Seksiä ilman tunteita?

HÄMMENTYNYT JOO

Kertokaapa minulle voiko mies harrastaa seksiä saman naisen kanssa useamman kerran kehittämättä MITÄÄN tunteita tätä kohtaan? Itse pystyn siihen naisena max. pari kertaa ja sen jälkeen alan jotenkin kiintyä tyyppiin. Tai en edes voisi kertaa enempää saman ihmisen kanssa jos ajattelisin että tyyppi on ihan luuseri enkä olisi mitenkään hänestä viehättynyt. Mutta miehet...Voiko siis mies olla pidemmän aikaa fuckbuddy naisen kanssa jota pitää rumana ja epämiellyttävänä tai josta ei välitä yhtään? Kyse on miehestä jonka logiikka ei minulle aukea...Mies on varsin menestynyt naisten keskuudessa eli saisi malkein naisen kuin naisen pokattua. En siis voi olla ainoa vaihtoehto nyrkillekään...

41

6316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iytjurhygt

      Varmastihan se jollekin onnistuu, mutta ei ainakaan minulle. Jotta ylipäätään haluan harrastaa seksiä jonkun kanssa, niin hänen täytyy ainakin jollain tasolla kiinnostaa myös henkisesti.

    • dfpgfd

      se varmaan jollekin onnistuu, mutta minullekaan ei. MUTTA vedetään ero siihen, että kehitetäänkö MITÄÄN tunteita, vai halutaanko alkaa seurustelemaan. Itselläni ei ainakaan ole mitään pakkomiellettä alkaa seurustelemaan, jos jotain tunteita ko. naista kohtaan on, jos muuten elämäntilanne ei oikein ole sopiva seurustelulle tai haluaa katsella tilannetta muuten vähän vapaammasta vinkkelistä.

      Seurusteluhan ei välttämättä anna juuri mitään lisäarvoa verrattuna siihen, että vietät jo aikaa sen naisen kanssa ja harrastat seksiä.

      • typerää

        Millainen on elämäntilanne, joka on sopiva seurustelulle? Eikö se ihminen, johon niitä tunteita on, kuitenkin ohita kaikki elämäntilanteet?

        Ja kyllä, seurustelu on eri asia kuin tapaileminen ja sekstaaminen. Seurustelussa molemmat ottavat vastuuta suhteesta ja sen onnistumisesta ja etenemisestä.

        Itse halusin vain tapailla ja sekstailla miehen kanssa mutta sekään ei onnistu. Olenko siis epämiellyttävä. Suoraa vastaustahan ei saa, kuten ei miehiltä yleensä...


      • dfpgfd
        typerää kirjoitti:

        Millainen on elämäntilanne, joka on sopiva seurustelulle? Eikö se ihminen, johon niitä tunteita on, kuitenkin ohita kaikki elämäntilanteet?

        Ja kyllä, seurustelu on eri asia kuin tapaileminen ja sekstaaminen. Seurustelussa molemmat ottavat vastuuta suhteesta ja sen onnistumisesta ja etenemisestä.

        Itse halusin vain tapailla ja sekstailla miehen kanssa mutta sekään ei onnistu. Olenko siis epämiellyttävä. Suoraa vastaustahan ei saa, kuten ei miehiltä yleensä...

        tuossa jotain sellaista, että on vähän ajan kuluttua lähdössä vaikka opiskelijavaihtoon tai työkomennukselle ulkomaille, asutaan vähän liian pitkän matkan päässä toisistaan, on paljon matkatöitä tms. Tai joku isompi työprojekti, joka vaatii paljon aikaa.

        Ehtii sitä virallistamaan seukkaamisen myöhemminkin, jos tosi hyvä yhteys on ihmisten välillä.


      • noita...
        dfpgfd kirjoitti:

        tuossa jotain sellaista, että on vähän ajan kuluttua lähdössä vaikka opiskelijavaihtoon tai työkomennukselle ulkomaille, asutaan vähän liian pitkän matkan päässä toisistaan, on paljon matkatöitä tms. Tai joku isompi työprojekti, joka vaatii paljon aikaa.

