miten kostaa miehen kusipäismäisyys? Kokemuksia, ehdotuksia? Mikä kirpaisisi eniten? Jotain tosi loukkaavaa kiitos. Ajattelin yhtenä mahdollisuutena hyödyntää facebookia sillä siellä muutkin (yhteiset tutut) voisivat nähdä...
Miten kostaa miehelle?
60
3849
Vastaukset
- fg
pane sen kaveria! siis mikäli kyseessä on poikaystävä mikäli vaan muuten joku kusipää jätkä nii kannattaa keksiä jotain muuta
- tosivaitaru
Ignooraus on kaikista tehokkainta, ehdottomasti.
- ap.
haluan nolata hänet.
- tosivaitaru
ap. kirjoitti:
haluan nolata hänet.
Onko hän nolannut sinut?
- M 45
Haluat miehellesi kostaa ?? Ja sinä olet tietysti ihan syytön ??
- ap.
olen syytön tässä tapauksessa. Eikä hän siis vielä ole mieheni. Mutta kostoni on aiheellinen.
ap. kirjoitti:
olen syytön tässä tapauksessa. Eikä hän siis vielä ole mieheni. Mutta kostoni on aiheellinen.
kun pommia viritti.
- tosivaitaru
ap. kirjoitti:
"Eikä hän siis vielä ole mieheni"
Mitä toi "vielä" tarkoittaa? Aiot saada siitä kostolla itsellesi miehen, vai menikö ihan hutiksi? - Rockmountain
ap. kirjoitti:
ja pidä jalat ristissä. Mikäli hänellä siis on enemmän varakkuutta. Etkä suostu avioehtoon.
Nopeasti hän ottaa eron.
Myöskin voit siinä ohessa antaa kerran ja sitä ennen olet käynyt vieraissa ja varmuudella raskaana.
Kun muksu täyttää 18 v. kerrot ettei muksu ole miehesi. Rockmountain kirjoitti:
ja pidä jalat ristissä. Mikäli hänellä siis on enemmän varakkuutta. Etkä suostu avioehtoon.
Nopeasti hän ottaa eron.
Myöskin voit siinä ohessa antaa kerran ja sitä ennen olet käynyt vieraissa ja varmuudella raskaana.
Kun muksu täyttää 18 v. kerrot ettei muksu ole miehesi.Näissä ideoissa aletaan jo koetella julmuuden rajoja. ;-)
- ap.
ttuplai kirjoitti:
kun pommia viritti.
En tiedä miksi suhtaudut noin vaikket tiedä tapauksesta. Kyllä minulla todellakin on syy kostaa, varsinkin kun olen itse ollut kiva hänelle ja hän kohteli minua niin kuin kohteli
- ap.
Rockmountain kirjoitti:
Nopeasti hän ottaa eron.
Kun muksu täyttää 18 v. kerrot ettei muksu ole miehesi.Toi jälkimmäinen oli jo aika hyvä :-)
ap. kirjoitti:
En tiedä miksi suhtaudut noin vaikket tiedä tapauksesta. Kyllä minulla todellakin on syy kostaa, varsinkin kun olen itse ollut kiva hänelle ja hän kohteli minua niin kuin kohteli
kostoon antoi? En tunne Ahmedinkaan tapausta, mut uskon et hänellä on varmasti ihan hyvä syy kostoon - ja oikeutettu jos Ahmedilta kysytään.
- sirpamaikkarilta
Välinpitmättömyys. Kaikkea muuta pidetään lapsellisena mistä saa monet naurut.
vaivaa. Kostosta voi seurata vastakosto. Eikö olisi mukavaa?
- tosivaitaru
Jotkut saavat energiaa kostosta, oikkei kunnon ralli alullensa vaan ja sitten ihmetellään. Pah, sanon ma!
tosivaitaru kirjoitti:
Jotkut saavat energiaa kostosta, oikkei kunnon ralli alullensa vaan ja sitten ihmetellään. Pah, sanon ma!
on noita nähty. Yllätys on melkoinen kun se kosto kääntyykin takasin...
- tosivaitaru
Toljake kirjoitti:
on noita nähty. Yllätys on melkoinen kun se kosto kääntyykin takasin...
ja kellään ei ole hyvä mieli...
- alright
tosivaitaru kirjoitti:
ja kellään ei ole hyvä mieli...
kaikilla on hauskaa ku ihmiset kostaa toisillensa
- tosivaitaru
alright kirjoitti:
kaikilla on hauskaa ku ihmiset kostaa toisillensa
Me vaan ajatellaan vähän eri tavalla tää juttu.
- alright
tosivaitaru kirjoitti:
Me vaan ajatellaan vähän eri tavalla tää juttu.
kaikki riippuu näkökulmasta, joten ei kannata ottaa mielipiteitä puhtaina totuuksina
En tiiä toimiiko kostona, mut muuten ainaki tekee hyvää.
