Easy shape?

Naanuniinu

Hei! Onko kellään kokemuksia Easy shapesta? Tänää saapui tilaus; viikon puhdistuskuurin pussit ja kuukauden tabletit. Vatsa tuli ainakin heti kipeäksi kun join ensimmäisen puhdistusjuoman...
En tietenkään kuvittele laihtuvani pillereitä popsiessani, mutta toivon että puhdistuskuuri saisi kuonat liikkeelle, ja olon siten virkeämäksi jolloin myös laihdutus ja liikunta on helpompaa, sekä tablettien hieman edesauttavan rasvanpolttoa sisiältämillään luonnonaineilla. Onko kokemuksia tai käyttääkä joku samaa tällähetkellä? Olisi mukava jakaa kokemuksia!

29

6055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peetu-

      MINÄKIN tilasin sen kokeilupaketin ei mulla ole ainakaan vielä mitään oireita tänään alkaa toinen päivä
      MUT en miä ainakaan ole päässyt niille sivuille jossa joissa saa lisä tietoa tästä painoalas 1-2-3 jutuista jos niin kerro mullekin.

      • oh

        no onko toiminut?


      • iisiion

        Tulihan se tilattua ja tänään saapuivat. En ole vielä testannut, mutta toivottavasti auttavat mahan toimintaan. Täältä tilasin http://easyshape.tarjoushinta.com


      • Tuula Nykä

    • laihdutustanäin

      Ajattelin itsekin kokeilla tuota ilmaista kokeiluerää. Päivittäkää ajatuksianne tänne. Pääseekö tuosta helposti eroon 1kk jälkeen?

    • ursula.

      Hei!

      Mikä toimintaperiaate tuolla valmisteella on?
      En löydä netistä tietoa, pelkän mainoksen vaan

    • ikuinenlaihis

      Minä sain postista tänään kokeilusatsin. Huomena ois tarkoitus vasta aloittaa.
      Itsekkään en mihinkään pilleireihin luota mutta kiinnosti tuo puhdistushomma.
      Miten otatte jauheen? ohjeissa oli esim:jauheet kielelle ja vettä päälle :O voi olla aika kokemus mulle ainaskin.

      • Jojo-laihduttaja

        Kyllä taas ihmisiä huijataan niin, että tuntuu.
        Samaa tää kaikki on. Pospi pillereitä ja laihdut.
        KUNHAN muistat muuttaa ruokailutottumuksiasi ja lisätä päivään vähintään
        15 minuuttia liikuntaa.
        Voin kertoa jojo-laihduttajana, että saman tuloksen saa, kun ilman noita pillereitäkin.
        Sanohan sen järkikin, että kun katsoo mitä suuhunsa laittaa ja lisää liikunnan määrää.
        Toisin sanoen, yksinkertaisesti kuluttaa enemmän kuin syö, niin kilot tippuvat.

        Olen muutamia "ihmepillereitä" joskus kokeillut ja näissä on aina nämä samat ohjeet, samat asiat kuitenkin tapahtuvat syöt ne pillerit tai jätät syömättä.
        Jos haluaa elimistöstään kuonat liikkeelle, suosittelen kääntymään luontaistuote-asiantuntijoiden puoleen. Se ei kuitenkaan ole se juttu millä laihtuu.


    • dodiiiiiiiiiiiii

      täytyy tässä kokeilun alussa ilmaista, että tuo Easy Shape "jauhe veteen viikonajan 1-3 kertaa päivässä" kuuri.. tuntuupi tuo juoma olevan ei mitään kovin herkullisen makuista. Mutta tekee ihan hyvää vatsalle..

      Sellasta.

      • ristusnäidennimimerk

        Täällä kolmas "puhdistuspäivä" menossa ja voi ristus että voi olla ällöttävää tuo hiekkajauhe. Jauhe maistuu tosiaan hiekan ja mullan sekoitukselle; jää narskumaan hampaisiin niinkuin hiekkakin; mihinkään ei voi sekoittaa pilaamatta koko lopputuotetta; ja 3pv ollut nyt vihreällä ruikulla.

        Tilasin setin jo pari kk sitten mutta olin sairaana ja testaan settiä vasta nyt. Erosin klubista heti kun paketti tuli ja mitään jälkikontakteja tai ylläripaketteja ei ole ollut.

        Ohjevihkosessa oli muuten hyvä fakta: 8 viikon placebopillereiden käytön jälkeen testi-ihmisillä tippui paino yli 4kg. :) sitä se mieli teettää...


      • ristusnäidennimimerk
        ristusnäidennimimerk kirjoitti:

        Täällä kolmas "puhdistuspäivä" menossa ja voi ristus että voi olla ällöttävää tuo hiekkajauhe. Jauhe maistuu tosiaan hiekan ja mullan sekoitukselle; jää narskumaan hampaisiin niinkuin hiekkakin; mihinkään ei voi sekoittaa pilaamatta koko lopputuotetta; ja 3pv ollut nyt vihreällä ruikulla.

        Tilasin setin jo pari kk sitten mutta olin sairaana ja testaan settiä vasta nyt. Erosin klubista heti kun paketti tuli ja mitään jälkikontakteja tai ylläripaketteja ei ole ollut.

        Ohjevihkosessa oli muuten hyvä fakta: 8 viikon placebopillereiden käytön jälkeen testi-ihmisillä tippui paino yli 4kg. :) sitä se mieli teettää...

        Tuo "puhdistuskuuri" on nyt vedetty läpi ja ei ton viikon aikana tippunu paino grammaakaan vaikka tuli vihreää ruikkua koko viikon. Ja nyt jo vedetty pari viikkoa noita pilsujakin tupla-annoksena ja ei mitään vaikutusta mihinkään.

        Taas yksi paska tuote lisää paskojen tuotteiden joukkoon... älkää koskeko!!


      • Jojo pätkis-jeee
        ristusnäidennimimerk kirjoitti:

        Täällä kolmas "puhdistuspäivä" menossa ja voi ristus että voi olla ällöttävää tuo hiekkajauhe. Jauhe maistuu tosiaan hiekan ja mullan sekoitukselle; jää narskumaan hampaisiin niinkuin hiekkakin; mihinkään ei voi sekoittaa pilaamatta koko lopputuotetta; ja 3pv ollut nyt vihreällä ruikulla.

        Tilasin setin jo pari kk sitten mutta olin sairaana ja testaan settiä vasta nyt. Erosin klubista heti kun paketti tuli ja mitään jälkikontakteja tai ylläripaketteja ei ole ollut.

        Ohjevihkosessa oli muuten hyvä fakta: 8 viikon placebopillereiden käytön jälkeen testi-ihmisillä tippui paino yli 4kg. :) sitä se mieli teettää...

        kokeiln tänä ens kerta, kun samas tuli. Jos se on sama mistä puhutte. Eli hiekan näköinen, pussukoissa, viikon puhtisuskuuri. Laitoin sen hedelälihaa sisältävä GOD MOR GON Sisilien verigreippi mehuun. Sekoitin kunnolla, niin että alkoi vaahtoutumaan. En mä vois sano että se maistuu pahalta. Samahan se on kun pore vitamiinejä. Voihan nekin joskus maistuu melkein pissalle ja tulee paha olo. Kun meitä on niin erillaisia. Te jotka sanotte tepsineen, oletteko juonut enemmän nestettä(esim. vettä) verrattuna ennen? Ehkä kannattais käyttä maitotuotteta, joko jogurtti tai maito, tai piimää sen kuurin kans jos masu tulee kipeeks. Niin yksillölisä. Koska yleisesti ottaen maitotuotteet (edel.main) rauhoittaa ärtyneen masun. Moni joka väittä tätä pulveria laihtutus kuurina. Niin ite ymmärän sen olevan puhtistuskuurina. Ja ne ovat mielestäni eri jutut.22.03.2012. Kerron lisä jatkos, jos oon kotona.


    • Pläski82

      Mä kans oon ny toista päivää tolla puhdistuskuurilla ja tuplapillereitä nappaan. Jauhe on aivan hirveän makuista. Heitän sen veteen sekotettuna, nenästä kiinni pitäen, ykkösellä alas.. mutta aina lasin pohjalle on jääny kasa "hiekkaa" joka INHOTTAA ottaa suuhun ja niellä. YÖK. ;P

      Mulla kans lähinnä kiinnosti saada puhdistuskuuri alle kympillä, siksi tilasin.. vaikka pakko on myöntää että tottakai toiveissa oli myös se uusi hoikempi vartalo. En kuitenkaan alusta alkaenkaan usko noiden pillereiden tehoon.
      Peruin heti paketin tultua jatkotoimitukset.

