Miksi tänne on eksyneet itsemurhien tekijät ja suunnittelijat?
Hyvin on ymmärretty tämä osio.
Olen jättänyt tään osion, kun täällä vain kirjoitellaan millä pääsis eroon siitä
tuskasta, kun on eksyksissä elämän suhteen paljonko pitää ottaa lääkettä, että elämän liekki sammuu.
Avatkaa heille oma osio, jossa voivat kertoilla, mitä seuraavaksi suunnittelevat ja miten sen tekevät.
Käsittääkseni kuolema ja suru osio on tarkoitettu kuoleman kohdanneille ja surussa eläville.
Antakaa surussa oleville ja omaisensa kuoleman kokeneille tämä osio.
Luuletteko, että pääsette pakoon elämää itsemurhan kautta.
Voin sanoa, että se ei ole apu elettävään elämään ja rajan takana on vastassa
sinun tietoisuus, mitä olet tehnyt kehollesi.
Oi, voisittepa muistaa sen, että on joskus pitänyt pilkata sitä, mihin on nyt sairastunut.
Elämä on oikeuden mukainen.
Sitä saat, mitä kylvät ja sadon korjaat ainostaan minä itse.
Mitä on kuolema ja suru
4
293
Vastaukset
- Ikävä rakasta
Hienoa kun kirjoiti tämän aloituksen.Itse olen miettinyt samaa asiaa ja että minne voisi ottaa yhteyttä et sais nuo itsemurha viestien kirjoittajat toiseen osioon tai heille oma palsta,ehkä tuo mielenterveys palsta olisi heille oikea osoite!Ei he ilmeisesti tiedä miltä tuntuu kun joku omainen otetaan rinnalta pois!
Toivottavasti suomi24 ylläpito ottaa tämän aloituksen huomioon!- Viimeinen oljenkorsi
Pääasia, että kirjoittavat jonnekkin. Voi olla viimeinen hätähuuto ja kenties jonkun kirjoitus voi jopa pelastaa jonkun . Elävänä he vielä ainakin kirjoittavat. Poikani ei enää kirjoita.
- hymyilytti
Itsemurhan tekijä ei voi eksyä tänne enää, suunnittelijat kylläkin.
- pilkkuja viilataan t
Hymyilytti, kerroppa mitä ne ovat, jotka ovat epäonnistuneet itsari yrityksissään.
Eikös ne ole itsemurhan tehneitä, mutta toisin heille kävi,
kun ei ollut oikea aika vielä lähteä.
Hymyilyttäminen vahvistaa kasvolihaksia, että anna mennä vaan alati.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497