...suhtaudutte jos saatte tietää että mies on käynyt maksullisissa naisissa? Ei siis suhteen aikana eli pettämisestä ei kyse, vaan ennen suhdetta. Oma ukkoni käynyt muutaman kerran ollessaan ulkomailla töissä. Ajatus jotenkin ällöttää. Ite tyhmänä menin kyselemään. Ja vastauksen sain... Muutenkin keskustelimme aiheesta ja mies myönsi, että ellei olisi tavannut minua, niin olisi tuonut itselleen vaimon joko Venäjältä tai Thaimaasta. Jotenkin jäi paskan maku suuhun ton keskustelun jälkeen...
Miten...
7
336
Vastaukset
- tfkytfkt
naiset ei itseäni niin paljon häiritsisi kuin tuo vaimon hakeminen Venäjältä tai Thaimaasta. Harvoinpa nuo liitot perustuvat rakkaudelle. Joten se tarkoittaa että miehesi olisi valmis rakkaudettomaan liittoon. Saattaa tietenkin ajatella että molemmat oppisivat rakastamaan toisiaan, niinkuin täälläkin joskus muinoin ajateltiin kun avioliittoja järkättiin.
Jos mies on jo vähän vanhempi ja vaihtoehtoina näyttää olevan loppuelämä yksin ilman naista, tai sitten solmia tällainen liitto, niin kyllä sen sitten jollain tasolla ymmärtää. Kaikilla meillä kuitenkin on kova läheisyyden kaipuu ja se sattuu olla aina vain yksin.
Eihän tuo tietenkään tarkoita ettei miehesi olsi palavasti rakastunut sinuun. Jos automaattisesti ajattelet että olet korvike venäläiselle vaimolle, niin saatat pilata jotain hyvää. Ajattele siis vain teitä kahta ja teidän kahden suhdetta ja mieti onko se sellaista jota haluat. - tittididiididii
Itseasiassa mä sain omalta ukoltani kuulla saman asian. :D mutjooo, kyllähän siinä aluks vähän järkytty ja alko oikeesti oksettaa ja ällöttää, mut mitäpä väliä tuolla on. Juttu joka on tapahtunu aikoja sitte ja sillon ku me ei vielä oltu ees yhessä..
- arvostus menisi
Mä olisin jotenkin niin pettynyt. Vetäis kyllä sellaisen särön mun arvostukseen miestä kohtaan, että siinä natisis suhteen perustukset kunnolla liitoksissaan. Siihen liityisi se kaikki, miten mies näkee naisen, ja miten arvostaa parisuhdetta ja itseään. Samoin se, että minä en ole sellaisen miehen nainen, joka tarvii maksullisia. Ei kiitos, aion arvostaa miehiä vielä ja haen sellaisen miehen, jonka kanssa se onnistuu.
- ...
Mitä sillä on merkitystä mitä miehesi on ja olisi tehnyt ennenkuin on sinut tavannut..
- merkitystä
ei sillä kaikille olekaan. Toisille on. Ihmisen käytös on kuitenkin sitä mitä on ajatukset, jos mies ei pitäis tuota asiaa hyvänä, ei hän tekis niin. Toisille tuollainen sopii. Toisille ei. Jotkut odottaa aikuiselta mieheltä jotain muuta, toiset ei.
- Gringo luapa
Pakko heittää tähän kommentti omista kokemuksistani. Olen työskennellyt useita eripituisia jaksoja ulkomailla ja olen huomannut, että heti kun mennään hiemankin kauemmas Pohjoismaista niin kaikki naiset ovat enemmän tai vähemmän maksullisia. Ns. "no money no honey"-periaate. Lisäksi paljon reissaavan elämä voi olla yksinäistä ja ankeaa hotellielämää, joten läheisyyden kaipuu voi välillä iskeä.
Esim Etelä-Amerikassa vaihtoehtoina ovat nopea ja helppo maksullisissa käynti jossa peli on selvä molemmille osapuolille. Toinen vaihtoehto taas on se perinteisempi treffailu, josta ei aina tiedä lopputulosta. Näissä kulttuureissa kaikenlainen lahjojen ostelu kuuluu asiaan.
Reppumiehen elämää viettäessäni olen kokeillut molempia tapoja mutta EN MISSÄÄN TAPAUKSESSA voi myöntää nykyiselle puolisolle käyttäneeni maksullisia, koska naisten suhtautuminen asiaan on hieman miehiä monitahoisempaa. Neuvon myös muita miehiä tekemään samoin niin välttyy monelta turhalta riidalta. - maalaistolloo
samoin sanoi nyt ex. Joopa, en olisi kuuna päivänä uskonnut kun olin aina ennen kuvitellut että "maalais"pojat ovat kilttejä, eivätkä harrasta tollasta. Karisi luottamus sillä istumalla. Oli pettänyt vaimoaan ja useitakin kertoja lähi kaupungissa piipahtannu huorissa. Vaimokin oli pettänyt koko ajan ja tartuttanut jonkin sukupuolitaudinkin ja jäännyt kiinni. Kostoa ja kokelunhalua kuulemma...
Minuun ei enää koskisi edes heinäseipäällä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi892761On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622645Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712601Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952551Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu892085Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502012Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk581617Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171518Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve361485