Kyseinen treffipalsta ei tunnu oikein toimivan, olen ollut siellä jäsenenä jo 8 kuukautta, tulokset ovat jääneet aika laihoiksi, vain muutama tapaaminen joista ei niistäkään ole tullut mitään sen kummempaa. Minulla on siellä kuva kuva-albumissa, en ole ulkonäöllisesti mikään ruma, jos lähetän jollekkin kiinnostavalle naiselle viestin niin monta kertaa heti ensimmäisenä pyydetään nähdä kuva, jos en sitä heti halua näyttää niin ei vastata mitään, tai sitten jos näytän niin katsotaan kuva ja jos naama ei miellytä ei vastata taaskaan mitään tai sitten viestittely loppuu muutaman viestin jälkeen, tuntuu että osa siellä olevista naisista on vain pelkkään ulkonäköön tuijottajia. Minulla on jäsenyyttä jäljellä vielä 1 kuukausi ja sen olen päättänyt että enää EN MAKSA, olen jo maksanut kyllä paljon. Tälläkin joku tekee kovaa bisnestä, tuntuu että kyseinen treffipalsta ja muutkin vastaavat palstat lupaa paljon mutta totuus on toista, taitavasti ne kyllä koukuttaa ihmisen jatkamaan jäsenyyttän ja maksamaan yhä uudelleen, ihminen ajattelee: Josko se oikea nyt löytyisi.
E-Kontakti
10
1083
Vastaukset
- oikea--.
Oli kuvaton ilmoitus ja sain kyllä yhteydenotoja..mutta ei se johtanut mihinkään.Ei vain kolahtanut.
- *kokemus
on minulla kun sinulla. Nainen olen. Minullakin kuukausi jäljellä ja se jääköön viimeiseksi.
- m30+.
Onko Suomi24 treffien naiset tulleet E-Kontaktiin?
No ei minullakaan tärpännyt, oli 6kk paketti. Mutta pääsin kahdesti treffeille ja useamman kerran olisin päässyt, mutta naiset olivat liian kaukana. Minuun ottivat yhteyttä useimmat. Viimeisin nainen oli tosi nättikin ja mukava, hänellä ei vain ollut aikaa uuteen suhteeseen, kumminkin ollaan facebookissa kavereina ja kirjoitellaan joskus. Kuvallinen profiili oli mulla. - M 45
E-kontaktissa 4 kk jakso , muutamat treffit .. yhdestä jo kuvittelin jotain tulevan .. muttei kuitenkaan ..
Itseäni vanhemmat naiset laittoivat kuvani saatuaan suosikikseen , monet olivat innokkaasti kyselemässä kuvaa jopa 500 kilometrin päästä ??? .. Eihän sellaisen etäisyyden päästä voi mitään suhdetta luoda , reilu 100 kilsaakin on näemmä liikaa .. Eli , laihoiksi jäi minunkin tulokseni ..- huumorilla tosissaan
Etkös tiedä että noin kaukaa kiinnostuneet hakevat yhden yön suhdetta :).
Minulla on vain kuukauden jakso kerrallaan ja toisen kuukauden huilaan jos mitään ei tartu.Tuolloin etsin vain uusia profiileita kun käytäntö on osoittanut että siellä kauan olleet vain rouhaisee ja siirtyvät heti seuraavaan.Kyllä siellä oikeitakin helmiä löytyy jos vaan jaksaa etsiä.
Minulla on ollut pari parin kolmen vuoden mittaista suhdetta joista sovussa erottiin kun ei nähty yhteistä tulevaisuutta ja nyt taas etsinnässä.
Monet samat naiset pyörii muillakin kontaktipalstoilla mutta on siellä aina jokunen uusi jossain sivulla joka on aidosti etsimässä pitempää suhdetta.
- Riikinkukko
Joo tottaon että sillä monet naiset onvain kokeilemassa olisko vstovoimaa vielä yhtälailla kuin nuorempana kuin nyt eronneena muutaman lapsen äitinä, erään laista leikkiä heille koko homma einyt ehditä katotaan jos myähemmin tutustutaan tai stten vastataan että toteaa että seurustelu einyt käykään päinsä ei olekkaan hänestä siihen ex perhe suhteet estää, ihmettelenkin sitä että miksi sitten yleensä laittavat haku ilmoituksen e kontaktiin ym, jos kerran näin on asiat jo valmiiksi.
- Anne
Huoh ja mulle on tullut sellainen olo siellä, että miehet ovat ulkonäköön tuijottajia :) Olen mielestäni kumminkin ihan kivannäköinen, mutta ehkä olenkin vain luullut väärin... Aivan sama homma, että pyydetään kuvaa ja sitten ei kuulu mitään.
- AnnaAnnaAnna Anna
Annoitko jonkun vanhan kuvan? Monet pitävät näytillä ja / tai antavat jonkun vanhan 20 vuotta sitten otetun kuvan. 40 ikäisillä naisilla on joku ylioppilaskuva näkyvillä.
- seuraavaan seuraan
Se E-kontaktit on ainoa deittisivusto mikä ei minulla ole johtanut mihinkään. Suomi24:sta sain seuraa kun joskus 4 vuotta sitten olin siellä. AYI:stä sain seuraa kun 2-3 vuotta sitten olin siellä, ja nyt olen Matchissä ja sitäkin kautta olen seuraa saanut. Olen mies enkä mitenkään komea, ja kuva on ollut kaikissa nähtävillä alusta asti.
- kolkiysimiesvaan
Riikinkukko.
Joteskin tuntuu jotta asia on just noin. Harmi kun tietyt tyypit saa aikaan tietyn mielikuvan jostain. Esim. että kaikki salilla kävijät syövät hormooneja tai kaikki moottoripyöräilijät ajavat ylinopeutta tai ettei insinöörit osaa vaihtaa hehkulamppua. Sitten nämä seuran hakijat, ne jotka etsivät ja ne jotka testailevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477