Mitä ihmettä?

naaaaaaaainen

En nyt tiedä kuuluuko tämä tänne osiolle kylläkään, mutta siis tämä on aika pitkä juttu, mutta siis tapasin kivan miehen yhtenä kesänä ja nähtyämme porukassa hän oli suoraansanottuna kusessa minuun, voin jopa itse sanoa sen. Se nimittäin paistoi hänen eleistäänkin läpi. Ajan kuluessa vihdoin sovimme, että näkisimme. Hän itseasiassa itse kysyi sitä vaikka hieman kestikin ennen kun hän sai kysymyksen muodostettua. Noh, sovimme päivän ja ajan. Hetken koittaessa, ei herraa näykkään eikä vastaa puheluihin. Lopulta soittaa, että on kuumeessa eikä pääsekkään. No mutta sitten, juttumme jatkui taas ja yhtenä päivänä kysyin, että näkisimmekö tällä viikolla ja hän itse ehdottaa innokkaana päiviä milloin hänelle sopisi. No mutta sitten päivän koittaessa hän ei vastaakkaan viestiini (kun kysyin, että mites näkisimmekö tänään siis). Kuitenkin sen jälkeen vielä kerran mies kyseli, että näkisimmekö (ihan livenä kun törmättiin, ja kaiken lisäksi suuteli minua) sovimme päivän taas mutta sovimmekin että soittelemme sitten. Hän ilmoitti kyllä että ei pääsekkään, kun on jokin työmeno(sellainen oikeastaan ymmärrettävä, en sitä tässä viitsi paljastaa vaan). No sitten sen jälkeen kysyin häneltä, että mitä hän haluaa ja hän ilmoittikin että aika ei oikeen riitä (harrastaa kyllä paljon yms..), mutta olin että ok, kyllä se riittäisi jos haluaisit. No sitten itse otin loparit hommasta. Kuitenkin sen jälkeen satuimme näkemään hirveän usein ohimennen ja aina hän tuli juttelemaan ja oli aina kiinni minussa, tarkoitan siis, että tarttui esim käsistäni kiinni, kun juttelimme tai muuten vain kosketteli esim hiuksiani. No tätä jatkui aina vaan, kunnes puolenvuoden päästä mies kysyi, että näkisimmekö. Olin hieman harkitsevainen, mutta ajankuluksi ajattelin, että ainakin voisin kysyä suoraan mitä hän haluaa minusta. Sovimme taas kaiken, mutta mies ei tullut paikalle eikä vastannut puheluuni. Olin jo että nyt riitti. Myönnetään, että olen aika säälittävä tapaus kun jaksoin noinkin kauan ns juosta perässä vaikka ilmeisesti mies onkin kusipää. No mutta 2kk päästä tästä mies soitti että näkisimmekö ja tattadaa hän saapui paikalle! ja lisäksi tarttui kadulla kävellessämme kädestäni kiinni ja vaikutti muutenkin niin ihastuneelta. No sitten hän ei vastannut viestiini että näkisimmekö vielä tässä (kun ajattelin että kyselisin mitä helkuttia hän haluaa yms..) sitten otin loparit, ignorasin koko äijän aina kun hänet näin. Kuluneesta on nyt puolivuotta mutta aina hän katsoo minua pitkään kun näemme ja tahalleen pyrkii lähettyvilleni yms..vieläkin jaksaa yrittää. Mitä ihmettä hän haluaa? Vai ei mitään, kunhan olen vain joku päivänpiriste hänelle?!

73

10321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gghjhkjjk

POISTA tuo tyyppi mielestäsi! HETI! Mitä pikemmin, sen parempi sulle. Ajattele itseäsi. Eihän tuossa ole päätä eikä häntää sen suhteen, miten kohtelee sua. Hän ei arvosta sinua. Toista arvostava ihminen ei tee toiselle tuollaista. Kiusaa ja jättää juoksemaan peräänsä.

Ps. kertaahan edes kappalejaot... Hieman mietittyinä helpottaisivat nimittäin tuon tekstisi lukemista melko paljon.

• oopopopo

Miten sun dokumenttielokuvasi liittyy tähän asiaan ja miten sä jaksat aina laittaa tätä paskaa tänne? Olen susta jo ilmoittanut ylläpitoon mutta sä näköjään vaan saat täällä hillua, että eikö tuommoista hullua saada täältä poistettua millään?

• oopopopo

Kuuluuko Obaman hallinnon mollaaminen tänne ja liittyykö se tähän asiaan?

• blue button.
        oopopopo kirjoitti:

Miten sun dokumenttielokuvasi liittyy tähän asiaan ja miten sä jaksat aina laittaa tätä paskaa tänne? Olen susta jo ilmoittanut ylläpitoon mutta sä näköjään vaan saat täällä hillua, että eikö tuommoista hullua saada täältä poistettua millään?

Tänne voitte valittaa:
        https://www.nettivinkki.fi/

• .

The Anglo-Saxon Mission (III-maailmansodan suunnitelma)
        Australialainen itsenäinen tutkimusryhmä Project Camelot ja heidän edustajansa Bill Ryan tapasi Lontoossa vuonna 2005 erään nimettömänä pysytelleen korkea-arvoisen vapaamuurarihenkilön, joka paljasti erittäin ikäviä uutisia eteenpäin. Hän kertoi "The Anglo-Saxon Mision" nimisestä salahankkeesta, joka oli jo käynnissä- Hän oli ollut paikalla kun Lontoossa kokoonnuttiin jo vuonna 2005 maailman johtavimpien illuminatin vapaamuurarien kanssa suunnittelemaan tätä tulevaa kolmatta maailmansotaa.
        http://nwohavaintoja.blogspot.com/2010/03/anglo-saxon-mission-iii-maailmansodan.html

• SnapsikäsiEdward

"Kohta alkaa tuleen ns,terrori iskuja ympäri maailmaa,kun ajallisesti ja älyllisesti jälkeenjääneet Islamistit alkaa sekoileen!!!"

Ajallisesti ja älyllisesti jälkeenjääneet? Kenestä? Meistä mukafiksuista eurooppalaisista vai? Olen ERITTÄIN kiinnostunut kuulemaan perustelusi noin pohjattoman typerälle ja järjettömälle väitteellesi.

• *Arvelisin näin

Vaikuttaa siltä että herra henkilöllä on vaimo, jonka läsnäolo estääkin nämä tapaamiset. Satunnaiset onnistuvat mutta sovitut ei onnistu. Vaimo järjestänyt muuta ohjelmaa illaksi tms.

• >>..>>

Varattu mies. Ihastunut mutta liianpaljon menetettävää.

• typerä nainen

Ihan kun omia tapauksiani lukisin. Mies on aina kun nähdään n.2-3 kk:n välein, että nyt pidetään kyllä yhteyttä. Mäkeen ehtii ja kaikenmaailman kissanristiäisiin, mutta minun tapaamiset siirtyy joka kerran ja paikka vaihtuu viime hetkellä. Ja ei vastaa tapaamisten jälkeisiin viesteihin ennenkun kuukauden päästä pokkana ehdottaa uutta tapaamista. Ammatissa tosin aika kiinni ja työvuorot vaihtelee. Kun ollaan yhdessä suunnittelee sitä ja tätä ja kun kysyn millon toteutuu, ei vastaa viesteihin.Alko tuntumaan ihan samalta hepulta.

• auervaara
        typerä nainen kirjoitti:

Ihan kun omia tapauksiani lukisin. Mies on aina kun nähdään n.2-3 kk:n välein, että nyt pidetään kyllä yhteyttä. Mäkeen ehtii ja kaikenmaailman kissanristiäisiin, mutta minun tapaamiset siirtyy joka kerran ja paikka vaihtuu viime hetkellä. Ja ei vastaa tapaamisten jälkeisiin viesteihin ennenkun kuukauden päästä pokkana ehdottaa uutta tapaamista. Ammatissa tosin aika kiinni ja työvuorot vaihtelee. Kun ollaan yhdessä suunnittelee sitä ja tätä ja kun kysyn millon toteutuu, ei vastaa viesteihin.Alko tuntumaan ihan samalta hepulta.

toi jätkä on ehdotellut mullekin treffejä ja sit sanoo että ei ole aikaa, heh,heh, tosiasiassa tapailee monia naisia ettei taida itsekään olla selvillä missä menee

• kaikkien tollojen

kusetettavissa näköjään. Tuossa vaiheessa yksikin ohitsu ilman tosi hyvää syytä ja ilmoitusta siitä riittää. Kumpihan teistä oikeasti roikkuu toisessa.

• Mieti niin ymmärrät

Ei sitten sullakaan päässä liiku mikään. Noin käyttäytyy varsinkin nuoret homot, jotka ikäänkuin näyttävät muille, että ovat kiinnostuneita tytöistä vaikka eivät olekaan. Kokemusta ja tietoa on kuule paljon asiasta.

