Laitoin viestini tälle alueelle kahdesta syystä.
1. Toivottavasti vähemmän Jallun -lukijapalsta viestejä
2. Todennäköisesti enemmän naisia keskustelussa.
Jos jotakuta loukkaa pahoittelen.
Parisuhteemme on kestänyt melko pitkään, vaimoni osalta pettäminen oli todella lähellä ja minusta tuntuu etten osaa toteuttaa hänen seksuaalisia toiveitaan. Yksi ongelmista on se, että seksistä keskustelemista on tullut jonkin sortin tabu. Jos puhun siitä painosta (vaikka en haluaisi kuin puhua ja kuunnella hänen toivoitaan). Seksin jälkeen hän ei halua "analysoida" tapahtunutta ts. kertoa mikä tuntui hyvälle mikä ei jne. En minäkään mitään tilastointia halua :). Jos itse yritän tehdä aloitteen painostan tai minusta tuntuu siltä tai siltä että minulle anetaan "velvollisuudesta". Toki hyviäkin hetkiä on ollut, mutta ei minun aloitteestani tai siitä että minä saisin tehdä sitä mitä hän haluaa - oikein. Olen pitänyt aiemmin itseäni hyvänä sänkykaverina, mutta nyt tuntuu siltä kuin tekisin sitä ensimmäisiä kertoja.
Siinä pieni johdanto - oleellisin kysymykseni on mitä teidän (naisten) mielestänne tarkoittaa raju seksi?
Tiedän hänen haluavan ja pitävän rajusta - näin hän on itse sanonut - mutta siinä on kaikki apu mitä asiaan olen saanut... en kerta kaikkiaan tiedä kuinka voisin toimia. Tarkoittaako raju sitä, että hän sanoo ei mikä ei tarkoitakkaan eitä, vaan että pitäisi ottaa puoliväkisin???? Sen luulen tietäväni ettei kyse ole siitä kuinka lujaa pompin hänen päällään. Itseltäni tulee luonnostaan enemmänkin hellyys kuin rajuus, joskin pääasia olisi minulle, että voisin toteuttaa hänen toiveitaan... satuttaa en kuitenkaan halua, haluaisin olla vain sopivasti raju ;)
Olisin TODELLA kiitollinen kaikille naisille, jotka voisivat antaa hieman vinkkejä, mielipiteitä, omia näkemyksiä rajuun seksiin. En kuitenkaan toivo mitään "siivoa kotona, niin saat seksiä" vastauksia.
ps. Joo on se säälitävää että joutuu täältä tällaista kysymään mutta asiallisten vastauksien saamiseen on todellinen tarve.
Rajuaseksiä, auttakaa tyhmää.
27
7719
Vastaukset
- fna389gtbgag
en mä ainakaan pidä täältä kysymistä mitenkään säälittävänä. meillä kaikilla on omat keinomme, mitä sitä häpeemään ;)
..ja siitä rajusta seksistä. en usko että naisesi tarkotti että ottaa puolväkisin. en ainakaan itse ymmärtäisi sitä niin. enemmänkin että itse seksin aikana saatat tehä jotain hieman rajumpia tekoja, esim jos hänellä on pitkät hiukset, otat niistä kunnon otteen ja vedät hiukan taaksepäin samalla kun harrastatte seksiä. - dirty martini
Raju seksi sellaisen kumppanin kanssa, jolle sellainen asenne sopii voi olla kiihottavaa; mies on dominoiva, ei kysele vaan panee, ja saa pienen kivun tuntumaan hyvältä. Mies repii vaatteet päältäni, painaa kädet seinää/ patjaa vasten tai sitoo kiinni, kääntää kontilleen, vetää hiuksista, läimäytää pyllylle, näykkii kaulasta, nipistää nänneistä, kaataa steariinia päälleni, kuristaa, panee rajusti, vaikka seinää vasten, käyttää mielikuvitusta asennoissa ja puhuu likaisia.
- ergoSum
Kyllä raju seksi on enemmän luonnosta kumpuavaa himoa, eikä mikään näytelmä tai suoritus. Jos joudut "näyttelemään" rajua, niin seksin kumpikin osapuoli sen kyllä huomaa vähintäänkin alitajuisesti, eikä kumpikaan voi olla tyytyväisiä, koska tilanne ei ole ns. aito.
- Ei siistarkoittaa ei
Itse näen asian enemmänkin oppimisena kuin näyttelemisenä. Siihen nimenomaan kaipaankin neuvoja että koko homma olisi aito. Teini-ikäisenä en tosiaan osannut edes hellyyttä, jos mitään muutakaan asiasta, mutta pikkuhiljaa sitä on oppinut - onneksi :)). Kysehän ei ole siitä että, voinko minä nauttia rajuudesta vaan enemmänkin miten voi olla raju hyvällä tavalla ja mitä se yleistettynä naisille tarkoittaa. Kun asiat oppii tarpeeksi hyvin niin eihän niitä tarvitse sitten enään sen ihmeemmin ajatella ja näytellä. Näitä asioita on vain niin vaikea oppia jos ei saa mistään otetta mistä tai miten alkaa...
Omasta mielestäni miehille seksi on lähes aina suoritus, missä yleensä on melko selvät, vaikka ei sitä ääneen sanottaisikaan :)))).
Ja KIITOS jo vastanneille sain jo noista asioita irti... lisää ei ole pahitteeksi. - forumspämmääjä
näyttelemisellä tässä? Mun mielestä on erilaisia vaihteita, hellempiä ja rajumpia, ja niistä sitten mielialan mukaan valitaan joku. Tai sitten sitä voi ajatella liukuvana asteikkona.
Näyttelemisellä ymmärtäisin jotain sellaista, että mies (tai nainen) yrittää olla "raju", mutta toinen näkee käytöksestä, että miehen mielestä nyt saattaa olla vähän liiankin rajua. Tai sitten että ei ole oikein kotonaan niitä rajumpia otteita käyttäessään.
Tuossa yläpuolella oli muuten martinilla aika mukava lista, steariinin kanssa ei ole kyllä tullut leikittyä... :) - toivottavasti auttaa
Ei siistarkoittaa ei kirjoitti:
Itse näen asian enemmänkin oppimisena kuin näyttelemisenä. Siihen nimenomaan kaipaankin neuvoja että koko homma olisi aito. Teini-ikäisenä en tosiaan osannut edes hellyyttä, jos mitään muutakaan asiasta, mutta pikkuhiljaa sitä on oppinut - onneksi :)). Kysehän ei ole siitä että, voinko minä nauttia rajuudesta vaan enemmänkin miten voi olla raju hyvällä tavalla ja mitä se yleistettynä naisille tarkoittaa. Kun asiat oppii tarpeeksi hyvin niin eihän niitä tarvitse sitten enään sen ihmeemmin ajatella ja näytellä. Näitä asioita on vain niin vaikea oppia jos ei saa mistään otetta mistä tai miten alkaa...
Omasta mielestäni miehille seksi on lähes aina suoritus, missä yleensä on melko selvät, vaikka ei sitä ääneen sanottaisikaan :)))).
Ja KIITOS jo vastanneille sain jo noista asioita irti... lisää ei ole pahitteeksi.Mulle tällainen raju seksi mikä tuntuu hyvältä, on jo se että mies ei kysy etukäteen että jos vaikka nyt tai aina odota että ollaan jo sängyssä peiton alla (tällöin ei tarvi arvailla siitä eistä että mitä se tarkoittaa. Musta kuitenkin ei-sanaa kannattaa aina kunnioittaa ellei toisin ole sovittu). Itse tykkään kun mies ottaa lanteista kiinni esim. keittiössä kun muita juttuj puuhailen ja rutistaa tai sitten yhtäkkiä vaan painaa selän seinää vasten ja alkaa suutelemaan. Ei tarvitse olla edes seksiin asti, melkein parempi joskus jos mies vaan lopettaakin kesken ja kävelee pois. Silloin itteki alkaa olemaan vähän varpaisillaan kun ei tiedä mitä odottaa. Sitten jossain vaiheessa sitä huomaakin olevansa kiihottunut ihan pelkästä katseesta. Eli yllätyksellisyys ja sellainen fiilis että sinä otat seksissä tilanteen haltuun voi jo pelkästään olla se mitä rajuudella halutaan. Ainakin noista on helppo aloittaa, nopeasti sitä huomaa että ollaanko menossa oikeaan suuntaan.
