Tämä on sinulle "Sari", joka tulit ovelleni mukanasi paperille kirjoittamasi viestit, jotka olin lähettänyt Harrille.
Ensimmäiseksi: tiedätkö, että toisen txtviestien lukeminen on rikos, kirjesalaisuuden rikkominen......
Toiseksi: miltä tuntuu olla kakkonen tai jopa kolmonen? Voin kertoa sinulle, että PELIMIEHELLE sinä et ole koskaan ykkönen, vaan hänellä on aina "hoitoja" joka sormelle.
Kolmanneksi: mikä oli pointtisi? Siis syy, miksi tulit ovelleni? Mitä sillä halusit saada selville? Vai oliko se se, mitä kysyitkin, että tarjoanko minä jotain seksipalveluja?
Neljänneksi: vaikka kuinka rakastunut olisitkin, voin sinulle kertoa, että Harrilla on naisia joka sormelle lähes joka kaupungissa, etkä koskaan tule olemaan ainut. Totu tähän mikäli aiot jatkaa peliäsi PELIMIEHEN kanssa:D
Täällähän minäkin tämän "pelimiehen" tapasin.
Sinulle joka tulit ovelleni
hyväksi käytetty
1
354
Vastaukset
- Kunnon sonni
Tuliko oikeen ovelle asti ))) aika poika tuo Harri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011825- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4601169- 1701053
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837- 58831
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49776- 84773
- 51728
- 57691