• hm

Mielenkiintoinen näkökulma. Mistähän tälle sivustolle sikiää näin paljon näitä viisastelijoita.

• kokemusta on

Jätä tuollaiset miehet. Ne vain kusettaa, kun huomaavat että olet kiinnostunut. Sitten nauravat selkäsi takana. Ei noin epätoivoinen pidä olla, kyllä niitä kivojakin miehiä on ja tulet varmasti löytämään.
      Terv. kokemusta on.

• Luottavainen myös

Ei ole mitään merkitystä sillä, mitä hän sinusta haluaa ja miksi.

Merkitystä on vain sillä, kiinnostaisiko sinua tuollainen ihminen, joka kohtelee sinua noin?

Sanoisin, että tuollainen käytös kertoo itsessään kaiken tärkeän, eli että tuollaisen ihmisen kanssa ei kannata ryhtyä mihinkään sellaiseen, missä hänen pitäisi olla jossakin silloin kun on luvannut, tai vastata viesteihin tms. mitä pidetään normaaleissa ihmissuhteissa tavallisena hyvänä käytöksenä.

Olet ollut kärsivällinen ja koettanut uskoa toisesta hyvää. Se on kaunista ihmisessä, mutta älä silti anna kohdella itseäsi huonosti, äläkä ainakaan anna asioiden jäävän vaivaamaan.

Kaunista kevättä sulle.

• qweqwehoh

Tämä oli hyvä vastaus. Se on nimittäin juuri niin, että mitä väliä sillä on MIKSI tuo mies toimii noin, oleellista on ettei sinun tai kenenkään kannata alentua katselemaan tuollaista toimintaa, johtuu se sitten mistä vaan.

Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että on varattu, ehkä naisystävä useammankin kanssa jotain peliä. Näin kävi minulle. Tyypillistä oli, että viesteihin ei vastattu, yhteydenpito ja tapaamiset vain kun hänelle sopi.

Tuollainen tilanne on outoudessaan ja mielenkiintoisuudessaan tietysti aika jännä, mutta jos itse olet yhtään "oikeasti" kiinnostunut hänestä, niin miksi alentaisit itseäsi olemalla tekemisissä...

• keijut

sillä on vakituinen nainen, haluasi maistaa ruohoa toiselta puolelta, muttei uskalla!

• mie-sie-hää

Äijä on kuin perhoinen. Hyppää kukasta kukkaan.. tai kuin koiperhoinen..l..sta l...ppuun... Sillä on liiiian montaa rautaa tulessa ja kalenteri tänynnään pokauksia. Ei yxinkertasest kerkee joka lankulle. Sököteltävä on aikatauja sinne ja tänne. Ettei vaan käry käis siellä-ja-täällä.

Olis kyl ihka oikeesti h-a-r-k-i-t-t-a-v-a tarkkaan, onko siihen peliin ittestä lähtijäksi.

• Jamie-

Jos onkin mukavan näkönen mies ja vaikka onkin kivaa, että joku juoksee sun perässä ( kieltämättä voi olla imartelevaa ), niin silti ei kannata. Puhut vaan, että kuinka ihastunut hän on suhun, mutta ootko sä häneen, vai tuntuuko vaan hyvältä kun joku havittelee sua ? Oli miten päin vaan, kaveri vaikuttaa pässiltä, joka koittaa jotenkin vietellä aina kun törmää suhun. Eli omilla ehdoillaan ilmeisesti tahtoopi asiaa hoitaa.
      Sinuna unohtaisin koko pellen. Kaiken maailman sopimiset ja feidaus puhelun vastaamattomuus kertoo kyl omaa kieltään. Normaali ihminen muutenkin kertoo ajoissa jos ei sovittu tapaaminen käy. Käytä järkeäsi.

• tuke1111111

jätkä on varattu. Unohda tommonen!!

• Ettei vaan olis UKKOmies?
      Tai sitte vaan: 'Mies' ?
      Meinaan; Miehen ikä alkaa jostain parista kympistä, EHKÄ? Jotkut ei saavuta sitä koskaan?
      TV: Pönttis, minuuttia vaille 60. ENTINEN mies; Skrebat lähti veks 13.1.-09

• heikki699

hi joku sonni kusettaa noita tyhmiä ämmiä täällä niitä 24 jässä liikkuu puuttees olevia ku kevät saapuu.sennseissä niitä liikkuu paljon noita tyhjän naurajia.etsivät olevinaan jotain pitäis olla kuu taivaalta.

