joku työpaikallasi on ihastunut sinuun? Mitä ajattelet hänestä?
Tiedätkö/aavistatko
5
958
Vastaukset
- T...
ja se on kiusallista. Mitä minun pitäisi ajatella ihmisestä, joka on kunnioita sitä, että olen tukevasti naimisissa vaan pitää avioliittoani vain hidasteena? Tai että mitä se haittaa, jos nyt "vähän" naisimme?
- t. myös
Aikamoisesa liemessä olet, jos toinen ei ymmärrä kieltoa. Sinun on vain tehtävä selväksi, ettet ole kiinnostunut, et nyt etkä tulevaisuudessa. Ole tiukka, mutta älä liian tyly, koska se voi herättää kostonhimoa tuollaisessa ihmisessä.
Olen rakastunut naimisissa olevaan, mutta en ikinä halua aiheuttaa hänelle pahaa. Toivon vain, että hän on onnellinen nykyisessä suhteessan, se on ainoa keino osoittaa rakkauteni.
- haluun sut
Toivon, että eräs tumma mies olisi ihastunut minuun. Katseita vaihdettu jo pidemmän aikaa. Olisi ihana tutustua häneen lähemmin.
Se olisi mahtavaa jos se olisi yksi tietty, saisin ison valon pilkahduksen elämääni!Mutta koskaan ei voi olla varma, ellei sanota suoraan asioita toiselle.Kuitenkin on aina erehtymisen mahdollisuus olemassa ja se tekee siitä pelistä vielä vaikeampaa.Olisihan se hienoa jos kahden ihmisen tunteet kohtaisi, ettei toinen joutuisi loppujen lopuksi pettymään, ei se torjujan osa ole sen parempi kuin torjuttavan..
Niin ja hän on minun mielestä ihan mukava ja viehättävä kaikin puolin mitä olen huomannut jos olen aavistellut ihan oikein hänen tunteet:D
Mutta entäs ap. mikä tilanne sinulla on?- -n-
et Joku on tykästynyt!Hän voisi olla hieman rohkeampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei522979Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071712- 1061032
- 92987
- 60883
- 42796
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163780IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57771Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59752Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28695