lue tämä: (Ihan selvtýydeksi kysyn)
Adventistit uskovat tai ainakin Adventtikirkko opettaa että iankaikkinen elämä on mahdollista saada vain Jeesuksessa Kristuksessa ja se tapahtuu uskomalla että Jeesus maksoi synneistämme sen lunastuksen mikä on niiden seuraus - siis syntiemme seuraus - joka on synnin palkka. Oletko smaa mieltä kuin tässä sanoin vai oletko eri mieltä asiasta?
Adventistit uskovat että synnin palkka on kuolema (eikä ikuinen piina helvetin tulijärvessä) . Oletko samaa mieltä tässä asiassa jonka kirjoitin vai eri mieltä?
Adventistit uskovat, että Jumalan on kolmiyhteinen yksi Jumala - oletko samaa mieltä? vai oletko erimieltä tästä mitä kirjoitin?
Siinä muutama kysymys joihin voisit vastata.. tuntuu siltä että palstalla ei olla oikein perillä mihin sinä uskot vaikka olet niin kova poika kirjoittelemaan.
x-Hirvakselle
61
192
Vastaukset
- Todettua ..
niin yksinkertainen asian on.
- X-hirvas
Iankaikkinen elämä on mahdollista vain, jos uskot evankeliumiin ja Jeesukseen. Siis ei mihinkään ihmisoppiin, ei teorioihin eikä visioihin, vaan pelastavaan evankeliumiin. Jos se on uskon perusta, niin silloin Jeesus tuntee omansa ja löytää sen uskon, joka perustuu Jumalan sanaan.
Synnin palkka on kuolema. Eli tarkoittaa, että jollei ihminen tee parannusta ja usko Jumalan sanaan ja Poikaan, hän joutuu kadotukseen.
Kolmiyhteisyys on Nikaian ja Konstantinopolin kirkolliskokousten tekemä johtopäätös/oppi, joka on sanan vastainen. Kenenkään ei pidä uskoa ihmisteoriota ja kolminaisuusOPPI on eräs sellainen.
Niin minä uskon, koska Raamattu niin todistaa. Kirjoitellaan jatkossakin, mutta yritetään pysyä SANAN totuudessa.- Todettua ...
Minähän sanoin että x-Hirvas pelkää ja tässä se tuli esiin .. kiersi kysymyksen kuin kissa kuuman puuron.
X-Hirvas luulee kai olevansa ovela kaveri.
Vastaahan nyt reilusti kysymyksiin - niinkuin pohojalaisen sopii.
Kysymys kuului uskotko uíkuiseen piinaan vai et ? tuo kadotus sana on sellainen huono käännös tuho sanasta - jota käytetään Raamatussa esimerkiksi Paavalin kirjeissä. .
x-Hirvas uskotko ikuiseen piinaan vai et?
Vai pelkäätkö että liittosi anti-adventistien kanssa kärsii jos puhut suoraan - olen nimittäin kuullut että et usko ikuiseen piinaan.
Tosi vai ei? - X-hirvas
Todettua ... kirjoitti:
Minähän sanoin että x-Hirvas pelkää ja tässä se tuli esiin .. kiersi kysymyksen kuin kissa kuuman puuron.
X-Hirvas luulee kai olevansa ovela kaveri.
Vastaahan nyt reilusti kysymyksiin - niinkuin pohojalaisen sopii.
Kysymys kuului uskotko uíkuiseen piinaan vai et ? tuo kadotus sana on sellainen huono käännös tuho sanasta - jota käytetään Raamatussa esimerkiksi Paavalin kirjeissä. .
x-Hirvas uskotko ikuiseen piinaan vai et?
Vai pelkäätkö että liittosi anti-adventistien kanssa kärsii jos puhut suoraan - olen nimittäin kuullut että et usko ikuiseen piinaan.
Tosi vai ei?jo kuten Jeesus opetti.
Mark. 16:16
Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Suomeksi sanottuna en usko ikuiseen piinaan, vaan että jumalattomat joutuvat kadotukseen, eli heidät tuhotaan lopullisesti ilman piinaa. En minä totuutta pelkää, koska se on lähtöisin Jumalasta. Asiasta voidaan keskustella ilman pelkoa, sillä olen liittoutunut ainoastaanJeesuksen kanssa. - Todettua ...
X-hirvas kirjoitti:
jo kuten Jeesus opetti.
Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Suomeksi sanottuna en usko ikuiseen piinaan, vaan että jumalattomat joutuvat kadotukseen, eli heidät tuhotaan lopullisesti ilman piinaa. En minä totuutta pelkää, koska se on lähtöisin Jumalasta. Asiasta voidaan keskustella ilman pelkoa, sillä olen liittoutunut ainoastaanJeesuksen kanssa.opeta se noille kavereillesikin, jotka yrittävät saada adeventistit ja muutkin uskomaan jumal-taruihinsa ikuisesta piinasta.
Oletko koskaan miettinyt että usko ikuiseen piinaan ja rahan himo ovat kaikkien pahimmat asiat mitä maan päällä on. Ne kaksi asiaa ovat viemässä koko maailmaa tuhoonsa.
Ei sen rinnalla adventismin virheelliset uskomukset paina mitään.
Kyllä Jumalla on anteeksi antamusta jokaiselle joka sitä sydämmestään hakee..
Yleensä on niin että ne jotka pitävät suurta meteliä muiden ihmisten virheistä ovat itse ajautuneet eräänlaiseen propaganda myllyyn jossa halotaan hiuksia mutta päästetään todelliset ja tärkeät unohdetaan.
Mutta hyvä kun vastasit - vaikka nyt tietysti sait muutaman ikuiseen piinan uskovan anti-adventistin vastaasi.
Tässä tärkeässä asiassa olet siis samassa uskossa kuin adventistit.
Otahan aikaa joskus ja katso minkälaiset seuraukset siitä on koko uskollesi .. jos alat sitä syvällisemmin tutkimaan.
Esimerkiksi Jeesuksen uhri - mieti joskus että mikä erottaa ikuiseen piinaan uskovan ja sinun uskosi kun ajatellaan Jumalan Pojan antamaa uhria. Ehkä lakkaat pitämästä heitä uskonveljinäsi? - vaan
Todettua ... kirjoitti:
opeta se noille kavereillesikin, jotka yrittävät saada adeventistit ja muutkin uskomaan jumal-taruihinsa ikuisesta piinasta.
Oletko koskaan miettinyt että usko ikuiseen piinaan ja rahan himo ovat kaikkien pahimmat asiat mitä maan päällä on. Ne kaksi asiaa ovat viemässä koko maailmaa tuhoonsa.
Yleensä on niin että ne jotka pitävät suurta meteliä muiden ihmisten virheistä ovat itse ajautuneet eräänlaiseen propaganda myllyyn jossa halotaan hiuksia mutta päästetään todelliset ja tärkeät unohdetaan.
Mutta hyvä kun vastasit - vaikka nyt tietysti sait muutaman ikuiseen piinan uskovan anti-adventistin vastaasi.
Otahan aikaa joskus ja katso minkälaiset seuraukset siitä on koko uskollesi .. jos alat sitä syvällisemmin tutkimaan.
Esimerkiksi Jeesuksen uhri - mieti joskus että mikä erottaa ikuiseen piinaan uskovan ja sinun uskosi kun ajatellaan Jumalan Pojan antamaa uhria. Ehkä lakkaat pitämästä heitä uskonveljinäsi?"todettua"
Että ikuiseen elämään uskominen se on saanut maailman menemään sekaisin.
Tuollahan isossa maailmassa on kännissä sellainen "taivaan portin avaimet kaulaan" teho-opastus.
Ei siinä ikuisesta helvetistä puhuta sanaakaan.
Taitavat vielä olla niitä Aabrahamin jälkeläisiä sukuluettelon mukaan, jotka avaimet kaulassa lentelee pitkin taivaita pieninä palasina.
Jumalahan lupasi antaa jälkeläisiä, kuin taivaan tähtiä.
Ja lupaushan on toteutunut.
Tosin kyllä minä sinne taivaaseen haluan mennä mieluummin yhtenä kimpaleena. - X-hirvas
Todettua ... kirjoitti:
opeta se noille kavereillesikin, jotka yrittävät saada adeventistit ja muutkin uskomaan jumal-taruihinsa ikuisesta piinasta.
Esimerkiksi Jeesuksen uhri - mieti joskus että mikä erottaa ikuiseen piinaan uskovan ja sinun uskosi kun ajatellaan Jumalan Pojan antamaa uhria. Ehkä lakkaat pitämästä heitä uskonveljinäsi?kiitä Jumalaa. Kuten aiemmin olen jo todennut, uskon mitä Jeesus itse opetti, ja se on pelastuksen evankeliumi jokaiselle joka siihen uskoo.
Usko ei ole palanen sieltä ja toinen täältä, vaan se on uskoa täydelliseen totuuteen Jeesukseen.
Jos adventistit uskovat ettei ikuista piinaa ole, niin MINUN mielestäni he ovat ymmärtäneet sanan todistuksen oikein.