• TietäjäMies

Tyyppi on varattu. Noin käyttäydyin itsekin kun olin suhteessa :)

• Uutta kohti

Ei vois selvemmin mies kertoa käytöksellään, että ei kiinnosta pidemmän päälle! Itselle kävi aikoinaan samalla tavalla yhden kandinaatin kanssa. Kylhän sitä ihmetteli, kun toinen muuten sepitteli liirumlaarumeita, mut teot puuttui. Onneksi heräsin pian, enkä jäänyt roikkumaan tuommoiseen. Nyt onnellisesti naimisissa ja mieheni tuli kyllä aina treffeille, olis tullu vaikka Siperiaan. Siinä on vissi ero! Odota sitä oikeaa!!! Heit hiitee tuommonen törppö, joka ei arvosta sinua, eikä ymmärrä mitä on menettämässä. No future!!!

• 39v

Olin itse 2v sitten samanlaisessa tilanteessa.
      Mies tuli tapaamaan minua koti paikkakunnalleni 3 kertaa joka toinen lauantai ilta.
      Käytiin drinksuilla, kahvilla, autossa vain suudeltiin ja juteltiin.
      Oli niin, niin rakastunut minuun, tunnusti rakkautensa suoraan minulle.
      Seksi kuuluu vasta minulla seurustelusuhteeseen ei yksittäisiin tapaamis kertoihin.
      Perui pari kertaa tapaamisen.
      Ei vastannut tekstareihin oli hiljaa vko.
      Syitä löyti, melko uskottaviakin.
      Kauttarantain sain hänen osoitteensa selville, meillä oli taas treffit minun koti paikkakunnallani.
      Mutta minäpä ajelinkin autollani hänen pihalleen ja tunti ennen treffejämme tekstasin, 2 kertaa, ei vastausta.
      Soitin,ei vastannut.
      Ajattelin tämä jo kohta täyttää kotihäirinnän puitteet,
      mutta kun oli sovittu tapaaminen ja olimme "rakastuneita".
      Kolmannen kerran tekstasin, olen pihassasi tuletko avaamaan oven.
      Oli kotona, tuli avaamaan oven, selvisi syykin, oli parhaillaan asumuserossa ja menee heti takaisin kun vaimo ja 3 lasta huolii taloonsa.
      Halusi vain leikkiä ja kokea vierasta hedelmää, ihastusta, seikkailua.
      Ei ollut tosissaan sydämmestään suhteeseen alkamassakaan kanssani.Erosimme sovussa.
      Ymmärsin tavallaan tuon käytöksen mutta olisi ollut rehellinen minulle alusta asti, olisin voinut elää omaa elämääni eteenpäin katsoen , en turhaa toivoen meistä.
      pelkäsi varmasti, ei saaa minulla leikkiä jos kertoo, oli oikeassa en olis suostunut leikki/lohduttajaksi pari kuukautta.
      UNOHDA JA JATKA UUDEN MIEHEN ETSINTÄÄ.

• .........

Ja toinen selvä merkki siitä että mies on varattu jos viesteihin vastaaminen kestää. Eli lähetät illalla esim. klo 19.00 viestin ja saat siihen vastaukset klo: 23.00 tai seuraavana päivänä.

• ............

Noin käyttäytyy baarista löydetyt varatut miehet.
      Kiinnostaisi kyllä, mutta baarissa ei voi suudella ettei tyttiksen kaverit näe :-).
      Sovitaan tapaaminen ja luvataan rakastaa, sitten vaan tulee este, toinen este ja kolmas este. Jos nuori mies kyseessä niin voi olla ettei tavata kertaakaa. Ja ainiin yhdelle kaverille kävi niin että meni tapaamaan miestä ja mies oli paikkalla tyttiksen kanssa. :-)
      ELÄMÄ ON! UNOHDA!!

Vielä pahempi tilanne oli mulle. Löysin suomi24 palstalta sinkkumiehen. Tapailtiin muutaman kerran, itse sain olla aktiivinen osapuoli. Tavattiin vain vkonloppuisin, muuten ei pidetty edes yhteyttä. Mies teki ulkomaanmatkoja tiiviisti esim. Thaimaahan. Mies tekstaili jatkuvasti minun nenäni edessä. Sitten alkoi olla ylitöitä ym. ym. tapaamiset ei sovi 80tunti töitä viikossa. Oho sitten ei enää oltukaan facebook-frendejä ja sitten ei tullut tapaamiselle vaikka piti. Sen jälkee vastas viestiin vaan ettei ehkä nähdä enää. Miehellä oli kokoajan toinen nainen. :-D. Mutta kaikesta pitää päästä yli.