Tohon analysointi juttuun sellanen että kokeile vaikka seksiä harrastaessanne jotai uutt ja kysy silloin että tuntuuko hyvältä tms. Ainakin mulle naisena olisi helpompi silloin sanoa että kovempaa/hellempää/toisesta kohtaa yms.
- nomina.
miun mielestä semmonen hellästi rajuseksi on tosi hyvää seksiä... esim kun mieheni vetää minua kevyesti hiuksista samalla kun ottaa minut takaapäin, painaa ranteeni tiukasti patjaan, puhuu tuhmasti pikku pillustani ja jne.. :) pillunnuoleminen tuntuu myös minusta jotenkin alistavalta, siis hyvällä tavalla:D tuskin maltan odottaa tätä iltaa;)
- Raju seksi =
Raju seksi on sitä mitä harrastetaan yhden yön jutun kanssa. Jonkun muun kuin oman kumppanin kanssa. Haaveilee, että olisit joku vieras. Yritä käyttäytyä kuin vieras ja esittää vierasta. Unohda rakkaus ja ennen kaikkea ole joku muu kuin itsesi! Yksinkertaista :)
- ..kokeilkaa..
Myös voisi kokeilla laueta naamalle. Mitä vaimosi tykkäisi siitä? Jotkut naiset pitävät siitä ja itsekin tykkään, kun saan laueta toisen naamalle.
- Yäk
..kokeilkaa.. kirjoitti:
Myös voisi kokeilla laueta naamalle. Mitä vaimosi tykkäisi siitä? Jotkut naiset pitävät siitä ja itsekin tykkään, kun saan laueta toisen naamalle.
toi on miesten fantasia, ei naisten!
- viisastuu
Yäk kirjoitti:
juuri noita Jallun lukijapalstajuttuja en kaivannut :)). Niitä osaan ajatella itsekkin viimeistään lehden ostamalla, Kiitos kuitenkin.
- VelvetViolet
Aika pitkä sitten minun ja mieheni "yhden yön juttu", kun tätä on kestänyt jo kahdeksan vuotta ja pari lastakin saatu. Ei tarvitse kummankaan haaveilla vieraista, kun samassa sängyssä on jo valmiiksi ihminen, jonka kosketus vuosien päästäkin tuntuu sähköistävältä ja seksi on kuumaa ja kiihkeää. Joskus toki on vaisumpikin tahti, mutta yleensä ei. Se on sitä kemiaa, nääs - ikävää, että näemmä aniharvoin ihmiset sitä parisuhteessa löytävät!
- kunnon seksi on hyvä
Yäk kirjoitti:
Silloin kun seksi-elämä on hyvää siis erinomaisen hyvää niin kyllä silloin siihen kuuluu kaikki semmoinenkin mikä toisten mielestä yököttää. Jos suuseksiä harrastetaan ja nainen ottaa suihin niin kyllä hän sen tekee loppuun asti - silloin tavarat lentää suuhun. Voihan ne sylkäistä samantien pois.Samoin hellät sitomiset ja vähän rajummatkin niin silloin kun ollaan samalla kemian tasolla niin se suorastaan kiihottaa eikä tunnu yhtään pahalta.Minä ainakin harrastan mieheni kanssa kaikenlaista - en pidä kivusta ja mieheni osaa ollakin hellä,mutta silleen sopivalla tavalla raju.
- mitäs jos
viisastuu kirjoitti:
juuri noita Jallun lukijapalstajuttuja en kaivannut :)). Niitä osaan ajatella itsekkin viimeistään lehden ostamalla, Kiitos kuitenkin.
Rintojen väliin naiminen ja rinnoille laukeaminen? Kähmi naistasi esim. keittiössä takaa, kouri rintoja.. pure kaulasta ja sano että haluaisit hänen olevan pikku narttusi ;)
Ehdota yllättäen suuseksiä kun olette autossa, voitte vaikka ajaa jonnekin sivuun.
Ihme on jos ei naisesi näistä neuvoista syty ;) - Yäk
mitäs jos kirjoitti:
Rintojen väliin naiminen ja rinnoille laukeaminen? Kähmi naistasi esim. keittiössä takaa, kouri rintoja.. pure kaulasta ja sano että haluaisit hänen olevan pikku narttusi ;)
Ehdota yllättäen suuseksiä kun olette autossa, voitte vaikka ajaa jonnekin sivuun.
Ihme on jos ei naisesi näistä neuvoista syty ;)Tämä on taas näitä miesten fantasioita: tuo rintojen nylkyttäminen ei tuota naiselle minkäänlaisia kiksejä, lähinnä miehen mieliksi voi siihen suostua. Suuseksi autossa ei myöskään ole yhtään hottia. Eli ihme jos noista neuvoista nainen syttyisi.
- triojoahv
Ongelmasi on se, että nainen ei puhu.
Olisi hyvä sinunkin saada jälkikäteen palautetta, jos kysyt mikä tuntui hyvältä, mitä halutaan lisää, jne. Kun kerran olit opintomatkalla naiseesi.
Nainen ei ehkä koe, että olet se oikea hänelle ja kaataa kaikki suorituspaineet ja syyllisyyden sinulle. Se ei ole reilua. Ehkä nainen ei itsekään tiedä mitä haluaa? Vain jotain muutosta aikaisempaan?
Näistäkin vastauksista olet kuullut, että naisia on erilaisia :)
Siksi olisikin tärkeää, että naisesi olisi mukana yhteisissä jutuissanne. Kokeilisitte yhdessä ja keskustelisitte..- tyhmäääää
Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille!
Sain tästä paljon irti. Olen aivan samaa mieltä että ongelmani ydin on se ettei hän puhu... ainakaan tarpeeksi.
Ajatukseni kuitenkin on se että vaikka jokainen on yksilö niin tuskin maailmassa on n. 3 miljardia erilaista seksuaalista mieltymystä seksiin. Ts. uskon että saan teidän neuvoistanne paljon irti ja ehkä sitä kautta kumppanini alkaa myös puhumaan enemmän koska huomaa että hänen toiveissaan ei ole hävettävää (olen tämän kyllä hänelle sanonutkin).
Kiitos todella paljon.
- Nam!
Itse pidän ns. rajusta, Eli pieni kipu oikean ihmisen kanssa tuntuu todella hyvältä.
Näykkiminen, hiuksista kiinnipito jne jne. Kysy naiseltasi suoraan mikä tuntuu erityisen hyvältä.
Itse saan eniten nautintoa jos mieheni "yllättää" minut vaihtamalla hellästä rajuun.
Sitäkin surempi nautinto on kuitenkin kun saan tehdä hänelle mitä hän haluaa minun tekevän.
Kokeile ehdottamalla jotain, esim seinää vasten, keittiön pöydällä, jne ja ehdota kun olette jo aloittaneet jolloin hän on jo kiihottunut, helpompaa jos se on joku josta itsekin kiihotut ajatuksena.
Yritä saada toinen puhumaan, aluksi oli minullekin vaikeaa puhua, koska yleinen mielipide leimaa tällaisen käytöksen epänormaaliksi.
Anna toiselle mahdollisus tuntea itsensä hyväksytyksi niin eiköhän se siitä lähde toimimaan.- jermunen
kaikilla on niin eri käsitys mikä on rajua ja mikä on mitäkin..
Kyse on varmaan enemmän siitä, että mies ottaa eikä kysele (tietyissä rajoissa) ja tässäkin eteneminen vaihe vaiheelta tuottaa tulosta (katso miltä naama näyttää ja ete sen mukaan). - KAARLOS
jermunen kirjoitti:
Kyse on varmaan enemmän siitä, että mies ottaa eikä kysele (tietyissä rajoissa) ja tässäkin eteneminen vaihe vaiheelta tuottaa tulosta (katso miltä naama näyttää ja ete sen mukaan).Kyllä meidän emäntä haluaa, että rynkytän niin että sänky natisee ja hän saa sellaiset sävärit pyörii alla. Itsellä tuntuu kuin koko keho meinaa räjähtää. Alussa tietenkin, mutta jumalaare lopussa painetaan eikä vaimo ole valittanut, hymyilee kuin aurinko kunnon panon jälkeen. 20 vuotta harjooteltu, ei siinä hissuttelu auta naiaan.
- Anonyymi
jermunen kirjoitti:
Kyse on varmaan enemmän siitä, että mies ottaa eikä kysele (tietyissä rajoissa) ja tässäkin eteneminen vaihe vaiheelta tuottaa tulosta (katso miltä naama näyttää ja ete sen mukaan).Panot
- BettyBoobs
oma mies painaa minut tiiviisti varalollaan seinää/patjaa vasten tai ottaa visusti ranteista kiinni , nostaa kädet ylös seinää vasten, tulee ja SUUTELEE... tai jos hän istuu syliini kasvot minuun päin ja suutelee intohimoisesti ja seksikkäästi, johan alkaa halut hyrräämään. Nänneihin koskeminen saa minut hulluksi!
Hän tekee myös hyvin usein niin että jos puuhaan jotain, esim sidon kengännauhoja tai kumarran kaupassa ottamaan jotain alahyllyltä niin hän kouraisee peppuani :D kaupassa hän joskus vasta innostuukin olemaan "pikkuhärski" XD on siinä ohikulkijat välillä vähän et " O.O "
Tee siis naisellesi selväksi että "Otan sinut tässä ja nyt!" äläkä hyväksy "vastaväitteitä" ellei "ei:stä" ole sovittu. - Anonyymi
No meillä on silleen, että oon mahdollisesti kokeilemassa vähän rajumpaa menoa sängyssä ensimmäistä kertaa miehen kanssa. Aiemmin ei oo ollut mahdollista mutta nyt olisi todennäkösesti ja siitä on jotain keskustelua käyty. En vielä tiiä mitä kaikkea tulee tapahtuun tässä mutta sanoisin että kai se on nää kevyet jutut mitä kokeillaan, et jotain kivoja juttuja ostoslistalle ja sit ei kun testaan niitä. En oikeen osaa sanoa miten villiä menoa täs tulee oleen mutta käsitän että sellanen rajumpi niin ehkä siinä on tärkeintä se olo tai tunnelma. Se että toinen panee vähän kovemmin tai näin niin sehän on kivaa kun se on leikkiä ja tietää että on oikeasti turvassa :)
- Anonyymi
Raju seksi on nusasua persuuksiin!!!
- Anonyymi
BDSM:n harjoittajat voivat siis toteuttaa taipumuksiaan joko niin kutsutuissa sessioissa tai pysyvässä, niin sanotussa 24/7-suhteessa. Sessio tarkoittaa aina tiettynä ajanhetkenä alkavaa ja loppuvaa tuokiota, jonka aikana alistamista ja siihen liittyviä asioita harjoitetaan. 24/7-suhde kuvaa tilannetta, jossa dominoivan ja sen alistuvan osapuolen keskeinen valta-asetelma on pysyvä.
- Anonyymi
Se on niin, että ihminen on moniavioinen, koskee miehiä kun naisiakin, sisään rakennettu.
Tarkoituksena taata jälkeläisilleen mahdollisimman monipuoliset geenit.
Teetpä niin tai näin hän on kyllästynyt sinuun ja katselee jo muita miehiä. Ehkä ollutkin jo uskoton.
Itse olen keski-ikää lähestyvä karkeatekoinen harjasniska, vähän niinkuin kirveellä tehdyn näköinen. Mutta nuoret rouvat joilla on vielä alaikäisiä lapsia, ovat lähestyneet minua seksin merkeissä. - Anonyymi
Arkisissa asioissa vaimoni luottaa minuun ja haluaa mielipiteeni useimpiin asioihin ennen omaa päätöksentekoaan.
Näissä asioissa vaimoni pyrkii aina elämään minun mielitekojeni mukaan.i
Olen myös rutkasti suurempi rahan ansaitsija mutta kaikki on kuitenkin täysin yhteistä.
Kyse on siis "vanhanaikaisesta avioliitosta.
Viimeiset parikymmentä vuotta vaimoni on ollut makuuhuoneessa ehdoton domina.
Hän päättää ajankohdat ja tilanteet sekä session sisällön.
Vakiona on kuitenkin minun liikkuvuuteni rajoittaminen alkaen kaulapannasta ja hihnasta päätyen usein tilanteeseen jossa olen täydellisessä hogtied paketissa.
Tuossa välissä vaimoni "pakottaa" minut toteuttamaan perverssejä mielitekojaan. Eivät ne ole mitään pervoja mutta ohjelmassa on paljon muuta kuin penetratiota jota ei aina olekaan.
Alkuvuodet menivät perinteisin tavoin mutta hiljalleen päädyimme yllä kuvaamaani seurustelumuotoon joka sopii molemmille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844