Hei sulla tuntuu olevan ainuuna tällä saitilla toi homma kohdallaa, niin voiks sä mua vähän neuvoo.
Tos yhden tutun ohjelmajutussa on paikka auki karaoke-vetäjälle, vai miks niitä virallisesti kutsutaan.
Uskallanks mä hekee, oon mä aina käyny karaokessa ja laulanut.
Mut kerroksä mitä multa siin hommassa ootetaan.
Ja älä välitä noista sun kritisoijista, sul on selkeetä asiaa.
Hei Tille
17
331
Vastaukset
- haluaisin tietää,
voisiko em. saada vakituisen työn ?
Tuntuu, että nykyinen on katkolla.
Vetätkö sinä Tille karaokea, anteeksi olen uusi.- lukekaa vaikka
nykyään vain karaokea solvaavaa saittia.
- olet väärässä,
lukekaa vaikka kirjoitti:
nykyään vain karaokea solvaavaa saittia.
suuresti väärässä.
Tille tuo karaoke-keskusteluun selkeät näkemykset ja asiantuntemuksen, sitä meillä monella ei ole.
Haluan lukea lisää hänen ajatuksiaan, olen törmännyt moneen hänen esittämään ongelmaan. - tilletalle
juonnan, olen spiikeri, kirjoittelen lehtiin. Otan kantaa (paljon muuhunkin kuin karaokeen) näyttelen, kirjoitan, teen kotonani paperitöitä, suunnittelen markkinointia, harrastan kotikaraokea. Osallistun kaikkeen sellaiseen, jolla näen olevan jotain merkitystä ja hyviä vaikutuksia. Vaikka sitten mutkan takaa.
Nyt olen suunnitellut aloittavani luennointia eri paikoissa. Paikat ovat selvillä... aiheet myös.
Tartun tähän tilaisuuteen kiinni, kun saan tämän viimeisimmän ikävän asian pois päiväjärjestyksestä. Täti-Tomera kuvaa hyvin minua, olen kääntänyt sellaisia rattaita ympäri, joita kukaan ei voisi kuvitellakaan voivansa vaikuttaa. Minuun ei tehoa sana "käytäntömme on näin". Näen silloin punaista. Ja aivan varmasti silloin vastapuoleni on heikoilla. Tässä parin kolmen kuukauden sisällä minulle "sattui" tosi ikäviä tilanteita useampi peräkkäin. Arvatkaapa sainko tahtoni läpi?
Minulle on erittäin kahlitsevaa se, että minua kiusataan, mutta osaanpa minä itsekin laittaa ihmiset miettimään. Jäljelle ei jää kuin oikeamielinen päätös. En viitsi kertoa mikä juttu oli tosi kinkkinen, valvoin yötä päivää, olin kauhuissani ja oma uhrinasemani oli minulle hirveä häpeä. Mutta loppujen lopuksi käänsin suurenkin vaikuttajan pään ympäri ja olemme molemmat tahot tyytyväisiä. Toivon, että kukaan ei koe samaa. Sitten tyttö joutui tämän jutun ratkettua rikospoliisin pakeille ilmoitusta tekemään. Jo toisen kerran vuoden sisään. Joskus toivon, että nämä kaksi asiaa liittyvät toisiinsa, joskus taas en. Katsotaan nyt, jos asiat liittyvät toisiinsa on suuri joukko ihmisiä vastaamassa tästä jutusta.
Kauhulla ajattelen, että jos ihmisten kyky ottaa vastuuta on näin hataraa kun näyttäisi olevan, ainakin minuun kohdistuen, mitä vielä on tulossakaan. Tätä leikkiä jatkaessaan ihmiset sairastuvat tosi vakavasti, myös nekin jotka luulevat olevansa ns. vanhvemmalla puolella. Teen kaikkeni, jotta minua kuunnellaan. Liika on liikaa, mutta en silti usko sattumiin. Meillä rehottaa aivan vapaasti kiusaamiskulttuuri, siksi voi sitä jo kutsua. Rasismi kukoistaa aivan joka ainoassa asiassa, joka saa muodon ihmisen.
Muuten tuli eräs ihan yksinkertainen asia mieleen. Jos ihminen kokee vaikkapa maanjäristyksen tuhon ja selviää siitä, onko hänen kertomukseksa tuosta traumaattisesta, jopa opettavaisesta asiasta peukalo alaspäinkamaa? Erottakaa ihmiset mikä on asiasisältö, älkää tuijotelko karvoihin. Tuskin tuomitsisitte esimerkkitapauksen kertojaa, mutta minua olette saaneet vapaasti arvostella henkilökohtaisella tasolla, jopa vain siihen olette kyenneet. Ei muuhun. - tilletalle
ole pysyvää. Minussa herätti uteliaisuutta, kuinka olet siinä tilanteessa että nykyinen työsi on katkolla. Karaokejuontajana vai?
Oikeastaan vastasin jo tähänkin kysymykseen tuolla jäljempänä. Pariinkin otteeseen. Perustakaa oma toiminimenne, varauatukaa hirveään vastamyrskyyn. Jos selviätte siitä, teillä on töitä ja varmasti niin pitkään kun haluatte ja olette aktiivisia, edellyttäen että muistatte liikeideanne joka on yhtä kuin karaoken perusidea.
Valitkaa yhteistyökumppaninne huolella. Olkaa kaiken paskanpuhumisen yläpuolella. Älkää sortuko mustamaalaamaan yksityisissä keskusteluissa muita yrittäjiä asiakkaillenne. He ovat nyt jo ihan solmussa. Karaokejuontajan työn kunnioituksen muistaa siitä, että on tavallaan illan viihdyttäjä, mutta nöyrästi ja huomaamatta. Jos joku on elänyt, varmasti täälläkin saitilla on muitakin kuin ihan nuoria, joille en yleensä viitsi edes vastailla - tietävät 50 -60 jopa 70-luvun jolloin ravintolassa viihdettä tarjoava orkesteri, solistit olivat toisen luokan kansalaisia. Se historia painaa aivan varmasti, jos karaokejuontaja alkaa kukkoilla navikoidensa takana. Ihmiset sanovat, jos heillä on aihetta. Sanomista ei ole se, että kysyy vuoronsa perään!! Se on yhteistyötä - hallooo!
Voi miten pahoja kolhuja karaoke onkaan saanut --- paikkaamista riittäisi. Tässä vain kävi niin, kuten jo 2006 vuonna kerroin. Ihmiset pitävät karaokesta. Hyvässä illassa viihtyy sekä laulajat, kuulijat, henkilökunta, että tanssijat. Huonossa karaokessa tulee esille paljon ikäviä, pelottaviakin tilanteita. Meillä suomalaisilla on outo luulo, että kunhan vain joku asia tehdään - se riittää. Riittääkö se? Ei edes itselleen. Ihminen joka ei panosta, eikä anna mitään, ei saakaan ja työ käy raskaaksi palkitsemattomaksi pakkopullaksi. Luuletteko te, että karaokeväki ei vaistoa noin selvää tunteettomuutta ja ulkonaolemista?
Toivon sydämestäni, että nämä esimerkkitarinani pääroolin esittäjät eivät enää pilaisi enempää asioita. Ei ihme että ihmiset ovat ennakkoluuloisia, vihaisia --- Varsinkin niinkin herkän tilanteen tuhoamisessa kun opettelussa tuomaan tunteitaan esille, laulaen. Tunteita eletään aina kahdenpuoleisesti: toisen kautta ja itsensä kautta. Muistakaa jopa psykopaatitkin tuntevat, sellaista ihmistä ei olekaan, mutta he osaavat vain tuntea itsensä kautta, eivätkä hallitse sitäkään. Koska tuntemisen energia on hyvin vahvaa, silloin kun ollaan tunteettomia ja kylmiä, tunnetaan itsensä kautta liian voimakkaasti tuhoisin seurauksin.
Karaoke on erittäin hyväksytty, onneksi - tapa voida yrittää olla omien tunteiden tulkkina. Miksi helvetissä jollain on pokkaa tuhota tuota hetkeä? Kilpailuihin en ota kantaa, koska niihinhän ei ole pakko osallistua, mutta ne ovat omiaan tuhoamaan ihmisen uskoa itseensä, sillä olemme siinä vaiheessa tunnemaailmamme kehityksessä, että tiedämme hienoja kuvauksia asioista joita muka arvostamme, mutta emme ole lähellekään sisäistäneet mitä ne oikeasti tarkoittavat. Minä en ole laki, enkä välitä yhtään - vastaako kukaan minulle, suurin osa vastauksista ei ole vastuksia vaan puhdasta herjaa, mitä minä sellaisilla vastineilla teen? Mutta osaan esittää mielipiteeni, minulla on kirjavan kirjava kokemus kaikenlaisista asioista, joihin inhimilliseksi olennoksi kuvattu ihminen kykenee tekemään, ihan itseltäänkin salassa! Puhun ja perustelen ja perkelevieköön puolustan karaokea puhtaasti karaokena!! - pysy poissa
tilletalle kirjoitti:
ole pysyvää. Minussa herätti uteliaisuutta, kuinka olet siinä tilanteessa että nykyinen työsi on katkolla. Karaokejuontajana vai?
Oikeastaan vastasin jo tähänkin kysymykseen tuolla jäljempänä. Pariinkin otteeseen. Perustakaa oma toiminimenne, varauatukaa hirveään vastamyrskyyn. Jos selviätte siitä, teillä on töitä ja varmasti niin pitkään kun haluatte ja olette aktiivisia, edellyttäen että muistatte liikeideanne joka on yhtä kuin karaoken perusidea.
