Mitä nämä voisivat olla ja mistä kotoisin? Viime aikoina minulle on tullut niitä normaalia enemmän ja olen jopa nukahtamaisillani herännyt sellaiseen kaksi kertaa. Yleensä vihlaisut sijoittuvat vasemmalle puolelle päätä, mutta joskus myös keskemmälle.
Niskat minulla on aina jumissa ja viime viikonloppuna kun heräsin sunnuntaina niin niskat olivat kerrassaan niin kipeät että päätä kääntämällä sattui tosi paljon. Nyt on helpottanut ja enää sattuu vain hieman kun kääntää päätä. Istun paljon tietokoneella, mutten usko että niskakivut ehkä johtuisivat ainoastaan siitä, vaan saatan nukkua myös huonossa asennossa.
Olen kuullut että pään vihlaisut johtuisivat niskavaivoista, mutta olen myös kuullut että tuollaiset "vihlaisut" ja "pistokset" päässä olisi yleinen aivokasvaimen merkki.
Niin ja ikää on 16.
Oudot vihlaisut päässä
7
13666
Vastaukset
- Huolestunut...
Minulla on myös ollut 13-vuotiaasta asti aurallinen migreeni, mutta nyt ei ole tullut kuukausiin.
- gog
tiedetään nykyisin. Kv-homeantibiootti tappaa limakalvoilta juuri näitä bakteereita:
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kadonneiden_mh-bakteereiden_arvoitus.html
- Huolestunut...
En usko että johtuu mistään homeesta. Asun kerrostalossa ja täällä ei voi olla hometta...
- gog
Huolestunut... kirjoitti:
En usko että johtuu mistään homeesta. Asun kerrostalossa ja täällä ei voi olla hometta...
koulussa, joten altistuahan voit muuallakin kuin kotona. Tulosta testi, testaa itsesi ja merkkaa osumat ylös. Kun seuraava loma, niin testaa loman lopussa ja vertaa tuloksia, jotka kertoo kummassako altistut. Kv-home ongelma on jo niin yleinen, että paljon suurempi mahdollisuus on tähän, kuin esim aivokasvaimeen. Ja huomaa, että suurin osa rakennuksissa muhivista kv-home gogtaileista ei haise ollenkaan, jonka testaaminen onnistuu yo testillä, tai keuhkojen BAL-huuhtelulla sairaalassa.
- L.E.Kuri
Ei johdu mistään aivokasvaimesta.
Nuo vihlaisut päässä johtuvat juuri niskavaivoista. Tarvitset niskaasi rentoutusta ja esim. kylmägeeli voisi olla sellainen kotihoito. Suosittelen kuitenkin menemään lääkäriin asiasta, jolloin hän voi määrätä sinulle rentouttavaa lääkettä (esim. Norflex), jonka avulla pääset alkuun.
Tarkistapa samalla tyynysi, että se tukee riittävästi niskaa. Jos pääsi on koko yön jännityksessä ja vielä päivisin teet hommia tietokoneella, ei ole ihmekään, että niska on jäykkä ja päätä vihloo. - selviytyny
en halua pelotella mutta itse menin magneettiin samojen oireiden takia ja minulla todettiin kasvain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733