- pelurin uhri
Jätä se kusipää viileesti ilman mitään selityksiä, thats it. Tää keino on ehdottomasti tehokkain ja pirullisin, älä siis vaivaudu selitteleen yhtään mitään, anna pelurin olla.
kuin tyhmä?
- alright
yhtä tyhmä kuin sinä
- alright
LaRito kirjoitti:
jo levyä.
...
- alright
LaRito kirjoitti:
jo levyä.
turhaa sellanen levyjen vaihtaminen
- ...
Kunnon gangbang pystyyn ja kuvat Fuckbookiin tottakai! Kyllä kirpasee!
- lehtiskä
kuvia facebookiin......
- kirpela
jos ottais ihan eri taktiikan osoittamalla ettei aio alentua samaan.
*fiksumpi lopettaa ensin*- 15
Eniten satutat kun et noteeraa mitenkään, jätä vain omaan arvoonsa.
Vaikka kuulisit mitä, jätä omaan arvoonsa, ei maksa vaivaa.
Möyhäämällä osoitat vain että on kirpaissut.... - kirpela
15 kirjoitti:
Eniten satutat kun et noteeraa mitenkään, jätä vain omaan arvoonsa.
Vaikka kuulisit mitä, jätä omaan arvoonsa, ei maksa vaivaa.
Möyhäämällä osoitat vain että on kirpaissut....ajatellut noin, vaan tarkoitin, että itse olen sanonnut mm. että k.o. henkilö satutti mua pahasti, enkä itse voisi niin tehdä, mitä miulle teki.
Kun ajatusmaailmaani ei sovi kosto. Siitä ei hyödy kukaan.
- yksi vinkki
Eikös se eräs tahallinen hiv-levittäjä Thomas (?) aamulla ennen lähtöä naisen luota kirjoittanut naisen huulipunalla vessan peiliin: "Tervetuloa aids-kerhoon"...
- Nolaat itsesi.
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010031611307210_lz.shtml
Huomaa kohta 7: " 7. Kosto on suloinen. Vaikka Facebook tarjoaisi hyviä mahdollisuuksia kostaa exille, älä tee sitä. Se on vain yksinkertaisesti tyhmää."- dayum
listaus. 8 kohtaa en aivan tajunnut tai vähällä hyväksy, mutta muutoin.
Ja tuo listahan siis pätee periaatteiltaan missä tahansa nettipaikassa. Muutenkin, yleensä kostaja kuitenkin, vaikka kuvittelee saavansa hyvitystä ja tavallaan saakin, nolannee itsensä lähes poikkeuksetta muiden ihmisten silmissä. Mutta saapahan tasattua tilit sen vatipään kanssa!! - dayum
dayum kirjoitti:
listaus. 8 kohtaa en aivan tajunnut tai vähällä hyväksy, mutta muutoin.
Ja tuo listahan siis pätee periaatteiltaan missä tahansa nettipaikassa. Muutenkin, yleensä kostaja kuitenkin, vaikka kuvittelee saavansa hyvitystä ja tavallaan saakin, nolannee itsensä lähes poikkeuksetta muiden ihmisten silmissä. Mutta saapahan tasattua tilit sen vatipään kanssa!!Vaikka eihän nuo kostamiskuviot aina niin yksioikoisia ole ja joskus voikin olla paikallaan tasailla tilejä, mutta etenkin jos vähän mittavammista kostoista puhutaan, niin niissä se itsensä nolaamisen riski lienee huomattavan korkea.
Soitat kustantajalle ja perut miehen kestotilauksen sekä Tekniikan Maailmasta että Tuulilasista. - Tankkaat hänen bensa-autoonsa "hupsista" dieseliä ja ratkot lempifarkkujen persusta sen verran hiulaksi, että kun hän seuraavan kerran istuu autoonsa, niin rrrrrrräts ja sauman aukeaminen on taattu. - Jotain tällaista tuli ensteks mieleen ;)
- ivasin
:-)
:(
Inhottavaa. Tunteiden vallassa kostaminen on pahempaa sulle kuin sille miehelle. Kannattaisko miettiä ihan rauhassa ja antaa ajan viedä sut pois tilanteesta. Ilkeitä ihmisiä on jo muutenkin ihan tarpeeksi :(Heti vaan puukko, ja kirveskin, lapojen väliin! Verta pakkiin ja vähän seinillekin, kiitos. Ei se ole ilkeetä, sehän oikeutettu kosto huutavasta vääryydestä. Mikä se vääryys sitten lienekään...
- alright
ei ole koskaan liikaa!
Toljake kirjoitti:
Heti vaan puukko, ja kirveskin, lapojen väliin! Verta pakkiin ja vähän seinillekin, kiitos. Ei se ole ilkeetä, sehän oikeutettu kosto huutavasta vääryydestä. Mikä se vääryys sitten lienekään...