Valitkaa yhteistyökumppaninne huolella. Olkaa kaiken paskanpuhumisen yläpuolella. Älkää sortuko mustamaalaamaan yksityisissä keskusteluissa muita yrittäjiä asiakkaillenne. He ovat nyt jo ihan solmussa. Karaokejuontajan työn kunnioituksen muistaa siitä, että on tavallaan illan viihdyttäjä, mutta nöyrästi ja huomaamatta. Jos joku on elänyt, varmasti täälläkin saitilla on muitakin kuin ihan nuoria, joille en yleensä viitsi edes vastailla - tietävät 50 -60 jopa 70-luvun jolloin ravintolassa viihdettä tarjoava orkesteri, solistit olivat toisen luokan kansalaisia. Se historia painaa aivan varmasti, jos karaokejuontaja alkaa kukkoilla navikoidensa takana. Ihmiset sanovat, jos heillä on aihetta. Sanomista ei ole se, että kysyy vuoronsa perään!! Se on yhteistyötä - hallooo!
Voi miten pahoja kolhuja karaoke onkaan saanut --- paikkaamista riittäisi. Tässä vain kävi niin, kuten jo 2006 vuonna kerroin. Ihmiset pitävät karaokesta. Hyvässä illassa viihtyy sekä laulajat, kuulijat, henkilökunta, että tanssijat. Huonossa karaokessa tulee esille paljon ikäviä, pelottaviakin tilanteita. Meillä suomalaisilla on outo luulo, että kunhan vain joku asia tehdään - se riittää. Riittääkö se? Ei edes itselleen. Ihminen joka ei panosta, eikä anna mitään, ei saakaan ja työ käy raskaaksi palkitsemattomaksi pakkopullaksi. Luuletteko te, että karaokeväki ei vaistoa noin selvää tunteettomuutta ja ulkonaolemista?
Toivon sydämestäni, että nämä esimerkkitarinani pääroolin esittäjät eivät enää pilaisi enempää asioita. Ei ihme että ihmiset ovat ennakkoluuloisia, vihaisia --- Varsinkin niinkin herkän tilanteen tuhoamisessa kun opettelussa tuomaan tunteitaan esille, laulaen. Tunteita eletään aina kahdenpuoleisesti: toisen kautta ja itsensä kautta. Muistakaa jopa psykopaatitkin tuntevat, sellaista ihmistä ei olekaan, mutta he osaavat vain tuntea itsensä kautta, eivätkä hallitse sitäkään. Koska tuntemisen energia on hyvin vahvaa, silloin kun ollaan tunteettomia ja kylmiä, tunnetaan itsensä kautta liian voimakkaasti tuhoisin seurauksin.
Karaoke on erittäin hyväksytty, onneksi - tapa voida yrittää olla omien tunteiden tulkkina. Miksi helvetissä jollain on pokkaa tuhota tuota hetkeä? Kilpailuihin en ota kantaa, koska niihinhän ei ole pakko osallistua, mutta ne ovat omiaan tuhoamaan ihmisen uskoa itseensä, sillä olemme siinä vaiheessa tunnemaailmamme kehityksessä, että tiedämme hienoja kuvauksia asioista joita muka arvostamme, mutta emme ole lähellekään sisäistäneet mitä ne oikeasti tarkoittavat. Minä en ole laki, enkä välitä yhtään - vastaako kukaan minulle, suurin osa vastauksista ei ole vastuksia vaan puhdasta herjaa, mitä minä sellaisilla vastineilla teen? Mutta osaan esittää mielipiteeni, minulla on kirjavan kirjava kokemus kaikenlaisista asioista, joihin inhimilliseksi olennoksi kuvattu ihminen kykenee tekemään, ihan itseltäänkin salassa! Puhun ja perustelen ja perkelevieköön puolustan karaokea puhtaasti karaokena!!karaokesta, niin se paranee heti oleellisesti.
- kati keravalta
pysy poissa kirjoitti:
karaokesta, niin se paranee heti oleellisesti.
huomaa et sää kuulut siihen "junttijengiin" joka duunaa karaoken perseelleen
mä olin tos stdissa pitkäst aikaa karaokes laulaa
ja siel oli pari kolme nuijaa
meinasivat pilat koko illan
mut Tille jatkaa tekstii tälle saitille
must on kiva lukee ja pohtii noit juttuja - mun kielenkäytös
kati keravalta kirjoitti:
must on kiva lukee ja pohtii noit juttujaon vikana? Kyllä kaikki on kiitelly, ketkä on kokenu.
Tuohan oli vaan suora kopsaus Tillen lopputekstistä.
Ai niin mut joo, Tillehän saakin kiroilla mut muut ei? - Stdin_tilli
kati keravalta kirjoitti:
must on kiva lukee ja pohtii noit juttujaKeravan kati vois, (kun krapulaltaan selviää) opetella kirjoittamaan ,,,,
- tilletalle
mun kielenkäytös kirjoitti:
on vikana? Kyllä kaikki on kiitelly, ketkä on kokenu.
Tuohan oli vaan suora kopsaus Tillen lopputekstistä.
Ai niin mut joo, Tillehän saakin kiroilla mut muut ei?saa kiroilla, eikä kiusata! Kyllä vähemmästäkin pettää kenenkä tahansa hermot. Mutta asiaan tulee varmasti hiukan helpostusta, tein tänään tästä saitista ilmoitusvinkin nimellisenä poliisille.
Täällä harrastetaan rasimia, provosointia ja ylläpito tukee surutta. Kokeilkaapa nyt vääntää juttujani?! - tress
tilletalle kirjoitti:
saa kiroilla, eikä kiusata! Kyllä vähemmästäkin pettää kenenkä tahansa hermot. Mutta asiaan tulee varmasti hiukan helpostusta, tein tänään tästä saitista ilmoitusvinkin nimellisenä poliisille.
Täällä harrastetaan rasimia, provosointia ja ylläpito tukee surutta. Kokeilkaapa nyt vääntää juttujani?!Se oli tosiaan suora lainaus SINUN kirjoituksestasi.
"Puhun ja perustelen ja perkelevieköön puolustan karaokea puhtaasti karaokena!!"
Ei sitä väännelty millään tavalla. Ilmeisesti sinulla on oikeus sanoa mitä tahansa, millä tavalla tahansa, mutta kaikkien muiden pitää toimia normaalien käyttäytymissääntöjen mukaisesti. Aika erikoista, tuuminpa vain. Aika Messias tämä meidän TilleTalle.
Provosointia on monenlaista, usein se voi olla jopa ihan rakentavaa. Eikä se ole tyhmä, joka ärsyttää, vaan se joka suuttuu. Normaalit ihmiset osaavat kohauttaa olkiaan ja antaa pikkuasioiden olla. Ja rasismikortin voit jättää ihan suosiolla pakkaan, sillä kirjoittajista kukaan, sinä mukaanlukien, ei tuo syntyperäänsä tai kulttuuriperintöänsä esille täällä.
Voi olla, että poliisisedät ovat vähän hieroneet ohimoitaan ja kironneet, kun olet asemalta pyyhältänyt kotia päin. :D - tilletalle
tress kirjoitti:
Se oli tosiaan suora lainaus SINUN kirjoituksestasi.
"Puhun ja perustelen ja perkelevieköön puolustan karaokea puhtaasti karaokena!!"
Ei sitä väännelty millään tavalla. Ilmeisesti sinulla on oikeus sanoa mitä tahansa, millä tavalla tahansa, mutta kaikkien muiden pitää toimia normaalien käyttäytymissääntöjen mukaisesti. Aika erikoista, tuuminpa vain. Aika Messias tämä meidän TilleTalle.
Provosointia on monenlaista, usein se voi olla jopa ihan rakentavaa. Eikä se ole tyhmä, joka ärsyttää, vaan se joka suuttuu. Normaalit ihmiset osaavat kohauttaa olkiaan ja antaa pikkuasioiden olla. Ja rasismikortin voit jättää ihan suosiolla pakkaan, sillä kirjoittajista kukaan, sinä mukaanlukien, ei tuo syntyperäänsä tai kulttuuriperintöänsä esille täällä.
Voi olla, että poliisisedät ovat vähän hieroneet ohimoitaan ja kironneet, kun olet asemalta pyyhältänyt kotia päin. :Dole pahasta vaikka hieraiseekin. Ettekö te usko, että kiusaaminen on juuri tätä. Ettekö te kuuntele uutisia, jossa uutisoidaan kouluväkivallan lisääntymisestä? Ettekö te muista mitä on viimeaikoina tapahtunut kiusatulle ja sen mukana viattomille ihmisille? Mä olen alkanut kirjoittamaan tänne 2006 vuodesta lähtien, jolloin oli karmeaa lukea karaokevetäjien kirjoituksia, jossa he pilkkasivat ja ilkkuivat harrastajia. Sen jälkeen, kirjoitanpa mitä tahansa joku hyökää mun päälleni, aivan kuin olisin yleistä riistaa. Näin paljon puolustetaan omia ilkeyden, kiusan, rasismin, herjan, solvausten, uhkausten paikkoja ja oikeutta. syyllistetään uhrit ja hivutetaan joukolla. Luuletteko te että kenenkään ihmisen psyyke kestää loputtomiin nimettömänä kirjoittavien muurahaiskansalaisten ikuisia näykkäisyjä?
Kuten kerroin, minä olen tehnyt todellakin kaksi rikosilmoitusta. Eikä sedät hieroneet yhtään päitään tai ohimojaan. Tänä päivänä on vain niin, että jostain syystä luullaan että toisia saa vapaasti kodella kuinka vain, eikä osata puhua. Nyrkit tai uhkaamiset ovat todella ainoita keskustelunjatkeita tai lopputuloksia.
Miten te kuvittelette tälläisten kirjoitukstenne, mitä olette täällä harjoittaneet vaikuttavan muutenkin sairastuneen suomen tulevaisuuteen?
