Katsoiko joku Unelmien poikamiestyttö-tv sarjaa? Siinä lopussa (syyskuussa)oltiin niin niin rakastuneita, mies polvistui naisen eteen ja luvattiin ikuista elämää yhdessä hamaan loppuun asti.
Häät luvattiin julkisesti pitää seuraavana toukokuuna. Ero tuli jo edellisen lokakuun lopussa . "suhde" kesti siis pari kuukautta, jos sitäkään.
De-Anna jätti siis miehen, mies olisi jatkanut suhdetta. Kerroin tämän siksi, että näemme, että mitkään loistokkaat puitteet ja Bahamasaaret eivät voi synnyttää oikeaa rakkautta ja välittämistä.
Ihan se oikea kunnon suhde syntyy, kun tuntee sielujen kemian, hyväksyy toisen sellaisenaan ja halun sitoutua..oikeasti.
De-Anna oli pelkkä vitsi ja silti mursi monen miehen sydämen. Ne miehet rakastuivat siihen naiseen oikeasti. Miettikää ja lähtekää suhteisiin vain oikeista syistä.
Unelmien poikamiestyttö
4
218
Vastaukset
- 14+4
Itse en ymmärtänyt tuota miesten "rakastumista" ollenkaan. Nainen on lähes kokoajan naama norsunvitulla. Narisee ja vaatii. Toistelee jatkuvasti, miten "Hän tietää, kuinka vaikeaa on, on ollut samassa tilanteessa ja sydän revitty riekaleiksi jne." Ah, sitä kärsimystä ja draamaa.
Kalsea ja kiukkuinen "minä minä minä" -eukko.
Noh. Ehkäpä miehet sitten pitävät haasteista. Toisaalta, nuo tyypit, jotka tuollaisiin ohjelmiin lähtevät, harvemmin ovat sieltä välkyimmästä päästä...Eipä noista tositv pareista taida olla vuoden kuluttua kimpassa enää yksikään. Surku sinänsä. Varattuina olisivat edes poissa muiden jaloissa pyörimästä... - praat
ei jumaleissön! Onko tuo faktatietoa? Tuossa hetki sitten mietin pitäisikö alkaa kuuklaamaan, löytyykö De-Annan ja sen miehen onnesta tietoa. Jotenkin arvasin tämän, aika karsea muija tosiaan. Tosin on paljon mahdollista, että mieskin saattoi pohjimmiltaan olla pahempi tyyppi. Mutta, kyllä, eivät nämä tällaiset formaatit toimi, eikä sellaista kannata matkia tosielämään, koska lopputulos on surkea.
- sdfsdfsdfsfd
"Ne miehet rakastuivat siihen naiseen oikeasti. "
niin varmaan... - ---------
Voi... :( Käy Jesseä sääliksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651