• XX

Onko se tämä sama?

• ..........
        XX kirjoitti:

Onko se tämä sama?

.........

• VaimokeX

Mies on selvästikin varattu. Pitää yhteyttä silloin kun "varaus" on muualla. Kuviohan on niin että sinä olet kiinni hänessä kun et ymmärrä lopettaa. Juokset ns. hänen pillinsä mukaan.

• Nyt meidän naisten pitää lopettaa yhdessä tämä sinisilmäisyys.Ajatteleppa, mitä tekisit, jos esim. naisystäväsi kohtelisi sinua samoin?Hyväksyisitkö saman kohtelun? Ei saa olla niin DESPERADO, että suvaitsee moisen!!!

• Nähnyt ja kokenut

Ilmeisesti kyseisen miehen psyykkeen kuuluu helppo tutustumien ja vahva sukupuolielämä.
      Tiedän yhden tapauksen, hän käy tansseissa useamman naisen kanssa. Jotenkin hän osaa järjestää asian niin, etteivät naiset satu yhtäaikaa paikalle.
      Nyt hän on usein ollut jopa oman vaimonsa kanssakin tansseissa.
      Tottakai tällainen toiminta vaatii järjestelykykyä. Siihen kuuluu myös äkilliset esteet treffeille saapumisessa. Jos vaikka vaimo tai ykkös- tai kakkostyttöystävä onkin juuri silloin vaatimassa aikaa itselleen.
      Ehkä sinä olet jäänyt varasijoille.
      Jos hän nyt on niin tärkeä sinulle, joudut ehkä odottamaan viisi tai kymmenen vuotta jonossa. Joku aina kyllästyy ja jää ringistä pois.
      Jotkut naisetkin saattavat toimia noin.
      Onnellista tulevaisuutta sinulle.

• ar'g

Se on varattu mies. Tuttu kuvio.

• säälin sua

Se on joko homo tai naimisissa. Ryhdistäydy.

• Nainen37

Varmasti on varattu mies. Samanlaisessa tilanteessa olen minäkin ollut. Hölmönä uskoin kaikki miehen jorinat. Oli patologinen valehtelija. Sitten kun yritin lopettaa yhteydenpidon,se ei ollutkaan niin helppoa,alkoi uhkailla. Vielä tänä päivänäkin pyytelee kahville,en tietenkään suostu. Oli kyllä henkisesti todella raskasta aikaa!!! Nyt osaan asialle jo nauraa. Kokemus muiden joukossa,ja varmasti opettanut =)
      Tsemppiä sinulle!!

• Heivaa

Vissiin oot vaan jokin "leikki" hälle aina
      kun se sattuu sopivaan tilanteeseen.
      On varattu varmaankin....Jokatapauksessa ei ole puhtaat jauhot pussissa tällä "miehelläsi" joten annappa
      tyypin olla...älä ees katsele sinnepäin.
      Tiiät kyllä milloin oot tavannut miehen joka oikeesti haluaa olla kanssasi!
      Tsemppiä!

• että.

viitsit roikkua miehessä,vaikka hän ei välitä sinusta.

• nomutta
        että. kirjoitti:

viitsit roikkua miehessä,vaikka hän ei välitä sinusta.

ettekö kukaan vastaajista lukeneet ap.kirjoitusta loppuun? siinähän sanottiin selvästi että hän oli jo jättänyt miehen. ja kysyi että mitä tuollainen käytös oikein tarkoittaa.

• ............
        nomutta kirjoitti:

ettekö kukaan vastaajista lukeneet ap.kirjoitusta loppuun? siinähän sanottiin selvästi että hän oli jo jättänyt miehen. ja kysyi että mitä tuollainen käytös oikein tarkoittaa.

että mies on varattu tai sitten mies pitää varalla!
        Ei sen kummempaa :-).

Uutta putkeen.. !

• kokemusta on

koko mies!kuvittelee että sinä odotat vain häntä,ei ole munaa sitten vastailla puhelimeen...eli joko pompottaa sua tahalleen,on ääliö tai sitten hänellä on samalla muitakin pompoteltavia joista sinä et tiedä mitään.seuraavan kerran kun kysyy treffeille,sanot pokkana et sulla on jo treffit ja jopa sellasen kanssa joka ehtii paikalle ja ei tee ohareita!aivan kuin omaa olisin lukenut kun törmäsin kerran tällaiseenn limanuljaskaan itserakkaaseen ääliöön jolla oli 5 naista yht aikaa ja luuli kait että alan seitsemänneksi mutta toisin kävi!

• toiminnan mies

Jos nuo jutut pitävät paikkansa mitä kirjoitat, niin aijähän on täysi hoopo eihän tuollaisessa ole mitään tolkkua. Ellet itsekin ole jokin hieman poikkeava yksilö, niin todella ihmettelen miksi tuota paskaa edes ajattelet ja hukkaat aikaasi mokomaan idioottiin. Lopeta heti!

• buumanni

Kuka näitä ihmeellisiä keskustelunavauksia keksii? Onkohan S24 asialla, toivoen että osallistujia riittäisi ja mainostajille voi kertoa kuinka saamarin paljon keskusteluihin on osanottoa. Että suosittua on.

• Hanskiii

Jätä tommoiset.
      Ootko mistäpäin? Mä voin ottaa sut! Tyttöystävää ettimäs... :)

• Nuijamies.

OLET SINÄ TOSI TYPERÄ - FIKSUMPI OLISI HUOMANNUT HETI MISTÄ ON KYSE. JOS EI VIELÄ OLE SELVINNYT - NIIN KYSYPÄ UUDELLEEN TUO ARVOITUKSESI. JÄTÄ MIELESTÄ JOKA TAPAUKSESSA - MIEHIÄ RIITTÄÄ JA MUKAVIA & TURVALLISIA.

• amdnanf

jätä ehdottomasti tollanen mies. Ei todellakaa kunnioitettavaa käytöstä, ku sopii tapaamisia ym mut ei saavu itse paikalle. Ei todellakaa kannata jatkaa kyseistä juttua. Oisin ite lopettanu kyseisen miehen kans pian, ei tollasta kestä kukaa. Ja kaikenlisäks tollasest joutuu toine osapuoli kärsimää..

Tsemppii.

• äijä...kö

Tee sen kanssa terffit ympyrätalon kulmalle ja kutsut sinne pari nahkahousu homoa paikalle sinun sijasta

• Ollunna

Tällä miehellä on selkeästi joku toinen (tai useampi) nainen eikä miesparka osaa tai halua päättää kenen kanssa on. Unohda koko tyyppi.

• rakastunut88

yhtäkkiä tollaisesta tulee mieleen että varattu tyyppi ja toisen tunteella leikkijä. unohda tollainen tyyppi. ettei satu enempää sun sydämeen.

• hiukka ylpeyttä

älä vaivaa päätäsi sillä mitä hän mahdollisesti haluaa vaan ala katella muihin suuntiin.
      turhilla trffeillä käydään tasasn yks kerta, kyl meressä kaloja riittää.............

• 5678

Ehkä hän ei jotenkin uskalla tulla treffeille. Tai sitten hän on niitä, joiden suunnitelmat ja aikataulut muuttuvat koko ajan ja hän olettaa, ettei sinua haittaa vaikka joudutkin odottamaan turhaan.
        Mitähän jos kysyisit mieheltä itseltään mistä on kyse? Saattaisit jopa saada totuudenmukaisen vastauksen, mutta täältä netistä on turha kysyä, kun me vastaajat emme tunne koko ukkoa. Kun joku ihminen käyttäytyy oudosti, niin todellinen syy voi olla hyvinkin erikoinen ja sitä on ehkä mahdotonta arvata. Parempi siis kysyä.

• nimnim

Mikä hitto meitä naisia vaivaa! Ryhdistäydy! :D Mietit, että mitä mies haluaa - vaikka sinun pitäisi ajatella, mitä s i n ä haluat. Ilmiselvästikään tällä ko. miehellä ei ole sitä antaa sinulle...

• Niinpä_niin

Just.. Varattu mies pelleilee tuolla tavalla... Unohda, lopullisesti..

• niitä on aina ollut

Aikaa on kulunut 40 vuotta ja samanlaiselta tuntuu eräät miehet olevan. Minulle kävi samanlailla ja parasta oli kun sanoin kolmannen kerran että, emme näe enää. Outoja tyyppejä on aina ollut.

• skipadaa

Miehenä sanoisin myös, mitä ihmettä?! Eihän tuommoinen pelleily enää mene edes ujouden piikkiin! En edes käsitä, miksi moisen tyypin takia viitsit kirjoittaa noinkin pitkän vuodatuksen :)

• että näin

Tyyppi meikällä, tosin paljon lyhyemmän ajan.
      Paljastui että hän on varattu, ja että hän yrittää samalla tavoin vähän joka toista naista... tosin osa vain näistä naisista menee sitten siihen kuseen että uskoo hänen lähentelyjään ym. yhteydenottoja.
      Epäilen että tälläistä narsistista käytöstä oli siinä takana, jotain että vakuuttaa itelleen se ihminen että hän on vetävä, kun saa näin ja näin monta naista, vaikka on oma perhe kotona. ja huom. tämä ihminen ei siis ollu iällä pilattu silloin.

Tee taustatiedusteluja, jos pystyt. Se monesti avaa silmät näkemään todellisuuden.

• helpottumut olo

Olen aivan vastaavan tilanteen kokenu miehenä! nainen jäi kiinni loppujen lopuksi.. oli kiinni vielä ex mieheensä ja aina silloin tapasivat kun meidän piti tavata!! pyydä sitä miestä jättämään sinut rauhaan!!

• on niit muitakin

Taitaa pitää sua varalla ja sil on joku muu kiikarissa.
      Tai joku muu viritys mneneillään ja jos se menee pieleen niin saattaa haluta sut mut vain saattaa!

Unohda koko mies.

Jos miehelle on harrastukset tai muut tois arvoiset asiat tärkeempii kuin nainen niin unohda sellainen mies.

• leikkiä vain

sun kanssa.. Unohda koko tyyppi..

• 21.45

Hyvä Ihminen !! Hän tämä mies kiusaa Sinua!

• rouva x

tai sano/ kysy suoraan... missä mennään. sanele sinä ehtoja.. jos kiinnostaa ni sano sille et joko tule ja olet tai unohda koko juttu. leikkiä ei saa toisen tunteilla... miehessä pitää olla sen verran selkärankaa että osaa olla rehellinen.

• ämmänkeles

Ehkä hän alkaa jänistää,tai itsetunto pettää.Olen erehtynyt tuntemaan vastaavanlaisen,joka härnäili ja pakoili,eikä hänestä ollutkumppaniksi vastamäkeen.Hänen heimonsa lahjakkuuksiin kuului voimakas koskettelemisen tarve,eikä kaikki hyväilyt olleet rakkautta,kohteekseen olisi kelvannut kuka tahansa.Jouduin raskaasti katumaan ja inhosin itseäni siksi,että olin yrittänyt olla liian pitkään kärsivällinen.Yhteisille tuttaville hän osasi selitellä ja esittää viatonta,joten kaikki huonot puolet kaatui minun harteilleni.

• hemmeemme

Niin tosiaan kyllä tossa ensimmäisenä nousee mieleen, ettei oo ihan puhtaat jauhot pussissa. Mutta tulipa sellainenkin mieleeni kun eräs läheinen kärsii treffiahistuksesta ja siis ei seurustele kenenkään kanssa, mutta koska ei halua pilata treffejä ei saakaan niille mentyä. Eli kuvio mies pyytää neidin ulos ja neiti ei sitten millään voikaan mennä, käsittääkseni ilmoittaa kyllä ettei nyt pääse migreenin tms. vuoksi, vaikka kuinka ois itsekin ihastunut eikä kärsi muista sosiaalisista jännittelyoireista..

Pitäiskö sun kuitenkin kysyä siltä kaverilta suoraan miksi se näin tekee jos vielä pyörii sun mielessä? Siis että varmaan omalla kohdalla en ajatuksia kaveriin tuhlaisi, mutta jos jostain syystä ois tehnyt muhun suuren vaikutuksen ja kuitenkin usein jossain tapaisin niin tahtoisin kyllä tietää miksi näin toimii..

• nainen 56v

mies on ilmiselvästi avioliitossa,hakee vain vaihtelua

• ujo mies

oli kyllä omituisesti käytäytyvä mies,minä olen kyllä ujo mies,mutta tämä mies käytäytyi minun mielestä niin omituisesti että en haluaisi olla hänen kanssa missän tekemisessä,tämä mitä kerroit tästä miehestä minusta hänellä on niin arvamaton ihminen että en luottasi häneen varsinkin kun hän käy nuin naiseen käsiksi ja on niin sala peräinen omien menojen kaissa ja ei kirro itsestään enenpää,jos hän olisi käytäytyny normalisti hän olisi ollut puhelimitse yhteydessä sinuun enemmän ja järjestäny aikaa että voi tavata sinua.minä vaikka olen ujo mies ja kiireinen niin kyllä aikaa aina löytyy mukavalle naiselle ja voi aina myöss soitella.

