Kumpi on miesten mielestä naisella tärkeämpää, hyvä kroppa vai kauniit kasvot?
Jos mietitään että tapaisitte kaksi naista, joista toinen on vaikka hoikka ja omistaa hyvän pepun mutta on kasvoiltaan ns. tavallinen, kun taas toinen on kasvoilta tosi nätti mutta kroppa ei ole sitten niin kuosissa (enkä tarkoita välttämättä mitään ääripäätä kuten tosi ylipainoista tai anorektista jne.). Kumpi parempi?
Tämä on nyt tällainen leikkimielinen kysely, eikä ole tarkoitus loukata ketään.
Hyvä kroppa vs. nätti naama?
42
4430
Vastaukset
- ...
Kroppa plösähtää kuitenkin iän myötä.
- lkjjdf
viva la evolution, kroppa, kunhan nyt ei ihan susiruma ole.
- Kostuttaja
Naamari on tärkeempi, ainakin pitempiaikaisessa suhteessa. Kasvojahan sitä tulee kateltua päivät pitkät.
- 16+5
Kroppa kertoo asennoitumisesta elämään yleensä, riippuen siitä onko se tehty vai saatu. Se tosin aika aijoin se voi vaihdella mutta luonne sen takana varmaan pysyy(riippuen onko se tehty vai saatu). Toisilla rupsahtaa naama ja toisilla kroppa ja joillakin molemmat, tai ei kumpikaan.
Luonne siitä kropasta kuitenkin ehkä näkyy.- vheadiäsktäateen
Häh? Siitä kropasta mikään näy. Luonteen saa tietää ihmiseen tutustumalla, ei sen persettä tuijottamalla. Kaikki laihat ei o liikunnallisia eikä kaikki läskit sohvaperunoita.
- Mies22vkl
vheadiäsktäateen kirjoitti:
Häh? Siitä kropasta mikään näy. Luonteen saa tietää ihmiseen tutustumalla, ei sen persettä tuijottamalla. Kaikki laihat ei o liikunnallisia eikä kaikki läskit sohvaperunoita.
Ei terveellisesti syövä ja liikkuva ole läski ellei hän ole sairas. Sairaus taas on ensimmäisenä ei kiitos -listalla.
- TeemuTT
Toki sitä nättiä naamaa katselee mieluummin kuin rumaa, mutta kyllähän se on niin että ei sillä naisen naamalla nyt niin kauheasti ole väliä, kuhan ei nyt ihan kauhea ole.
Itse olen aina ollu enemmän näitä "perseen tiirailijoita" ja monta naista on tullut baarista kotiin tuotua ihan vain sen hyvän kropan (ja erityisesti hyvän perseen) takia, vaikka nainen on voinut olla naamasta melko kauheakin.
Pitkään suhteeseen valitsisin (ja olinkin jo valinnut) naisen jolla on hyvä kroppa ja OK-tasoa oleva naama. - fgfghj
on mulle tärkeämpi. Jos naisella on rujot silmät ja suu, niin eipä herätä paljon kiinnostusta, jos ei muuten ole todella hyvässä kuosissa.
Päinvastoin, jos ei ihan lörtsähtänyt kroppa ole, niin kyllä sen kanssa kiinnostaa painia, jos kasvoja on mukava katsella. - toivjäätvanhaksipoja
eiköhän ole tärkeintä mitä ihminen on SISÄLTÄ...että ajatusmaailmat kohtaa.Ei näöllä ole mitään väliä!!!TOLLO!!!!
- Vessansiivooja
Näöllä on väliä tollo, ellet sitten ole aseksuaali, joka on vain kaveriseuran perässä. Ei kukaan murmeliturpavirtahepo herätä minkäänlaista seksuaaliviettiä. On paljon helpompi rakastua kauniiseen ihmiseen ja hyvännäköisten ihmisten suhteet ovat paljon intohimoisempia, eikä heillä tarvitse olla kultainen luonne, että rakkaus kukoistaisi. Vain rumat ihmiset joutuvat kompensoimaan kauneuden puutetta hyvällä luonteella, jotta he voisivat saada rakkautta. Jos ihminen ei olisi sosiaalinen eläin, vaan käyttäytyisi pelkästään vaistojen varassa, niin rumuutta aiheuttavien geenien kantajat kuolisivat äkkiä sukupuuttoon, kun eivät pääse lisääntymään.