        Ehtii sitä virallistamaan seukkaamisen myöhemminkin, jos tosi hyvä yhteys on ihmisten välillä.

        asioita sitten voi tehdä suhteessakin? Hyvässä suhteessa toista kannustetaan toteuttamaan unelmiaan, vaikka ne hetkellisesti veisivätkin kauemmaksi siitä toisesta osapuolesta. Itse olen aina ihmetellyt tuota näkökulmaa, että ollaan yhdessä, mutta ei kuitenkaan olla. Jos kerran vierellä on ihminen, jonka kanssa on hyvä olla ja josta välittää, niin miksi olisi tarvetta olla vapailla markkinoilla? Sanot, että seurustelu ei tuo lisäarvoa tilanteeseen. Minusta se kyllä tuo. Se, että päätetään olla yhdessä tuo varmuutta, että molemmat tuntevat samoin. Miksi sitä pitäisi uskaltaa rakastua ihmiseen, joka vähättelee koko suhdetta?


      • dfpgfd
        noita... kirjoitti:

        asioita sitten voi tehdä suhteessakin? Hyvässä suhteessa toista kannustetaan toteuttamaan unelmiaan, vaikka ne hetkellisesti veisivätkin kauemmaksi siitä toisesta osapuolesta. Itse olen aina ihmetellyt tuota näkökulmaa, että ollaan yhdessä, mutta ei kuitenkaan olla. Jos kerran vierellä on ihminen, jonka kanssa on hyvä olla ja josta välittää, niin miksi olisi tarvetta olla vapailla markkinoilla? Sanot, että seurustelu ei tuo lisäarvoa tilanteeseen. Minusta se kyllä tuo. Se, että päätetään olla yhdessä tuo varmuutta, että molemmat tuntevat samoin. Miksi sitä pitäisi uskaltaa rakastua ihmiseen, joka vähättelee koko suhdetta?

        "Jos kerran vierellä on ihminen, jonka kanssa on hyvä olla ja josta välittää, niin miksi olisi tarvetta olla vapailla markkinoilla?"

        Välittämistä on monentasoista. Jonkun kanssa klikkaa niin hyvin, että siitä tulee hyvä, pitkä suhde. Joistakin välittää hyvinä kavereina ja pitää myös seksikkäänä naisena. Meillä miehillähän ei ole yleensä tällaista jyrkkää kaverit vs. rakastajat -jakoa kuin monilla naisilla tuntuu olevan.

        "Se, että päätetään olla yhdessä tuo varmuutta, että molemmat tuntevat samoin. Miksi sitä pitäisi uskaltaa rakastua ihmiseen, joka vähättelee koko suhdetta? "
        Älä rakastukaan, jos vain voit välttää. Ja ilman muuta tuo varmuutta, me miehet emme vain ole aina niin varmuuden perään näissä suhdeasioissa.


      • selkeästikin
        dfpgfd kirjoitti:

        "Jos kerran vierellä on ihminen, jonka kanssa on hyvä olla ja josta välittää, niin miksi olisi tarvetta olla vapailla markkinoilla?"

        Välittämistä on monentasoista. Jonkun kanssa klikkaa niin hyvin, että siitä tulee hyvä, pitkä suhde. Joistakin välittää hyvinä kavereina ja pitää myös seksikkäänä naisena. Meillä miehillähän ei ole yleensä tällaista jyrkkää kaverit vs. rakastajat -jakoa kuin monilla naisilla tuntuu olevan.

        "Se, että päätetään olla yhdessä tuo varmuutta, että molemmat tuntevat samoin. Miksi sitä pitäisi uskaltaa rakastua ihmiseen, joka vähättelee koko suhdetta? "
        Älä rakastukaan, jos vain voit välttää. Ja ilman muuta tuo varmuutta, me miehet emme vain ole aina niin varmuuden perään näissä suhdeasioissa.

        ajattelet hyvin eri tavalla kuin minä. Ilmeisesti kykenet olemaan ihastunut/tuntemaan vetoa moneen ihmiseen samanaikaisesti? Silloin sitä varmasti on helpompi ollakin pelkästään epävirallisessa tapailusuhteessa tai ns. fuckbuddy -suhteessa. Jos tunteet ovat kevyitä, ei varmaankaan sitten kaipaa sitä varmuutta suhteen tulevaisuudestakaan vai?

        Omalla kohdallani tämä asia menee niin, että voin kyllä ihastua/rakastua ihmiseen, joka on ollut aikaisemmin ystävä, mutta en kykene ajattelemaan näin samanaikaisesti useista miespuolisista ystävistä. Tai miehistä ylipäätään. Jos on tunteita, ne ovat voimakkaita, ja ne kohdistuvat yhteen ihmiseen kerrallaan. Muut miehet, olivatpa kuinka seksikkäitä/komeita tahansa, ovat silloin seksuaalisesti ns. harmaata massaa, eivätkä voisi vähempää kiinnostaa.