Kauhistuksen kanahäkki teidän kanssa.. Laitetaanko tilaukseen suolikaapin avaukset ja amatöörimatka ihmiskehon ihmeelliseen anatomiaan, sais tosiaan kämppä vähän uutta ilmettä xD
Vakavasti sanottuna, kostaminen tulee bumerangina takaisin. Ei ehkä heti, eikä huomenna, mutta se tulee. Ja kun se tulee, silloin on parempi olla valmis ja kukaan ei halua kuulla yhtäkään valittavaa sanaa.alruna kirjoitti:
Kauhistuksen kanahäkki teidän kanssa.. Laitetaanko tilaukseen suolikaapin avaukset ja amatöörimatka ihmiskehon ihmeelliseen anatomiaan, sais tosiaan kämppä vähän uutta ilmettä xD
Vakavasti sanottuna, kostaminen tulee bumerangina takaisin. Ei ehkä heti, eikä huomenna, mutta se tulee. Ja kun se tulee, silloin on parempi olla valmis ja kukaan ei halua kuulla yhtäkään valittavaa sanaa.kunhan irvailin. Aiemmin jo tossa sanoin ettei kannata kostaa, hukkaan heitettyä vaivaa.
Toljake kirjoitti:
kunhan irvailin. Aiemmin jo tossa sanoin ettei kannata kostaa, hukkaan heitettyä vaivaa.
Niin olin katsovinaan, että sullakin on terve suhtautuminen kostamiseen. Se on huva! :D
No ensinnäkin hanki peili.
Sitten vilkaise siihen ja tajua että sieltä kuijottaa takaisin kostonhimoinen bitch jolla oli oikeasti mahdollisuus valita toisin jo kauan ennenkuin tarvetta millekään kostolle edes oli.
Tästä sielullisesti järkyttyneenä päätä käydä läpi luonne- ja asennemuutos joka tekee sinusta ennenkaikkea asiasi kunnolla hoitavan vastuullisen ihmisen joka myöntää virheensä eikä ensisijaisesti syyttele niistä toisia.
Sitten hankit elämän ja elät sitä onnellisena.
Se mitä mies tekee siitä lähtien ei ole sinun asiasi eikä hänen kohtalonsa kiinnosta sinua pätkänkään vertaa koska olet tuossa vaiheessa jo niin paljon parempi.- alright
on kyllä palstan toiseksi parhaat tekstit :D
annoin sulle peukun - alright
alright kirjoitti:
on kyllä palstan toiseksi parhaat tekstit :D
annoin sulle peukunettä kukkomiehellä on palstan toiseksi parhaat tissit, mutta onneks huomasin virheen ennen lähettämistä :s
- pisteyttäjä
viides piste. Ei mulla muuta.
- ap.
En kyllä tajua miksi kirjoitat kuin tämä olisi minun vikani? Ja että oli mahdollisuus valita toisin. Jos sinun tunteillasi leikittäisiin ja sinua loukattaisiin, niin mieti miltä se tuntuisi. Tosin en vielä ole varma onko tässä kyse tunteilla leikkimisestä.
Olisiko muka vain parempi niellä pettymyksensä ja tyytä tähän?
Tosin mietin nyt pahimman tunnekuohon laannuttua itsekin uudestaan että lähteäkö sitten kuitenkaan kostamaan, kun voisi vain pysytellä toisen kanssa väleissä. ap. kirjoitti:
En kyllä tajua miksi kirjoitat kuin tämä olisi minun vikani? Ja että oli mahdollisuus valita toisin. Jos sinun tunteillasi leikittäisiin ja sinua loukattaisiin, niin mieti miltä se tuntuisi. Tosin en vielä ole varma onko tässä kyse tunteilla leikkimisestä.
Olisiko muka vain parempi niellä pettymyksensä ja tyytä tähän?
Tosin mietin nyt pahimman tunnekuohon laannuttua itsekin uudestaan että lähteäkö sitten kuitenkaan kostamaan, kun voisi vain pysytellä toisen kanssa väleissä.Katsos, mikset yksinkertaisesti painunut helvettiin siinä vaiheessa kun alkoi paljastua että mies on kuspää?
Siis pakkohan sun on olla kerännyt kakkaa pidemmältä ajalta että tollaset kostoajatukset on päässä, tai sitten olet ... noh, henkisesti epänormaali. Se että olet valinnut sietää jotain on sun oma valintasi ja siitä sun pitäisi itse oppia jotain tulevaisuutta varten ja antaa ongelmallisen miehen olla keskenään.