Mutta sitten pitää muistaa se, että adventismi on kokonainen oppi, jossa on sellaista, joka on ihmisten tekemiä johtopäätöksiä. Mikäli uskoo "kokonaiseen adventtioppiin", niin silloin se sisältää sellaistakin, joka ei ole lähtöisin Jumalasta vaan ihmisistä. Se usko ei pelasta, vaan vie kadotukseen. Näin ikävä kyllä asia on. - Stone83
X-hirvas kirjoitti:
kiitä Jumalaa. Kuten aiemmin olen jo todennut, uskon mitä Jeesus itse opetti, ja se on pelastuksen evankeliumi jokaiselle joka siihen uskoo.
Usko ei ole palanen sieltä ja toinen täältä, vaan se on uskoa täydelliseen totuuteen Jeesukseen.
Jos adventistit uskovat ettei ikuista piinaa ole, niin MINUN mielestäni he ovat ymmärtäneet sanan todistuksen oikein.
Mutta sitten pitää muistaa se, että adventismi on kokonainen oppi, jossa on sellaista, joka on ihmisten tekemiä johtopäätöksiä. Mikäli uskoo "kokonaiseen adventtioppiin", niin silloin se sisältää sellaistakin, joka ei ole lähtöisin Jumalasta vaan ihmisistä. Se usko ei pelasta, vaan vie kadotukseen. Näin ikävä kyllä asia on.pitäisi jättää nämä ihmisopit taakse ja seurata vain Kristusta,jos pelastuksen haluaa.
- X-hirvas
Stone83 kirjoitti:
pitäisi jättää nämä ihmisopit taakse ja seurata vain Kristusta,jos pelastuksen haluaa.
minä menisin adventistein kokoukseen. Istun ja kuuntelen mitä siellä opetetaan kuulijoille. Jos siellä aletaan opettamaan heidän opinkohtaa 24, jossa mainitaan vuosi 1844 ja sitten opetetaan, että Jeesus aloitti silloin tutkivan tuomion taivaassa, niin minä poistuisin kokouksesta.
Syy on se, että Jeesus on minun opettajani, eikä Hän koskaan opettanut alkavansa tutkivaa tuomiota vuonna 1844. Jos vielä ennen lähtöäni tiedustelisin, mistä tuo vuosi on tullut oppiinne ja kuka sen on ilmoittanut, niin silloin he joutuisivat selittämään minulle, että joku ihminen on aikanaan laskenut sen Danielin kirjan perusteella. Koska oppi on ihmisestä eikä Jumalasta, niin se ei ole totuutta. Jeesus sanoi:
Joh. 12:48
Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
Ihmisen sana ei ole Jeesuksen sanaa. Katsomalla ylen totuuden minä hylkäisin Jeesuksen, ja valitsisin uskoni perustaksi ihmisten opit ja teoriat. Usko sellaiseen ei minua pelasta. - Todettua ...
X-hirvas kirjoitti:
jo kuten Jeesus opetti.
Suomeksi sanottuna en usko ikuiseen piinaan, vaan että jumalattomat joutuvat kadotukseen, eli heidät tuhotaan lopullisesti ilman piinaa. En minä totuutta pelkää, koska se on lähtöisin Jumalasta. Asiasta voidaan keskustella ilman pelkoa, sillä olen liittoutunut ainoastaanJeesuksen kanssa.voisi käsittää myös niin että et usko kenenkään joka uskoo helvetin ikuiseen piinaan pelastuvan.
koska usko ikuiseen piinaan muuttaa evankeliumin toiseksi, tai koko Raamatun toiseksi.
Jos uskon olevani kuolematon jumal-elämä, myös ilman Jumalaa, se kääntää koko Raamatun lukemiseni ylösalaisin, ainakin jos vertaan sitä sellaisen ihmisen lukemiseen joka uskoo kuolemattomuuteen vain Jumalassa. Tutkihan asiaa niin näet, jos et ole vielä sitä "nähnyt". Siksi minun on erittäin vaikea käsittää että miksi veljeilet näiden "kuolemattomien" kanssa? ja samaan aikaan olet niin kiihkeä adventismin vastustaja, sillä jos tutkimme uskoasi se on paljon lähempänä adventismia kuin näiden ikuiseen piinaan uskovien uskoa.
Sanot ehkä että ei ole, mutta jos tutkit asioita niin kyllä vaan olet. Katsohan ensin perusasioita adventismissa ja vertaa niitä ikuisen piinan uskoon..
Joskus olet todella uskova_1:den propagandan uhri sillä väität adventismista asioita jotka eivät ole totta.
Suurin virheesi on mielestäni se että väität että adventistit olisivat menossa omien tekojensa oikeutuksella Jumalan valtakuntaan.
Se on ihan väärä luulo, adventistit uskovat sen sijaan että ihminen voi teoillaan sulkea itseltään Jumalan valtakunnan oven - mutta sehän onkin sitten ihan eri asia kuin mennä sisälle omien tekojensa voimin - vai mitä. Ja niinhän sinäkin uskot että ihminen voi teoillaan sulkea taivaan portit itseltään. Siis vaikka sinulla ja adventisteilla onkin eri näkemys monesta asiasta (esimerkiksi sapatista) niin olet periaatteessa aika samankaltainen kuin he. Ikuisen piinan uskojat taas ovat kaukana sinusta, he uskovat aivan eri asioihin kuin sinä.
Jos et usko minua niin tutkihan asiaa.
Kolminaisuus opista sen verran että olen samassa uskossa kanssasi siinä, että Jeesus on Jumalan Poika ei Isä vaan Poika, se ei kuitenkaan estä sitä että eikö Jumaluus (Jumalan Pyhä Henki) olisi ollut Jeesuksessa ja siten Poika oli yhtä Isän kanssa. (Niinhän Jeesus sen itsekin sanoi, olkaa te yhtä minussa niinkuin minä olen yhtä Isässä.. (suunnilleen noilla sanoilla) .
Olen aika varma että tuo kolminaisuus oppi on epäselvä suurimmalle osalle myös niistä ihmisistä jotka sanovat uskovannsa siihen. - X-hirvas
Todettua ... kirjoitti:
voisi käsittää myös niin että et usko kenenkään joka uskoo helvetin ikuiseen piinaan pelastuvan.
koska usko ikuiseen piinaan muuttaa evankeliumin toiseksi, tai koko Raamatun toiseksi.
Jos uskon olevani kuolematon jumal-elämä, myös ilman Jumalaa, se kääntää koko Raamatun lukemiseni ylösalaisin, ainakin jos vertaan sitä sellaisen ihmisen lukemiseen joka uskoo kuolemattomuuteen vain Jumalassa. Tutkihan asiaa niin näet, jos et ole vielä sitä "nähnyt". Siksi minun on erittäin vaikea käsittää että miksi veljeilet näiden "kuolemattomien" kanssa? ja samaan aikaan olet niin kiihkeä adventismin vastustaja, sillä jos tutkimme uskoasi se on paljon lähempänä adventismia kuin näiden ikuiseen piinaan uskovien uskoa.
Sanot ehkä että ei ole, mutta jos tutkit asioita niin kyllä vaan olet. Katsohan ensin perusasioita adventismissa ja vertaa niitä ikuisen piinan uskoon..
Joskus olet todella uskova_1:den propagandan uhri sillä väität adventismista asioita jotka eivät ole totta.
Suurin virheesi on mielestäni se että väität että adventistit olisivat menossa omien tekojensa oikeutuksella Jumalan valtakuntaan.
Se on ihan väärä luulo, adventistit uskovat sen sijaan että ihminen voi teoillaan sulkea itseltään Jumalan valtakunnan oven - mutta sehän onkin sitten ihan eri asia kuin mennä sisälle omien tekojensa voimin - vai mitä. Ja niinhän sinäkin uskot että ihminen voi teoillaan sulkea taivaan portit itseltään. Siis vaikka sinulla ja adventisteilla onkin eri näkemys monesta asiasta (esimerkiksi sapatista) niin olet periaatteessa aika samankaltainen kuin he. Ikuisen piinan uskojat taas ovat kaukana sinusta, he uskovat aivan eri asioihin kuin sinä.
Jos et usko minua niin tutkihan asiaa.
Kolminaisuus opista sen verran että olen samassa uskossa kanssasi siinä, että Jeesus on Jumalan Poika ei Isä vaan Poika, se ei kuitenkaan estä sitä että eikö Jumaluus (Jumalan Pyhä Henki) olisi ollut Jeesuksessa ja siten Poika oli yhtä Isän kanssa. (Niinhän Jeesus sen itsekin sanoi, olkaa te yhtä minussa niinkuin minä olen yhtä Isässä.. (suunnilleen noilla sanoilla) .
Olen aika varma että tuo kolminaisuus oppi on epäselvä suurimmalle osalle myös niistä ihmisistä jotka sanovat uskovannsa siihen.syytä ottaa oppia minkään nimisestä uskonnollisesta liikkeestä, koska ne ovat ihmisten perustamia. Se mitä minä uskon Ramatun todistusten perusteella, ei vaikuta toisten ihmisten pelastukseen tai kadotukseen. Jokainen vastaa uskostaan ja uskonsa perusteista aikanaan sille ainoalle tuomarille, niin minä kuin sinäkin.
Toiseksi, minun tehtävä ei ole arvioida eikä määritellä kuka pelastuu, mutta. Mikäli huomaan ihmisten uskovan sellaisiin opetuksiin, jotka eivät ole lähtöisin Jumalasta, niin heitä pitää varoittaa siitä. Jokaisen uskovaksi itseään kutsuvan uskon päämäärä on iankaikkinen elämä? Mikäli tuon uskon perustana ei ole totuus, silloin usko on turhaa, koska vain usko Jeesuksen opetukseen pelastaa.
Uskonnollisia järjestöjä katson hyvin kriittisellä silmällä, koska jokainen niistä opettaa muuta kuin totuutta. Ja jollei ole totuutta, ei ole pelastustakaan.
Kolminaisuusoppi on erinomainen esimerkki, koska se tunnustuksineen ja johtopäätöksineen poikkeaa Jeesuksen opetuksesta. Valitettavasti valtava osa ihmisistä on uskonut kirkkojen ja uskonnollisten liikkeiden opetukset kolminaisuudesta, joka todellisuudessa on puhdas järjenpäätelmä.
Eli kaikki tarvittava löytyy Jeesuksen sanasta, mitään muuta ei tarvita. Jos joku muuta opettaa, hän on kirottu. - Todettua ...
X-hirvas kirjoitti:
syytä ottaa oppia minkään nimisestä uskonnollisesta liikkeestä, koska ne ovat ihmisten perustamia. Se mitä minä uskon Ramatun todistusten perusteella, ei vaikuta toisten ihmisten pelastukseen tai kadotukseen. Jokainen vastaa uskostaan ja uskonsa perusteista aikanaan sille ainoalle tuomarille, niin minä kuin sinäkin.
Toiseksi, minun tehtävä ei ole arvioida eikä määritellä kuka pelastuu, mutta. Mikäli huomaan ihmisten uskovan sellaisiin opetuksiin, jotka eivät ole lähtöisin Jumalasta, niin heitä pitää varoittaa siitä. Jokaisen uskovaksi itseään kutsuvan uskon päämäärä on iankaikkinen elämä? Mikäli tuon uskon perustana ei ole totuus, silloin usko on turhaa, koska vain usko Jeesuksen opetukseen pelastaa.
Uskonnollisia järjestöjä katson hyvin kriittisellä silmällä, koska jokainen niistä opettaa muuta kuin totuutta. Ja jollei ole totuutta, ei ole pelastustakaan.
Kolminaisuusoppi on erinomainen esimerkki, koska se tunnustuksineen ja johtopäätöksineen poikkeaa Jeesuksen opetuksesta. Valitettavasti valtava osa ihmisistä on uskonut kirkkojen ja uskonnollisten liikkeiden opetukset kolminaisuudesta, joka todellisuudessa on puhdas järjenpäätelmä.
Eli kaikki tarvittava löytyy Jeesuksen sanasta, mitään muuta ei tarvita. Jos joku muuta opettaa, hän on kirottu.# Mikäli huomaan ihmisten uskovan sellaisiin opetuksiin, jotka eivät ole lähtöisin Jumalasta, niin heitä pitää varoittaa siitä.. #
Siis mielestäsi on sapatin vietto suurempi este pelastukselle kuin ikuiseen piinaan uskominen, koska jatkuvasti puhut sapatin viettoa vastaan mutta sinusta saa lypsää esiin sen, että et usko ikuisen piinan olemassa oloon.
Ymmärrätkö mitä eroa on sellaisissa uskoissa joissa toisewssa uskotaan Jumalan luoneen elämää ikuiseen piinaan ja toisessa ei.
Rehellisesti sanoen, minusta tuntuu että sinä sittenkin pelkäät. Pelkäät sanoa asiat ilman että mukailet ihmisuskoja, myötäilet niitä jotka eivät sano että olet väärässä vaikka ajattelevat itsessään. Etkö todella ymmärrä että he tekevät sen saadakseen sinun kirjoituksesi näyttämään siltä että ne tukevat heidän harhojaan? - Oikaisen sinua
vaan kirjoitti:
"todettua"
Että ikuiseen elämään uskominen se on saanut maailman menemään sekaisin.
Tuollahan isossa maailmassa on kännissä sellainen "taivaan portin avaimet kaulaan" teho-opastus.
Ei siinä ikuisesta helvetistä puhuta sanaakaan.
Taitavat vielä olla niitä Aabrahamin jälkeläisiä sukuluettelon mukaan, jotka avaimet kaulassa lentelee pitkin taivaita pieninä palasina.
Jumalahan lupasi antaa jälkeläisiä, kuin taivaan tähtiä.
Ja lupaushan on toteutunut.
Tosin kyllä minä sinne taivaaseen haluan mennä mieluummin yhtenä kimpaleena.Todettua kirjoitti näin:
"Oletko koskaan miettinyt että usko ikuiseen piinaan ja rahan himo ovat kaikkien pahimmat asiat mitä maan päällä on. Ne kaksi asiaa ovat viemässä koko maailmaa tuhoonsa".
Tuohan on totta, miksi sitä arvostelemaan. - 234234234
usko Jeesuksen olevan Jumala, joten olet harhaoppinen ja vääräuskoinen.
- 23423423423
X-hirvas kirjoitti:
kiitä Jumalaa. Kuten aiemmin olen jo todennut, uskon mitä Jeesus itse opetti, ja se on pelastuksen evankeliumi jokaiselle joka siihen uskoo.
Mutta sitten pitää muistaa se, että adventismi on kokonainen oppi, jossa on sellaista, joka on ihmisten tekemiä johtopäätöksiä. Mikäli uskoo "kokonaiseen adventtioppiin", niin silloin se sisältää sellaistakin, joka ei ole lähtöisin Jumalasta vaan ihmisistä. Se usko ei pelasta, vaan vie kadotukseen. Näin ikävä kyllä asia on.on vaikka kuinka paljon väärää oppia, joten sinun uskosi ei siis sinua pelasta, vaan vie kadotukseen, oman sanasi mukaisesti.
- 23423423424
X-hirvas kirjoitti:
minä menisin adventistein kokoukseen. Istun ja kuuntelen mitä siellä opetetaan kuulijoille. Jos siellä aletaan opettamaan heidän opinkohtaa 24, jossa mainitaan vuosi 1844 ja sitten opetetaan, että Jeesus aloitti silloin tutkivan tuomion taivaassa, niin minä poistuisin kokouksesta.
Syy on se, että Jeesus on minun opettajani, eikä Hän koskaan opettanut alkavansa tutkivaa tuomiota vuonna 1844. Jos vielä ennen lähtöäni tiedustelisin, mistä tuo vuosi on tullut oppiinne ja kuka sen on ilmoittanut, niin silloin he joutuisivat selittämään minulle, että joku ihminen on aikanaan laskenut sen Danielin kirjan perusteella. Koska oppi on ihmisestä eikä Jumalasta, niin se ei ole totuutta. Jeesus sanoi:
Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
Ihmisen sana ei ole Jeesuksen sanaa. Katsomalla ylen totuuden minä hylkäisin Jeesuksen, ja valitsisin uskoni perustaksi ihmisten opit ja teoriat. Usko sellaiseen ei minua pelasta.haluaisi tietää, mihin Raamatun teksteihin adventisti näkemyksensä perustaa. Olet siis sokea.
X-hirvas on viime aikoina ollut palstan huomattavin kirjoittajaopettaja.
Syystä että hän on päässyt läpi noissa lakialoitteissaan, toisin kuin me muut.
Pilkkabarometrikin osoittaa että X-hirvaksen kautta esitetty totuus on
eniten nostattanut kiihkoadventistien karvoja kananlihalle.
Minäkin vihdoin ymmärrän että lakia ei annettukaan Korvatunturilla tai
Levillä vaan jollakin Israelilaisella vuorella ja annettiin sille kansalle,
jota Mooses välimiehenä edusti. Ei siis Aabraham, uskomme isä, vaan
Mooses, laintaulujen isä.- X_ hirvas
ennenkuin opin tuntemaan totuutta, mutta luultavasti sain sen ymmärtämiseen apuja ylhäältä. Uskon että asia on niin, koska Jeesus lupasi lähettää opetuslapsilleen avun ja puolustajan - Pyhän Hengen.
Jumala vanhurskautti Abrahamin uskon kautta ilman lakia, ja siinä uskon siemenessä mekin pelastumme ilman lain tekoja. Se siemen on Jeesus.
Mitä tulee taas itse lakiin, niin sen kuului Jumalan ja valitsemansa kansan Israelin väliseen liittoon. Koska se liitto on loppunut vanhentuneena, ei siihen kuuluva lakikaan ole enää voimassa.
Sanoisin, että ne jotka vielä puolustavat israelilaisten lakia, he eivät ole uudestisyntyneitä uskon kautta, eikä heissä asu Pyhä Henki. Minä en tuomitse ketään, mutta totean asian niin olevan.
Jos heissä asuisi PH, niin silloin he uskoisivat totuuteen, joka on Jumalan sana, ja se todistaa näin:
2. Aik. 5:10
Arkissa ei ollut muuta kuin ne kaksi taulua, jotka Mooses oli pannut sinne Hoorebilla, kun Herra oli tehnyt liiton israelilaisten kanssa, heidän lähdettyänsä Egyptistä.
Mal. 4:4
Muistakaa minun palvelijani Mooseksen laki, jonka minä Hoorebilla hänelle säädin koko Israelia varten käskyiksi ja oikeuksiksi
Eikö tuo ole juuri sitä totuutta, jota meidän tulee uskoa? X_ hirvas kirjoitti:
ennenkuin opin tuntemaan totuutta, mutta luultavasti sain sen ymmärtämiseen apuja ylhäältä. Uskon että asia on niin, koska Jeesus lupasi lähettää opetuslapsilleen avun ja puolustajan - Pyhän Hengen.
Jumala vanhurskautti Abrahamin uskon kautta ilman lakia, ja siinä uskon siemenessä mekin pelastumme ilman lain tekoja. Se siemen on Jeesus.
Mitä tulee taas itse lakiin, niin sen kuului Jumalan ja valitsemansa kansan Israelin väliseen liittoon. Koska se liitto on loppunut vanhentuneena, ei siihen kuuluva lakikaan ole enää voimassa.
Sanoisin, että ne jotka vielä puolustavat israelilaisten lakia, he eivät ole uudestisyntyneitä uskon kautta, eikä heissä asu Pyhä Henki. Minä en tuomitse ketään, mutta totean asian niin olevan.
Jos heissä asuisi PH, niin silloin he uskoisivat totuuteen, joka on Jumalan sana, ja se todistaa näin:
2. Aik. 5:10
Arkissa ei ollut muuta kuin ne kaksi taulua, jotka Mooses oli pannut sinne Hoorebilla, kun Herra oli tehnyt liiton israelilaisten kanssa, heidän lähdettyänsä Egyptistä.
Mal. 4:4
Muistakaa minun palvelijani Mooseksen laki, jonka minä Hoorebilla hänelle säädin koko Israelia varten käskyiksi ja oikeuksiksi
Eikö tuo ole juuri sitä totuutta, jota meidän tulee uskoa?Niin juuri minäkin asiat käsitän, tämänkin:
""Sanoisin, että ne jotka vielä puolustavat israelilaisten lakia,
he eivät ole uudestisyntyneitä uskon kautta, eikä heissä asu Pyhä Henki.
Minä en tuomitse ketään, mutta totean asian niin olevan.""
Vasta tällä palstalla kirjoitellessa ja sen vuoksi tiiviisti Sanaa tutkiessa
rukouksen hengessä, tajusin että lakiusko oli rampa molemmista
jaloistaan ja avuton, mutta Kristus toi todellisen laintiedon ja voiman:
rakkauden.
Ihan hyvä ettei se Aaronin viheriöivä sauva lopulta jäänytkään arkkuun,
vaan toimii Kristuksen palvelijoissa ...
Ps. 52:8 (52:10)
Mutta minä olen kuin viheriöivä oliivipuu Jumalan pyhäkössä.
Alati minä luotan Jumalan armoon.
Hepr. 9:4
siinä oli kultainen suitsutusalttari ja liiton arkki, yltympäri kullalla päällystetty, jossa säilytettiin kultainen mannaa sisältävä astia ja Aaronin viheriöinyt sauva ja liiton taulut,
Tällä palstalla olen uskollisesti palvellut lähinnä siksi että tulee
tutkittua Sanaa ja opittua enemmän kuin millään muulla tavalla.
Adventistien haasteisiin vastaaminen on siunatun opettavaista.
Valitettavasti vasta toisella sijalla on rakkaudettomassa sielussani
adventistien pelastuminen. Olen itsekäs opetusta ahnehtiva.
Jumalan isänrakkaus, Kristuksen armo ja Hengen osallisuus olkoon
kanssasi nyt ja aina!
Antti- x-hirvas
AnttiVKantola kirjoitti:
Niin juuri minäkin asiat käsitän, tämänkin:
""Sanoisin, että ne jotka vielä puolustavat israelilaisten lakia,
he eivät ole uudestisyntyneitä uskon kautta, eikä heissä asu Pyhä Henki.
Minä en tuomitse ketään, mutta totean asian niin olevan.""
Vasta tällä palstalla kirjoitellessa ja sen vuoksi tiiviisti Sanaa tutkiessa
rukouksen hengessä, tajusin että lakiusko oli rampa molemmista
jaloistaan ja avuton, mutta Kristus toi todellisen laintiedon ja voiman:
rakkauden.
Ihan hyvä ettei se Aaronin viheriöivä sauva lopulta jäänytkään arkkuun,
vaan toimii Kristuksen palvelijoissa ...
Ps. 52:8 (52:10)
Mutta minä olen kuin viheriöivä oliivipuu Jumalan pyhäkössä.
Alati minä luotan Jumalan armoon.
Hepr. 9:4
siinä oli kultainen suitsutusalttari ja liiton arkki, yltympäri kullalla päällystetty, jossa säilytettiin kultainen mannaa sisältävä astia ja Aaronin viheriöinyt sauva ja liiton taulut,
Tällä palstalla olen uskollisesti palvellut lähinnä siksi että tulee
tutkittua Sanaa ja opittua enemmän kuin millään muulla tavalla.
Adventistien haasteisiin vastaaminen on siunatun opettavaista.
Valitettavasti vasta toisella sijalla on rakkaudettomassa sielussani
adventistien pelastuminen. Olen itsekäs opetusta ahnehtiva.
Jumalan isänrakkaus, Kristuksen armo ja Hengen osallisuus olkoon
kanssasi nyt ja aina!
AnttiAntti, pysykäämme sanassa ja totuudessa.
1. Joh. 2:27
Mutta te, teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.
Se voitelu ja opetus on Pyhän Hengen opettama totuus Jeesuksen opetuslapsille. - Totuus esiin ...
x-Hirvas puhui asiaa - mutta valitettvasti ovat monet x-Hirvaksen aikaisemmat kirjoitukset myötäilleet sitä sinun ja muutaman muun palstalla tarjoamaa kuolemattomuusoppia jonka huipemtuma on ikuinen piina ja joka muuttaa, ei vain itsensä Jumalan toiseksi, vaan myös evankeliumin.
Kukaan joka uskoo olevansa kuolematon elämä ei voi uskoa samaan evankeliumiin kuin ne jotka eivät sellaiseen usko. Tämä on totuus tästä asiasta siksi onkin ihmeellistä että x-Hirvas on lyöttäytynyt samaan anti-adventistien joukkoon kanssanne.
Nyt kun kävi selväksi että x-Hirvas ei omien sanojensa mukaan usko siihen teidän evankeliumiinne on mukava nähdä kuinka x-Hirvas kirjoittelee tulevaisuudessa.
Ei jokainen joka sanoo Herra Herra pääse taivasten valtakuntaan.. sen me tiedämme.
Se joka uskoo sydämmessään, että Jumala loi elämää ikuiseen piinaan ja siten lukee Jumalalle sellaisia kauheuksia tulisi tunnustaa tämä harhansa vääräksi ja tehdä parannus - ja perua harhaiset puheensa joilla on ehkä vetänyt ihmisiä pois Jumalan armosta.
Voi teitä ikuiseen piinaan uskovat jotka näette suuren vaivan käännyttääksenne yhden ihmisen uskoonne ja pois Jumalasta.
Totuus:
Jumalalla on kuolemattomuus mutta ihmisellä ei ole.
Ei yksikään ihminen saa iankaikkista elämää muutoin kuin Jumalan Pojan uhrissa olevan oikeudenmukaisen rakkauden kautta, jossa Jumala itse maksoi meidän syntiemme seuraukset. Jumalan Poika kuoli ristillä ja Jumala herätti hänet kuolleista kolmantena päivänä siitä kun hän oli kuollut.
Jos nyt ex-Hirvas uskoo että tämä on totta, siinä tapauksessa on hän erittäin lähellä adventismia ja erittäin kaukana Antin uskosta. - Stone83
Totuus esiin ... kirjoitti:
x-Hirvas puhui asiaa - mutta valitettvasti ovat monet x-Hirvaksen aikaisemmat kirjoitukset myötäilleet sitä sinun ja muutaman muun palstalla tarjoamaa kuolemattomuusoppia jonka huipemtuma on ikuinen piina ja joka muuttaa, ei vain itsensä Jumalan toiseksi, vaan myös evankeliumin.
Kukaan joka uskoo olevansa kuolematon elämä ei voi uskoa samaan evankeliumiin kuin ne jotka eivät sellaiseen usko. Tämä on totuus tästä asiasta siksi onkin ihmeellistä että x-Hirvas on lyöttäytynyt samaan anti-adventistien joukkoon kanssanne.
Nyt kun kävi selväksi että x-Hirvas ei omien sanojensa mukaan usko siihen teidän evankeliumiinne on mukava nähdä kuinka x-Hirvas kirjoittelee tulevaisuudessa.
