Rakensin sähkökanteleen

Pelle Peloton...

Rakensin sähkökanteleen, jossa ei ole ollenkaan perinteistä kitaravahvistinta. Kukaan kanteleen nähnyt ei ole pystynyt keksimään kuinka ääni syntyy. Äänen synnytystapa perustuu keksintööni. Sitä voidaan soveltaa myös mm. kitaroissa eikä päälle päin näy mitään akustisesta soittimesta poikkeavaa.

Ääni on varsin erikoinen ja ulottuu todella matalista bassotaajuuksista korkealle. Kieliä voi hakata kuin rumpuja. :O

Minneköhän tätä keksintöä kannattaisi tarjota? Itse en tajua soittimista ja soittamisesta juuri mitään.

6

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensimmäiseksi...

jos se keksintö on mielestäsi merkittävä, kannattaa tietysti hakea patenttia ettei kukaan muu pääse sitä ideaa varastamaan ja sillä rahastamaan. Sitten riippuen siitä keksinnöstä sitä voi yrittää tarjota vahvistin- tai kitarafirmoille tms.

• Pelle Peloton...

...tuhansia euroja eikä mulla ole sellaisia rahoja. Aion tarjota keksintöä salassipitositoumusta vastaan.

• Piezomies

Jos on Piezolla niin keksintö ei ole kyllä kovin uusi ja toteutettu jo monessa laitteessa.
      Patenttitoimistoon se varmaankin pitäisi alkaa markkinoimaan.

• tulipa...

mieleen semmoinen keksintö että niillä piezoillahan saisi siitä kanteleesta MIDI -kanteleen joka vie koko soittimen ihan uusiin avaruuksiin. Onhan niitä ainakin midihaitareita olemassa.

• Pelle Peloton..
        tulipa... kirjoitti:

mieleen semmoinen keksintö että niillä piezoillahan saisi siitä kanteleesta MIDI -kanteleen joka vie koko soittimen ihan uusiin avaruuksiin. Onhan niitä ainakin midihaitareita olemassa.

Pietso on vanha juttu.

• Piezomies
        Pelle Peloton.. kirjoitti:

Pietso on vanha juttu.

Ei ole mahdollista oikein muuten tehdä, melko varmasti kuin Variax tyylillä eli jokaisella kielellä on oma piezo tai sitten aktiivimikillä tai tavallisella.
        Kunhan arvailen ideaasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1663
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1093
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      434
      1064
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      169
      995
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      710
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe