Hei kaikille!
Tarvitsen apua hiusteni kanssa :). Tarkoitukseni on saada tuhkanvaaleat hiukset, mutta nyt hiukseni ovat oranssinkeltaiset, vain päästä vaaleat. Ennen minulla oli tummat hiukset, ja olen ottanut kaksi värinpoistoa, neljä kertaa värjännyt, ja käyttänyt hopeashampoota. Mikään ei noista ole poistanut oranssia väriä hiuksistani, eikä tehnyt niistä yhtään vaaleampia :(. Myös parturissa yritettiin vaalentaa, mutta ne ei vaalentunut kuin aivan vähän, eikä poistanut oranssia väriä. Olkaa niin kilttejä ja kertokaa miten ihmeessä saan tuon oranssin värin pois? pidänkö vain kuukauden pari taukoa ja värjään uudestaan? vastailkaa.
Hiusten vaalennus
7
1274
Vastaukset
- anni^
vastailkaa please
- rialll
Kokeile vaalennusvoidetta. Vaalennusvoidetta voi ostaa esim Vapaa valinnasta, hiusvärihyllystä löytyy Rialin muutaman euron maksava vaalennusvoide.
Kannattaa todellakin pitää taukoa värjäilystä etteivät hiukset mene aivan pilalle. Mutta jos ei vaalennusvoide auta nii sitten ei sun auta mikään muu kun värjätä tummaksi hiukset. - voivoivoiv...
lähtee vain värinpoistolla (vaalennusaineella) Vaalealla värillä ei tapahdu hiuksissa mitään, hopeashampoo myöskään ei vie väriä pois, vaan "taittaa" sitä vastavärillä, tosin oranssiin sekään ei juuri tehoa.
Yksinkertaistettuna, esim. vaalea tuhkaväri tai hopeashampoo; Sisältää pigmenttiä, joka tuodaan hiukseen. Ei siis poista hiuksesta mitään. Vaalennusaine/värinpoisto valkaisee hiusta, eli vie väriä pois.
Ainoa vaihtoehto on siis värinpoistaa. Montako kertaa, sitä ei pysty arvioimaan. Kun lopulta on päästy tasaisen vaaleaan (vähän kellertäväänkin), voidaan hius värjätä päälle tuhkasävyllä.
Jos hiuslaatu on vahva ja käsittelyistä huolimatta olosuhteisiin nähden hyväkuntoinen, ei ylen pitkä, kyllä ammattitaitoinen kampaaja saa oranssin pois. Siihen on kuitenkin varauduttava, ettei se käy ihan hetkessä, ja maksaneekin aikalailla. Kunto huononee, jopa purkkamaiseksi asti, saksillekin tullee käyttöä.
Älä nyt kuitenkaan enää laita väriä hiuksiin lisää, se vaan kertakerralta vaikeuttaa värinpoistoja. - wergthjh
Hopeashampoo ei auta oranssiin väriin YHTÄÄN mitään ! se taittaa keltaista väriä ! ja värilläkään et saa paljon aikaan ! oisi kannattanut laittaa vielä lisää värinpoistoja että ei jää oranssia vaan ennemmin keltasta ja sit liven 00A väri päälle ja vähä hopee shampoot ( loréal paris on hyvää ) kyllä pitäis tulla vaalee !
- Nixaq
Itse olin värjännyt hiuksiani 6 vuotta mustalla/tumman ruskealla ja sain spontaanin idean blondata.. kahden värinpoiston jälkeen mulla oli aivan vaaleat hiukset , jotka hiukan vielä kellertivät mutta sen hoidin hopeashampoolla :)) hiukset olivat kylllä erittäin huonossa kunnossa.. värinpoistojen välissä kannattaisi pitää 3-4 viikkoa !! Värjääminen ei kannata se vaan tummentaa sitä oranssia :/ kokeile vaalennuspesua, sen pitäisi vaalentaa jonkin verran, eikä se ole niin väkevä kuin värinpoisto mutta ei kyllä niin tehokas !! Kannattaa käydä keskutelemassa asiasta kampaajan kanssa !
- Tyhmäthiukset.com
Hei tota kysyisin kun ite käytän just tota loreal paris hopeashampoota, ja kyllä, se vei keltaisuutta vähän pois, mutta teki hiuksista semmoset kusenkeltaharmaat. Käytänkö sitä jotenki väärin, ja monta kertaa viikossa/miten sitä pitäs käyttää? En ole siis koskaan värjännyt hiuksiani, ja hiukseni ovat tosi vaaleat, mutta aivan liian keltaiset. Eli monta kertaa viikossa, millainen määrä, miten pitkä vaikutusaika?
Ja sit tosta ihme vaalennusvoiteesta, onko se tavallaan semmonen värjäävä, vai vaan jotain semmosta hoitoaineen tyyppistä, eli toimiiko se värjäämättömiin hiuksiin?
- TummastaVaaleaksi
Itse sain oranssin hiuksistani pois monen värinpoiston jälkeen liven extra blondi väriaineella todella hyvin joten kannattaa kokeilla jos et muuten saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291721Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91556Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51280Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61244