Ei jokainen joka sanoo Herra Herra pääse taivasten valtakuntaan.. sen me tiedämme.
Se joka uskoo sydämmessään, että Jumala loi elämää ikuiseen piinaan ja siten lukee Jumalalle sellaisia kauheuksia tulisi tunnustaa tämä harhansa vääräksi ja tehdä parannus - ja perua harhaiset puheensa joilla on ehkä vetänyt ihmisiä pois Jumalan armosta.
Voi teitä ikuiseen piinaan uskovat jotka näette suuren vaivan käännyttääksenne yhden ihmisen uskoonne ja pois Jumalasta.
Totuus:
Ei yksikään ihminen saa iankaikkista elämää muutoin kuin Jumalan Pojan uhrissa olevan oikeudenmukaisen rakkauden kautta, jossa Jumala itse maksoi meidän syntiemme seuraukset. Jumalan Poika kuoli ristillä ja Jumala herätti hänet kuolleista kolmantena päivänä siitä kun hän oli kuollut.
Jos nyt ex-Hirvas uskoo että tämä on totta, siinä tapauksessa on hän erittäin lähellä adventismia ja erittäin kaukana Antin uskosta.vaikka on uskossa,niin ei kaikesta tarvitse olla yhtä mieltä..ainakin he ovat yhtä mieltä adventismista ja Kristuksesta..mikä on minusta tässä pääasia.
- Totuus esiin
Stone83 kirjoitti:
vaikka on uskossa,niin ei kaikesta tarvitse olla yhtä mieltä..ainakin he ovat yhtä mieltä adventismista ja Kristuksesta..mikä on minusta tässä pääasia.
sillä mitä mieltä "he" ovat adventismista tai muslimeista tai kommunisteista tai Jehovan todistajista tai lestadiolaisista tai Rukoilevaisista tai evankelisista tai patmoslaisista tai katolilaisista tai mormoneista ati pietisteitä tai katolisista tai palatsiseurakuntalaisista tai vanhauskoisista tai anglikaanisista tai exoduslaisista tai kansanraamattuseuralaissista tai heränneistä tai ortodokseista tai kansanlähetysläisista tai
tuomasmessulaisista tai sanansaattajalaisista tai uusheränneistä tai ristiretkiläisistä tai
vapaakirkollisista tai ilosanomalaisista tai branhamilaisista tai torontonsiunauslaisista tai
kylväjistä tai babtisteista tai helluntailaisista tai luterilaisista tai lasaruslaisista tai elämänsanalaisista tai
kirkkouskovaisista tai rukouspalvelulaisista tai rukousystäväisistä tai rauhansanalaisista tai hengenuudistuslaisista tai uusielämysläisistä tai viadolorosalaisista tai uusiviiniläisistä tai rauhanyhdistysläisistä tai cityseurakuntalaisista tai lähetyspalvelulaisista tai metodisteista tai israelinystäväläisistä tai kriisipalvelulaisista tai scientologialaisista tai pelastusarmeijalaisista tai siionilaisista tai vapaamuurareista tai saalemilaisista tai paavalinsynodilaisista tai luthersäätiöläisista tai elämänlähdeläisistä tai yhteyskristuksessalaisista tai paratiisikotilaisista tai vineyardilaisista tai kristilliseläkeläisistä tai uusapostolisista tai suomenraamattuopistolaisista tai uskonnonuhreista tai kellonkartanolaisista tai siloalaisista tai totuudenystävällisyysläisistä tai pyhänikolauslaisista tai henotesläisistä tai perjantaikristuksellelaisista tai nokialaisista tai kotisatamalaisista tai mistään muustakaan niistä suunnilleen 2000:sta kristinuskoon itsensä lukevista kirkoista tai lahkoista.
Vaaan siitä mihin sinä itse uskot.
Joka uskoo luotujaan ikuisesti piinaavaan Jumalaan ja samalla parjaa muita heidän uskostaan (missä lahkossa tai kirkossa he sitten ovatkin) on todella eksynyt..
Ei sinulle lasketa pinnoja muiden parjaamisesta.. se on varma.
Suurin harha on uskotella itselleen (ja muille) että on yhtä kuolematon kuin Jumala - Varo vain että et kerran joudu näyttämään sitä toteen Jumalan edessä - sillä sen seurauksena voisi olla vain kuolemasi elämäsi lopullinen tuhoutuminen sillä ei sinussa ole iankaikkista elämää - kaikki iankaikkinen elämä on Jumalan ja siinä Jumalan täydellisyydessä missä kuolemattomat asuu. Muualla ei iankaikkista elämää ole, se on varma. - X-hirvas
Totuus:
Jos nyt ex-Hirvas uskoo että tämä on totta, siinä tapauksessa on hän erittäin lähellä adventismia ja erittäin kaukana Antin uskosta.kuulu enkä kannata mitään ihmisten perustamaa uskonnollista liikettä, joten vertaileminen jonkin liikkeen oppilinjaan on turhaa. Adventismi on luonut omat käsitykset ja johtopäätökset Jumalan sanasta, ja sellaisia opettajia Paavali kutsui kirotuiksi. Minä uskon mitä Jeesus sanoi, eikä siihen tarvita yhtään lakhoa, kirkkoa eikä kulttia. Tarvitaan vain Raamatun totuutta.
- Todettua ...
X-hirvas kirjoitti:
kuulu enkä kannata mitään ihmisten perustamaa uskonnollista liikettä, joten vertaileminen jonkin liikkeen oppilinjaan on turhaa. Adventismi on luonut omat käsitykset ja johtopäätökset Jumalan sanasta, ja sellaisia opettajia Paavali kutsui kirotuiksi. Minä uskon mitä Jeesus sanoi, eikä siihen tarvita yhtään lakhoa, kirkkoa eikä kulttia. Tarvitaan vain Raamatun totuutta.
Älä sitten lyöttäydy näiden piinaoppisten riveihin (vaikka he sinua selkään taputelisivatkin).
Ei sinua kukaan halua mihinkään, ole vain oma itsesi niin ovat muutkin, mutta jos niin tiukasti veljeilet väärässä porukassa älä ihmettele että ihmiset alkavat epäillä uskoasi.
Siitä ei kuitenkaan pääse mihinkään että koska et usko "ikuisen piinan harhaoppiin" olet lähempänä niitä kristittyjä jotka ovat samalla linjalla kuin yhtäkään näistä ikuiseen piinaan uskovista kirkoista ja lahkoista. Joten väärässä porukassa olet ja tyhmästi teet kun haukut väärää puuta.
Adventismissa sanotaan että jokaisen oma usko on se mikä pelastaa ei Adventtikirkon linja..
Tunnustat kai että valhe on aina valhe - ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa mistä tai kenestä valehtelee.
Jos esimerkiksi puhuisimme sinun elämästäsi (huom. ESIMERKKI) ja kaiken aikaa korostaisimme sitä mikä on vähemmän mairittelevaa elämässäsi - se olisi väärän kokonaiskuvan antamista sinusta. Eikö vain - ja joka niin tekisi olisi valehtelija - mitä hän sitten itse sanookin.
Adventismissa on piirteitä joihin ei kaikki adventistitkaan oikein yhdy, mutta niin on kaikissa muissakin kirkoissa. Siitä kai se johtuu että uusia lahkoja syntyy harva se päivä - nykyään niitä on jo yli 2000, mutta ei varmalla löydy yhtään Jumalan Sanaa täydellisesti seuraavaa - eikä ihme sillä kaikki ovat koostuneet vajavaisista ihmisistä.
Mikään ei jaa kritittyjä niin tehokkaasti kahteen erileiriin kuin juuri "ikuisen piinan usko".
Sen jonka uskoon sisältyy usko ikuiseen piinaan tulisi mitä kiireimmin tarkistaa asia Raamatusta.
Olet uskova_1:den ja sen muun jengin propagandan uhri jos uskot että adventismi opettaa oma vanhurskautta. Ei opeta, vaan ainoastaan Jeesuksen vanhurskautta. Jokainen joka n´muuta väittää valehtelee - joko tieten tai tietämättääbn.
Ei sapatin vietto pelasta ketään, mutta että sen pois jättäminen ja sunnuntain tietoinen valitseminen sen sijaan voi hukuttaa - se on adventismissa - mutta jos et siihen usko niin et - anna kuitenkin muiden uskoa jos uskovat.
Piste - X-hirvas
Todettua ... kirjoitti:
Älä sitten lyöttäydy näiden piinaoppisten riveihin (vaikka he sinua selkään taputelisivatkin).
Ei sinua kukaan halua mihinkään, ole vain oma itsesi niin ovat muutkin, mutta jos niin tiukasti veljeilet väärässä porukassa älä ihmettele että ihmiset alkavat epäillä uskoasi.
Siitä ei kuitenkaan pääse mihinkään että koska et usko "ikuisen piinan harhaoppiin" olet lähempänä niitä kristittyjä jotka ovat samalla linjalla kuin yhtäkään näistä ikuiseen piinaan uskovista kirkoista ja lahkoista. Joten väärässä porukassa olet ja tyhmästi teet kun haukut väärää puuta.
