Työhaastattelussa minulta on kysytty mikä on suurin saavutuksesi työelämässä?
Mitä siihen pitää vastata? Jollekkin pelkkä ajoissa töihin tulo riittää saavutukseksi kun joltain ainoastaan kuuraketin rakentaminen on saavutus.
Minun kohdallani en näe että olisin saavuttanut mitään erikoista. Työtehtävistä johtuen minulla ei ole edes ollut mahdlooisuuksia saavuuttaa mitään suurta tai edes vaikuttaa suuresti.
Onko 7 vuoden ajalta 700 000 € laskutus saavutus? Minun mielestäni ei. Se on vain normaalia työn tekemistä.
Mikä on saavutus?
2
933
Vastaukset
- työstä
Jos haet myyntitykin paikkaa, kannattaa varmaan kertoa suurimmaksi saavutukseksi jokin iso laskutus tai kauppa tai jokin alalla haluttu asiakas tms. Sinulle 700 tEUR:in laskutus voi olla normaalia työn tekemistä, mutta työnantaja luultavasti tulkitsisi asian toisin.
Kysymyksellä todennäköisesti haetaan sitä, mikä sinua motivoi työssä jne., joten voi siihen antaa arkipäiväisemmänkin vastauksen. Mutta kyllä jotain pitäisi osata vastata, sillä onhan se vähän outoa, jos työuralla mikään asia tai teko ei ole hetkauttanut mihinkään suuntaan?! - ölfködlkslö
sain paskatahran pois lattiasta peukalon kynnellä raapimalla. Kukaan muu ei siihen pystynyt :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036