilla? Kiinnostuksesi persoonaani kohtaan on perverssiä luonteeltaan. Näkyy ihan matkojen päähän. Vttu mä tyyppi en ole kiinnnostunut susta ja sä pervo (outo) riekut kimpussani. Aika epätasainen asetelma, etten sanoisi... lcks'lkv kirjoitti:
En ole kiinnostunut häiriintyneistä, jotka leimailevat vailla perustelua. Se olisi tyystin eri asia, jos tässä face to face keskustelisin ihmisen kanssa, jonka minä tiedän ja asia ei ole siten.
Just jonkun sössärin tampio aloitus poistatettiin, mihin otin kritisoivilla vastineilla osaa ja missä joku ahdistelija yritti esiintyä mukamas oikein kaverinanikin. Mä en suoraan sanottuna pidä siitä, että kyttärit näemmä ovat tietävinään minusta jotakin, ja että sitten härskisti käyttävät hyväkseen ilmiselvää tietämättömyyttäni. Mitään vihamiehiä mulla ei tietääkseni ole: tuttaviini eiiiiii kuuuuulu yyyhtäkään tämän keskustelupalstan kävijöistä ja siitäkin persereiästä pääsin onneksi aikoinaan eroon, missä oli joitakuita molopäitä, jotka kadehtivat perhettäni ja ihan esim. sitä tavallista asiaa, että jollakulla on vaikka velkarahasta perse ruvella rehellisellä työllä maksettu tavis omakotitönö.
Sinäkin amisgeeniomäntsäri: Voisitko tehdä jotakin muuta, kuin vittuilla? Kiinnostuksesi persoonaani kohtaan on perverssiä luonteeltaan. Näkyy ihan matkojen päähän. Vttu mä tyyppi en ole kiinnnostunut susta ja sä pervo (outo) riekut kimpussani. Aika epätasainen asetelma, etten sanoisi...Rakas Eewari! Lähtisitkö kanssani ulos ja tutustuttaisi siinä samalla paremmin? Voitais harrastaa vaikka Loogista Argumentaatiota lasillisten ääressä.
Mut aiheesta keskusteluun. Mitä mieltä sä olet länsimaisesta pankkijärjestelmästä? Voitaisi lähestyä aihetta vaikkapa filosofisesti.
Ja miettiessään vastausta, voit kuunnella vaikka musiikkia. Tässä jotain kivaa kuunneltavaa...
http://www.youtube.com/watch?v=pUVtmf9zXt8- 'skdojk
dazu kirjoitti:
Suomen yliopistomaailmasta ei ole sotien jälkeen valmistunut yhtään filosofiaa millään tavalla käsittävää henkilöä.*repsistä* Olet melko asenteellinen ja alemmuuden tuntoinen ( toivottavasti _ei_ ikinä törmätä..)?:D
Katos pojuliini: asia on siten ( ihan vaikka siinä, esimerkin omaisesti, filosofiassakin), että paskaa pystyy varmastikin suoltamaan vaikka hikiän ykköstuuletinkin, mutta _koodisto_ tietynlaisen kielen ymmärtämiseen on mahdollista ainoastaan asioita tunteville ja asioita opiskelleille ( alasta riippumatta on asia juuri näin). Argumentointisäännöt, esim.: Väitäks sä (pelle?), että joku v*tun satunnainen filosofiafanittaja pataässä kaupan hedelmäpelipaikalta mukamas tietäisi filosofiset argumentointisäännöt, kun se tykkää filosofoida? Ei muuten tiedä. Et ehkä usko tätä, mutta argumentointiin perehtynyt erottaa salamana kehäpäätelmän - se patapää hedelmäpelaaja ehkä ( aina) ei.
Kun mä olin 18-vee, mä jaksoin sietää mukafilosofisia merkonomippullia, jotka oli lukeneet sen yhden tai kaksi kirjaa. Enää se ei onnistuisi: musta on ehkä tullut aika kylmä, mutta (rehellinen tunnustus) totuushan on se, että mitään ei laiskaperse elämässään saa. Kyllä mun on vaikeampaa arvostaa ihmisiä, jotka eivät ole kiinnostúneita sivistämään itseään. En ymmärrä sellaisia. Ja se tittelin kaipuu siitä ei- mistään on jotakin aivan absurdia yhteiskunnassa: joka helvetin sorvo haluaisi olla muka joku "nomi": hei viitoitinnomi, nurkan pituuden mittaaja nomi, sosiaalisesti tosi kompetentti nomi... An' kaikki kestää.
- Marjelie
tuo varjokuvani on taas seurannut lenkiltä mukaani ja jopa ehtinyt koneellekin ennen minua.
Kiirettä on pitänyt. - n.sorsa
suurin ryhmä varhaiseläkeellee siirtyvistä ihmisistä, sekä armeejan keskyetäjistä kärsivät mielenterveysongelmista. Tämä yhteiskuntamme ei voi hyvin ja määrärahoja leikataan ihan väärästä päästä sosiaali ja terveyspuolelta.
- Marjelie
katselin tuota linkittämääsi listaa. Taiteellisia, herkkiä ihmisiä,viisaitakin. Kukapa sen edeltäkäsin tietää keneenkä masennus iskee ja minkä vuoksi.
