naiset

...

tuleeko teille yleensä paikat kipeeks panemisen jälkeen?? ite oon ihan tosissaan ihmetelly tota hommaa kun monesti käyny niin että jos päivällä saa niin seuraavan kerran ei ole tulossa ennen huomista kun paikat kuulemma tytöllä niin kipeet mutta nauttii silti touhusta ihan tosissaan sen reilu 5 vetoo ja vihellyksen mitä kestän :D eivaa olen iha tosissaa pohtinu että oonko vaan paska paneen vai mistä se johtuu kun ei toi meisselikään nyt mitään ihan järkyttävää kokoa ole 17/5.5 vai onko toi ihan yleistä tytöt että tulee paikat niin kipeeks ettei kykene ku kerran päivässä?

6

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainennenen

nainen olen, eikä mulla juuri koskaan ole tullut paikat kipeeks sen homman jälkeen. Joskus ehkä hieman, mutta silloin en ole ollut tarpeeksi kostea..syystä tai toisesta.
      Voisin kuvitella että kyse olisi tuosta juuri ettei ole kostunut tarpeeksi, silloin se voi kipeää tehdäkin ja vielä jälkeenkinpäin.

En tiedä... tosiaan muakin ihmetyttänyt tuo. Vai onko mun miehet (ei niitä kun 2 vaan ollu), muka niin huonoja rakastajia ettei saa paikkoja kipeeksi....

Miksi kuvittelet että olisit huono? minä olen ymmärtänyt että se olisi yleisen mielipiteen mukaan hyvän rakastajan merkki jos saa paikat kipeiksi.
      Tosin en kyllä tajua koko juttua.. kuten yllä kerroin...:)

rupesi myös kyllä kiinnostamaan, jos joku tuohon osaisi vastata.

• ...

no ite oon taas jotenkin ajatellu sen niin että olen huono kun tytöille tulee paikat kipeeks vaikka siis oon siitä kysyny ja ei ole kyllä huonoks sanottu oikeestaan kehuttu vaan mutta silti jotenkin jää aina pohtiin että mitä jos tytöt vaan valehtelee tosin tietty siinä tapauksessa ei uskois että ne soittelee uudestaan kylään mutta jotenkin jää vaan miettiin että mistä johtuu kostuminen tietty voi olla yks mutta ite taas yleensä jos vähääkään on sellanen olo ettei aivan tarpeeks märkä ole niin liukkaria yleensä oon käyttäny viel siinä kanssa mutta heitinpä tälläsen aiheen kehiin jos jollain on siihen joku valaiseva tieto tai mielipide :)

• nainen 22v

Mulla tulee aina paikat kipeeks yhen miehen kanssa panemisesta, vaikka olis kuinka kostea. Se on vaan vissiin liian iso mulle, vaikka ei se mikään epänormaalin iso ole, olisikohan aika lailla samat mitat ku sullakin. Välillä oon pidempien sessioiden jälkeen niin kipeä, että pyörällä ajaminenkin sattuu ihan helvetisti. Mutta pystyn kyllä useita kertoja päivässä, ei sitä voi lopettaa vaikka sattuisi kun tuntuu niin hyvältä. Välillä en tiedä huudanko kivusta vai nautinnosta.

• Uuni kuumaksi

ongelmana ehkä. Itselläni sama homma, jos alkaa kiihottuminen yhdynnän aikana häviämään, on ns "pantu" olo..Eikä asiaa sinne ainakaan päivään pariin. Eikä se johdu huonosta petikumppanista vaan niin vaan joskus käy. Tai sitten sulla on liian iso. Naisen juttuun verrattuna. Sekin on yksi huomioonotettava.

Liukkari auttanee joo mutta paras kostuke on naisen oma luonnollinen kostuminen. Eli sun tarvitsee saada nainen esileikeillä kostumaan TODELLA. Kauanko teidän esileikit kestää? Voitko antaa naisellesi orgasmin ennen yhdyntää sormin, suulla?

Vink;Yhdynnän aikana voi myös rohkeasti kosketella naista sieltä.

Mutta älä nyt itseäsi huonona pidä! Varmasti olet hyvä kun vielä täältä neuvojakin kyselet! Hyvä homma. Onnen tyttö sulla.

• emäntä ei ehtoisa vi

älä jyystä liian kovaa :)nuorempana mullakin paikat arkoina,kun tuli armasteltua joka päivä monesti.kyllä se seksi iän myötä muuttuu haparoinnista suoriksi liikennesäännöiksi.sitten eikun vaan ajelet daamisi kanssa kuin vanha mestari.tarkoitan,että turhat jutskat jää pois ja varmempana osaat jo lukea mistä toinen tykkää :)

• ...

niin mullekkin sanotaan ettei vaan pysty lopettaan kun tuntuu niin hyvältä ja silti paikat tulee kipeeks toi voi olla totta että tahti on kova mutta silti kumma kun tytön mielestä silti liian hiljaa että saa kyllä sen puolesta lykkiä niin paljon kun pystyy vaan mutta sitten taas joutuu ite venaileen siihen seuraavaan päivään ennen uutta settiä mistä siis en millään tavalla ole katkera tai mitään mutta on sellasiakin tyttöjä ollu kenen kaa pystyy paneen monta kertaa päivässä eikä mitään ongelmaa... toi kostuminen on ehkä se todennäköisin syy tai ehkä ennemminkin se kuivuminen alussa kyllä uskoisin että on ihan tarpeeks märkä mutta lopusta sitten paha sanoo jos ei ihan niin märkä enää sillon olekkaan niin voi tuntua paikoissa sitten jälkeenpäin esileikit omasta mielestä tietysti tarpeeksi pitkiä ja olettaisin että tytöllekkin riittää vai onko edes olemassa tarpeeksi pitkää esileikkiä tyttöjen mielestä? =D mutta ei ainakaan valittamista ole tullut esileikin pituudesta joten oletan sen olevan ihan tarpeeksi pitkä ja aika valmiita molemmat omasta mielestä siinä vaiheessa alkaa olemaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      144
      4672
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      87
      3439
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      106
      1668
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      90
      1519
    5. Työeläkeloisille ottaa koville heidän rikosten julki tuominen

Niin koville, että yrittävät estää kansalaiskeskustelun, jolla turvattaisiin perustuslain takaama omaisuudensuoja palkan
      Maailman menoa
      7
      1492
    6. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      105
      1019
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      26
      943
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      46
      870
    9. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      854
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      47
      753
    Aihe