Seuraa pipefesteille 2010.

UniikkiZoif

Eli olisin tosiaan kesällä mielelläni menossa pipefesteille, mutta kun on noi kaverit käyny vähän vähiin jotka kuuntelee hoppia. Ite oon 23 vee likka... mielellään siis likan ottasin sinne kaverikseni kun saattas äijä ihmetelle jos yhtäkkiä ilmestyy joku uus äijä kuvioihin ja sit sen kanssa kesällä pipeen :D Mutta siis joo vielä lisä infoo sen verran että mä meinaan sinne ajella omalla autollani Tampereelta ja en meinaa juoda sielä mitään ja meinaan yöpyä hotellissa... Pikkuveli tulee mahdollisesti mukaan sinne kaverinsa kanssa, mutta niistä nyt ei oo mitään harmia... että olis hienoo jos löytys joku toinen yhtä musiikillisesti valaistunut ihminen niin olis tosi kiva :D

1

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aatsi Pop Jei

Tulisin nii mielelläni mut oon töissä 29. ja 30. päivä. Pääsisin siis vaan 31. päivä paikan päälle.. Oon ite 20 v likka ja mulla ei oo ainuttakaan kaveria joka ton tyyppistä musiikkia kuuntelis. :) En oo mikään himohoppari mut tykkään tosi paljon siitä musalajista, olisin halunnu nähä ainaki Jätkäjätkät ja tietty samalla rahalla kaikki muutki hyvät. Asun Helsingis, joten matkassaki ois menny aika kauan ku perjantainaki oisin päässy töistä vasta klo 15. Ai että, nyt harmittaa oikeesti.. En oo ikinä siellä käyny mut ehkä sit ensvuonna. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      61
      6113
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      61
      5542
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      119
      4208
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3842
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3775
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3199
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      63
      2951
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59