Adventismissa sanotaan että jokaisen oma usko on se mikä pelastaa ei Adventtikirkon linja..
Tunnustat kai että valhe on aina valhe - ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa mistä tai kenestä valehtelee.
Jos esimerkiksi puhuisimme sinun elämästäsi (huom. ESIMERKKI) ja kaiken aikaa korostaisimme sitä mikä on vähemmän mairittelevaa elämässäsi - se olisi väärän kokonaiskuvan antamista sinusta. Eikö vain - ja joka niin tekisi olisi valehtelija - mitä hän sitten itse sanookin.
Adventismissa on piirteitä joihin ei kaikki adventistitkaan oikein yhdy, mutta niin on kaikissa muissakin kirkoissa. Siitä kai se johtuu että uusia lahkoja syntyy harva se päivä - nykyään niitä on jo yli 2000, mutta ei varmalla löydy yhtään Jumalan Sanaa täydellisesti seuraavaa - eikä ihme sillä kaikki ovat koostuneet vajavaisista ihmisistä.
Mikään ei jaa kritittyjä niin tehokkaasti kahteen erileiriin kuin juuri "ikuisen piinan usko".
Sen jonka uskoon sisältyy usko ikuiseen piinaan tulisi mitä kiireimmin tarkistaa asia Raamatusta.
Olet uskova_1:den ja sen muun jengin propagandan uhri jos uskot että adventismi opettaa oma vanhurskautta. Ei opeta, vaan ainoastaan Jeesuksen vanhurskautta. Jokainen joka n´muuta väittää valehtelee - joko tieten tai tietämättääbn.
Ei sapatin vietto pelasta ketään, mutta että sen pois jättäminen ja sunnuntain tietoinen valitseminen sen sijaan voi hukuttaa - se on adventismissa - mutta jos et siihen usko niin et - anna kuitenkin muiden uskoa jos uskovat.
Pisteniin selvästi, ettei minua tarvitse tulkita. Minä en kallista korvaani yhdenkään kirkon, lahkon taikka kultin opeille. Minun puolestani ihmiset saavat uskoa mihin haluavat, mutta minä pidän kiinni siitä, mitä Jeesus opetti. Jos joku pitää sapatin, niin pitäköön, minä en pidä koska Jeesus oli sapatikin Herra. Siis yläpuolella kaiken, sapatinkin. Hänelle oli annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä, ja Hän tiesi varmasti mitä tehdä.
Ilmaisen kantani ja perustelen sen Raamatulla, ja se on minun totuuteni. Mitään muuta minä en tarvitse, sillä jokainen vastaa HENKILÖKOHTAISESTI siitä mihin uskoo. Mihin olet uskosi pannut, sen oikeellisuuden ratkaisee Jeesus aikanaan, koska Hän on ainoa oikeudenmukainen tuomari. Silloin on uskottava Häntä, ei ihmisiä. - Stone83
Todettua ... kirjoitti:
Pisteyritetään puhua vähän lahkoon mukaan.."tule sinäkin,meillä opetetaan oikein" :D :D
- X-hirvas
Stone83 kirjoitti:
yritetään puhua vähän lahkoon mukaan.."tule sinäkin,meillä opetetaan oikein" :D :D
vaikeaa ymmärtää totuutta. Pysytään siinä kiinni, muuten uskolla ei ole mitään merkitystä.
- Stone83
X-hirvas kirjoitti:
vaikeaa ymmärtää totuutta. Pysytään siinä kiinni, muuten uskolla ei ole mitään merkitystä.
vaikeaa,mutta luulen että se on hyvin vaikeaa näille jotka ihmisoppeja seuraavat..totuus häviää sinne jonnekkin sanoihin,mitkä opetetaan..
Tuntuukin että siellä tämä usko on kirjatietoa,eikä sydämestä tulevaa..tunnetaan Jeesus kirjasta,mutta ei olla ikinä tunnettu sydämessä.
En tosiaan puhu nyt kaikista,muutamista "lahkolaisesta"tulee sellainen olo.. - Totuus esiin ...
Stone83 kirjoitti:
vaikeaa,mutta luulen että se on hyvin vaikeaa näille jotka ihmisoppeja seuraavat..totuus häviää sinne jonnekkin sanoihin,mitkä opetetaan..
Tuntuukin että siellä tämä usko on kirjatietoa,eikä sydämestä tulevaa..tunnetaan Jeesus kirjasta,mutta ei olla ikinä tunnettu sydämessä.
En tosiaan puhu nyt kaikista,muutamista "lahkolaisesta"tulee sellainen olo.."totuuden puhujaa" :)
Vaikeus on vain siinä että heillä on täysin erilainen totuus.. ja silti he ovat niin yksimielisiä että heillä molemmilla on totuus ja että sen ymmärtäminen on niin helppoa..
Se ainakin on yksi totuus, että turhan puhuminen on helppoa ja että ainoa mikä näitä kahta totuuksien puhujaa todella yhdistää heitä on heidän vihollisuutensa Adventtikirkkoa ja adventisteja kohtaan. - X-hirvas
"totuuden puhujaa" :)
Vaikeus on vain siinä että heillä on täysin erilainen totuus.. ja silti he ovat niin yksimielisiä että heillä molemmilla on totuus ja että sen ymmärtäminen on niin helppoa..
Se ainakin on yksi totuus, että turhan puhuminen on helppoa ja että ainoa mikä näitä kahta totuuksien puhujaa todella yhdistää heitä on heidän vihollisuutensa Adventtikirkkoa ja adventisteja kohtaan.adventismin oppiin uskovalle erilaiselta, mutta minä korostan sitä totuutta, joka löytyy Raamatun sanasta. Siksi se on erilaista totuutta, koska se on raamatullista totuutta. Eikä muuta totuutta ihmisille ole julistettu pelastukseksi. Jumala ei pakota ketään uskomaan sanaansa, jokainen saa valita itse uskonsa perustan. Mutta mihin sellainen usko johtaa lopulta, sen me tiedämme, koska Jeesus sanoi näin:
Joh. 5:24
Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.
Eli valinta on sinun, uskotko adventismin oppia vaiko Jumalan sanan totuutta. Siitä päätät sinä itse, en minä eikä kukaan muukaan. - Totuus esiin ...
X-hirvas kirjoitti:
adventismin oppiin uskovalle erilaiselta, mutta minä korostan sitä totuutta, joka löytyy Raamatun sanasta. Siksi se on erilaista totuutta, koska se on raamatullista totuutta. Eikä muuta totuutta ihmisille ole julistettu pelastukseksi. Jumala ei pakota ketään uskomaan sanaansa, jokainen saa valita itse uskonsa perustan. Mutta mihin sellainen usko johtaa lopulta, sen me tiedämme, koska Jeesus sanoi näin:
Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.
Eli valinta on sinun, uskotko adventismin oppia vaiko Jumalan sanan totuutta. Siitä päätät sinä itse, en minä eikä kukaan muukaan.se huvittava asia on se, että olette niin yhtä mieltä Stonen kanssa siitä että olette löytäneet totuuden ja että sitä on niin helppo ymmärtää, mutta kun tietää miten te kumpikin alattelette niin on helppo huomata, että teidän totuutenne ei olekaan samanlainen vaan molemmilla on ihan oma totuus - kuinka helppoa sen ymmärtäminen sitten teille onkin..
Ainoa asia missä te oletta samaa mieltä on adventistien "totuuden" parjaaminen..
Tämä on ainakin yksi totuus.. :) - kuullut...
se huvittava asia on se, että olette niin yhtä mieltä Stonen kanssa siitä että olette löytäneet totuuden ja että sitä on niin helppo ymmärtää, mutta kun tietää miten te kumpikin alattelette niin on helppo huomata, että teidän totuutenne ei olekaan samanlainen vaan molemmilla on ihan oma totuus - kuinka helppoa sen ymmärtäminen sitten teille onkin..
Ainoa asia missä te oletta samaa mieltä on adventistien "totuuden" parjaaminen..
Tämä on ainakin yksi totuus.. :)minäkin nähnyt että molemmat ovat kovia parjajia, jos adventisti sanoo että hän on uudesti syntynyt niin näiltä parjilta saa vastauksen heti ja kylmästi, etpäs ole sinä uskot vain E. Whiteen tai poistetuihin käskyihin tämän olen saanut monasti kokea näiltä parjaajilta, he ikäänkuin näkevät ihmisen sisälle vaikka eivät edes tunne henkilöä.
Aivan sairasta puhetta tuntemattomista ihmisistä, eiköhän jokainen tiedä väljejään paremmin Jumalan kanssa, kuin nämä mollaajat. - Totuus esiin ...
X-hirvas kirjoitti:
adventismin oppiin uskovalle erilaiselta, mutta minä korostan sitä totuutta, joka löytyy Raamatun sanasta. Siksi se on erilaista totuutta, koska se on raamatullista totuutta. Eikä muuta totuutta ihmisille ole julistettu pelastukseksi. Jumala ei pakota ketään uskomaan sanaansa, jokainen saa valita itse uskonsa perustan. Mutta mihin sellainen usko johtaa lopulta, sen me tiedämme, koska Jeesus sanoi näin:
Eli valinta on sinun, uskotko adventismin oppia vaiko Jumalan sanan totuutta. Siitä päätät sinä itse, en minä eikä kukaan muukaan.http://keskustelu.suomi24.fi/node/8121760
aika hyvä selitys sinun ja stone83 uskojen erostakin.
IKU = Stone83 ja EIKU on x-Hirvas. - Totuus esiin ...
kuullut... kirjoitti:
minäkin nähnyt että molemmat ovat kovia parjajia, jos adventisti sanoo että hän on uudesti syntynyt niin näiltä parjilta saa vastauksen heti ja kylmästi, etpäs ole sinä uskot vain E. Whiteen tai poistetuihin käskyihin tämän olen saanut monasti kokea näiltä parjaajilta, he ikäänkuin näkevät ihmisen sisälle vaikka eivät edes tunne henkilöä.
Aivan sairasta puhetta tuntemattomista ihmisistä, eiköhän jokainen tiedä väljejään paremmin Jumalan kanssa, kuin nämä mollaajat.on valitettavasti ollut ainakin tähän asti.
Toivotaan että ainakin x-Hirvas nyt tajuaa että sellainen kirjoittelu ei ole oikeudenmukaista tai rakkaudellista. Toivoahan ainakin voi :), mitäpä muutakaan Jumalan lapset voisivat tehdä?
Sitä on kuitenkin aika vaikea ymmärtää että minkä tähden kaikki valheet? Sen nyt jo näkee sokeakin että näillä on eri usko kuin adventisteilla, mutta miksi puhua valhetta adventistien uskosta? Siihen ei nähtävästi koskaan saada kunnon vastausta. - Stone83
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8121760
IKU = Stone83 ja EIKU on x-Hirvas.minun usko?Kerro ihmeessä..
- Stone83
kuullut... kirjoitti:
minäkin nähnyt että molemmat ovat kovia parjajia, jos adventisti sanoo että hän on uudesti syntynyt niin näiltä parjilta saa vastauksen heti ja kylmästi, etpäs ole sinä uskot vain E. Whiteen tai poistetuihin käskyihin tämän olen saanut monasti kokea näiltä parjaajilta, he ikäänkuin näkevät ihmisen sisälle vaikka eivät edes tunne henkilöä.
Aivan sairasta puhetta tuntemattomista ihmisistä, eiköhän jokainen tiedä väljejään paremmin Jumalan kanssa, kuin nämä mollaajat.minä olen näin sanonut?Onko nämä taas näitä syytöksiä ilman perusteita.?
Laita ne missä näin olen sanonut.. - Stone83
se huvittava asia on se, että olette niin yhtä mieltä Stonen kanssa siitä että olette löytäneet totuuden ja että sitä on niin helppo ymmärtää, mutta kun tietää miten te kumpikin alattelette niin on helppo huomata, että teidän totuutenne ei olekaan samanlainen vaan molemmilla on ihan oma totuus - kuinka helppoa sen ymmärtäminen sitten teille onkin..
Tämä on ainakin yksi totuus.. :)on se että uskomme molemmat Kristukseen,emme ihmisoppeihin..uskomme Raamatun sanomaan emme siihen mitä adventismipastori tai jokin muu opettaa..uskomme että Jeesus on totuus..ei adventismi tai mikään mukaan vastaava..
Onko se sinulle jotenkin vaikea käsitettävä?
Ja kun syyttelet minua siitäkin että opetan täällä ikuisen piinan oppia,niin saanko esimerkin missä sitä opetan?
Onko se että lainaan Raamatun sanaa tänne,minun omaa keksimää?
Ja tarkoittaako se että uskon nyt niin,koska lainasin muutaman kohdan..kysehän oli siitä miten kukin käsittää sen,hain mielipiteitä asiaan..ja miksi näin on kirjoitettu..
Ja nyt syytät minua,että opetan täällä jotain omia..katso vähän mistä syyttelet,koska tulet ne edestäsi vielä löytämään.. x-hirvas kirjoitti:
Antti, pysykäämme sanassa ja totuudessa.
1. Joh. 2:27
Mutta te, teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.
Se voitelu ja opetus on Pyhän Hengen opettama totuus Jeesuksen opetuslapsille.Monissa kohdissa me erehdymme, ennustavat Pietari ja Jaakob. Mutta oleellista on se,
että olemme omassa mielessämme täysin varmoja. Emme kopioi käsityksiä
vanhoista pölyttyneistä kirjoista. Vaan vilpittömäsäti Hengen johdatusta
pyydämme opinkysymysten pohtimisessakin.
Jaak. 3:1
Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
Jaak. 3:2
Sillä monessa kohden me kaikki hairahdumme. Jos joku ei hairahdu puheessa, niin hän on täydellinen mies ja kykenee hillitsemään myös koko ruumiinsa.
Ajatelkoot sapattiuskoiset meistä näin:
Room. 14:5
Toinen pitää yhden päivän toista parempana, toinen pitää kaikki päivät yhtä hyvinä; kukin olkoon omassa mielessään täysin varma.
2. Kor. 10:7
Nähkää, mitä silmäin edessä on. Jos joku on mielessään varma siitä,
että hän on Kristuksen oma, ajatelkoon hän edelleen mielessään,
että samoin kuin hän on Kristuksen, samoin olemme mekin.- X-hirvas
kuullut... kirjoitti:
Aivan sairasta puhetta tuntemattomista ihmisistä, eiköhän jokainen tiedä väljejään paremmin Jumalan kanssa, kuin nämä mollaajat.syntynyt uudesti ylhäältä, joka uskoo uskonnollisten järjestöjen johtopäätöksiin perustuvaa oppia, esimerkiksi oppiin vuodesta 1844.
- X-hirvas
Stone83 kirjoitti:
on se että uskomme molemmat Kristukseen,emme ihmisoppeihin..uskomme Raamatun sanomaan emme siihen mitä adventismipastori tai jokin muu opettaa..uskomme että Jeesus on totuus..ei adventismi tai mikään mukaan vastaava..
Onko se sinulle jotenkin vaikea käsitettävä?
Ja kun syyttelet minua siitäkin että opetan täällä ikuisen piinan oppia,niin saanko esimerkin missä sitä opetan?
Onko se että lainaan Raamatun sanaa tänne,minun omaa keksimää?
Ja tarkoittaako se että uskon nyt niin,koska lainasin muutaman kohdan..kysehän oli siitä miten kukin käsittää sen,hain mielipiteitä asiaan..ja miksi näin on kirjoitettu..
Ja nyt syytät minua,että opetan täällä jotain omia..katso vähän mistä syyttelet,koska tulet ne edestäsi vielä löytämään..että toiset ovat valinneet "totuudekseen" ihmisten keksimät opit, minä pysyn siinä totuudessa ja opetuksessa, jonka julisti Jeesus Kristus. Se on Jumalan tahto, että joka uskoo Poikaan ja evankeliumiin, se pelastuu.
Ani harva täällä perustelee Raamatulla, vaan se on sellaista henkilökohtaiseen panettelun puolelle menevää kirjoittelua. - X-hirvas
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8121760
IKU = Stone83 ja EIKU on x-Hirvas.lähimmäisesi uskon pilkkaamista, mutta kuka voi olla minua vastaan, jos totuus ja Jumala on minun puolellani.
Joh.14.
16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
Näin on. - X-hirvas
X-hirvas kirjoitti:
lähimmäisesi uskon pilkkaamista, mutta kuka voi olla minua vastaan, jos totuus ja Jumala on minun puolellani.
Joh.14.
16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
Näin on.nimim. "totuus esiin".
- vuoroin vieraissa
X-hirvas kirjoitti:
lähimmäisesi uskon pilkkaamista, mutta kuka voi olla minua vastaan, jos totuus ja Jumala on minun puolellani.
Joh.14.
Näin on.Oletko ajatellut, että toiset voivat yhtä hyvin lainata noita samoja jakeita silloin kun sinä pilkkaat heidän uskoaan. Sillä adventistit uskovat myös totuuden ja Jumalan olevan heidän puolellaan.
- Stone83
vuoroin vieraissa kirjoitti:
Oletko ajatellut, että toiset voivat yhtä hyvin lainata noita samoja jakeita silloin kun sinä pilkkaat heidän uskoaan. Sillä adventistit uskovat myös totuuden ja Jumalan olevan heidän puolellaan.
he uskovat myös adventistien omiin oppeihin joka on Raamatun vastaista..
- Stone83
X-hirvas kirjoitti:
että toiset ovat valinneet "totuudekseen" ihmisten keksimät opit, minä pysyn siinä totuudessa ja opetuksessa, jonka julisti Jeesus Kristus. Se on Jumalan tahto, että joka uskoo Poikaan ja evankeliumiin, se pelastuu.
Ani harva täällä perustelee Raamatulla, vaan se on sellaista henkilökohtaiseen panettelun puolelle menevää kirjoittelua."Se on Jumalan tahto, että joka uskoo Poikaan ja evankeliumiin, se pelastuu."
AAMEN! - 6948
Stone83 kirjoitti:
he uskovat myös adventistien omiin oppeihin joka on Raamatun vastaista..
mutta eivät usko kuten sinä.
- Totuus esiin ...
X-hirvas kirjoitti:
Joh.14.
Näin on.ihmettelen kuitenkin että mikä sinua loukkasi.
- Stone83
6948 kirjoitti:
mutta eivät usko kuten sinä.
minä uskon Jeesukseen,he ihmisiin..johan se on selväksi tullut..joten ei todellakaan usko kuten minä,kiva että selvensit kaikille :)
- X-hirvas
vuoroin vieraissa kirjoitti:
Oletko ajatellut, että toiset voivat yhtä hyvin lainata noita samoja jakeita silloin kun sinä pilkkaat heidän uskoaan. Sillä adventistit uskovat myös totuuden ja Jumalan olevan heidän puolellaan.
totuus, minun ainoa totuuteni Jeesus, että Hän palaa 22.10.1844? Jollei, niin kuka valehtelee?
- muutkin uskovat
Stone83 kirjoitti:
minä uskon Jeesukseen,he ihmisiin..johan se on selväksi tullut..joten ei todellakaan usko kuten minä,kiva että selvensit kaikille :)
En ymmärrä mitä tuolla tarkoitit, sillä uskovathan adventistitkin Jeesukseen., eikä vain Jeesukseen vaan myös Jeesusta. Kyllä se on hyvin selväksi tullut. Siinä mielessä he uskovat niinkuin sinä.
- 234234234234
ja niin on x-hirvastelijakin.
- 234234234234
X-hirvas kirjoitti:
kuulu enkä kannata mitään ihmisten perustamaa uskonnollista liikettä, joten vertaileminen jonkin liikkeen oppilinjaan on turhaa. Adventismi on luonut omat käsitykset ja johtopäätökset Jumalan sanasta, ja sellaisia opettajia Paavali kutsui kirotuiksi. Minä uskon mitä Jeesus sanoi, eikä siihen tarvita yhtään lakhoa, kirkkoa eikä kulttia. Tarvitaan vain Raamatun totuutta.
jumalaksi, joka päättää, että sinä vain olet oikeassa ja kaikki muut automaattisesti väärässä. OLET FARISEUS.
- 23423423423
X-hirvas kirjoitti:
niin selvästi, ettei minua tarvitse tulkita. Minä en kallista korvaani yhdenkään kirkon, lahkon taikka kultin opeille. Minun puolestani ihmiset saavat uskoa mihin haluavat, mutta minä pidän kiinni siitä, mitä Jeesus opetti. Jos joku pitää sapatin, niin pitäköön, minä en pidä koska Jeesus oli sapatikin Herra. Siis yläpuolella kaiken, sapatinkin. Hänelle oli annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä, ja Hän tiesi varmasti mitä tehdä.
Ilmaisen kantani ja perustelen sen Raamatulla, ja se on minun totuuteni. Mitään muuta minä en tarvitse, sillä jokainen vastaa HENKILÖKOHTAISESTI siitä mihin uskoo. Mihin olet uskosi pannut, sen oikeellisuuden ratkaisee Jeesus aikanaan, koska Hän on ainoa oikeudenmukainen tuomari. Silloin on uskottava Häntä, ei ihmisiä.ei ole Jeesuksen opetusta, vaan SINUN tulkintaasi.
- 2342342342343
Stone83 kirjoitti:
En tosiaan puhu nyt kaikista,muutamista "lahkolaisesta"tulee sellainen olo..ihmisoppeja, joten juu, sinulle on todellakin vaikeaa ymmärtää totuutta. ja niin on hirvastelijankin.
- 23423423423
X-hirvas kirjoitti:
Eli valinta on sinun, uskotko adventismin oppia vaiko Jumalan sanan totuutta. Siitä päätät sinä itse, en minä eikä kukaan muukaan.vaan ikiomia tulkintojasi.
234234234234 kirjoitti:
ja niin on x-hirvastelijakin.
Sinä, jonka nimi on mystillinen neljästi 234, kommentoit Uteluksen pilkka-aloitusta X-hirvasta
vastaan toteamalla että kumpikin on väärässä. Tähän vastasit:
[][][] Adventistit uskovat, että Jumalan on kolmiyhteinen yksi Jumala - oletko samaa mieltä? vai oletko erimieltä tästä mitä kirjoitin?
Siinä muutama kysymys joihin voisit vastata.. tuntuu siltä että palstalla ei olla oikein perillä mihin sinä uskot vaikka olet niin kova poika kirjoittelemaan.[][][] (Utelus)
Kunhan X-hirvas on vielä muutaman vuoden kirjoitellut ja uskoaan selvitellyt, sinäkin alat tietää.
Tuota adventistien kolmijumalaisuutta pitäisi tarkentaa. Onko ksye kolmiaivoisesta vaiko
kolmipäisestä jumalasta? Minä sanoisin ennemminkin että aivot on Isä, muutoin Pää on Kristus
ja Pyhä Henki suorittaa Maan päällä taivaassa aivoitellut toimet Kristuksen nimessä Isän kunniaksi. En kuitenkaan ihan noinkaan usko, siksi puhun Jumalan kolmiYKSEYDESTÄ.
Jes.9:6 (9:5)
Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
- anti-kristitty
Tai sitten adventistit uskovat, että synnin palkka on kuolema, joka tapahtuu sinne tulijärveen joutumisen kautta.
- X-hirvas
joutuvat kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet siihen evankeliumiin, jonka Jeesus julisti. Joka uskoo ja levittää ihmisoppia kertomalla, että Jeesus aloitti tutkivan tuomion 22.10.1844, niin hän on kirottu, eikä yksikään kirottu pelastu.
Gal. 1:9
Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
Mietihän mitä se tarkoittaa kaikkien adventistien osalta, koska he ovat hyväksyneet adventtikirkon opinkohdan 24 ja uskovat sen kirottuun oppiin ?????
http://www.adventtikirkko.fi/opetus/pyhakko.htm
"" Taivaassa on pyhäkkö, todellinen pyhäkköteltta, jota ei ole pystyttänyt ihminen vaan Herra itse. Siinä Kristus suorittaa palvelusta meidän hyväksemme; hän tekee uskoville mahdolliseksi saada hyväkseen hänen sovitusuhrinsa, jonka hän uhrasi ristillä ainutkertaisesti kaikkien puolesta. Hänet asetettiin virkaansa meidän suureksi ylipapiksemme taivaaseenastumisensa yhteydessä, jolloin hän myös aloitti välitystyönsä. Profeetallisen 2300 päivää käsittävän ajanjakson lopussa vuonna 1844 hän ryhtyi suorittamaan sovittavan palvelutyönsä toista ja viimeistä vaihetta """"
Kirottu olkoon se, joka tuollaista opettaa. - anti-kristitty
X-hirvas kirjoitti:
joutuvat kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet siihen evankeliumiin, jonka Jeesus julisti. Joka uskoo ja levittää ihmisoppia kertomalla, että Jeesus aloitti tutkivan tuomion 22.10.1844, niin hän on kirottu, eikä yksikään kirottu pelastu.
Gal. 1:9
Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
Mietihän mitä se tarkoittaa kaikkien adventistien osalta, koska he ovat hyväksyneet adventtikirkon opinkohdan 24 ja uskovat sen kirottuun oppiin ?????
http://www.adventtikirkko.fi/opetus/pyhakko.htm
"" Taivaassa on pyhäkkö, todellinen pyhäkköteltta, jota ei ole pystyttänyt ihminen vaan Herra itse. Siinä Kristus suorittaa palvelusta meidän hyväksemme; hän tekee uskoville mahdolliseksi saada hyväkseen hänen sovitusuhrinsa, jonka hän uhrasi ristillä ainutkertaisesti kaikkien puolesta. Hänet asetettiin virkaansa meidän suureksi ylipapiksemme taivaaseenastumisensa yhteydessä, jolloin hän myös aloitti välitystyönsä. Profeetallisen 2300 päivää käsittävän ajanjakson lopussa vuonna 1844 hän ryhtyi suorittamaan sovittavan palvelutyönsä toista ja viimeistä vaihetta """"
Kirottu olkoon se, joka tuollaista opettaa.Jep, Jeesus kyllä on ylipappi ja taivaan pyhäkössä, mutta mikään 1844 tai tutkiva tuomio ei liity mitenkään asiaan.
- X-hirvas
anti-kristitty kirjoitti:
Jep, Jeesus kyllä on ylipappi ja taivaan pyhäkössä, mutta mikään 1844 tai tutkiva tuomio ei liity mitenkään asiaan.
katsomme mitä tämä ylipappi sanoi maan päällä ollessaan, niin tarkkana ihmisen pitää olla totuuden suhteen.
Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka MINÄ OLEN PUHUNUT, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
Eli sellaista sanaa mitä Jeesus ei opettanut, se tuomitsee ihmisen viimeisenä päivänä. Jos ihminen eläessään katsoon ylen Hänen julistaman totuuden, ja valitsee uskonsa perustaksi ihmisten johtopäätökset, niin silloin sana tuomitsee hänet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472