      • Poksuko
        typerää kirjoitti:

        Millainen on elämäntilanne, joka on sopiva seurustelulle? Eikö se ihminen, johon niitä tunteita on, kuitenkin ohita kaikki elämäntilanteet?

        Ja kyllä, seurustelu on eri asia kuin tapaileminen ja sekstaaminen. Seurustelussa molemmat ottavat vastuuta suhteesta ja sen onnistumisesta ja etenemisestä.

        Itse halusin vain tapailla ja sekstailla miehen kanssa mutta sekään ei onnistu. Olenko siis epämiellyttävä. Suoraa vastaustahan ei saa, kuten ei miehiltä yleensä...

        "Ja kyllä, seurustelu on eri asia kuin tapaileminen ja sekstaaminen. Seurustelussa molemmat ottavat vastuuta suhteesta ja sen onnistumisesta ja etenemisestä. "

        Niin, ehkä noin on joidenkin mielestä, mutta ei välttämättä kaikkien. Seksi kuuluu osaksi seurustelua/parisuhdetta, mutta tämä onkin vain minun mielipiteeni. Jokainen toki voi määritellä nämä asiat kuten itse haluaa...


    • mie olen

      Teoriassa mies voi harrastaa seksiä naisen kanssa ilman mitään tunteita naista kohtaan. Yleensä kuitenkin - ja tietenkin jo ekallakin kerralla - mies tuntee vähintään mietoa halua, joskus jopa himoa tai ihastusta, joskus vallan tunnetta, eikä harvinainen intohimokaan ole täysin pois suljettu. Riippuu ihan naisesta, missä määrin mies kiintyy tai rakastuu.

      Sitä en kyllä ymmärrä, miksi joku sekstailisi ensimmäistäkään kertaa sellaisen kanssa, jota pitää luuserina, epäviehättävänä tai rumana. ??

      • TexWiller 2

        Joskus huonossa repussa on hyvät eväät?
        Silmät kiinni ja patruunaa hylsyyn.


    • en astunut ansaan

      tuskin vaan voi harrastaa!pelimiehetkin ihastuu.sellainen piiritti mua n 10 vuotta.otti kontaktia säännöllisesti n 2 kk. välein.mutta lopetti vaanimisen,kun ilmoitin suoraan,että ei kiitos.hän oli varattu ja pyöritti naisia samalla aikajänteellä,kun yritti minutkin saada piiriinsä pyörimään.minulle ei miehen logiikka auennut alussa mutta sitten kun hänet näin naisten juttusilta niin selvisi.mies kyllä antoi alussa selviä vihjeitä,että on varattu.sormus ei sormessa,mutta kiire oli aina jonnekkin.autossa lasten tavaroita eli halusi näyttää olevansa perheellinen ja samalla testasi käräytänkö hänet vaimolleen,kun omalla autollaan ilmestyi juttusille.tällaisia merkkejä.

      • Alkuperäinen kirj.

        Tuo kommentti seurustelun lisäarvosta oli aika osuva...Fuckbuddysuhteesta on vaikea siirtyä seurusteluun kun mies saa jo kaiken ja pitää vielä vapautensa. Eli huonosti olen asiani hoitanut...Ensin vain kuvittelin että kyse on itsellenikin pelkästä seksistä, nyt haluaisin jotain enemmän. Mies on aika ristiriitainen, usein hyvin tarkka omasta reviiristään ja ajastaan ja suorastaan kylmä. Välillä taas lämmin ja kertoo tunteistaan ja hyvin henk.koht. asioistaan. Seksi on parasta mitä ikinä kenenkään kanssa, mutta en tiedä olisiko meillä paljonkaan muuta yhteistä. Hän ei ole lainkaan sentyyppinen mies jonka kanssa järjellisesti edes haluaisin parisuhteen. Mutta rakastuminen...minkäs sille voi?


      • onneton1
        Alkuperäinen kirj. kirjoitti:

        Tuo kommentti seurustelun lisäarvosta oli aika osuva...Fuckbuddysuhteesta on vaikea siirtyä seurusteluun kun mies saa jo kaiken ja pitää vielä vapautensa. Eli huonosti olen asiani hoitanut...Ensin vain kuvittelin että kyse on itsellenikin pelkästä seksistä, nyt haluaisin jotain enemmän. Mies on aika ristiriitainen, usein hyvin tarkka omasta reviiristään ja ajastaan ja suorastaan kylmä. Välillä taas lämmin ja kertoo tunteistaan ja hyvin henk.koht. asioistaan. Seksi on parasta mitä ikinä kenenkään kanssa, mutta en tiedä olisiko meillä paljonkaan muuta yhteistä. Hän ei ole lainkaan sentyyppinen mies jonka kanssa järjellisesti edes haluaisin parisuhteen. Mutta rakastuminen...minkäs sille voi?

        Ihan kun olisi mun tarina!!!! Rakastunut ja pahasti, mutta toinen haluaa pitää omaa vapauden :-(


      • dfpgfd
        Alkuperäinen kirj. kirjoitti:

        Tuo kommentti seurustelun lisäarvosta oli aika osuva...Fuckbuddysuhteesta on vaikea siirtyä seurusteluun kun mies saa jo kaiken ja pitää vielä vapautensa. Eli huonosti olen asiani hoitanut...Ensin vain kuvittelin että kyse on itsellenikin pelkästä seksistä, nyt haluaisin jotain enemmän. Mies on aika ristiriitainen, usein hyvin tarkka omasta reviiristään ja ajastaan ja suorastaan kylmä. Välillä taas lämmin ja kertoo tunteistaan ja hyvin henk.koht. asioistaan. Seksi on parasta mitä ikinä kenenkään kanssa, mutta en tiedä olisiko meillä paljonkaan muuta yhteistä. Hän ei ole lainkaan sentyyppinen mies jonka kanssa järjellisesti edes haluaisin parisuhteen. Mutta rakastuminen...minkäs sille voi?

        tuo kuvaus miehen käyttäytymisestä kuulostaa siltä, että hän nauttii seurastasi ja pitää sinua seksikkäänä, mutta et ehkä ainakaan tällä hetkellä kuulu hänen mielestään "niihin oikeisiin" jonka kanssa hän haluaisi piiitkän suhteen ja ehkä perheenkin perustaa. Hän voi tarkoituksellakin olla välillä vähän viileämpi, jos haluaa estää että kehittäisit tunteita häntä kohtaan. Tai hän itse ehkä sinua kohtaan? No, niin kävi jo valitettavasti. Välillä hän on sitten lämpimämpi ja rento, niin kuin useammat nyt haluavat parhaimmilla hetkillä olla.

        Todennäköisesti kaveri on parantumaton naistennaurattaja, joka ei koskaan sitoudu, tai sitten haluaa vielä nauttia vapaudesta ennen kuin perustaa perhettä. Sinuna ottaisin vähän henkisesti etäisyyttä mieheen enkä laittaisi toiveita hänen suuntaansa. En tiedä miten tunteista pääsee eroon, mutta vähän ehkä inhorealistinenkin tilannearviointi saattaa auttaa tasoittamaan tunteita. Ja kyllähän niistä hyvistä hetkistä kannattaa nauttia, ei niitä koskaan liikaa ole! :)


      • Alkup. kirj.
        dfpgfd kirjoitti:

        tuo kuvaus miehen käyttäytymisestä kuulostaa siltä, että hän nauttii seurastasi ja pitää sinua seksikkäänä, mutta et ehkä ainakaan tällä hetkellä kuulu hänen mielestään "niihin oikeisiin" jonka kanssa hän haluaisi piiitkän suhteen ja ehkä perheenkin perustaa. Hän voi tarkoituksellakin olla välillä vähän viileämpi, jos haluaa estää että kehittäisit tunteita häntä kohtaan. Tai hän itse ehkä sinua kohtaan? No, niin kävi jo valitettavasti. Välillä hän on sitten lämpimämpi ja rento, niin kuin useammat nyt haluavat parhaimmilla hetkillä olla.

