ootteko tilannu mitään mekkoja tms netistä. ite olisin tilaamassa ulkomaailaiselta sivulta mut en oo ennen tilannu mistään. tulisko perille ?
nettikaupat
4
527
Vastaukset
- ..........
Tilasin 1,5 vuotta sitten Kiinasta (kanaccasbridal.com) kolme juhlamekkoa ja hyvin tuli perille.
Mittatilauksena tekivät, mitat ilmoitin tuumakoossa, maksu hoitui PayPalin kautta ja tuotteet tuotiin kotiovelle, kunhan oli hieman veroa ja tullit maksanut niistä. Tuo Kanacca on ainoa nettifirma, josta olen kuullut pelkkää hyvää. - cyberingyberi
http://www.cybershop.fi/
kyseessä on ainakin mun mielestä suomalainen yritys, eli huijausta ei voi tapahtua :) liikkeitäkin noilta löytyy ainakin helsingistä ja turusta :) itse olen tilannut kyseisestä kaupasta pariin otteeseen, on aina saapunut perille viikon sisällä ja ei ole tullut mitään ongelmia tuotteiden tai tilauksen kanssa..
cybershop on aika monipuolinen vaatekauppa, ainakin itse huomaan että löytyy tosi tosi monen eri tyylin edustavia vaatteita, varmaan itsekin huomaa kun selailee vaatteita :)- didiidi
Olen tilannut mekkoja Nell.comista ja hyvin on sujunut toimitukset yms.
- diidididi
didiidi kirjoitti:
Olen tilannut mekkoja Nell.comista ja hyvin on sujunut toimitukset yms.
siis Nelly.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913