      Voisimpa vaikka päivittää tänne jatkossa omaa edistymistäni Easyshapen kanssa =)
      Lähtökohtani siis on seuraavanlainen:
      Maanantaina 12.7. alotin kuurin.
      En nyt ole ehtiny enempis liikkumaan ja syömisetki on ollu epäsäännöllisen vähäiset tän pari päivää.
      Maanantain aamupaino oli 90.7kg.

      • Pläski82

        No niin.
        Maanantain aamupaino oli siis se 90.7kg. Olin varma että on ainaki parisataa gramaa puonnu paino kahdessa päivässä. Ja ketut, sanon minä. Tänä aamuna oli paino kivunnut lukemiin 91.6!!! Punnitsen itseni aina nakuna, vessakäynnin jälkeen, syömättä ja juomatta.

        Mutta ei auta. Kokeilen kyllä loppuun asti kuurin, ainaki ton puhdistuskuurin.
        Päivitän taas lisää :)


      • Pläski82
        Pläski82 kirjoitti:

        No niin.
        Maanantain aamupaino oli siis se 90.7kg. Olin varma että on ainaki parisataa gramaa puonnu paino kahdessa päivässä. Ja ketut, sanon minä. Tänä aamuna oli paino kivunnut lukemiin 91.6!!! Punnitsen itseni aina nakuna, vessakäynnin jälkeen, syömättä ja juomatta.

        Mutta ei auta. Kokeilen kyllä loppuun asti kuurin, ainaki ton puhdistuskuurin.
        Päivitän taas lisää :)

        Eilen oli keskiviikko ja päivän viimeinen pussillinen tuota hiekkaa alkoi potkimaan niin kovasti jo vastaan että mun oli pakko pitää tänään kahden pussin verran easyshape -vapaata. Aamulla otin jauhepussin käteen "nauttiakseni" sen, mutta ei. En yksinkertasesti pystynyt. Nyt ennen nukkumaanmenoa otan yhden pussin ja pyrin jatkamaan aamulla taas normaaliin tapaan.

        Tän neljä päivää, mitä olen ollut kuurilla, on juomisen tarve ollut valtaisa ja vatsa ruikulilla.

        Tänä aamuna ku kävin puntarilla oli vaaka samoissa asemissa kuin tiistaina, elikkä 91.6kg.


      • Pläski 82
        Pläski82 kirjoitti:

        Eilen oli keskiviikko ja päivän viimeinen pussillinen tuota hiekkaa alkoi potkimaan niin kovasti jo vastaan että mun oli pakko pitää tänään kahden pussin verran easyshape -vapaata. Aamulla otin jauhepussin käteen "nauttiakseni" sen, mutta ei. En yksinkertasesti pystynyt. Nyt ennen nukkumaanmenoa otan yhden pussin ja pyrin jatkamaan aamulla taas normaaliin tapaan.

        Tän neljä päivää, mitä olen ollut kuurilla, on juomisen tarve ollut valtaisa ja vatsa ruikulilla.

        Tänä aamuna ku kävin puntarilla oli vaaka samoissa asemissa kuin tiistaina, elikkä 91.6kg.

        LOPPUI KESKEN EASYSHAPE-PUHDISTUSKUURI!

        Mä en enää vaan voinut mitenkään päin juoda sitä hiekkamoskaa. Perjantaiaamuna oli niin huono olo easyshapesta että oksensin. Maha myös on ollut täysin sekaisin. Ja tuskin puhdistuskuurin tarkoitus on saada ihminen voimaan pahoin ja oksentamaan..

        Ei enää ikinä yhtäkään yritystä oikotietä onneen!!!!!


      • Heidiinaee
        Pläski 82 kirjoitti:

        LOPPUI KESKEN EASYSHAPE-PUHDISTUSKUURI!

        Mä en enää vaan voinut mitenkään päin juoda sitä hiekkamoskaa. Perjantaiaamuna oli niin huono olo easyshapesta että oksensin. Maha myös on ollut täysin sekaisin. Ja tuskin puhdistuskuurin tarkoitus on saada ihminen voimaan pahoin ja oksentamaan..