• NinaML

varattu mikä varattu=)))

• näköjään
        NinaML kirjoitti:

varattu mikä varattu=)))

koulutuksesi jo hyvää vauhtia etenemässä. Ehkä kohta valmistut :)

• Olen valmis treffeille ja muutakin aikuisten ihmisten juttuihin, joten " salva " tuollaiset tyypit vai oliko kundi näitä " sellistejä " jotka eivät pääse kuin hyvän käytöksen perusteella vapaalle " posesta "?
      Saa vastata jos olet vapaa mielinen ihminen?
      tv. M.J.K

• Elämää kokenu

Hei! oletko ajatellu että hän vain kiusaa sinua, ja nostaa tällä omaa imakoa jos saa sinut suostumaan tapamiseen. Oletko varma, ettei hän ole varattu jopa avioliitossa. Unohda tuommoinen mies.

• Samassa tilanteessa

Valitettavasti vaikuttaisi sille, että tämä ihana herra on varattu. Ottaa yhteyttä silloin, kun vaimoke ei ole paikalla, antaa pieniä lupauksia, mutta ei pidä niitä...Voi kyllä tosiaan olla "kusessa" sinuun, mutta ei halua luopua tyttöystävästään/vaimostaan. Juu, varattu se on.

• määäääääää

Nii, en siis ole kanssasi samassa tilanteessa. Ei vaan mahtunut koko nimimerkki tuohon. :p Mutta olen kokenut samantapaisen suhteen.

• röllipeikkoII

itse tein ihan samaa yhdelle naiselle tai kahdelle. toisen kans sekstasinkin mut en muuta, vaik annoin ymmärtää, pidin vain otteessa ja lähellä, aina kun kaupungissa kävi ni oli varma yöpaikka ja seksiseura. samaisesta kaupungista oli toinenkin jota lämmittelin/lämmittelen, kun eka käy kyllästyttään.. ja kolmannellekkin on annettu jo vihje, mut se voi olla kaikkea muuta ko vain peliä, hirmu nätti ja fiksu ainakin on, ajan kans kattoo. pari iltamaa viettää ni tyttö oottaa vaikka vuoden..

tätä se teettää, kun tullu petetyksi kerran ni musta on tullu susi lampaan vaatteisiin.. ennen en voinut kuvitellakkaan et näin tekisin nyt ei o mitään väliä..

• 37nainen

Juu kyllä noita Tiger Woodseja löytyy pilvin pimein täältä omasatakin maasta. Ovat jääneet pettämisen koukkuun. Mutta kun se oma vaimo/ke lopulta saa tietää ja heittää ukon ulkoruokintaan niin silloin voi olla itku puserossa. Mutta myöhästä katua.

• KJ

Mies pyyti kahville monta kertaa, ja kun lopulta suostuin, alkoi ihan ihme touhu. Ekaan sovittuun tapaamiseen ilmestyi, mutta ei kahville kuitenkaan lähteny. Ehdotti jatkotapaamista, sovittiin päivä, mutta perui sen. Sovittiin uusi, perui senkin. siinä vaiheessa sanoin, että olin ilmeisesti ymmärtänyt jotain väärin, ettei hän ollutkaan kiinnostunut. Kielsi tämän ja sovittiin että lähdetään lenkille joku päivä. Ilmestyin paikalle sovittuun aikaan ja meinasin jo luopua toivosta mutta sitten hän kuitenkin saapui paikalle. Lenkin lopuksi suuteli minua uskomattoman hyvin...... Viestiteltiin vielä muutama päivä sen jälkeen, mut sit ei enää mitään. Tuntui että minä olin se, joka vaan kiusaa. Laitoin viestin, mutta kun vastausta ei kuulunut, luovutin ja poistin numeron. Vielä vuoden jälkeenkin mietin, mikä tuli. Näen häntä joskus, ja juttelee ja katsoo silmiin, ja aina nää kohtaamiset kaivaa mieltä. Haluaisin kysyä, mutta en uskalla. En varmaan ikinä saa selville.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      99
      7810
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      146
      6562
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      180
      4679
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      242
      3207
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      97
      2717
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      62
      2144
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      147
      1818
    8. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      12
      1816
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      23
      1675
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1604
    Aihe