        Todennäköisesti kaveri on parantumaton naistennaurattaja, joka ei koskaan sitoudu, tai sitten haluaa vielä nauttia vapaudesta ennen kuin perustaa perhettä. Sinuna ottaisin vähän henkisesti etäisyyttä mieheen enkä laittaisi toiveita hänen suuntaansa. En tiedä miten tunteista pääsee eroon, mutta vähän ehkä inhorealistinenkin tilannearviointi saattaa auttaa tasoittamaan tunteita. Ja kyllähän niistä hyvistä hetkistä kannattaa nauttia, ei niitä koskaan liikaa ole! :)

        Kiitos kommenteista! Inhorealismiakin on yritetty mutta vaikka kuinka mietin huonoja puolia hänessä, huomaan taas odottavani että hän soittaisi..Ärsyttää, ettei niistä hyvistä hetkistä osaa enää nauttia vaan haluaisi aina jotain enemmän:( Ja kaikki aidosti minusta kiinnostuneet kunnolliset miehet saavat pakit kun rimpuilen tässä ihastumisen tunteessani johon tuskin saan mitään vastakaikua. Olen hänelle hauskaa seuraa sängyssä ja baarissa, mutta siihen taitaa jäädä. Kohta näen hänet jonkun tylsän mutta kauniin ja vakavastiotettavan naisen kanssa kihlautumassa vaikka väittääkin ettei halua sitoutua. Tämä miesten tapa jakaa naiset vakavastiotettaviin ja hauskanpitoseuraan on vaan niin outo...


      • aquarama
        Alkup. kirj. kirjoitti:

        Kiitos kommenteista! Inhorealismiakin on yritetty mutta vaikka kuinka mietin huonoja puolia hänessä, huomaan taas odottavani että hän soittaisi..Ärsyttää, ettei niistä hyvistä hetkistä osaa enää nauttia vaan haluaisi aina jotain enemmän:( Ja kaikki aidosti minusta kiinnostuneet kunnolliset miehet saavat pakit kun rimpuilen tässä ihastumisen tunteessani johon tuskin saan mitään vastakaikua. Olen hänelle hauskaa seuraa sängyssä ja baarissa, mutta siihen taitaa jäädä. Kohta näen hänet jonkun tylsän mutta kauniin ja vakavastiotettavan naisen kanssa kihlautumassa vaikka väittääkin ettei halua sitoutua. Tämä miesten tapa jakaa naiset vakavastiotettaviin ja hauskanpitoseuraan on vaan niin outo...

        Hei, itse olen myös ollut samanlaisessa tilanteessa viime syksyn mutta nyt alkaa näyttää paremmalta. Mies tapaili muitakin eikä missään vaiheessa vongannut minulta seksiä halusi vain läheisyyttä ja olla kanssani jostain syystä X. Panin kuitenkin kylästyneenä välit poikki jouluna ja tavattiin uudestaan tammikuun lopulla.

        Ensin halusin pitää tiukkaa rajaa ystävyydessä ja käytiin leffassa, kävelyllä yms. mihin ei oikein saanut helliä halihetkiä sängyssä sisällytettyä. Nyt sitten ollaan nähty joka viikonloppu ja viikollakin, mies kyselee mun tekemisistä tarkasti ja yrittää sisällyttää itsensä jokaiseen vapaaseen hetkeen, pyrkii miellyttämään vastaamalla mun viesteihin nopeasti, saattelemalla mua kotiin yms. merkkejä muista naisista ei näy enää. En oikein tiedä mihin tässä ollaan menossa mutta itse aion piakkoin selvittää suhten tilaa, koska jos mies ei vieläkään halua mitää vakavaa minun on pakko kadota hänen elämästään.

        Luulen, että tuollaisesta fuckbuddy suhteesta on mahdollista päästä eteenpäin sopivalla rajanvedolla ja toisaalta ymmärtämisellä


      • viisastunut
        dfpgfd kirjoitti:

        tuo kuvaus miehen käyttäytymisestä kuulostaa siltä, että hän nauttii seurastasi ja pitää sinua seksikkäänä, mutta et ehkä ainakaan tällä hetkellä kuulu hänen mielestään "niihin oikeisiin" jonka kanssa hän haluaisi piiitkän suhteen ja ehkä perheenkin perustaa. Hän voi tarkoituksellakin olla välillä vähän viileämpi, jos haluaa estää että kehittäisit tunteita häntä kohtaan. Tai hän itse ehkä sinua kohtaan? No, niin kävi jo valitettavasti. Välillä hän on sitten lämpimämpi ja rento, niin kuin useammat nyt haluavat parhaimmilla hetkillä olla.

        Todennäköisesti kaveri on parantumaton naistennaurattaja, joka ei koskaan sitoudu, tai sitten haluaa vielä nauttia vapaudesta ennen kuin perustaa perhettä. Sinuna ottaisin vähän henkisesti etäisyyttä mieheen enkä laittaisi toiveita hänen suuntaansa. En tiedä miten tunteista pääsee eroon, mutta vähän ehkä inhorealistinenkin tilannearviointi saattaa auttaa tasoittamaan tunteita. Ja kyllähän niistä hyvistä hetkistä kannattaa nauttia, ei niitä koskaan liikaa ole! :)

        Olisinpa lueskellut näitä juttuja tai muuten vaan tajunnut joskus 20 v että tällasiakin miehiä ihan oikeasti on, jotka eivät kehitä minkäänlaista tunnesidettä toiseen ihmiseen vaikka seksi kelpaakin. Olisin säästynyt niiiin paljolta mielipahalta eräänkin ihmisen kohdalla. Olin aivan pihalla siitä mitä oli meneillään. En vaan kertakaikkiaan meinannut tajuta että se vaan käytti mua hyväkseen. Jäi kai siitä jonkinlaisia traumojakin.


    • Jokapäiväistä..

      ..sitä kutsutaan avioliitoksi. Fuckbuddy on se jonka kanssa nautitaan ja jonka kanssa on myös tunteita.

    • jnhbgfs

      Eiköhän tuo mieskin voi, kun tiedän monia naisiakin, jotka pystyvät...

    • Oki

      Mies voi panna sua ihan sen takia että olet helppo ( sulta saa aina kunhan vaan ilmaantuu paikalle )

      • mä vaan täällä

        olen 30 mies, olen huomannut että naiset on todella tunteettomia joka käänteessä ja kaikissa tilanteissa ja kaikista pahimpia. Miehet ei pysty samaan tunne kylmyyteen kuin naiset. Jos joku saa kylmyyttä on sen ansainnut.


      • minä vaan taas

        ei tarvi fuckbuddyä jos saa kenet vaan eli juuri sellaisen kuin haluaa. jos saisi olis sen kaa. Toi fuckbuddy on tuotu jenkeistä ja täysin irstas juttu, jota en tajua, perustuu huoraamiseen. Ihmiset hankkikaa ihmissuhteita.


      • tebfr
        mä vaan täällä kirjoitti:

        olen 30 mies, olen huomannut että naiset on todella tunteettomia joka käänteessä ja kaikissa tilanteissa ja kaikista pahimpia. Miehet ei pysty samaan tunne kylmyyteen kuin naiset. Jos joku saa kylmyyttä on sen ansainnut.

        Olen osittain samaa mieltä, mielestäni kuitenkin yleistät hieman liikaa... Tosin itse tunnen vain yhden ko. tavalla tunteettomasti käyttäytyvän miehen ja aika monta vastaavaa naista....


      • Nainen vaan
        minä vaan taas kirjoitti:

        ei tarvi fuckbuddyä jos saa kenet vaan eli juuri sellaisen kuin haluaa. jos saisi olis sen kaa. Toi fuckbuddy on tuotu jenkeistä ja täysin irstas juttu, jota en tajua, perustuu huoraamiseen. Ihmiset hankkikaa ihmissuhteita.

        "Ihmiset hankkikaa ihmissuhteita." No eikö vakipanokin ole jonkin sortin ihmissuhde? Kaikki eivät halua sitoutua mutta haluavat kuitenkin läheisyyttä ja seksiä. Ei se nyt mitään huoraamista ole jos ei maksua ota kumpikaan;) Kaikki eivät elämäntilanteen, vaikeiden kokemusten tai muiden syiden takia pysty tai halua mihinkään avioliittoon ja lähiörivariperheidylliin. On siitäkin kokemusta, mutta seksi on miljoona kertaa parempaa kun sitä ei tarvitse harrastaa asuinkumppanin kanssa, jolloin se PAKOSTA väljähtyy ja muuttuu pakkopullaksi vuosien varrella. Toisilla aiemmin, toisilla myöhemmin. Viihdyn loistavasti yksin, en halua lapsia, talouteni kestää yksinasumisen ja mutta välillä kaipaan villiä seksiä tai hellää läheisyyttä. Saan sitä vakipanoltani ja elämä hymyilee!!


      • ???
        Nainen vaan kirjoitti:

        "Ihmiset hankkikaa ihmissuhteita." No eikö vakipanokin ole jonkin sortin ihmissuhde? Kaikki eivät halua sitoutua mutta haluavat kuitenkin läheisyyttä ja seksiä. Ei se nyt mitään huoraamista ole jos ei maksua ota kumpikaan;) Kaikki eivät elämäntilanteen, vaikeiden kokemusten tai muiden syiden takia pysty tai halua mihinkään avioliittoon ja lähiörivariperheidylliin. On siitäkin kokemusta, mutta seksi on miljoona kertaa parempaa kun sitä ei tarvitse harrastaa asuinkumppanin kanssa, jolloin se PAKOSTA väljähtyy ja muuttuu pakkopullaksi vuosien varrella. Toisilla aiemmin, toisilla myöhemmin. Viihdyn loistavasti yksin, en halua lapsia, talouteni kestää yksinasumisen ja mutta välillä kaipaan villiä seksiä tai hellää läheisyyttä. Saan sitä vakipanoltani ja elämä hymyilee!!

        Mitenkäs sitten, kun vakipano löytääkin naisen, jonka kanssa haluaa muutakin kuin seksiä? Ei siltä silloin enää riitä aikaa ja haluja harrastaa seksiä toisten kanssa... Siihen loppuu hellät hetket ja villi seksi.


      • robocop11
        ??? kirjoitti:

        Mitenkäs sitten, kun vakipano löytääkin naisen, jonka kanssa haluaa muutakin kuin seksiä? Ei siltä silloin enää riitä aikaa ja haluja harrastaa seksiä toisten kanssa... Siihen loppuu hellät hetket ja villi seksi.

        hyvä asia kestää ikuisesti. Suhteet taitavat yleensä joko väljähtyä tai loppua. Harvoin kuulee raportoitavan molemmin puolin tyydyttävistä kymmenien vuosien suhteista.


      • mies vaan
        Nainen vaan kirjoitti:

        "Ihmiset hankkikaa ihmissuhteita." No eikö vakipanokin ole jonkin sortin ihmissuhde? Kaikki eivät halua sitoutua mutta haluavat kuitenkin läheisyyttä ja seksiä. Ei se nyt mitään huoraamista ole jos ei maksua ota kumpikaan;) Kaikki eivät elämäntilanteen, vaikeiden kokemusten tai muiden syiden takia pysty tai halua mihinkään avioliittoon ja lähiörivariperheidylliin. On siitäkin kokemusta, mutta seksi on miljoona kertaa parempaa kun sitä ei tarvitse harrastaa asuinkumppanin kanssa, jolloin se PAKOSTA väljähtyy ja muuttuu pakkopullaksi vuosien varrella. Toisilla aiemmin, toisilla myöhemmin. Viihdyn loistavasti yksin, en halua lapsia, talouteni kestää yksinasumisen ja mutta välillä kaipaan villiä seksiä tai hellää läheisyyttä. Saan sitä vakipanoltani ja elämä hymyilee!!

        Omituinen yleinen käsitys on se, että huoraamista on vain se, kun raha vaihtaa omistajaa. Raha ei ole asian ydin vaan se, että käytetään toista ihmistä tuntettomasti välineenä omien tarpeiden tyydyttämiseen. Esim. yhden illan panot tyypillisimmilään ovat huoraamista.


    • Henkilökohtaisesti..

      Minulle naiset ovat vain reikiä, joilla tyydytän himoni. No, onko himo tunne? Onhan se.

    • oksitosiini

      Arvelen että kyllä voi. Se on naisen kannalta hieman surullista, koska nainen useammin tuntee lämpimiä tunteita jo ennen eka kertaakin ja seksi sitten helposti voimistaa naisen tunteita. Mies ei "toimi" ihan samalla tavoin.

    • No voi jestas

      Hieraisin silmiäni kun luin tämän otsikon.

      No, KYLLÄ VOI!!!!!!!!!! :D

      Onhan tuo nyt päivänselvä asia.

      Ainut tunne mitä siinä tunnetaan on jonkin sortin himo tai sitten vain tarvita tyhjentää säkit johonkuhun.

      On äärimmäisen typerää kun naiselle kehittyy jotain tunteita miestä kohtaan seksissä. Tämä johtuu hormonitoiminnoista.

      No, silloinhan miehet vetelevät teitä halvalla.

      • voi meitä naisia

        Just noin se valitettavasti on. Siksi naisten pitäisi olla tosi tarkkoina, kenen kanssa seksiä harrastavat. Pelkät panoaikeet pitäisi pystyä lemppaamaan. Jokaisen äidin pitäisi kertoa tyttärilleen, mitä miehet haluavat, usein vain juuri sitä.


    • Panopuu

      Tuossahan SE vastaus sitten tulikin. Eli miehet tyhjentävät vain kassinsa ilman tunteita. Voi meitä naisparkoja, kun useinmiten tarvitsemme ainakin jonkinlaista ihastumisen tunnetta seksiin. Eli naiset noissa tyhjennyssuhteissa sitten lopulta kärsivät!
      Itselläni on nyt ollut vakipano muutaman kuukauden ja kyllä todella odotan häntä. Hän on perheellinen ja lapsetkin jo aikuisia, joten kaiken järjen mukaan olen hänelle vain pano silloin tällöin. Mutta tunteilleen ei voi mitään. Naisen hormonit ovat kummalliset. Tämänkin miehen lähestymisen tunsin ensin vastenmielisenä, mutta seksiä kun halusin, eikä mies ollut "paha", niin pitihän sitä lopulta kokeilla. Js nyt olen ihastunut häneen! Voi äiti!

      • voi meitä naisia

        Tavallaan tosi kurja juttu. Olin itsekin tuollainen panopuu yhdelle varatulle miehelle. Seksi voi koukuttaa naisen ja tunteita tulee peliin aika väistämättä. Siinä sitä sitten kituutellaan miehen ehdoilla. Ei hyvä ei. Koeta irrottautua. Mies ei ole ansainnut sinua.


    • Poksuko

      "Kertokaapa minulle voiko mies harrastaa seksiä saman naisen kanssa useamman kerran kehittämättä MITÄÄN tunteita tätä kohtaan? Itse pystyn siihen naisena max. pari kertaa ja sen jälkeen alan jotenkin kiintyä tyyppiin"

      Nähtävästi olen poikkeus, kun minulle ainakin tunteiden läsnäolo on edellytys sille, että seksiin ylipäätänsä päädytään. Ilman tunteita ei ole seksiä, ja kertakäyttökulttuurista taas en välitä...

    • illalalla

      "Voiko siis mies olla pidemmän aikaa fuckbuddy naisen kanssa jota pitää rumana ja epämiellyttävänä tai josta ei välitä yhtään?"

      Näitä samoja pohdin itsekin... Kyseessä itseä vanhempi mies, jonka kanssa ollaan oltu kavereita muutama vuosi, nyt kuitenkin on ollut suunta kohti seksiä. Tyyppi on tosi hyvännäköinen, pitää huolta itsestään ja on melkoisen naistenmiehen maineessa. Tuntuu kuitenkin haluavan minut, joka olen tosi tavis. Kumpikin ollaan sinkkuja, selkeästikään kohti suhdetta ei mennä vaan jonkinlainen vakipano-juttu on kehitteillä. Mietin, kannattaako hommaan ruveta, koska tyyppi varmaan hankkii jossain vaiheessa omanikäisensä naisen parisuhteeseen...

      • SUORAA TEKSTIÄ

        kyllä on tyhmä nainen joka rupeaa tollaseen.Mieskään ei arvosta tollasta naista pätkänvertaa.Naista pitää jakorasiana suoraan sanottuna.Etsikää joku kelvollinen mies kai niitä viä voi löytää.Ei kukaan fiksu nainenka pelimiestä tai ukkomiestä hyväksy petiinsä.Ajatelkaa aivoilla eikä alapäällä.


    • Onhan meillä

      Ei siihen meistä olekkaan..en tiedä tuletko koskaan
      ymmärtämään, että mies tarvitsee aina tunnetta naisen kanssa
      seksin harrastamiseen, oli tämä nainen kuinka laaja hyvänsä.
      Tunnetta on jopa miehillä. Se ettemme puhu asiasta,
      ei tee meistä tunteettomia.

      Se ero sukupuolillamme on, että me emme ole perustamassa
      perhettä vaikka tunnetta onkin. Myös miehet osaavat laskelmoida.

    • ytmmies28vee

      Vaikea uskoa että joku mies voisi olla fuckbuddy suhteessa naisen kanssa jota pitää epämiellyttävänä.
      Itsellä on sellainen suhde mutta pidän naista hyvännäköisenä ja pidän hänen seurastaan muutenkin, mutta syvempiä tunteita ei ole.

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Seksisuhde Mies Miehelle onnistuu hyvin.
      Saunominen, yhdessäruokailu, kodinomainen tunnelma ja se huutonaiminen.
      Se on diili.
      Ainakin bi-sexuaaleilla.

      Aikasakutaki

    • Anonyymi

      Minulla ainakin herää vahvoja himon tunteita tosi nopeasti. Outoa, että joku pystyisi tunteetta naimaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe