Ajattelin värjätä hiukseni tänään kaupan hiusväreillä. Oikea värini on vaalean ruskea ja kolmisen kk sitten värjäsin tumman ruskealla ja väriä on vieläkin päässä. Hiukseni ovat hyväkuntoiset, mutta tyväriä on kertynyt jo niin monta senttiä, että olisi jo aika värjätä. Tapahtuuko värille mitään, jos laittaisin blondin (ei värinpoisto) värin päähän ? Haluaisin nimittäin takaisin hiukseni vaalean ruskeiksi, mutta oranssi värinpoistoväri ei oikein houkuttele. Onko kenelläkään kokemusta tai vinkkejä ?
Auttakaa jos voitte. Kiitos (:
Kaupan hiusvärit
4
494
Vastaukset
- 7+12
Mitäpä jos laittaisit jotain vaalempaa, esim.kultakuparia nyt tähän hätiin. Gasting kevytsävyte on helppo laittaa ja eikä tarvitse pelätä, että tulisi liikaa. Se saa olla reilusti kauemmin hiuksissa, mitä ohjeessa neuvotaan. Värjäsin itse aikoinaan paljon tuolla tuotteella eri ruskean sävyjä.Ihan marketeista löytyy tuo väri.Lähtee tasaisesti pois pikkuhiljaa, eli saisit varmaan juurikasvunkin näkyvistä pois.
- tyttö-92
Kiitos tuosta (:
- ,k,nklnlk
mutta eihän kevytsävyte vaalenna tummaksi värjättyä tukkaa, joten tuosta ei ole hyötyä.
jos siis aiemmin värjäsit kestovärillä, ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin värinpoisto, jos vaaleammaksi taas haluat.. voithan tehdä värinpoiston ja sitten värjätä siihen päälle haluamallasi värillä.. värinpoistohan on aika rankka käsittely, mutta et varmaan sitä jatkuvasti tee... tai sitten lähdet vaalentamaan tukkaasi vähitellen raidoituksella.
- kokemusta on
Jos värjättyyn tummanruskeaan laittaa normi blondi värin (ei värinpoisto) niin käy silleen että juurikasvu muuttuu ihan vaaleeksi ja muuten väri ei muutu oikein miksikään. Kokemusta on kun ollaan kamun kans värjätty omia tummia hiuksiani normi blondilla/vaaleanruskealla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265