Riita ja ero

Mies 33v

Seurustelin ihanan naisen kanssa 2 vuotta, meillä ei ollut suhteen aikana pahoja riitoja
kunnes eräänä päivänä joimme alkoholia ja tuli riita, minä kiehahdin täysin ja heitin
kossukolat naisystäväni naamalle ja nimittelin rumasti ja huusin kovaa!!
Naisystäväni säikähti ja suuttui myös ja halusi erota samantien! Tein väärin ja olen
katunut sekä pyytänyt anteeksi mutta hän ei halua nähdä minua enään ikinä.
Kuinka näin voi käydä ja oli ensimmäinen kerta kun riita äityi noin pahaksi.
Eikö Suhteessa saa ikinä tehdä virheitä, ainako saa sitten näin rajun rangaistuksen?

8

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Voihan toi tuntua kovalta rangaistukselta, mutta saman tekisin minäkin kuin tyttöystäväsi.

      Olen seurustellut mieheni kanssa yli 3 -vuotta ja en koskaan uskoisi poikaystäväni heittävän juomia tai mitään muutakaan minua kohti (tavaraa tai ruokaa). Tosin en tee sitä itsekkään hänelle tai kenellekkään. Osaan kyllä suuttua ja yleensä minä huudan, mutta koskaan en ole heittänyt tavaroita tai ruokaa. Lyöminen ei tule edes mieleen.

      Onko tyttöystäväsi selittänyt mitenkään miksi haluaa erota?

      Itselleni tulisi tunne, ettein luottaisi ja uskaltaisi enään riidekllä mieheni kanssa, koska hän ei pystyisi hillitsemään itseään. Minuun on käytetty joskus aikoinaan henkistä väkivaltaa ja työssäni olen nähnyt fyysisen väkivallan aiheuttamia jälkiä.

      Olen aina sanonut miehelleni, etten pidä väkivallasta missään muodossa. Tarkoitan fyysistä, kuin henkistäkin. Ja jos on tarves en jää odottamaan ensimmäistä lyöntiä, vaan lähden vetään.

      Jos taas onnistutaan lyömään toista en edes odota, vaan seuraava paikka missä tavataan on käräjäoikeus. Tämä koskee kaikkia ihmisiä. Voin myöntää sen, että olen väistänyt muutamaa ihmistä ihan vain sen vuoksi, etten turhan takia halua ottaa vastaan toisen henkilön lyöntiä.

    • oppeliini

      Toivottavasti ainakin sen että viinan kanssa läträäminen on typerää, mautonta ja alentavaa.
      Eiko suomalaiset todellakaan osaa pitää hauskaa ilman tuota idiootti juopottelua?! Kuinka se on mahdollista että muualla maailmassa nuoret, vanhat ja kaikki siltä väliltä osaavat saada ilon irti elämästä ilman viinaa? Miksi eivät suomalaiset? He tekevät tietoisesti ja harkiten itsestään täysiä tolloja.

      Tyhmyydestä sakotetaan.

      • hjhgjhj

        Kyllä opin virheestäni! En vain ymmärrä miksi hyvä suhde piti lopettaa ensimmäiseen virheeseen? Naisystäväni teki useita virheitä suhteen aikana ja jokakerta annoin anteeksi, toki ne eivät olleet tallaisia, enemmänki henkistä väkivaltaa. Olen syvästi katunut tekoani ja pyytänyt anteeksi mutta hän ei ole vastannut edes minun viesteihini :(


      • oppeliini
        hjhgjhj kirjoitti:

        Kyllä opin virheestäni! En vain ymmärrä miksi hyvä suhde piti lopettaa ensimmäiseen virheeseen? Naisystäväni teki useita virheitä suhteen aikana ja jokakerta annoin anteeksi, toki ne eivät olleet tallaisia, enemmänki henkistä väkivaltaa. Olen syvästi katunut tekoani ja pyytänyt anteeksi mutta hän ei ole vastannut edes minun viesteihini :(

        ja mieluiten viinaton sellainen. Lupaa itsellesi että nyt tuo idioottimaisuus viinan kanssa loppui.Ellet osaa tyytyä yksin tai seurassa yhteen pieneen lasilliseen viiniä tai kaljaa, tilaa mehua tai vettä.

        Mitä taas tulee väkivaltaisuuteen, sellaisten ihmiste kanssa ei ole hyvä olla missään tekemisissä. Tuonlainen käyttäytyminen vain pahenee ajan kanssa.


      • rgrgre
        oppeliini kirjoitti:

        ja mieluiten viinaton sellainen. Lupaa itsellesi että nyt tuo idioottimaisuus viinan kanssa loppui.Ellet osaa tyytyä yksin tai seurassa yhteen pieneen lasilliseen viiniä tai kaljaa, tilaa mehua tai vettä.

        Mitä taas tulee väkivaltaisuuteen, sellaisten ihmiste kanssa ei ole hyvä olla missään tekemisissä. Tuonlainen käyttäytyminen vain pahenee ajan kanssa.

        Ei kai ny sentään pahene, 2vuotta ja kertaakaan en tehny mitään tai suuttunu näin, tämä yksi kerta oli vahinko ja aikasemmis suhteissa ei kertaakaan!


      • -----
        rgrgre kirjoitti:

        Ei kai ny sentään pahene, 2vuotta ja kertaakaan en tehny mitään tai suuttunu näin, tämä yksi kerta oli vahinko ja aikasemmis suhteissa ei kertaakaan!

        Kuten itse kirjoitin aikaisemmin, etten hyväksy väkivaltaa missään muodossa.

        Yleensä kumpikin tekee virheitä suhteessa varmasti. Niin minäkin olen tehnyt. Olen halanut miesystävn puolituttua ystävää baarissa ja saanut selville seuraavan aamuna, että hän ei ollut pitänyt tästä asiasta eikä henkilöstä. Totesin hänelle, ettei siinä mitään, ei varmaan toistu ihan heti uudestaan. Yleensä en halaa ihmisiä juuri koskaan, lisäksi mieheni on yleisesti ainoa ihminen joka voi edes tulla halaamaan minua.

        Kyseinen tilanne oli kuulemma saanut mieheni miettimään silloin, että pitäisikö suuttua siinä paikassa. No, hän päätti olla suuttumatta ja kertoi sitten seuraavana aamuna, että ei oikein pitänyt siitä, mitä tein eilen. No, puhumisen jälkeen, ei olla sitä sitten muisteltu. Yleensäkin olemme tehneet päätöksen, ettei parisuhtemme muuttuisi taistelukentäksi tai nolaa toista julkisella paikalla.

        Tässä tapauksessa vain toisen teot meni vain pitemmälle ja ylitti tietyn näkymättömän rajan, jota ei vaan olisi pitänyt ylittää.

        Mielestäni kaikessa ei vaan voida lähteä vertailemaan, kumpi on ollut pahempi tai muuta sen sellaista.

        Jos, toinen ei halua enään selvittää tilannetta, kannattaa antaa asian olla. Kyllä varmasti olet ottanut opiksi, mutta aina ei auta katumus.

        Itse olet tietenkin vastuussa omista tekemisistä. Tietenkin itse määrittelet mitä olet valmis kestämään toiselta parisuhteessasi, oli se sitten vähättelyä tai vieraissa käyntiä.


    • Anonyymi

      No jos käytät väkivaltaa toiseen, niin ei todellakaan sinun kanssasi voi olla. Olit selvin tai et.

      • Anonyymi

        Oliskohan aloittaja tässä 10 vuoden aikana ehtinyt jo tätä miettiä, kun on sen verta vanha viesti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe