Herkän, mutta helposti rasvoittuvan/kiiltelevän ihon tuotteet

Turrrrrr

Moi!

Ihoni on herkkä, mutta rasvoittuu ja käy kiiltelemään päivän mittaan tosi nopeasti. Etsinkin herkälle iholle sopivaa kasvovettä, kosteusvoidetta ja puhdistustuotetta, jotka eivät sisällä alkoholia, silikoonia ym. Haluaisin tuon naaman kiiltelyn kuriin, ei ole mukavaa, kun saa joka tunti olla painelemassa puuteripaperilla... Etsin tuotteita nimenomaan aikuiselle iholle.

Te, joilla on samankaltainen iho, suositelkaa hyviä tuotteita, ei tarvitse olla ns. markettikamaa. Kertokaa myös suuntaa antavia hintoja. Miten ovat tuotteet toimineet, mitä vaikutusta jne.

Iso kiitos asiallisista vastauksista :)

9

492

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liiiiii

Moi! Minulla on vähän samanlaisia taipumuksia omaava iho, mutta ystävälläni juuri tuollainen kuin kuvailit. Hän on käyttänyt nyt n.4kk AloeVera-tuotteita, ja iho on tosi hyväkuntoinen aikaisempaan verrattuna! Hän on käyttänyt sellaista juomaa joka vaikuttaa sisäisesti koko kehoon ja myös ihoon, sekä sitten ihan kasvojenhoitotuotteita. Hänelle niistä on ollut tosi iso apu. Ainoa huono puoli noissa tuotteissa on että ne on aika kalliita ja ne on suoramyyntitavaraa eli niitä ei saa muualta kuin jälleenmyyjiltä. Mutta suosittelisin kokeilemaan, noista tuotteista on tosi paljon hyviä kokemuksia! Itsekin olen tuota juomaa käyttänyt ja on kyllä vaikuttanut monella tapaa, mutta ulkoisesti erityisesti ihoon, enkä ole muuten ollut kipeenä kertaakaan käyttäessäni juomaa!

• Dalida

Sekaiho ilmeisesti kyseessä. Ei päivävoiteet yms. yleensä vaikuta kovinkaan paljon talineritykseen. Tärkeimmät kohdat ovat huolellinen puhdistus ja sitten savinaamio.

Tuossa voisi toimi kerran viikossa käytettävä savinaamio rasvoittuvalla alueella se poistaisi liikaa talia. Esim. Lumenen turve- ja savinaamio (Arctic Touch), laita varovasti ohut kerros ekalla kertaa, aika tujua tavaraa. Joku muukin savinaamio (kaoliini) voisi olla okei.

Muuten siis voi jatkaa samoilla ihonhoitotuotteilla, jos eivät sisällä alkoholia.

• Loup

Minulla kasvovesinaamio on vähän hillinnyt rasvoittumista, eli kostutan aamuisin _kosteuttavalla_ kasvovedellä (vihreä teekin käy) vanulappuja/nenäliinanpalan ja asettelen t-alueelle ja pidän sitä useita minuutteja. Putsarina käytän Freeman Organicsin vaahtomaista, joka on puhdistava mutta ei kuivata ihoa.

• tarja66

Hei ootko kokeillut käydä kosmetologilla.Tapanilassa on ainakin sika hyvä ja halpa Kampaamo Ninassa.Heljä jotain. käy kattoo kampaamon sivuilta yhteystiedot.Kävin itse stadissa monta vuotta ja maksoin ihan sikana mut löysin tän paikan ja hinta halpa ja laatu tosi hyvä.

• Turrrrrr

Dalida - Tuota Lumenen turvenaamiota olenkin käyttänyt, ja siitä on hetkellisesti apua; pari päivää iho on aika hyvä! Olen satunnaisesti kokeillut muitakin savinaamioita, mutta sen täydellisen savinaamion etsintä jatkuu yhä.

Loup - Kiitos vinkistä! Osaisitko suositella jotain hyvää kosteuttavaa kasvovettä?

tarja66 - Kerran olen käynyt kosmetologilla, noin vuosi sitten. Iho oli senkin jälkeen tosi hyvä noin viikon, menisin kyllä uudestaan vaikka heti. On vaan aika kallista puuhaa näin opiskelevan kukkarolle. Kiitos kuitenkin vinkistä, tosin ihan tuonne Tapanilan kosmetologille en ihan heti täältä toiselta puolelta Suomea taida päästä... :)

• -rypsiöljy-
        Turrrrrr kirjoitti:

Dalida - Tuota Lumenen turvenaamiota olenkin käyttänyt, ja siitä on hetkellisesti apua; pari päivää iho on aika hyvä! Olen satunnaisesti kokeillut muitakin savinaamioita, mutta sen täydellisen savinaamion etsintä jatkuu yhä.

Loup - Kiitos vinkistä! Osaisitko suositella jotain hyvää kosteuttavaa kasvovettä?

tarja66 - Kerran olen käynyt kosmetologilla, noin vuosi sitten. Iho oli senkin jälkeen tosi hyvä noin viikon, menisin kyllä uudestaan vaikka heti. On vaan aika kallista puuhaa näin opiskelevan kukkarolle. Kiitos kuitenkin vinkistä, tosin ihan tuonne Tapanilan kosmetologille en ihan heti täältä toiselta puolelta Suomea taida päästä... :)

Itsekin olen kärsinyt aina rasvoittuvasta ihosta ja koittanut voiteita ja rasvoja milloin mitäkin. Mutta kerran kun kävin kosmetologilla, suositteli hän kylmäpuristettua rypsiöljyä. Sitä kun ottaa pari lusikallista päivässä, niin saa iho tarpeeksi kosteutta sisältä päin ja näin ollen hillitsee ihon rasvoittumista.

Itse nyt ottanut kohta sitä kuukauden verran ja huomaan eron!!! Iho on muutenkin paljon parempi, näppyjä tulee harvemmin ja kipeät isot ihonalaiset näpyt ovat hävinneet kokonaan! Makuhan ei ole mitään parasta, mutta milloinpa ei kauneuden eteen kärsittäisi;) Sitähän sanotaankin että se mitä suuhun pistää, näkyy myös ihossa. Lisäksi saat hyviä rasvoja joita elimistö tarvitsee muutenkin.Ja nimenomaan se pitää olla kylmäpuristettua.

Lisäksi ostin myös sinkkitabletteja jotka vaikuttavat ihon,kynsien ja hiusten hyvinvointiin. Luultavasti sinkistäkin on ollut apua iholleni.

Suosittelen kokeilemaan! Edullinen ja terveellinen vaihtoehto:)

• Loup
        Turrrrrr kirjoitti:

Ainakin Lactolinen kasvovedessä on hyvä hinta-laatusuhde, hyvä inci.

• Dalida
        -rypsiöljy- kirjoitti:

Itsekin olen kärsinyt aina rasvoittuvasta ihosta ja koittanut voiteita ja rasvoja milloin mitäkin. Mutta kerran kun kävin kosmetologilla, suositteli hän kylmäpuristettua rypsiöljyä. Sitä kun ottaa pari lusikallista päivässä, niin saa iho tarpeeksi kosteutta sisältä päin ja näin ollen hillitsee ihon rasvoittumista.

Itse nyt ottanut kohta sitä kuukauden verran ja huomaan eron!!! Iho on muutenkin paljon parempi, näppyjä tulee harvemmin ja kipeät isot ihonalaiset näpyt ovat hävinneet kokonaan! Makuhan ei ole mitään parasta, mutta milloinpa ei kauneuden eteen kärsittäisi;) Sitähän sanotaankin että se mitä suuhun pistää, näkyy myös ihossa. Lisäksi saat hyviä rasvoja joita elimistö tarvitsee muutenkin.Ja nimenomaan se pitää olla kylmäpuristettua.

Lisäksi ostin myös sinkkitabletteja jotka vaikuttavat ihon,kynsien ja hiusten hyvinvointiin. Luultavasti sinkistäkin on ollut apua iholleni.

Suosittelen kokeilemaan! Edullinen ja terveellinen vaihtoehto:)

Joku omituisuus tuossa on, eihän ÖLJYSTÄ tule KOSTEUTTA????

Väärinymmärrys. Rypsiöljyä nyt kannattaa syödä salaatissa ym. ihan jo sen takia että siitä saa terveellisiä rasvahappoja. Mutta kosteutta, never heard....

• lisävinkkejä

Jotkut ovat saaneet rasvoittumiseen apua sisäisesti syömällä muutaman porkkanan ja D-vitamiinia 20 mikrogrammaa päivässä.

Kanebo Sensai Smoothing Water Make-up Base on kuulemma toimiva meikinalustuote

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      16
      4662
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1587
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      228
      1096
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      126
      889
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      817
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      815
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    Aihe