Minusta kenelläkään ei ole varaa enää ivata, lietsoa, puhua perättömiä, naljailla, kiusata järjestelmällisesti ketään. Ja joka ohittaa moisen olan kohauttamisella on tunnemaailmaltaan täysin kehittymätön. Oletko sinä tress mielestäsi "normaali" ihminen, kun pilkkaat kirjoituksiani? Minusta et ole. Päin vastoin olet kiusaamismentaliteetin uhri, siinä mielessä että olet hurahtanut siihen. Entä nuo muut kirjoittajat, jotka moikaavat täällä, jokaista jotka ymmärtävät kirjoitukseni vakavuuden ja aihesisällön? Ovatko he "normaaleja" ihmisiä? Näinkö pitkälle ollaan menty?
Kohauttaisitko sinä olkapäitäsi jos sinua kiusattaisiin ja sakilla hivutettaisiin? Sinua uhkailtaisiin, elämääsi rajoitetaan ja sairastuisit niin, että syrjäydyt yhteiskunnasta? Onko sinusta se vain normaalia?
Mulla on kaikki nuo kirjoitukset tallella ja näytän mielelläni nämä kirjoitukset poliisille. Kiusaajille tämä voi olla hauskaa ja viatonta, mutta uhreille helvettiä. Mietin kuka uskaltaa olla ottamatta asiaan kantaa? Koska kiusaamis- ja jahtaaamisleikissä on vain kaksi puolta: olla kiusaamista vastaan ja toimia sen mukaisesti tai olla kiusaajien puolella ja vaieta, lakaista selvääkin selvemmät esimerkkitapaukset maton alle.
Teidänlaisenne nikkien takana kytmijät ovat tuhonnet minun elämäni - täällä saitilla, että kotini ulkopuolella. Perheeni kärsii myös. Joku tai jotkut tulevat varmasti vastaamaan tästä "normaaliudesta".
Minun sydämeni menee kasaan kun ajattelen kuinka julmia ihmiset voivat olla, väittäessään että uhri ansaitsee kiusaamisensa tai tälläinen ruokoton käytös on normaalia. Ajattelen kauhulla niitä viattomia ihmisiä, jotka kärsivät näistä normaali-ihmisten jutuista päivittäin, ja joka ainoa päivä on hirveä taistelu selviämisensä kanssa. Suomi 24 keskustelee on sikailijoiden saitti, mutta täällä karaokepuolella se korostuu ja toimii hyvänä esimerkkinä ihmisen psyyken tuhoamisleikissä, koska täällä on kirjoittajia vain kourallinen verrattuna noihin toisille saiteille, jossa ketään ei ole aikaa ottaa hampaisiin, johtuen kirjoittajien valtavasta määrästä. Silti asia ei häviä tai tee tästä saitista yhtään parempaa. Päin vastoin.
Olen joutunut kotini ulkopuolella niin karkeisiin tilanteisiin, että syynä ei voi olla kuin todellakin outo luulo, että toisten kunnioittamattomuus, on ihanteellista ja normaalia, antaen luvan toimia aivan eläimellisesti... Kirjoitukseni ovat näemmä sohaisseet aika montaakin, koska mitä puolustamista on väärydessä? Suomi voi hyvin huonosti, kateus on myös "normaalia". Sen normaaliuden alla voit tehdä mitä vain. Tuhota, kiusata, juoruta, mustamaalata, valehdella. Silti minusta tuntuu että tämä "normaaliuden" kulttuuri on tullut tiensä päähän.
Voin vain tässä vaiheessa kiittää itseäni rohkeudesta, mutta minulla ei ole vaihtoehtoa, muuta kuin valistaa ihmisiä. Menkää vetäjät itseenne, teidän oma pesäpuunne oksa on kohta sahattu poikki. Eikä täällä mahtinne näyttäminen auta yhtään asiassa, vaan jouduttaa omaa tippumistanne. Jotkut korkeammalta, jotkut matalammalta. Ei voi sanoa, ettenkö ole valistanut! Niin ja en ole vaatinut olemaan kanssani samaa mieltä, mutta kun ette vaivautuneet edes lukemaan juttujani, vaan alkaneet tarjoilla minulle vain hullujen huonetta, lääkityksen uusimista jne.
Toivon, että pian saisimme vanhoilta parruilta tilaa, jolloin voisimme aloittaa koko haprastuneen suomenmaamme paikkaamisen. Ja pääsisimme vähitellen eroon tästä rasimin "normaaliudesta", kaikkine mausteineen. - tress
tilletalle kirjoitti:
ole pahasta vaikka hieraiseekin. Ettekö te usko, että kiusaaminen on juuri tätä. Ettekö te kuuntele uutisia, jossa uutisoidaan kouluväkivallan lisääntymisestä? Ettekö te muista mitä on viimeaikoina tapahtunut kiusatulle ja sen mukana viattomille ihmisille? Mä olen alkanut kirjoittamaan tänne 2006 vuodesta lähtien, jolloin oli karmeaa lukea karaokevetäjien kirjoituksia, jossa he pilkkasivat ja ilkkuivat harrastajia. Sen jälkeen, kirjoitanpa mitä tahansa joku hyökää mun päälleni, aivan kuin olisin yleistä riistaa. Näin paljon puolustetaan omia ilkeyden, kiusan, rasismin, herjan, solvausten, uhkausten paikkoja ja oikeutta. syyllistetään uhrit ja hivutetaan joukolla. Luuletteko te että kenenkään ihmisen psyyke kestää loputtomiin nimettömänä kirjoittavien muurahaiskansalaisten ikuisia näykkäisyjä?
Kuten kerroin, minä olen tehnyt todellakin kaksi rikosilmoitusta. Eikä sedät hieroneet yhtään päitään tai ohimojaan. Tänä päivänä on vain niin, että jostain syystä luullaan että toisia saa vapaasti kodella kuinka vain, eikä osata puhua. Nyrkit tai uhkaamiset ovat todella ainoita keskustelunjatkeita tai lopputuloksia.
Miten te kuvittelette tälläisten kirjoitukstenne, mitä olette täällä harjoittaneet vaikuttavan muutenkin sairastuneen suomen tulevaisuuteen?
Minusta kenelläkään ei ole varaa enää ivata, lietsoa, puhua perättömiä, naljailla, kiusata järjestelmällisesti ketään. Ja joka ohittaa moisen olan kohauttamisella on tunnemaailmaltaan täysin kehittymätön. Oletko sinä tress mielestäsi "normaali" ihminen, kun pilkkaat kirjoituksiani? Minusta et ole. Päin vastoin olet kiusaamismentaliteetin uhri, siinä mielessä että olet hurahtanut siihen. Entä nuo muut kirjoittajat, jotka moikaavat täällä, jokaista jotka ymmärtävät kirjoitukseni vakavuuden ja aihesisällön? Ovatko he "normaaleja" ihmisiä? Näinkö pitkälle ollaan menty?
Kohauttaisitko sinä olkapäitäsi jos sinua kiusattaisiin ja sakilla hivutettaisiin? Sinua uhkailtaisiin, elämääsi rajoitetaan ja sairastuisit niin, että syrjäydyt yhteiskunnasta? Onko sinusta se vain normaalia?
Mulla on kaikki nuo kirjoitukset tallella ja näytän mielelläni nämä kirjoitukset poliisille. Kiusaajille tämä voi olla hauskaa ja viatonta, mutta uhreille helvettiä. Mietin kuka uskaltaa olla ottamatta asiaan kantaa? Koska kiusaamis- ja jahtaaamisleikissä on vain kaksi puolta: olla kiusaamista vastaan ja toimia sen mukaisesti tai olla kiusaajien puolella ja vaieta, lakaista selvääkin selvemmät esimerkkitapaukset maton alle.
Teidänlaisenne nikkien takana kytmijät ovat tuhonnet minun elämäni - täällä saitilla, että kotini ulkopuolella. Perheeni kärsii myös. Joku tai jotkut tulevat varmasti vastaamaan tästä "normaaliudesta".
Minun sydämeni menee kasaan kun ajattelen kuinka julmia ihmiset voivat olla, väittäessään että uhri ansaitsee kiusaamisensa tai tälläinen ruokoton käytös on normaalia. Ajattelen kauhulla niitä viattomia ihmisiä, jotka kärsivät näistä normaali-ihmisten jutuista päivittäin, ja joka ainoa päivä on hirveä taistelu selviämisensä kanssa. Suomi 24 keskustelee on sikailijoiden saitti, mutta täällä karaokepuolella se korostuu ja toimii hyvänä esimerkkinä ihmisen psyyken tuhoamisleikissä, koska täällä on kirjoittajia vain kourallinen verrattuna noihin toisille saiteille, jossa ketään ei ole aikaa ottaa hampaisiin, johtuen kirjoittajien valtavasta määrästä. Silti asia ei häviä tai tee tästä saitista yhtään parempaa. Päin vastoin.
Olen joutunut kotini ulkopuolella niin karkeisiin tilanteisiin, että syynä ei voi olla kuin todellakin outo luulo, että toisten kunnioittamattomuus, on ihanteellista ja normaalia, antaen luvan toimia aivan eläimellisesti... Kirjoitukseni ovat näemmä sohaisseet aika montaakin, koska mitä puolustamista on väärydessä? Suomi voi hyvin huonosti, kateus on myös "normaalia". Sen normaaliuden alla voit tehdä mitä vain. Tuhota, kiusata, juoruta, mustamaalata, valehdella. Silti minusta tuntuu että tämä "normaaliuden" kulttuuri on tullut tiensä päähän.
Voin vain tässä vaiheessa kiittää itseäni rohkeudesta, mutta minulla ei ole vaihtoehtoa, muuta kuin valistaa ihmisiä. Menkää vetäjät itseenne, teidän oma pesäpuunne oksa on kohta sahattu poikki. Eikä täällä mahtinne näyttäminen auta yhtään asiassa, vaan jouduttaa omaa tippumistanne. Jotkut korkeammalta, jotkut matalammalta. Ei voi sanoa, ettenkö ole valistanut! Niin ja en ole vaatinut olemaan kanssani samaa mieltä, mutta kun ette vaivautuneet edes lukemaan juttujani, vaan alkaneet tarjoilla minulle vain hullujen huonetta, lääkityksen uusimista jne.
Toivon, että pian saisimme vanhoilta parruilta tilaa, jolloin voisimme aloittaa koko haprastuneen suomenmaamme paikkaamisen. Ja pääsisimme vähitellen eroon tästä rasimin "normaaliudesta", kaikkine mausteineen.Jahas. Siinä vaiheessa kun sinun kaltaisesi hörhö alkaa kyseenalaistamaan toisten (esim. minun) "normaaliutta", niin taitaa olla aika lopettaa kaikenlainen kommunikoinnin yrittäminenkin.
Höpötä itseksesi.
Enemmistö määrittelee, mikä on normaalia. Totu siihen. Yksittäiset poikkeavat TilleTallet eivät ehkä siihen määritelmään sovi. - martta m. h .
Stdin_tilli kirjoitti:
Keravan kati vois, (kun krapulaltaan selviää) opetella kirjoittamaan ,,,,
vuan kyllä meillä on teuvon kansa ollu hauskoo lukke tätä teijän palstoo on halavattu hieno assii jotta työ karahooken harrstajat syöttä toisiinu
halavattu perseestä on koko laalanta
ollaan teuvon kanssa kääty laivalla monta kertoo talinnassa ja jopa ruottissa asti ja siellä lauloo holottaat karahooke on se halavattu rummoo kuultavvoo kun humalainen hoilottaa jottain kaanista kappaletta
no tapelkoo työ ja syökee toisenna - selventävät
tilletalle kirjoitti:
ole pahasta vaikka hieraiseekin. Ettekö te usko, että kiusaaminen on juuri tätä. Ettekö te kuuntele uutisia, jossa uutisoidaan kouluväkivallan lisääntymisestä? Ettekö te muista mitä on viimeaikoina tapahtunut kiusatulle ja sen mukana viattomille ihmisille? Mä olen alkanut kirjoittamaan tänne 2006 vuodesta lähtien, jolloin oli karmeaa lukea karaokevetäjien kirjoituksia, jossa he pilkkasivat ja ilkkuivat harrastajia. Sen jälkeen, kirjoitanpa mitä tahansa joku hyökää mun päälleni, aivan kuin olisin yleistä riistaa. Näin paljon puolustetaan omia ilkeyden, kiusan, rasismin, herjan, solvausten, uhkausten paikkoja ja oikeutta. syyllistetään uhrit ja hivutetaan joukolla. Luuletteko te että kenenkään ihmisen psyyke kestää loputtomiin nimettömänä kirjoittavien muurahaiskansalaisten ikuisia näykkäisyjä?
Toivon, että pian saisimme vanhoilta parruilta tilaa, jolloin voisimme aloittaa koko haprastuneen suomenmaamme paikkaamisen. Ja pääsisimme vähitellen eroon tästä rasimin "normaaliudesta", kaikkine mausteineen."Luuletteko te että kenenkään ihmisen psyyke kestää loputtomiin nimettömänä kirjoittavien muurahaiskansalaisten ikuisia näykkäisyjä?"
"Teidänlaisenne nikkien takana kytmijät ovat tuhonnet minun elämäni - täällä saitilla, että kotini ulkopuolella."
"Suomi 24 keskustelee on sikailijoiden saitti, mutta täällä karaokepuolella se korostuu ja toimii hyvänä esimerkkinä ihmisen psyyken tuhoamisleikissä, koska täällä on kirjoittajia vain kourallinen verrattuna noihin toisille saiteille, jossa ketään ei ole aikaa ottaa hampaisiin, johtuen kirjoittajien valtavasta määrästä."
"Niin ja en ole vaatinut olemaan kanssani samaa mieltä, mutta kun ette vaivautuneet edes lukemaan juttujani, vaan alkaneet tarjoilla minulle vain hullujen huonetta, lääkityksen uusimista jne."
Siis onko joku oikeasti pakottanut sinut tänne saitille kiusattavaksi? Ei näitä juttuja ole pakko lukea, eikä varsinkaan itse härkkiä ensin ja sitten valittaa kuinka täällä kiusataan. Jos tämä on sikailijoiden saitti, niin miksi sinä sitten olet täällä?
Herää pahvi, ja käyPPä lukemassa muita saitteja. Kyllä täällä on vieläpä aika siistiäkin tekstiä verrattuna moneen muuhun palstaan.
Joko sinä oikeasti kuvittelet näkeväsi senkin, kuka lukee kirjoituksesi ja kuka ei?
- kuorolaulua
se mitään karaokesta tiedä.
Reppana kehuu vielä, kuinka hän laulattaa paljon useamman laulajan tunnissa kuin kukaan koskaan. - tilletalle
tuttu ohjelmatoimiston pitäjä, häneen voit luottaa aivan kuin kaksi yhtiökumppania luottaa toisiinsa. Raha on asia, joka monesti pilaa tuttuuden ja totuuden. Sanonta: "Jos haluat itsellesi pahimman vihamiehen ikinä, perusta hänen kanssaan firma". Näin ajattele se menee.
Mutta jos ohjelmatoimisto on sulle muuten tuttu. Pidä huoli että kaikki työkeikat ovat kirjallisesti sovittuja, että saat matkakorvaukset, tariffien mukaan. Hoida itse hyvin ohjelmatoimiston laitteita, kuin omiasi. Palvele, mutta älä anna ohjelmatoimiston vetkuttaa palkkojen kanssa, millään tekosyillä. Raha keikasta käteen on paras tapa. Siihen eivät ohjelmatoimistot taida pystyä?
Jos sinulla on oma toiminimi, kehoitan selvittämään muutamia asioita, verotuksellisesti ja tietty "palkanmaksun" suhteen. Karaokejuontajille löytyy vähän väliä paikkoja, ainakin täällä meillä päin ja tiedän syynkin. Itse en lähtisi ohjelmatoimistolle töihin lainkaan, vaan teksin hommani omiin nimiin. Edellyttäen rekisteröitymistä elinkeinoharjoittajaksi ja ilmoittautumista verottajalle. About 65 €.
Ohjelmatoimistot, vaikka näyttävät tänä päivänä olevan pullollaan kysyntää ja kysyvät karaokejuontajien perään, heillä on liian usealla luurankoja kaapissaan ja heidän toimintatapansa on enemmänkin kuin tosi epäreilua ja itsekästä. Ravintoloitsijat eivät ole tyytyväisiä siihen että ohjelmatoimistot kaikessa suuruudessaan sitoo karaokenkin ravintoloihin ja vetäjät joutuvat notkumaan tyhjille seinille iltaansa järjestäen. Kyllä siinä hymy hyytyy väkisinkin - kaikilla - paitsi sopimuksen turvin porskuttavilla ohjelmatoimistoilla. He harrastavat laitonta kartellia, joka tarkoittaa juuri tuota ilmiötä, josta kerroin. Monesti he alipalkkaavat vetäjän ja vedättävät niitäkin tuloja. Suomessa on tällä hetkellä kourallinen luotettavia ohjelmatoimistoja, jotka luottavat oikeasti itseensä ja ymmärtävät oman roolinsa, että paneutuvat todella vain oman työnsä ja alueensa hyvin hoitoon. Oli ikävä kuulla tuossa matkan varrella, mitä kaikkea ravintoloitisjat ovat saaneet kestää ja kuinka moni on lopettanut - ihan parin vuoden sisällä karaoken tai koko ravintolansa. Syitä toki on monta, mutta entisenä yrittäjänä tiedän miten käy kun ohjelmatoimisto valtaa ravintolat. Tämä jos mikä on saanut ohjelmatoimistot raivoihinsa. Silti tulen aivan varmasti valistamaan joka paikassa tästä laittomuuden ja laillisuuden rajamailla olevasta julmasta rahastuksesta. Valitan myös sitä, että omilla laitteilla toimivat ravintolat eivät edistä karaoken laadun parantamista. Säälin tiskin takana hääriviä (yleensä nuoria tarjoilijatyttöjä), jotka hiki päässä tarjoilevat kaljaa ja juomaa, heitellen levyjä koneeseen. Säädöt on perussäätöä, jos sitäkään. Sellaisista paikoista lähden pian pois, koska en kestä katsella panikoitumatta itse moista kidutusta. Tai että ravintolaan tulee joku laiton tikkumaakari. Inhoan myös ohjelmatoimistojen tapaa, ainakin meillä päin polkea hintoja, saadakseen uhrinsa satimeen, aliarvioida uusia työntekijöitään lätkien heille ne kaikkein kauheimmassa kunnossa olevat laitteet ja laulupakit mukaan. Ei ihme jos ravintoloitsijat ovat välillä niin helvetin kyllästyneitä ja kuumina. Laadukasta hyvää ja sydemellä tehtyä karaokea ei kukaan kyllästy kuuntelemaan ja periaatehan on: asiakkaat maksavat - ei ravintola. Miltä sinusta tuntuisi jos olisit raapustanut ravintoloitsijana vuoden sopimuksen, hyvänpuheisen tai muunkin ohjelman kylkiäisenä ja huomaat että jo parin kuukauden päästä karaoke ei vain vedä?
Onnea vain matkaan. Muista läheskään kaikki ei ole niin hyvää kun päältä näyttää. Kuuntele itseäsi ja pieninkin hälytyskellon ääni voi olla hyvin tärkeä enne. Kirjoitukseni oli laajempi tietty taas kun kysymyksesi. Mutta tätä tilaisuutta olen odottanut. Jos karaokea parannetaan, sen kaikki osa-alueet ja niiden varjot otetaan esille. Tuon tuoreita terveisiä aina mukanani. Naureskelkoon tai pilkatkoon kuka miten vain, sillä tämän puolen karaokesta tietävillä ei ole muuta mahdollisuutta kun mollata minua ja laittaa mielenterveyteni tai mielikuvitukseni asialle. Se on luonnollista kääntää aihe aidanseipääseen, jos niinkään lähelle, jotta ei vain oma hipiä paljastuisi ja joutuisi auringonvalolle alttiiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019