        Ei enää ikinä yhtäkään yritystä oikotietä onneen!!!!!

        6 viikkoa sitten aloitin, nyt -9 kiloa, en muista tiedä miten toimii mutta mulla ainakin lähtenyt ihan hyvin paino laskuun. olo mitä mainioin, mitään makeaa ei tee enää mieli ja koskaan ennen en ole onnistunut laihduttamaan näin paljoa joten minä ainakin olen tyytyväinen :)


      • kovat mahakivut
        Heidiinaee kirjoitti:

        6 viikkoa sitten aloitin, nyt -9 kiloa, en muista tiedä miten toimii mutta mulla ainakin lähtenyt ihan hyvin paino laskuun. olo mitä mainioin, mitään makeaa ei tee enää mieli ja koskaan ennen en ole onnistunut laihduttamaan näin paljoa joten minä ainakin olen tyytyväinen :)

        aloitin sen hiekka moskan juomisen 2 vk sitten ja join 3pv ei tapahtunut mitään muutosta ku vain turvotti. Eilen aloin popsiin pillereitä ja yöllä alko kovat mahakivut ja oksennutti. En tiä jatkanko koko kuuria enää ku tulee noin kipeäksi


      • läski62
        Pläski82 kirjoitti:

        Eilen oli keskiviikko ja päivän viimeinen pussillinen tuota hiekkaa alkoi potkimaan niin kovasti jo vastaan että mun oli pakko pitää tänään kahden pussin verran easyshape -vapaata. Aamulla otin jauhepussin käteen "nauttiakseni" sen, mutta ei. En yksinkertasesti pystynyt. Nyt ennen nukkumaanmenoa otan yhden pussin ja pyrin jatkamaan aamulla taas normaaliin tapaan.

        Tän neljä päivää, mitä olen ollut kuurilla, on juomisen tarve ollut valtaisa ja vatsa ruikulilla.

        Tänä aamuna ku kävin puntarilla oli vaaka samoissa asemissa kuin tiistaina, elikkä 91.6kg.

        Olen syönyt puhdistuskuurin ja neljä viiikkoa kuuria. Puhdistuskuuri oli yököttävää...hirveesti hikoilutti ja kus....! Viimme viikonlopulla alkoi mahakipu ja alkuviikosta ripuli...että sitä rataa! Ei kyllä ole painokaan tippunut. Kaapissa odottaa kuuti tabuja ja en tiedä uskallanko enää jatkaa.... va tottapa se kuuluu tähän kuuriin! Luulisi että sillä kakka määrällä alkaisi painolin tippua....!


    • Paksu nainen

      Hei,
      minäkin kokeilen ja kyllä toimii! Olen monet jutut yrittänyt, mahaa vähän vääntää aluksi, mutta se menee ohi. Nälkä ei sitten tule yhtään, suosittelen!

      • Paksu nainen

        Maha oli kuralla eikä oikein uskaltanut syödä etenkin rasvaisia ruokia. 7 päivää piti juoda sitä hiekkalitkua, olen kyllä pahempiakin juonut, ihan hyvä puhdistuskuuri ja samalla meni turvotus pois. Melko heti alkoi tuntea siltä että jotain tapahtuu....

        Pulvereiden kanssa nautitaan 4 tablettia pvässä. Olo on aika hyvä, kun vertaa siihen kun laihduttaa alkaa päätä särkemään ym. Ainut mitä tässä on miinusta, niin hieman etoava olo. En tiedä, ehkä se onkin tarkoitus, kun katson jääkaappiin kaikkia ruokia niin alkaa oksettaa! ! Tälläista ei ole ollut ikinä paitsi silloin kun on jossain oksennustaudissa, olen ruokaa rakastava ihminen.

        Oikeastaan ruokaa ei tee mieli ollenkaan, minulle se on aivan ihmeellistä! Syön kuitenkin vähän, ettei tule heikko olo. Suosittelen kaikille jotka haluaa pudottaa painoa.
        Puntarissa en ole käynyt pitkään aikaan, koska paino pysyi aina samana 84 kg, nyt tänään se näytti 80 noin 10 päivää sitten aloitin tämän kuurin.

        Joten ei muuta kun kokeilemaan Easyshapea! Kertokaa tuloksista muillekin kuinka kävi, tsemppiä!


      • Aina vaan tukeva
        Paksu nainen kirjoitti:

        Maha oli kuralla eikä oikein uskaltanut syödä etenkin rasvaisia ruokia. 7 päivää piti juoda sitä hiekkalitkua, olen kyllä pahempiakin juonut, ihan hyvä puhdistuskuuri ja samalla meni turvotus pois. Melko heti alkoi tuntea siltä että jotain tapahtuu....

        Pulvereiden kanssa nautitaan 4 tablettia pvässä. Olo on aika hyvä, kun vertaa siihen kun laihduttaa alkaa päätä särkemään ym. Ainut mitä tässä on miinusta, niin hieman etoava olo. En tiedä, ehkä se onkin tarkoitus, kun katson jääkaappiin kaikkia ruokia niin alkaa oksettaa! ! Tälläista ei ole ollut ikinä paitsi silloin kun on jossain oksennustaudissa, olen ruokaa rakastava ihminen.

        Oikeastaan ruokaa ei tee mieli ollenkaan, minulle se on aivan ihmeellistä! Syön kuitenkin vähän, ettei tule heikko olo. Suosittelen kaikille jotka haluaa pudottaa painoa.
        Puntarissa en ole käynyt pitkään aikaan, koska paino pysyi aina samana 84 kg, nyt tänään se näytti 80 noin 10 päivää sitten aloitin tämän kuurin.

        Joten ei muuta kun kokeilemaan Easyshapea! Kertokaa tuloksista muillekin kuinka kävi, tsemppiä!

        Täällä kans yks aloittaja. Tilasin siis sen ilmaisen kokeilupaketin, mutten muistanut heti perua (saati aloittaa noiden napsimista) niin eikös sieltä paukahtanut yks viidenkympin satsi heti kolmen viikon jälkeen postissa. No, tyhmästä päästä kärsii koko kukkaro ja sitä rataa. Vähän sama asenne ku täällä muillaki; en oo koskaan näihin uskonu, mutta jos kerran ilmaseks saa ni kokeillaan, perskeles :)

        Eli tänään aloitin tuon kuurin ja heti piti tulla kuuklaamaan keskusteluja... Miten te pystytte juomaan tota.. tota.. tota moskaa? Ei tolle löydy edes sanoja, yäk. Mä sekoitin veteen ja alko sylettään vikan kulauksen jälkeen jo tosi pahasti. En tiedä pystynkö noita ottamaan sitä kolmea pussia päivässä...


      • Aina vaan tukeva kirjoitti:

        Täällä kans yks aloittaja. Tilasin siis sen ilmaisen kokeilupaketin, mutten muistanut heti perua (saati aloittaa noiden napsimista) niin eikös sieltä paukahtanut yks viidenkympin satsi heti kolmen viikon jälkeen postissa. No, tyhmästä päästä kärsii koko kukkaro ja sitä rataa. Vähän sama asenne ku täällä muillaki; en oo koskaan näihin uskonu, mutta jos kerran ilmaseks saa ni kokeillaan, perskeles :)

        Eli tänään aloitin tuon kuurin ja heti piti tulla kuuklaamaan keskusteluja... Miten te pystytte juomaan tota.. tota.. tota moskaa? Ei tolle löydy edes sanoja, yäk. Mä sekoitin veteen ja alko sylettään vikan kulauksen jälkeen jo tosi pahasti. En tiedä pystynkö noita ottamaan sitä kolmea pussia päivässä...

        aloitin kuurin tänään ja todellakin puhdistus jauhe on yököttävää.ei meinannu mehun kanssa mennä alas.kokeilen seuraavaksi sekoittaa pieneen määrään jugurttia ja kerralla nielaista.päätin kokeilla kuurin loppuun vaikka tulis millanen olo.eipä jää sitten kaiveleen.hieman pelottaa kun pitäis parin päivän päästä lähteä sukuloimaan n.100km päähän että kuinka ruikulille vetää mahan etten pasko housuun matkalla.taikka sit skippaan sen reissun.no mut ilmottelen tänne edistystä.tämän aamunen paino 82kg.meen vaa-alle seuraavaksi viikon päästä.


      • janetsky84 kirjoitti:

        aloitin kuurin tänään ja todellakin puhdistus jauhe on yököttävää.ei meinannu mehun kanssa mennä alas.kokeilen seuraavaksi sekoittaa pieneen määrään jugurttia ja kerralla nielaista.päätin kokeilla kuurin loppuun vaikka tulis millanen olo.eipä jää sitten kaiveleen.hieman pelottaa kun pitäis parin päivän päästä lähteä sukuloimaan n.100km päähän että kuinka ruikulille vetää mahan etten pasko housuun matkalla.taikka sit skippaan sen reissun.no mut ilmottelen tänne edistystä.tämän aamunen paino 82kg.meen vaa-alle seuraavaksi viikon päästä.

        pakko se oli kokeilla vaakaa ja jumatsuikka..kolmas päivä menossa ja -3kg :) aloituspaino siis 82 ja nyt aamupaino 79!jess. nesteet ainakin poistuu ja huomannu että turvotus laskenu.se jauhe menee jugurtin kanssa hyvin alas.aluks maku tuli vahvasti läpi mut nyt jo tottunut eikä tule pahaa oloa.kusella saa juosta ja suoli toimii,mut ei ole pistänyt vatsaa sekasin.olen jopa syönyt ihan normaalisti,mutta jättäny namit ja rasvaisen ruoan pois.liikkumaan en ole pystynyt kunnolla kun selkä on paskana,mut jospa sitä ensi viikolla pääsis kävelyille niin sais rasvaakin palaan ettei vaan nesteet pelkästään poistuis.


      • easyshapetta
        janetsky84 kirjoitti:

        pakko se oli kokeilla vaakaa ja jumatsuikka..kolmas päivä menossa ja -3kg :) aloituspaino siis 82 ja nyt aamupaino 79!jess. nesteet ainakin poistuu ja huomannu että turvotus laskenu.se jauhe menee jugurtin kanssa hyvin alas.aluks maku tuli vahvasti läpi mut nyt jo tottunut eikä tule pahaa oloa.kusella saa juosta ja suoli toimii,mut ei ole pistänyt vatsaa sekasin.olen jopa syönyt ihan normaalisti,mutta jättäny namit ja rasvaisen ruoan pois.liikkumaan en ole pystynyt kunnolla kun selkä on paskana,mut jospa sitä ensi viikolla pääsis kävelyille niin sais rasvaakin palaan ettei vaan nesteet pelkästään poistuis.

        Toinen pussi "hiekkaa" menossa. 3pss siis päivässä. Kyllä se on saatanan pahaa.. Jotain suolaakin siinä vissiin on. Hirveä päänsärky iski toisen pussin juotuani, mutta sen tiedän miten saan pois.

        Oletteko tajunneet, että suolihuuhtelu auttaa saamaan ne paskat sieltä paremmin pois??

        Suolihuuhtelupusseja saa apteekista ja liukkaria löytyy varmaan jokaiselta (mm. käsivoide)


    • hyihoo

      sain yhdeltä kaverilta 10 pussia ja taidan palauttaa. Laitoin turkkilaisen jugurtin sekaan ja HYI HOO!!!

      Juu ei mene alas. Taidan palauttaa noi pussit.

    • Höynäytetty

      Halvalla olette saaneet. Minä maksoin puhdistusviikon aineista 32 euroa. Sekoitan mehuun. Vaahtoaa. Kulautan hampaat irvissä alas, hirveää sementtia. Eilen tuli valtavat vatsakivut! Tänään 4 pv kuuri menossa ja vihreää kuravelliä tulee, ettei uskalla pytyltä poistua. 5-6 kertaa päivässä kurat. Maha niin hellä ettei ikinä ollut moista. Vie täysin nälän. Pääsärkykin tuntuu tulevan. Yritän kestää kuurin loppuun.
      Turvotusta. Vaaalle en ole astunut. En kyllä suosittele.

    • Höynäytetty

      Vielä huominen päivä. Vatsa alkaa olla entisellään. Ilmeisesti suolisto melko puhdas, siinä suhteessa ainakin toiminut tarkoituksen mukaisesti. Yökkiin makuun alkaa jo tottumaan. Kaikkeen sitä pitikin ryhtyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1270
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      807
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      671
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe