Saara Räsänen on ihanteellinen nainen kumppaniksi. Hän on kaunis, sivistynyt, älykäs, kiltti ja ahkera perhetyttö, jolla hänellä on terveet arvot ja moraali. Saaraa ei nähdä toikkaroimassa baarissa tai kadulla ympäripäissään tai imeskelemässä julkisesti satunnaisen kundin kanssa. Toisin sanoen Saara on harvinaislaatuinen nainen, oikeastaan tyypillisen nykynaisen täydellinen vastakohta.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1082613?rasanen_saara
Saara Räsänen on kunnon nainen
6
4448
Vastaukset
- Medialukutaitoa
Älä usko kaikkea, mitä lehdissä lukee.
Ja muuten, mietipä Räsäsen tiukkapipohihhulia anoppina...- Kunnon mies
En juuri lue sellaisia lehtiä, joissa kirjoitetaan julkkisten ihmissuhdeasioista. Tämäkin lööppi osui silmään sattumalta.
Päivi Räsänen on miellyttävä ja älykäs nainen, olen hänet tavannut pari kertaa. Minä olen vain hieman liian nuori Päiville. - jo mies
Kunnon mies kirjoitti:
En juuri lue sellaisia lehtiä, joissa kirjoitetaan julkkisten ihmissuhdeasioista. Tämäkin lööppi osui silmään sattumalta.
Päivi Räsänen on miellyttävä ja älykäs nainen, olen hänet tavannut pari kertaa. Minä olen vain hieman liian nuori Päiville.Ja Päivihän on naimisissa kirkkoherran kanssa. Onpa muuten tytär kovasti äitinsä näköinen.
- Lukutaito, hoi!
jo mies kirjoitti:
Ja Päivihän on naimisissa kirkkoherran kanssa. Onpa muuten tytär kovasti äitinsä näköinen.
Jep, uskovaisiksi ja tiukkapipoiksi heittäytyvät hyvinkin helposti juuri ne ihmiset, jotka joko eivät lue tai eivät sitten ymmärrä lukemaansa. Eihän tuossa sinulle Räsäskää vaimoksi kaavailtu vaan anopiksi.
- Kunnon mies
Lukutaito, hoi! kirjoitti:
Jep, uskovaisiksi ja tiukkapipoiksi heittäytyvät hyvinkin helposti juuri ne ihmiset, jotka joko eivät lue tai eivät sitten ymmärrä lukemaansa. Eihän tuossa sinulle Räsäskää vaimoksi kaavailtu vaan anopiksi.
ja vielä huumorintajutonkin...
- Onhan tuollaisia
pilvin pimein uskovaispiireissä. Ihan normaalia niissä piireissä jättää elämä elämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537800- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482923
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484