miehen mielipide?

naisen alku

kertokaa nyt vaan suoraan, naisten mielipidettä en halua, enkä muutenkaan mitään mies rakastaa sua painoon katsomatta paskaa...

tein ruokaremontin itselleni ja lisännyt liikuntaa, olen tiputtanut painoa ilman poppakonsteja näin jo 10 kg, tämän hetkiset mitat on 175cm/68 kg, mikä olisi ihannepaino minulle miehen näkökulmasta?

20

498

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brgvef

Aika tarkkaan toi mitä nyt on, tai muutama kilo siihen lisää. Voi olla ihan hyvin liki 10 kiloakin lisää, jos se tiukkaa lihasta....

• Miehen näkökulma

Mutta olennaisempaa miehille varmasti on, että se mitä löytyy on kiinteää eikä pläskiä.

• JJjjjuuuJJuusto

Entä 164cm/54kg? Anteeksi tunkeiluni..

• Ihanne paino näkyy peilistä. Ja sillai että katotte hiukan kauempaa kokonaisuutta. Naisilla kuuluukin olla hiukan rasvaa siellä täällä, joten luonnostaakin rasvaprosentti on suurempi kuin miehellä. Jos on enemmän rintaa ja persettä niin paino on tottakai toinen kuin sellaisella pikajuoksijatyypillä. Itellä pituus 173 ja painoa 85. No nyt kun ollut kaikenlaista sairastelua ja muuta niin pääsi tulemaan hiukan kumpua, mutta aiemmin ei ollut ollenkaan ja paino oli pari kiloa kevyempi. Joku mies tossa sanoi olevansa mua yli kymmenen kiloa kevyempi ja omaavansa kummun. Mitä tarinaa paino siis kertoo? Kropan rakenteet ovat yksilöllisiä ja heittäkää se puntari jonnein romukoppaan. Itellä paino riippuu aika paljon lihasaktiiviteetin määrästäkin. Jos lopetan liikunnan, niin paino saattaa jopa laskea, vaikka läskiä kertyisikin. Neste lihaksissa vähenee.

Jos ette peiliä usko, niin katselkaapa ihmisiä marketeissa. Että miltä ne ihmiset oikein näyttävät. Kilo sinne tänne ei meinaa yhtään mitään.

• bod y

Muutama kilo lisää ei olisi pahitteeksi...

• Oki

Kiinteää massaa niin 70-75kg ja rasvat n.15%

• sfsasf

Olen 175cm mies, 70-71 kg, ja siihen painoon minulla mahtuu jo pieni mahanalkukin. Jos lähdetään siitä, että maha sopii miehelle paremmin kuin naiselle, niin veikkaisin että ihannepaino sinulle olisi 65kg. Sitten sellainen ihannepaino, että näyttää telkkarissa ja valokuvissakin hyvälle, olisi ehkä 63 kg.

• u5yrter

Ja paskat. Mä olen 183/88 eikä mahasta oo tietoakaan. Jos on lihasta, niin painoindeksi voi olla ihan hyvin naisellakin siel 25:n kieppeillä!

• ...

Rinnatkin sopii naisille paremmin kuin miehille..Eli naisilla painaa myös rinnat, jos sellaiset on.

• terew

Älä ainakaan tuosta tiputa enempää....

• mies38vee

Oot aika tarkkaan ihannepainossa nyt. Tietysti, jos esim. laihduttamisen jälkeen masu hieman roikkuu tms. , sitä voi kiinteyttää, tai kiinteyttää muita "ongelmakohtia", mut painoa ei tuosta ainakaan kannata juuri enää pudottaa.

• handsome 83

Varmaan siinä 55-60 kiloa olisi ihanne.

• mies30+

Mun maku on hoikahko:
      155/49
      160/52
      165/55
      170/58
      175/61
      180/64

(Mm. vuoden 2008 miss-Suomi-finalistit kaikki tätä kevyempiä kilolla tai usealla.)

• Man35yrs

luisevan ja tissittömän naisvartalon ystävä, ok.
        Itselle tuollainen aloittajan mitoissa oleva nainen on passeli, oletan hänellä olevan niitä ns naisellisia muotoja eli vähintään keskikokoiset rinnat, vyötärö "paikoillaan" ja jonkin verran kurvia lanteilla. Avokkini on mitoiltaan 171/66, varustettuna E-kupin rinnoilla - varsinainen makupala :)

• mies olen
        Man35yrs kirjoitti:

luisevan ja tissittömän naisvartalon ystävä, ok.
        Itselle tuollainen aloittajan mitoissa oleva nainen on passeli, oletan hänellä olevan niitä ns naisellisia muotoja eli vähintään keskikokoiset rinnat, vyötärö "paikoillaan" ja jonkin verran kurvia lanteilla. Avokkini on mitoiltaan 171/66, varustettuna E-kupin rinnoilla - varsinainen makupala :)

A. Jolie: 172/55
        Madonna: 163/52

Jolielle soisin 5kg lisää ja Madonnallekin kilon.

• ../..
        mies olen kirjoitti:

.

• .......//,,,,,,,,
        mies olen kirjoitti:

tai muodoton nuori tyttönen painaa tuon verran.

• lurps
        .......//,,,,,,,, kirjoitti:

tai muodoton nuori tyttönen painaa tuon verran.

seksikkäät kinkut painaa tuon verran.

• bod y

Nykyiset mitat ovat ihan hyvät. Itse pidän hiukkasen painavammista (jos se paino on lihasta) naisista, mut veikkaisin, että suurimmalle osalle miehistä noi mitat ovat aivan ideaaliset. Tällä sivulla tietysti asia on aivan toinen, koska täällä jotkut provosoivat tahallaan ja väittävät normaalipainoisia, ja jopa hoikkia lihaviksi.

• fiopää

BMI 20 on keskimäärin aika kiva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4949
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      56
      3960
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      71
      3549
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2868
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      146
      2432
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2318
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2094
    Aihe