Feikki Uggit

hopottaja2

Onko teillä aidot vai feikki uggit? Minulla on feikit!! Mielestäni ne ovat hyvät, koska ne ovat halvemmat kun aidot. Ne ovat myös lämpöiset, eivät purista jalkaa ja kestää monta talvea! Ne näyttävät samoilta kuin aidot! Mitä mieltä te olette? Kummat ovat paremmat?

13

3026

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Hihhulihej

        Mielestäni tuo on roskaa. Minun kenkäni ovat ainakin ollee erittäin tukevat jalassa. Kaikkea netistä lukemaansahan ei tarvitse uskoa? Ja kuinka luotettava lähde on Brittilehden asiantuntijat?! En pidä ollenkaan oleellisena iltalehden uutista!


      • .!
        Hihhulihej kirjoitti:

        Mielestäni tuo on roskaa. Minun kenkäni ovat ainakin ollee erittäin tukevat jalassa. Kaikkea netistä lukemaansahan ei tarvitse uskoa? Ja kuinka luotettava lähde on Brittilehden asiantuntijat?! En pidä ollenkaan oleellisena iltalehden uutista!

        samaa ovat sanoneet muuten terveysriskeistä suomalaisetkin lääkärit, fysioterapeutit ja jalkine myyjät. Eteenkin urheilujalkine myyjät jotka koulutetaan ohjaamaan asiakkaita jalan oikeaan asentoon.
        Yksi ystäväni sai jalkansapoikki linttaan astutuilla feikki uggeilla ja näin ollen kaatui ja siinähän se jalka sitten meni. Oli aidot ati ei, rumat ovat ja halvan näköiset. Pilatkaa vaan jalkanne tuollaisilla hirvityksillä.


      • maik+++
        .! kirjoitti:

        samaa ovat sanoneet muuten terveysriskeistä suomalaisetkin lääkärit, fysioterapeutit ja jalkine myyjät. Eteenkin urheilujalkine myyjät jotka koulutetaan ohjaamaan asiakkaita jalan oikeaan asentoon.
        Yksi ystäväni sai jalkansapoikki linttaan astutuilla feikki uggeilla ja näin ollen kaatui ja siinähän se jalka sitten meni. Oli aidot ati ei, rumat ovat ja halvan näköiset. Pilatkaa vaan jalkanne tuollaisilla hirvityksillä.

        Ei ihme että joku katkasee kinttunsa,kun suomalaiset tuppaa käyttämään in door uggeja ulkona jotka on sisäkäyttöön. Aidot out door uggit on tukevat. Ja tietty aidot on paremmat,ne on aitoa turkista jota ei tosiaan voiverrata muovista tehtyihin feikkeihin. Aidoissa on myös kumipohja joka ei liukasta. feikeis liukas muovipohja.


      • e1
        maik+++ kirjoitti:

        Ei ihme että joku katkasee kinttunsa,kun suomalaiset tuppaa käyttämään in door uggeja ulkona jotka on sisäkäyttöön. Aidot out door uggit on tukevat. Ja tietty aidot on paremmat,ne on aitoa turkista jota ei tosiaan voiverrata muovista tehtyihin feikkeihin. Aidoissa on myös kumipohja joka ei liukasta. feikeis liukas muovipohja.

        hyi EI aitoja turkiksia!!!!!!!!!!


      • Uggit on kivoja

        Ei ne kaiken maailman flip-flopit ja linttaan astutut ballerinat ole yhtään sen parempia jalalle. Toki siinä vaiheessa kun kävelee sillä feikki-uggin varrella pohjan sijaan, kannattaa harkita jalkaan laittamista uudemman kerran...


      • mmmmmmmmäääää
        maik+++ kirjoitti:

        Ei ihme että joku katkasee kinttunsa,kun suomalaiset tuppaa käyttämään in door uggeja ulkona jotka on sisäkäyttöön. Aidot out door uggit on tukevat. Ja tietty aidot on paremmat,ne on aitoa turkista jota ei tosiaan voiverrata muovista tehtyihin feikkeihin. Aidoissa on myös kumipohja joka ei liukasta. feikeis liukas muovipohja.

        hyvä maik uggit eivät ole turkista, vaan lampaan nahkaa.
        "feikit" (feikithän ne eivät ole, ellei tekonahkaisia/kankaisia kenkiä yritetä myydä uggeina, uggeiksi kun saa kutsua kaikki tuon näköisiä lampaannahkatossukoita) voivat olla ihan yhtä hyvät jalkaan, mutta materiaali ei todennäköisesti ole yhtä lämmintä. Mutta mikäs siinä, kyllä sitä vähemmänkin lämpimillä kengillä vielä suomen pakkasissa pärjää.


