Käyttääkö kukaan kyseistä sarjaa ? Olen kiinnostunut sarjan a&e vitamiinivoiteesta tarkoitettu kasvoille ja vartalolle, hintakaan ei päätä huimaa. Niitä on vaan vaikee löytää kaupoista, ja nettikaupasta lähetyskulut on 9€ !!
Tuon sarjan syväpuhdistava shampoo on tosi hyvä mun hiuksille ja päänahalle!
Bio Rich voiteet??
2
2548
Vastaukset
- bio-richiä
Sokokseltahan noita saa, ei niitä niin vaikea ole löytää. Myös muistan nähneeni Tarjoustalossa.
Olen käyttänyt hajusteettomia tuotteita. Vartalovoiteena tuota A&E vitamiinia, ihan okei, aika emulsiomaista, ei mitään paksua ötkyä. Lisäksi käytössä se kuorintavoide. Siitäkin pidän, tekee ihon todella sileäksi. Riittoisia ovat kumpikin. - biofani
Meilläkin löytyy ihan paikallismarketista päälle neljän euron hintaan purkki. Olen käyttänyt ihonkuorintageeliä enkä ole katunut. Ihosta lähtee kuollut kerros ja iho on suihkun jälkeen pehmeä. Näppylätkin kuivuu kokoon. Tähän hintaan ei tuon kokoista purkkia löydä mistään. Lisäksi tukee vielä kotimaista tuotantoa kun tuota ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696