Haluttomuutta pillereistä?

Eli te joilla on tullut e-pillereiden sivuvaikutuksena haluttomuutta, niin kuinka pian se on ilmennyt pillereiden aloituksesta? Edellisessä suhteessa söin pillereitä, mutta en ole varma johtuiko haluttomuus juuri pillereistä vai itse suhteesta. En muista oliko haluttomuutta jo ennen pillereitä. Nyt olen uudessa suhteessa ja syönyt pillereitä noin 3kk (eri merkkiä kuin aiemmin), ja haluan melkein koko ajan. Pelkään vain että haluttomuus iskee myöhemmin pillereitten takia.
3149
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

En ole varma omasta tilanteestani. Ennen halusin aina ja kaikkialla, sekä kostuin helposti. Lähes heti pillereiden aloituksen jälkeen halut ovat olleet melko alhaalla. Siis en ole niin "kiimainen", kuin ennen, vaan yhdyntään suostun, koska olen aivan ymmälläni tilanteesta ja tiedän normaalisti haluavani. Kosteus myös tipotiessään. En ole siis varma, johtuuko tämä pillereistä vai olinko tällainen jo juuri ennen pillereiden aloitusta. Nyt on pää ihan sekaisin

Äänestä
  • Eiköhän noiden sivuvaikutusten pitäisi yleensä ilmetä parin kolmen kuukauden käytön jälkeen. Eli jos ei tähän mennessä ole ollut, niin todennäköisyys että yhtäkkiä alkaisi pillerreistä johtuva haluttomuus on aika pieni. Ei kannata turhaan murehtia tai stressata siitä :)

    Äänestä

  • ******* kirjoitti:

    Eiköhän noiden sivuvaikutusten pitäisi yleensä ilmetä parin kolmen kuukauden käytön jälkeen. Eli jos ei tähän mennessä ole ollut, niin todennäköisyys että yhtäkkiä alkaisi pillerreistä johtuva haluttomuus on aika pieni. Ei kannata turhaan murehtia tai stressata siitä :)

    mulla meni vuosia ja pikkuhiljaa halut laimeni ja paikat kuivui. Lopetin pillerit ja olen taas yhtä kiimaninen ja märkä kuin suhteemme alkuaikoina :)

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


......... kirjoitti:

Eli te joilla on tullut e-pillereiden sivuvaikutuksena haluttomuutta, niin kuinka pian se on ilmennyt pillereiden aloituksesta? Edellisessä suhteessa söin pillereitä, mutta en ole varma johtuiko haluttomuus juuri pillereistä vai itse suhteesta. En muista oliko haluttomuutta jo ennen pillereitä. Nyt olen uudessa suhteessa ja syönyt pillereitä noin 3kk (eri merkkiä kuin aiemmin), ja haluan melkein koko ajan. Pelkään vain että haluttomuus iskee myöhemmin pillereitten takia.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu