´särkyykö sydän?

odotanko rauhassa?

Avomieheni on ihastunut naisystävääni, näen kuinka hän katsoo häntä rakastuneesti, puhuu hänelle kauniita,
mollaa minua ja hänen miestään. Hän sanoo heidän olevan hyviä ystäviä, mutta kyllä naisen vaisto kertoo että
asiassa on enemmän. Näitä vastaavia tilanteita on ollut rakkaani elämässä lukuisa määrä ennenkin ja saman verran eroja. Eikö tämä ikinä lopu? Meillä on ollut ihana elämä yli 3 vuotta jo, mikä neuvoksi?

11

789

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FD.

Kaipa sun täytyy alkaa asennoitumaan siihen, että kohta kuulet ne "oli kivat kolme vuotta, MUTTA"... Miten hän sua sitten muuten mollaa ja kestätkö ne kommentit hiljaa vaan hammasta purren?

• tarkista tilanne

>Ihmeessä kuuntele miehesi haukkumisia ,kuinka hän nolaa sinua ystäväsi silmien alla..Mikset voi sanoa
      hänelle ,että tervemenoa me hänen luokse kun on niin hyvä..Minä itse en kuuntelisi tuollaista
      juttua mistä puhuit...Jos miehesi on tuollaisella asenteella ,ei ole kuin ajan kysymys milloin pettää.....

• 19

olen sanonut nuo sanat, hän sanoo minun kuvittlevan kaiken -ovat vain hyviä ystäviä! Mutta aina kun ollaan
        yksissä tulee tuo MOLLAUS! Esim: Hän sanoo ystävättärelleni: kyllä meilä on noissa kahdessa kestämistä jne..
        Hän tekee niin... ja näin... heh heh.. Olen täysin ulkopuolinen. Olin WC:ssä ja ystävättäreni soitti enkä
        päässy vastaamaan, avomieheni ryntäsi oitis keskustelemaan puhelimeeni kun näki kuka soitti. Olen monesti
        pyytänyt vastaavissa tilanteissa (esim.kun äitini soittaa) vastaamaan niin hän sanoo ettei vastaa puhelimeeni!
        Joo, täytyy valmistautua pahimpaan, harmi että tämä vaikuttaa ystävyys-syhteeseen tähän naiseenkin.

• 667
        19 kirjoitti:

olen sanonut nuo sanat, hän sanoo minun kuvittlevan kaiken -ovat vain hyviä ystäviä! Mutta aina kun ollaan
        yksissä tulee tuo MOLLAUS! Esim: Hän sanoo ystävättärelleni: kyllä meilä on noissa kahdessa kestämistä jne..
        Hän tekee niin... ja näin... heh heh.. Olen täysin ulkopuolinen. Olin WC:ssä ja ystävättäreni soitti enkä
        päässy vastaamaan, avomieheni ryntäsi oitis keskustelemaan puhelimeeni kun näki kuka soitti. Olen monesti
        pyytänyt vastaavissa tilanteissa (esim.kun äitini soittaa) vastaamaan niin hän sanoo ettei vastaa puhelimeeni!
        Joo, täytyy valmistautua pahimpaan, harmi että tämä vaikuttaa ystävyys-syhteeseen tähän naiseenkin.

taistele... taistele omasi puolesta!

• aplle
        667 kirjoitti:

taistele... taistele omasi puolesta!

sä käsket taistella ,tuo mieshän on oikea paskahousu
        en kuuntelis hetkeääkään pitempään.
        löydät kyllä ihmisen joka osaa arvostaa sua!

• Anonyymi

No ei varmasti mies muutu. Sama peli jatkuu loputtomiin. Nuo tyypit kokeilee viehätysvoimaansa hamaan hautaan asti. Pitkään oletkin jaksanut kuunnella ja katsoa mokomaa liehittelijää. Kokemusta on....

• elämä on

Valitettavasti miehesi ei muutu. Tämä lajike lähtee sivuraiteille kun arki ja varmuus on omassa suhteessa. Ts. he haluavat aina elää "ihastumisen huumaa".

Yritä rämpiä ja päästä miehestäsi, jos et eroon niin tekemään omia juttuja, mistä olet kiinnostunut. Älä jää märehtimään se ei johda mihinkään. Kyllä se miehesi ihastuminen lakkaa kun aikaa kuluu, nyt hän ei ole vielä tehnyt mitään. Katsoa ja ihailla saa, kun se jää siihen : )

Omalla se meni loppuun saakka, eli seksisuhteeksi. Ystäväni kertoi sen minulle ja sanoi myös pitävänsä miehestäni. Kävivät illallisilla, matkoilla, teatterissa jne.. Kaiken tämän jälkeen mieheni haluaa palata ja jatkaa perheelämää, eriasia kuka on seuraava : )

• mattius.karvinen

Terve,

olisipa ihminen edes puoliksi yhtä täydellinen, kun tahtoisi muiden olevan.

Käsitteellä inhimillinen virhe tarkoitetaan ihmisestä johtuvaa vikatilaa kuten, esimerkiksi ihastumista pettäjään.

Miehen (tai naisen) vikailu muihin suhteisiin saattaa olla, oman kokemukseni perusteella, sisäistä rikkonaisuutta ja luottamuspulaa rakkautta kohtaan jota muilta saa. Vikailua lisää helposti iän karttuminen ihmiselle, joka noin 30-kympin tienoilla tajuaa rajallisuutensa elämän keston suhteen: Vielä kerran suurta rakkautta! Tai jotain muuta valhetta, saatta sydämelle tulla.

Enpä osaa sinua auttaa pahemmin puhumalla, mutta sanalla ystävä et tarkoittane pettäjä kaveriasi enää. Aviomies taasen on isompi juttu, kun on kuitenkin luvattu tahtoa rakastaa... Ehkä annat molemmille anteeksi ja jaat huolesi toisen petetyn puolison kanssa? Ole rohkea mieleltäsi äläkä pelkää totuutta.

JK. Surkimus olin minäkin uskollisuudessani aikoinani. Sain Anteeksi.

• zippa-63

Jätä se paska, ei se pääse eroon tosta ikinä.Parempiakin löytyy.

• Anonyymi

Oikein ole vEmmä voi vaikka erosta on jo kohta liki 2 vuotta. 37 vuotta naimisissa sitä ennen. Sen piti olla sopu ero mutta toisin kävi. Omaisuutta emme ole vielä saaneet nihkeän kaupan käynnin vuoksi jaettua. Sydämmen miltei hajosi kun näin tai luulin nähneeni hänet toisen kanssa julkisella paikalla. Jonkinlaisissa puheväleissä kuitenkin olemme edelleen ja toisinaan yövymme saman katon alla mutta tietenkin eri huoneissa lukkojen takana? Vaikea tajuta edes sitä kyllä minun on ainakaan vielä.

• Anonyymi

Järki päähän , näytä missä on 5 hirttä poikki
      ei ole kasvanut vielä aikuiseksi ei se ole siullakaan
      kuin yksi elämä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      468
      4167
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1732
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1567
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1494
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1428
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1395
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1356
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1272
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      45
      1119
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1098
    Aihe