Raaka totuus, jolta useimmat haluavat sulkea silmänsä. - its´me
Vessansiivooja kirjoitti:
Näöllä on väliä tollo, ellet sitten ole aseksuaali, joka on vain kaveriseuran perässä. Ei kukaan murmeliturpavirtahepo herätä minkäänlaista seksuaaliviettiä. On paljon helpompi rakastua kauniiseen ihmiseen ja hyvännäköisten ihmisten suhteet ovat paljon intohimoisempia, eikä heillä tarvitse olla kultainen luonne, että rakkaus kukoistaisi. Vain rumat ihmiset joutuvat kompensoimaan kauneuden puutetta hyvällä luonteella, jotta he voisivat saada rakkautta. Jos ihminen ei olisi sosiaalinen eläin, vaan käyttäytyisi pelkästään vaistojen varassa, niin rumuutta aiheuttavien geenien kantajat kuolisivat äkkiä sukupuuttoon, kun eivät pääse lisääntymään.
Raaka totuus, jolta useimmat haluavat sulkea silmänsä.aikamoista tekstiä kirjoitat, huhhuh!
- 34803089638dfj
on tällaisilla tiedoilla arvioida, koska kokonaisuus luonnollisesti ratkaisee. Kuitenkin sanoisin, että enemmän syttyisin 90% kerroista hyvän rungon mutta "tavallisen" naaman omaavasta naisesta.
- näin se menee
Näinhän se yleensä menee, eli jos naisen kroppa on hyvä niin ei naamalla kauheasti ole väliä, kunhan nyt ei mikään kovin omitunen ole. Toki usein kysyttäessä moni väittää naaman olevan tärkeämpi, ja varmaan osalle onkin, mutta jos katsoo minkä tyyppisiä naisia miehet keskimäärin suosivat niin kyllähän se kroppa on selvästi naamaa tärkeämmässä asemassa.
- ainakaan minua
Pitää olla kumpikin, muuten ei kiinnsota
Siis jos olettais etti olis ihan rumakaan tuo hyvä kroppainen. Melkeen vastenmielisyys toiseen tulee olemuksesta ja sitten ulkonäkö karsii vain selkeästi ei-mielyttävät pois. Jos joku mielyttää siinä naisessa, niin melkeen sitä osa-aluetta sitä sit ihailee. Ja on vähän sokeampi niille muille, mitkä ei ehkä niin ihastuttavia olekkaan. Joku kilo siellä täällä niin se ei haittaa, jos muutoin on todella mun oloinen nainen. Taikka jos kasvoissa olisi jotain ei niin ihania piirteitä. Tavallinen mielyttää kyllä.
Jos sen sijaan luonne ei mielytä tai jokin selittämätön asia alitajunnassa naista kohtaan, niin hyväkään kroppa ei kiinnosta.- nuorekas?
Nuorempana oisin vastannut ehdottomasti, että kroppa, mut nyt kun alkaa 40 lähestyä ja olen huomannut, että ikäisteni naisten kasvoissa on todella suuria eroja - osa näyttää oikeasti 25-vuotiailta ja osa vähintään viisikymppisiltä, vastaankin kasvot. Tosin sillä edelletyksellä, että kroppa on suunnilleen oman makuni mukainen = ei liian laiha.
- nelivitonenN
jo tuossa iässä, siinä niitetään sitä mitä on kylvetty. Jos vetänyt kaljaa ja tupakkaa nuoresta tytöstä asti ja vielä syönyt epäterveellisesti, nukkunut liian vähän, liikkunut liian vähän niin kyllä se viimeistään 40-vuotiaana alkaa radikaalisti näkyä.
- mies 32
Näin karkeasti ajateltuna, tokihan molempia katsoo. Kroppa on kuitenkin jotenkin reilumpi vastaus, sillä siihen pystyy vaikuttamaan "omalla tahdollakin" toisin kuin naamaan, joka suurilta osin syntymälahja. Hyvä kroppainen nainen jolla on ok:t kasvot luultavasti pitää itsestään parempaa huolta ja säilyy pidempää kuin huono kroppainen jolla sattuu nyt olemaan vain tosi kauniit kasvot.
- Kroppa
Sekä naama että kroppa rupsahtavat, mutta jos kropastaan pitää huolta, niin se rupsahtaminen (myös naaman) tapahtuu myöhemmin ja hallitummin. Jos ei osaa arvostaa kroppaansa, on aivan sama miltä näyttää nuorena, jos kolmikymppisenä alkaa kroppa valittaa ja naama rutistua. Ja on se naama millainen vain, niin siihen aikaa myöten kyllästyy, eli siinä vaiheessa luonne on se mikä nousee esiin.
- molempi
parempi valita "ruma" kain kaunis, Kauneus on katoavaista , rumuus eikun lisääntyy ;-)))
- Mies metrollaa..
kyllä kiinnitän ensin huomion kasvoihin. Vartalosta on vaikea sanoa mitään varmaa. Rinnat pitää kuitenkin olla isot tai isohkot sekä nätit sääret.
- Mies22vkl
Kroppa ehdottomasti tärkeämpi kunhan ei naamakaan mikään hirvitys ole. Pulleaa naista en pidä lainkaan seksikkäänä, joten eihän siitä mitään tulisi.
- aappan
Kyllä se kroppa on. Naama tosin olisi hyvä silti olla ok -tasoa. Olen urheilullinen ja libido korkealla muutenkin, joten kroppa vetää enemmän puoleensa. Kokisin kovin vaikeaksi kiihottua seksuaalisesti kasvoista, jos kroppa olisi vastenmielinen. Tällainen suhde olisi tuhoon tuomittu. Mielestäni naiset voi jakaa kahteen ryhmään: kauniit, eli sellaiset joillaa kasvot ovat kauniit ja sitten seksikkäät, joilla kroppa on kunnossa, mutta naama voi olla tavallinen tai mitäänsanomaton. Joskus erittäin harvoin löytyy nainen, joka on sekä kaunis että seksikäs. Silloinkin jompikumpi ominaisuus tuntuu kupeeraavan toisen. Itse olen yhteen tällaiseen elämäni aikana törmännyt, muuten kaikki ovat olleet jompia kumpia.
- mies30+
on tärkeämpi kuin naama. Ysin kroppa kasin naama voittaa kasin kropan ysin naaman; sama jos kasin vaihtaa seiskaksi.
- handsome 83
Mieluummin sellainen siedettävä ok naama ja hyvä kroppa. Kauniit kasvot ja taviskroppa ei innosta.
- Kroppa ja mieli
"Jos mietitään että tapaisitte kaksi naista, joista toinen on vaikka hoikka ja omistaa hyvän pepun mutta on kasvoiltaan ns. tavallinen, kun taas toinen on kasvoilta tosi nätti mutta kroppa ei ole sitten niin kuosissa (enkä tarkoita välttämättä mitään ääripäätä kuten tosi ylipainoista tai anorektista jne.). Kumpi parempi?"
Jos tarkoitat kuosilla olemista pyöreyttä niin sitten tuo eka.
Pyöreä nainen ei vain jaksa kiinnostaa olipa naama kuin fiini tahansa. - .............
Naamalle ei voi mitään, mutta kropalle voi. Jos on vaan nätti naama, mutta kroppa on huonossa kunnossa, niin se kertoo aika paljon ko. tapauksesta...
- kfjlkf
Olen jokseenkin iloinen tästä gallupista ja etenkin enemmistövastauksista, sillä kroppa selkeästi voittaa naaman. Joskin perustelut on enemmän sitä, että hyvä kroppa antaa ihmisestä terveen,vastuuntuntoisen ja liikunnallisen kuvan.
Itselläni on one of a HOT body mut naamavärkki taas on kauhea,meikattuna siitä saa yleensä 'ihan nätin'. Voin kertoa, että en kyllä ole harrastanut moneen vuoteen mitään säännöllistä liikuntaa. Käyn nykyään vain pari kertaa viikossa lenkillä. Mun hyvät, suhteessa muuten hoikkaan kroppaani isot perse ja tissit on ihan vain geeneissä. En siis ole saanut hyvää persettä tai hoikkaa kroppaa treenaamalla. Ja aika harvalla himourheilijalla edes on isot tissit rankkojen treenien takia.
Pari vuotta taaksepäin nimenomaan mun naamasta näki, etten liikkunut hirveästi tai ollut terve, noin karkeasti sanottuna, sillä mulla oli jonkin asteinen akne. Ja monien silmistä (silmäpussit/-aluset) näkee nukkuuko hyvin,ryyppääkö jne..
Mut hyvä, että kroppa menee yleensä naaman edelle! - tnhrybgt
kfjlkf kirjoitti:
Olen jokseenkin iloinen tästä gallupista ja etenkin enemmistövastauksista, sillä kroppa selkeästi voittaa naaman. Joskin perustelut on enemmän sitä, että hyvä kroppa antaa ihmisestä terveen,vastuuntuntoisen ja liikunnallisen kuvan.
Itselläni on one of a HOT body mut naamavärkki taas on kauhea,meikattuna siitä saa yleensä 'ihan nätin'. Voin kertoa, että en kyllä ole harrastanut moneen vuoteen mitään säännöllistä liikuntaa. Käyn nykyään vain pari kertaa viikossa lenkillä. Mun hyvät, suhteessa muuten hoikkaan kroppaani isot perse ja tissit on ihan vain geeneissä. En siis ole saanut hyvää persettä tai hoikkaa kroppaa treenaamalla. Ja aika harvalla himourheilijalla edes on isot tissit rankkojen treenien takia.
Pari vuotta taaksepäin nimenomaan mun naamasta näki, etten liikkunut hirveästi tai ollut terve, noin karkeasti sanottuna, sillä mulla oli jonkin asteinen akne. Ja monien silmistä (silmäpussit/-aluset) näkee nukkuuko hyvin,ryyppääkö jne..
Mut hyvä, että kroppa menee yleensä naaman edelle!Hmmm... Aika harvan miehen mielestä kuitenkaan iso peppu hoikassa kropassa on hyvän näköinen...
- peppumies
pepputytön ottaisin ehdottomasti,kasvothan ei näy kaikissa asennoissa...
- Putkonen
No en nyt ihan vetäisi tämän ketjun perusteella tälläistä johtopäätöstä.
"kroppa menee yleensä naaman edelle!"
Kyllä se on se kokonaisuus, kun ratkaisee. AINA. Ja makuja on niin monia. Kun ei ole olemassa mitään yksiselitteistä faktaa siitä mikä on ruma naama tai hyvännäköinen kroppa, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Niin se menee. - tbevdrwc
Putkonen kirjoitti:
No en nyt ihan vetäisi tämän ketjun perusteella tälläistä johtopäätöstä.
"kroppa menee yleensä naaman edelle!"
Kyllä se on se kokonaisuus, kun ratkaisee. AINA. Ja makuja on niin monia. Kun ei ole olemassa mitään yksiselitteistä faktaa siitä mikä on ruma naama tai hyvännäköinen kroppa, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Niin se menee.Olen samaa mieltä, kokonaisuus ratkaisee. Ja tähän on vain n. 30 ihmistä vastannut, että siitä ei oikein voi vetää vielä kovin kummoisia johtopäätöksiä...
- -----------
Taitaapa tämä läski lähteä nurkkaan itkemään. Melko karua luettavaa olivat nuo vastaukset, vaikka onhan tuo tullut havaittua luonnossakin, että näin se menee.
- ugly truth
Pakko pistää tähän väliin että se kasvoiltaan kaunis on etulyöntiasemassa siihen tavikseen nähden koska huonon kropan pystyy useimmiten muokkaamaan hyväksi mutta naamaan tepsii lähinnä plastiikkakirurgia.
Kuitenkin itse valitsisin varmaankin sen timmikroppasen. Hyvässä kunnossa oleva keho kertoo kuitenkin naisen jotain naisen suhtautumisesta itseensä ja on se muutenkin seksikästä.- buahhhahahaha
"Mielestäni naiset voi jakaa kahteen ryhmään: kauniit, eli sellaiset joillaa kasvot ovat kauniit ja sitten seksikkäät, joilla kroppa on kunnossa, mutta naama voi olla tavallinen tai mitäänsanomaton. Joskus erittäin harvoin löytyy nainen, joka on sekä kaunis että seksikäs. Silloinkin jompikumpi ominaisuus tuntuu kupeeraavan toisen. Itse olen yhteen tällaiseen elämäni aikana törmännyt, muuten kaikki ovat olleet jompia kumpia. "
Et sitten ole tavannut minua?
Voi elämä mitä tekstiä ja naisten halventamista! Kyllähän tuo sama pätee myös miehiin! - aappan
buahhhahahaha kirjoitti:
"Mielestäni naiset voi jakaa kahteen ryhmään: kauniit, eli sellaiset joillaa kasvot ovat kauniit ja sitten seksikkäät, joilla kroppa on kunnossa, mutta naama voi olla tavallinen tai mitäänsanomaton. Joskus erittäin harvoin löytyy nainen, joka on sekä kaunis että seksikäs. Silloinkin jompikumpi ominaisuus tuntuu kupeeraavan toisen. Itse olen yhteen tällaiseen elämäni aikana törmännyt, muuten kaikki ovat olleet jompia kumpia. "
Et sitten ole tavannut minua?
Voi elämä mitä tekstiä ja naisten halventamista! Kyllähän tuo sama pätee myös miehiin!heh.. siis kyllähän naisissa sisäistäkin kauneutta on, nyt oli kyse vain ulkonäön arvioimisesta. Varmasti sama pätee miehiinkin, on seksikästä ja sitten "vain" komeaa. Eli ei halvennusta. Haluaisin tavata sinut, niin voisin kertoa kumpaan ryhmään kuulut, mielestäni. Olen joutunut toteamaan näin 15 vuoden naisten tiirailujen jälkeen. P.s. olen suhteessa naisen kanssa, jolla hyvä vartalo (seksikäs) ja kasvot melko kauniit. En kuitenkaan syttyisi seksuaalisesti hänen kasvoistaan. Kääntäen kauniimmat kasvot olisivat selkeästi huonompi vaihtoehto, jos se tarkoittaisi selkeästi huonompaa vartaloa. Kauniskasvoiset, taviskroppaiset naiset tuntuvat jäävän jotenkin sille tasolle, että yritetään sytyttää liekkiä märällä puulla, joka sinänsä on muotovalio. Ja, kuten tuolla esitettiin viisaasti, nainen jolla on hyvä vartalo viestii useimmiten siitä, että hän pitää huolta itsestään. Ja koska itsekin teen näin, odotan sitä naiselta. Punto.
- rikureipass
jos pitäisi sanoo joku kasvoiltaan ei-minkään-näköinen, se olisi esim. jutta urpilainen http://www.savonsanomat.fi/multimedia/dynamic/00077/jutta_urpilainen_77266b.jpg valitettavasti en ottaisi tuon näköistä naista vaikka olisi kuinka seksikäs kroppa... ei kiitos
Sitten taas todella kauniskasvoinen, esim Sara la Fountain http://static.iltalehti.fi/muoti/SaralafountainkolmeHR_st.jpg kelpaisi mulle vaikka satakiloisena, tai ainakin n. 80-kiloisena.
Eli vastaan kasvot.- Bojkerri
Mulla on kokemus todella iloisesta positiivisesta naisesta, joka vaikutti täydelliseltä, naama oli tosi kiva jne. ja hän näytti hyvältä vaatteet päällä. Kuitenkin kun mentiin sänkyyn totuus paljastui: riipparinnat, makkaroita maha täynnä, ruma löllö appelsiiniperse, poikkeuksellisen oudon näköinen pillu ja sitä rataa. Kyllähän sen kanssa hommat hoiti, mutta jotenkin se kiinnostus lopahti. Nainen oli erittäin kiinnostunut minusta seukkaamismielessä, mutta vaikka ihminen luonteeltaan ja hänen kasvonsa oli ihanat, ne viat vaatteiden alla puistatti. En jatkanut seurustelua.
joten vastaan, että kasvot, mutta kroppa saisi olla kuitenkin "normaali" ilman selviä poikkeavuuksia normaalista.
- vastahus...
Kasvot ovat tietysti aina tärkeimmät, koska ne antavat kropalle mahdollisuuden. Kroppa on tavallaan persoonaton ja sitä voi muovata tiettyyn rajaan asti, mutta kaunis ulkonäkö on synnyinlahja. Itse kiinnostun ensin kokonaisvaikutelmaan (sopusuhtaisuus). Sitten kiinnitän huomiota kasvoihin. Sen jälkeen tarkastelen kroppaa lähemmin. Pidän sopusuhtaisesta, reilu ylipaino tai poikamaisen luiseva kroppa naisella ei sytytä.
- heikkona
Hoikat reidet ja kiinteä peppu,kyllä niissä silmä lepää ja käsikin.
- ..........
Mitä olen naapuria seurannut on nättinaamainen peruskaunis noormaalin näköinen mukava nainen vaihdettu iso tissiseen, naamasta rumaan, puna(mies)tukkaiseen naiseen, joka on paha hölösuu. Naiset olivat suunnilleen saman ikäisiä eli n. 45 v.
Tosin mieskin on sellainen mulkvist etten ikinä haluaisi olla tekemisissä. Esim. minä nätti missimäinen nainenkin sain muminaa "elämä on!" jne.. Enpä ole ennen saanut miehiltä moisia kommentteja, tosin eronneet miehet ovat pahimmasta päästä. Yritin kyllä osoittaa niin suullisesti kuin eleilläkin sen, mihin kastiin mies kuuluu. Harmi, jos joku nätti nuori nainen sekaantuu moiseen itseään täynnä olevaan alapää ajattelijaan. - Mies30vveee
Kasvot näkyvät koko ajan. Minua ei sytytä seksuaalisesti jos tiedän naisen kasvojen näyttävän sellaisilta jotka eivät minua miellytä, vaikka keho olisi prikulleen ihannettani vastaava.
Makuja on monia. Minusta kauniit kasvot yhdistettynä pehmeisiin kaariin (pieni ylipaino siis oikeissa paikoissa, eli pepussa ja reisissä ja kasvoissa, ei pelkästään vatsassa) on täydellinen kombinaatio. Mutta vaikka ois laiha, mistä en pidä, niin kauniit kasvot joskus peittää sen.
Sängyssä sen huomaa, että hoikkavartaloisen kanssa saa hissattua ylös vaikka muodot on kuin pikku pojalla jos vain on nätti naama mutta yleensä ei kauaa pysty pitämään kun kyllästyy, tai jos muodot keskittyy lähinnä vatsaan. Sama toisin päin, vaikka olis seksyt uhkeet muodot, niin jos ei nassu oo kondiksessa, niin ei siitä oikein tuu mitään.
Miehet ovat erilaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232