Pohjimmiltaan se että haluat olla yhteyksissä tuollaiseen mieheen - edes koston kautta - osoittaa että sä hyväksyt sen mitä mies on tehnyt ja haluat jostain kierosta syystä olla jonkinlaisessa suhteessa häneen. Suhde näet se on kostosuhdekin. Se tarkoittaa sitä että arvotat itsesi sellaisten asioiden arvoiseksi joita siltä mieheltä sait koska et hylkää sitä mikä ei toimi, vaan roikut koston kautta kiinni miehessä.
Silpaise itsesi irti. Se syy mikä on kostosi motiivi riittää vallan hyvin täydelliseen unohtamiseen, itsetuntosi rakennetaan oikeasti toisenlaisista -terveistä - jutuista jos rakennetaan. Muuten olet edelleenkin pelkkä sylkysäkki.
Sekö on se mitä haluat? Ei kuulosta normaalilta. Niin pimeää kuin tämä sakki täällä palstalla välillä onkin niin en usko että löydät täältä sympatiseerajaa tuolle mallille, sen verran selkeästi se on huono.- ap.
Kukkomies kirjoitti:
Katsos, mikset yksinkertaisesti painunut helvettiin siinä vaiheessa kun alkoi paljastua että mies on kuspää?
Siis pakkohan sun on olla kerännyt kakkaa pidemmältä ajalta että tollaset kostoajatukset on päässä, tai sitten olet ... noh, henkisesti epänormaali. Se että olet valinnut sietää jotain on sun oma valintasi ja siitä sun pitäisi itse oppia jotain tulevaisuutta varten ja antaa ongelmallisen miehen olla keskenään.
Pohjimmiltaan se että haluat olla yhteyksissä tuollaiseen mieheen - edes koston kautta - osoittaa että sä hyväksyt sen mitä mies on tehnyt ja haluat jostain kierosta syystä olla jonkinlaisessa suhteessa häneen. Suhde näet se on kostosuhdekin. Se tarkoittaa sitä että arvotat itsesi sellaisten asioiden arvoiseksi joita siltä mieheltä sait koska et hylkää sitä mikä ei toimi, vaan roikut koston kautta kiinni miehessä.
Silpaise itsesi irti. Se syy mikä on kostosi motiivi riittää vallan hyvin täydelliseen unohtamiseen, itsetuntosi rakennetaan oikeasti toisenlaisista -terveistä - jutuista jos rakennetaan. Muuten olet edelleenkin pelkkä sylkysäkki.
Sekö on se mitä haluat? Ei kuulosta normaalilta. Niin pimeää kuin tämä sakki täällä palstalla välillä onkin niin en usko että löydät täältä sympatiseerajaa tuolle mallille, sen verran selkeästi se on huono.kuten sanoin, en ole varma leikkikö hän tunteillani. Ja toi sana kusipää oli liian vahva ilmaisu. Ehkä olen turhan epäileväinen hänen suhteensa. Minun on toisaalta vaikea uskoa tästä ihmisestä pelkurimaisuutta/kusipäismäisyyttä tai petturuutta/valehtelua. Annan ajan hiukan kulua... Ehkä annan hänelle mahdollisuuden näyttää kyntensä.
Niin, ja ei tämä mies muuten ole jäänyt kiinni valehtelusta, mutta tuntuu että jokin tässä mättää, tai sitten hän vain ottaa rennommin kuin minä.
- Kitty lowe
Jos on kostetavaa, niin se kostautuu kuin itsestään ajan kanssa.
- ,,,,,,,,,,,,,,
Hei kuule, kun rypeät siinä kostonhimossasi, niin mietippä parempaa vaihtoehtoa...
Anna suukko "miehellesi" ja sano, että rakastan sua vaikka välillä kusipää oletkin ja näin saat pahanolosi purettua ja molemmille toivottavasti paremman mielen. Miksi olla suhteessa jos tavoitteena on pahan mielen tuottaminen ja loukkaava käytös - en usko että se kantaa vaikeuksien yli!
-EräsMies- 17.3.2010
...anna hänelle Rakkauttasi ja ymmärrystä, niin tulet kyllä huomaamaan...
ihmeessä olet tekemisissä ihmisen kanssa, jolle pitäisi kostaa jotakin ? Eikö siinä vaiheessa pidä olla jo kaukana, jos haluaa jotain sellaista jollekin tehdä.
- ghrhgshfssfh
Keino kostaa on kun hakeudut psykiatrin pakeille,olet sen tarpeessa.
- olioliolio
Itsellesi aids ja sitten olet vielä aktiivisessa seksisuhteessa hänen kanssaan jonkin aika hyvän lopputuloksen varmistamiseksi,sitten voitkin antaa rukkaset ja lähteä lätkimään.
- 8778938975
Välinpitämättömyys on ainoa oikea reaktio, valitettavasti me naiset emme oikein osaa sitä taitoa, "minä paraskin neuvoja".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama133453Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603293Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä462992Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942848On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732648Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972620Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132327Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl572077Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661971