ensimmäinen viestini rekkaantuneena tälle palstalle. Ainakin ylläpidon muistin mukaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/5530042
Paljon runo. ja proosalahjoja, kiitos ;-D
Kaksivuotissynttärit 21.03.2010
56
245
Vastaukset 56
- alright
olet henkisesti edennyt jo kahden vuoden ikään
Mä oon jo neljä :) Mä jätän runot niille jotka haldaa ne :)
runontaja kirjoitti:
pyytäisin henkiseksi ohjaajaksi.
puolet vanhempana tarjoutua sun guruksi :)
timanttia kirjoitti:
puolet vanhempana tarjoutua sun guruksi :)
voiko tooga olla viininpunaisesta päiväpeitteestä, vai pitääkö olla valkoinen lakana?
Päiväpeite on lämpimämpi tässä säässä.runontaja kirjoitti:
voiko tooga olla viininpunaisesta päiväpeitteestä, vai pitääkö olla valkoinen lakana?
Päiväpeite on lämpimämpi tässä säässä.kyl huomattavasti enemmän viininpunaisesta. Mä joudun tässä tapauksessa sitten vetään noi verhot. Kovin ohuet mutta henkisyyteni lämmittäköön minua.
timanttia kirjoitti:
kyl huomattavasti enemmän viininpunaisesta. Mä joudun tässä tapauksessa sitten vetään noi verhot. Kovin ohuet mutta henkisyyteni lämmittäköön minua.
mahtuu, on mitattu parivuoteelle.
Ei sitten mene henkiset asiat pelkäksi seitsemän hunnun tanssiksi.
Ai niin, henkisiä asioita etsitään silmät kiinni.runontaja kirjoitti:
mahtuu, on mitattu parivuoteelle.
Ei sitten mene henkiset asiat pelkäksi seitsemän hunnun tanssiksi.
Ai niin, henkisiä asioita etsitään silmät kiinni.tilaa löytyy. Se henkisyys ei löydy kyllä sieltä peiton alta.
timanttia kirjoitti:
tilaa löytyy. Se henkisyys ei löydy kyllä sieltä peiton alta.
tuikku- tai muita kynttilöitä?
Löytyy myös kaksi Venetsia-lyhtyä, sininen ja punainen.
Marmorilevyjä kun laittaa tuikku-kynttilöiden alle, välttyy tulipalot.
Suitsukkeita ei löydy, aikanaan niitäkin oli.runontaja kirjoitti:
tuikku- tai muita kynttilöitä?
Löytyy myös kaksi Venetsia-lyhtyä, sininen ja punainen.
Marmorilevyjä kun laittaa tuikku-kynttilöiden alle, välttyy tulipalot.
Suitsukkeita ei löydy, aikanaan niitäkin oli.tulisuoja on tarpeen, sillä oon kova sählään tulen kanssa. Näen melkein jo päiväpeiton leimahduksen? Ei se oli sittenkin valaistumiseni.
timanttia kirjoitti:
tulisuoja on tarpeen, sillä oon kova sählään tulen kanssa. Näen melkein jo päiväpeiton leimahduksen? Ei se oli sittenkin valaistumiseni.
kyseinen leimahdus saattoi johtua henkisestä kipinöinnistä välillämme
Valitettavasti toi lahjapuoli jää multa hiukan niukaks... Ja parempi niin :)
runontaja kirjoitti:
huomenna juhlan kunniaksi konjakinhakumatka Alkoon.
hyvä ajatus, aina kannattaa hiukan hemmotella itteensä :)
Toljake kirjoitti:
hyvä ajatus, aina kannattaa hiukan hemmotella itteensä :)
tuonkaltaista ajattelin myös itse. :-)
runoilee musta hattu päässä. Ei katsettaan linssien takaa näy, mutta kyllähän se elo niinkin käy. Tauluissaan on väriskaalaa, kun innoissaan hän öljyväreillä maalaa. Kuvaa luontoa ja lukkoja, liekö koskaan eläviä ukkoja? Iältänsä tääl on nuori, mutta se vain lienee kuori!
Onko onnittelun paikka? Miltä tuntuu "noiden vuosien" jälkeen?hieman kaihomielinen, kysymykseen "Miltä tuntuu "noiden vuosien" jälkeen?"
Silloin ikävään piirtelin
sitähän minä
sateita kuuntelin
kaduille lyhtyjä rakensin
etten tuskaa
tai
harhaa löytäisi
Tule!
Opeta rakastamaan
älä tämän ajan hellyydellä
sillä,
annathan anteeksi
en vielä osaa sitä
olla tunteeton
Lumpeenkukkia
Ulpukoita
minä kaipaan
niitä mitä ikävääni piirtelenrunontaja kirjoitti:
hieman kaihomielinen, kysymykseen "Miltä tuntuu "noiden vuosien" jälkeen?"
Silloin ikävään piirtelin
sitähän minä
sateita kuuntelin
kaduille lyhtyjä rakensin
etten tuskaa
tai
harhaa löytäisi
Tule!