Tulipahan mieleeni Mark Twainin ajatus:
Jokainen ihminen on kuu: omistaa pimeän puolen, jota ei koskaan paljasta kenellekään. - n.sorsa
Marjelie kirjoitti:
katselin tuota linkittämääsi listaa. Taiteellisia, herkkiä ihmisiä,viisaitakin. Kukapa sen edeltäkäsin tietää keneenkä masennus iskee ja minkä vuoksi.
Tulipahan mieleeni Mark Twainin ajatus:
Jokainen ihminen on kuu: omistaa pimeän puolen, jota ei koskaan paljasta kenellekään.jopa hekisesti vahvoillakin ihmisillä voi psyyke pettää.
Ei tarvii isokaan asia aina olla elämässä, kun saattaa psyyke menee joillakin ihmisillä ja voivat joutua jopa hoitoon siitä syytä.
Meillä ihmisillä on mekanismi kaikilla niin erillainen, että ei koskaan voi tietää edeltä käsin asioita ihminen voi tarvita jopa sairaalahoitoa, joilekkin saattaa riittää pelkästään oikea lääkitys lääkäriltä, ei tarvii ihan mielisairaalaan joutua.
Mutta on ihmisellä psyykeen kanssa ongelmia niin hyvä on hakea ajoissa apua oikeilta ihmisiltä, ettei ajauduta ongelmineen siihen pisteeseen, mikä saattaa olla kohtalokasta pahinmillaan itselle tai muille ihmisille.
Ei kai mielisairaus yksistään kenellekään ole syy lopettaa ystävyyttä. Tietysti on mahdollista, että mielisairas tekee jotain sellaista, mikä tekee ystävyydestä mahdottomuuden. Esimerkiksi ei söisi lääkkeitään, käyttäytyisi väkivaltaisesti jne...
- almasty
Olisin ystäväni tukena hänen ongelmissaan.
- kirpela
sairaus siinä kun muukin.
- dayum
kun selkeä valtaosa jaksaa uskoa siihen, ettei ystävyys moiseen lopahtaisi. Joku voisi tietysti epäillä että noinkohan todellisuudessa kuitenkaan menisi mikäli tositilanne tulisi eteen eikä ystävän kaikki kipinät enää säkenöisi entiseen malliin. Mielen sairauksiin kun voinee monenlaista mahtua... kenestä sitten vain on antamaan itselleen lupa jättää "entinen" ystävä sinne lataamoon ja olla sen kummemmin välittämättä vai onko aidosti valmis testaamaan henkistä lujuuttaan vuosikausienkin ajan.
...se loppuisi jo ennen sitä. En pidä arvaamattomista/omituisista ihmisistä. Ne ovat jollakin tavalla pelottavia.
Yks kaverini on nykyään jossain avohoidossa tjms. Minulle hänen omituisuutensa riitti jo 4-5 vuotta ennen kuin se sinne hoitoon päätyi. Ystävyys päättynyt...hhmmm...yhteydenpito päättäynyt jo tuolloin.- Stiletta
Mä teeskentelisin hullua että päästäs samaan saliin mutta eri siteisiin.
(käenpesähymiö) - Hoitsuksi Konoei
..ystäväni ovat kaikki hulluja. Joitain hämmentäviä hetkiä kyllä koin, kun ystäväni keksi tulla uskoon ja piti minua turmeltuneena. Todistaakseen tilani konttasia makuuhuoneeni lattialla kurkistellen sängyn alle (koska sieltä paljastuu parhaiten miten sielu voi ja mihin synnit piilotetaan). Siellä oli puhdasta. Epäsuskoisten ja vihaisten silmänmuljauttelun jälkeen paineli kotiinsa. Ajan kanssa usko onneksi tasaantui kohtuulliselle tasolle.
- läfks'fk
Kommentti:
No et sittten varman ammattisurkeaan päässyt? Lähipaskantajaksi korkeintaan ( niinku sarkasmia, jos tajuat)...
Ammattisurkeapösilöt pilaa Suomen! Miksei joku toisen asteen tutkinto voi olla toisen asteen tutkinto, kun kerran sisältö varmasti on sama, kuin vuonna Hitler ja kypäränsä?
- antibarbi
vaan aloin hänen tukihenkilökseen.
- vänksy
Ei loppuisi..
No jos se loppuisi niin mikä oikeus mulla on kutsua itseäni kenenkään ystäväksi?
Vai onko sekin sana jonka merkitys on unohdettu tai jonka voi määritellä just niinkuin sattuu huvittaan?- Yks nainen
Ei loppuisi,eikä loppunut.Pari vuosikymmentä ystävyyttä eikä ystävyytemme loppunut,vaikka ystäväni sairastui vakavaan masennukseen ja lähimuisti huononi olemattomiin.Se on pääasia,että muistaa minut ja pystymme kuitenkin juttelemaan kuten ennenkin.
Mielestäni hulluja ihmisiä ei ole olemassakaan,vaan sairaita.
- trust me
riippuu vähän mutta ei. Ei ainakaan vain sen vuoksi että hän on ollut mielisairaalassa! Ennemminkin jos tekis jotain mitä en voisi hyväksyä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k673745On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712338Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.301667Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711574- 761477
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?571047Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681002Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40909