Onko naisissa semmosia jotka haluaa että suhteessa molempien täytyy olla avoimia toisilleen ja että mitään ei tartte salailla tai piilotella tai mitään...että vois olla vaan ja jakaa kaikki asiat toisen kanssa..
vai onko vika pelkästään minussa kun nykyisen kanssa on "hiukkasen" ongelmia tuon asian kanssa..
tyttöystäväni haluaa että hänellä olis niiitä "omia juttuja"... mulle se sopis erinomaisesti jos ne omat jutut olis jotakin esim. harrastuksia jne. mutta kun ne sattuu olemaan esim. semmosia että se lähettelee sähköposteja miehille mitä se on chatissä tavannu... mutta ei voi niitä viestejä sittten mulle näyttää..
ärsyttää... ymmärrän jos haluaa että on omia juttuja mutta miks pitää olla just niitä "omia juttuja" toisten miesten kanssa... se ottaa vähän luonnon päälle.. en tiä..
Avoimmuus
2
388
Vastaukset
- yh.äiti
mutta toisaalta vaikka suhteessa olisikin avoimuutta, on toisella oikeus olla ns."omiakin juttuja" vaikka sitten miesten kanssa. minulla ja miehelläni on avoin suhde, jutellaan kaikesta tai ainakin melkein, toki minäkin haluan että minulla on niitä omia juttuja vaikka sitten miesten kanssa. se ei tarkoita sitä että pettäisin miestäni tai haluisin loukata häntä. avoimuus on ihan hyvä asia mutta joskus se voi vaatia toiselta liikaa. yritä jutella naisesi kanssa asiasta ja kertoa hänelle kantasi, mutta älä sävyllä: että näin on tehtävä, vaan että voisiko näin tehdä, pääset pitemmälle. onnea matkaan ja hyvää pääsiäistä.
- Minä
niih että kyllä olen sille niistä sanonnu.. mutta mikä siinä on että ei voi olla niitä omia juttuja jo ennestään tuttujen miesten kanssa vaikka..? ku pitää aina tutustua johonki uuteen mieheen... ja sitte siinnon vielä se.. että tiiän ihan varmasti että niillä miehillä on muu mielessä ku pelkkä ystävyys... ni se tässä ahistaa.. ku tyttöystäväni ei sitä tajua..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829