      • jeane1
        Uggit on kivoja kirjoitti:

        Ei ne kaiken maailman flip-flopit ja linttaan astutut ballerinat ole yhtään sen parempia jalalle. Toki siinä vaiheessa kun kävelee sillä feikki-uggin varrella pohjan sijaan, kannattaa harkita jalkaan laittamista uudemman kerran...

        Siis onha noi monien mielestä(uggit) iha kivoja ja itekki kyllä tykkään, mutta tottaha sen on että ne on iha yhtä pahat jalalle ku 12cm korkkarit ja yhtä luonnottomat. Ne ei tue yhtään jalkaa ja jalka pääsee liikkuu kengän sisällä mite sattuu, eri asia jos on aidot ugit nehän on iha tosi tukevat.
        Ite totesin kun päivän kävelin töissä feikki ugeilla(monta kilsaa siis ulkona) nii joha oli illalla selkä nii halkeemis pisteessä että! sen jälkee oon kyl pitäny iha kunnon kenkiä töissä.
        Eihä se jalka pilalle mee ku sillo tällö käyttää.
        Ja siitä alkuper kys vähä: nii mun mielestä ei oo enää järkee ees ostaa aitoja ugeja ku ugit tuli muotii maailmalla tyyliin vuonna 2004 ja sit ku meet ylpeenä näyttää sun aitoja kenkiä maailmalla(mahdollisesti) nii nauraaha ne kenet vaa pihalle :D


    • MuotiPoliisi

      Ensinnäkään halvat Uggit eli "feikit" eivät kestä kauan, ne ovat huono laatuiset. Toiseksi Uggien kantapään yläosassa lukee "Uggi", niistä tietää että ne ovat aidot.
      Mutta en myöskään sano että aidot olisivat paremmat kuin feikit. Aidoissa Uggeissa saatta olla paksumpi pohja. Näin Uggit kestävät pitempään. Feikit Uggit maksavat noin. 10€ joka tarkoittaa sitä että 20 feikit Uggit saisi ostettua yksien aitojen Uggien hinnalla. Uggeja on myös monia erilaisia; Toiset ovat kestävämpiä toiset eivät. Tulee tehtyä hyvä kauppa jos ostaa paksu pohjaiset Uggit. Kun on ostamassa aitoja Uggeja kannatta varmistaa kestävyys ja tukevuus niin ette Uggit lässähdä heti oston jälkeen. Kun ostaa aidot Uggit kannattaa varmistaa että ne ovat aidota ja paksu phjaiset niin että ne ovat tukevat ja kestävät.

    • Halpisversio

      Mulla on feikit, ei oo littaan astuttu ja tosiaan ostin kirppikseltä, mutta ovat uuden veroiset. Ei juuri kävelty niillä. Sopii pakkaskeleille! :) Ei ne nyt maailman kauneimmat ole, mutta sopii hyvin mulle :D

    • UGG

      Feikki uggeissa ei ole kantavahviketta ja niissä on ohut pohja niin siksi voi pilata jalan. Aidot UGGit on tukevat, löytyy kantavahvike, on lämpimät ja kaiken lisäksi vielä kestävät!

    • Aidot uggit <3

      Joku sanoi, että aidoissa kengissä on kumipohja. Niissä ei suinkaan ole kumipohjaa vaan ihan muovinen se pohja on.
      Itse käytin viime talven feikkiuggeja, joita en ole onneksi onnistunut kävelemään ollenkaan linttaan. Ostin noin kuukausi sitten aidot eikä feikkeihin ole enää paluuta (lukuunottamatta tälläisiä märkiä pluskelejä, jolloin aitojen uggien käyttö ei tulisi kysymkseenkään). Varpaat ei palele, kengissä on kunnon tuki ja näyttävätkin paljon kivemmilta kun feikit!

    • Anonyymi

      Onks noloo käyttää feikki uggei ku mul on sellaiset ja ne on tosi kivat mun mielestä mut en tiiä kehtaanko käyttää niitä kun ei ole aidot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe