Tämä kysymys on lähinnä miespuolisille mutta ihan vapaasti saa kommentoida kaikki.
Kävi niin että ero tuli avokin kanssa. Ei mikään hehkeä eikä herttainen kokemus
tasan päin vastoin. Siitä ei ole vielä kovin pitkä aika ja koitan tässä järjestellä
palikoita kasaan , samoin itseäni. Oppiakseni, vahvistuakseni, opetellakseni sanan
minä sanan me sijasta. Eroa enkä sen syitä en ole peitellyt mutta spekuloimaan en
ala enää koska lopputulos oisi kuitenkin se sama- ero mikä ero.
Noh- nyt tuntuu siltä että miehiä on alkanut pyöriä ympärillä, ihan
ensin kysyäkseen miten voit.. seuraava kysymys milloin olet viimeiksi
saanut .. sitä seuraava milloin voisin tulla "päiväkahville!
Voi herrajumala sentään.
Onko eronnut nainen niin puutteessa olevan oloinen että jokaisen
kynnelle kykenevän pitää heti pyrkiä korjaamaan SE PAHIN PUUTE ?
kuumaa kamaa ?
3
431
Vastaukset
- mieshh.
Olen mies, mutta olen huomannut saman. Tai sillä tasolla ainakin jos jollekin sanoo, ettei nyt halua mitään vakavampaa, koska olen juuri eronnut. Vastaus on sitten, että ok ja ehdottelu alkaa.
No, en tiedä muista, mutta itselleni ei nyt tulisi mieleenkään tuollaisia ehdotella. Varmasti nyt joka lähtöön löytyy porukkaa. Mutta jos et halua eikä kiinnosta, niin sano se vain heille. Luulisi, että suurin osa ymmärtää kyllä. Ainakin minun kohdallani :P
Tsemppiä! - eronnut...
nainen olenkin, niin vastaan sinulle. Sama kokemus minulla. Päiväkahville pyrkijöitä eron jälkeen vaikka millä mitalla. Ja huvittavinta tässä on, että lähes kaikki anelijat ovat olleet ukkomiehiä. Kaiken lisäksi puhuvat sitten selän takana, että ei sille kukaan kelpaa.
- oppeliini
Miten kukaan edes VOI ehdottaa sinulle mitään noin loukkaavaa!
Oletkohan sinä kertoillut asioistasi vika ihmisille? Onkohan aihetta pitää suutasi kiinni noin alamaisten ihmisten ollessa kuunteluetäisyydellä? Tuon tason ihmiset hakevat saastaa ja sinun lorpotellessä ja levitellessä perheasioitasi tuon roskasakin kuullen, ehkä ei olekkaan niin outoa että sinun vaeltaessasi pohjasakassa kaadetaan verbaalista saastaa niskaasi.
Onko koskaan tullut mieleesi ylentää itsesi ihmisten tasolle jotka kunnioittavat itseään ja muita? Vai onko pysyvä haaveesi polkea pohjasakassa tuon kuvaislemasi saastan kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve583183Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama62957Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä422926Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932826On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972610Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132317Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl542056Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661941