Mun mieli virsi on Maan korvessa ja toinen Kristallivirta todeella hienoaja molemmat. Olen kuullutn molemmat virret hautajaissisa ensimmäistä kertaa.
Maan korvessa
HOK
2
607
Vastaukset
- Urkujen takaa
vaan hengellisiä lauluja. Virsiä ovat virsikirjassa olevat 632 virttä, jotka kirkolliskokous hyväksyi nykyiseen virsikirjaan. Lisäksi uusissa painoksissa on Toimitusten lauluja-liite, mutta nekään eivät vielä ole varsinaisia virsiä eivätkä kumpikaan mielilauluistasi kuulu niihin. Kauniita lauluja, siinä olen samaa mieltä kanssasi.
- stan stanislav
Mutta mua on ihmetyttänyt, että onko satanistille sopivaa virsikirjkaa tehty? Noi kirkosta löytyvät ei oikein meikkuun iske tai uppoa. Liikaa sitä Jeesusta, juu nou.
Voisko joku suositella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012067
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501862- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811224
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020