joku työpaikallasi on ihastunut sinuun? Mitä ajattelet hänestä?
Tiedätkö/aavistatko
5
953
Vastaukset
- T...
ja se on kiusallista. Mitä minun pitäisi ajatella ihmisestä, joka on kunnioita sitä, että olen tukevasti naimisissa vaan pitää avioliittoani vain hidasteena? Tai että mitä se haittaa, jos nyt "vähän" naisimme?
- t. myös
Aikamoisesa liemessä olet, jos toinen ei ymmärrä kieltoa. Sinun on vain tehtävä selväksi, ettet ole kiinnostunut, et nyt etkä tulevaisuudessa. Ole tiukka, mutta älä liian tyly, koska se voi herättää kostonhimoa tuollaisessa ihmisessä.
Olen rakastunut naimisissa olevaan, mutta en ikinä halua aiheuttaa hänelle pahaa. Toivon vain, että hän on onnellinen nykyisessä suhteessan, se on ainoa keino osoittaa rakkauteni.
- haluun sut
Toivon, että eräs tumma mies olisi ihastunut minuun. Katseita vaihdettu jo pidemmän aikaa. Olisi ihana tutustua häneen lähemmin.
Se olisi mahtavaa jos se olisi yksi tietty, saisin ison valon pilkahduksen elämääni!Mutta koskaan ei voi olla varma, ellei sanota suoraan asioita toiselle.Kuitenkin on aina erehtymisen mahdollisuus olemassa ja se tekee siitä pelistä vielä vaikeampaa.Olisihan se hienoa jos kahden ihmisen tunteet kohtaisi, ettei toinen joutuisi loppujen lopuksi pettymään, ei se torjujan osa ole sen parempi kuin torjuttavan..
Niin ja hän on minun mielestä ihan mukava ja viehättävä kaikin puolin mitä olen huomannut jos olen aavistellut ihan oikein hänen tunteet:D
Mutta entäs ap. mikä tilanne sinulla on?- -n-
et Joku on tykästynyt!Hän voisi olla hieman rohkeampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165337
- 695102
- 914144
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 421832
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693