Opeta rakastamaan
älä tämän ajan hellyydellä
sillä,
annathan anteeksi
en vielä osaa sitä
olla tunteeton
Lumpeenkukkia
Ulpukoita
minä kaipaan
niitä mitä ikävääni piirtelenhyvä vastaus.
Kiitokset siitä ja teestä ja kakusta:)zombbari kirjoitti:
hyvä vastaus.
Kiitokset siitä ja teestä ja kakusta:)minä lähden nukkumaan, jotta aamulla ehtii johonkin suuntaan ja iltapäivällä hiihtämään, mikäli ei tule vettä.
Hyvää yötä.
Kello yhden radio-uutisten mukaan, Tukholmassa on ollut joukkotappelu, osallistujia 40 - 100.
Sääennusteen mukaan sataa vettä.runontaja kirjoitti:
minä lähden nukkumaan, jotta aamulla ehtii johonkin suuntaan ja iltapäivällä hiihtämään, mikäli ei tule vettä.
Hyvää yötä.
Kello yhden radio-uutisten mukaan, Tukholmassa on ollut joukkotappelu, osallistujia 40 - 100.
Sääennusteen mukaan sataa vettä.taas.
Ketkäs sillä stokiksessa tappeli?
Täällä pilvistä. Tänä viikonloppuna ostan kumisaappaat. Punaiset tai lilat. Hait sopii tuulitakin kanssa;)zombbari kirjoitti:
taas.
Ketkäs sillä stokiksessa tappeli?
Täällä pilvistä. Tänä viikonloppuna ostan kumisaappaat. Punaiset tai lilat. Hait sopii tuulitakin kanssa;)horroksessa, etten kiinnittänyt huomiota.
Löytyi
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1924072/jattebrak-i-centrala-stockholm
Jättebråk i centrala Stockholm
Flera personer fick föras till sjukhus efter ett jättebråk på Rörstrandsgatan i centrala Stockholm på fredagskvällen. Omfattande skadegörelse rapporteras också ha skett i anslutning till bråket.
- Bråket ska ha startat på en restaurang och sedan fortsatt ute på gatan. Flera skyltfönster krossades och annan skadegörelse rapporteras också. Några personer har fått skador som enligt polispatrullerna på plats verkar allvarliga, säger Ulf Lindgren vid Stockholmspolisens länskommunikationscentral.
Kan vara organiserat
Femton polispatruller kallades till platsen och situationen ska nu vara under kontroll.
- Allt tyder på att detta varit ett organiserat bråk. Det är inte särskilt vanligt att hundra människor spontant bestämmer sig för att börja slåss en fredagskväll, säger Ulf Lindgren.
(Anna Lindström)
Lyhyesti:
15 poliisipartiota oli taltuttamassa joukkotappelua. Artikkelista päätellen kyse ei ollut rasismista tai muusta. Korkeintaan järjestetystä tappelusta.
Myös Helsingissä on ollut joukkotappelu. Tappelu tosin alkoi siitä, kun Helsingin rautatieaseman edessä, Kaivokadun puolella mustalainen viilsi valkolaisnaisen kasvoja teräaseella.
Tapahtui noin 1990.runontaja kirjoitti:
horroksessa, etten kiinnittänyt huomiota.
Löytyi
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1924072/jattebrak-i-centrala-stockholm
Jättebråk i centrala Stockholm
Flera personer fick föras till sjukhus efter ett jättebråk på Rörstrandsgatan i centrala Stockholm på fredagskvällen. Omfattande skadegörelse rapporteras också ha skett i anslutning till bråket.
- Bråket ska ha startat på en restaurang och sedan fortsatt ute på gatan. Flera skyltfönster krossades och annan skadegörelse rapporteras också. Några personer har fått skador som enligt polispatrullerna på plats verkar allvarliga, säger Ulf Lindgren vid Stockholmspolisens länskommunikationscentral.
Kan vara organiserat
Femton polispatruller kallades till platsen och situationen ska nu vara under kontroll.
- Allt tyder på att detta varit ett organiserat bråk. Det är inte särskilt vanligt att hundra människor spontant bestämmer sig för att börja slåss en fredagskväll, säger Ulf Lindgren.
(Anna Lindström)
Lyhyesti:
15 poliisipartiota oli taltuttamassa joukkotappelua. Artikkelista päätellen kyse ei ollut rasismista tai muusta. Korkeintaan järjestetystä tappelusta.
Myös Helsingissä on ollut joukkotappelu. Tappelu tosin alkoi siitä, kun Helsingin rautatieaseman edessä, Kaivokadun puolella mustalainen viilsi valkolaisnaisen kasvoja teräaseella.
Tapahtui noin 1990.no tuliko hiihdettyä?
zombbari kirjoitti:
no tuliko hiihdettyä?
oli huono hankikanto ja heti 100 metrin päässä tiesin laittaneeni liikaa vaatteita päälle.
Välillä sukset upposi 30 cm hankeen.
Kävin tamppaamassa yhtä mäkeä, jos vaikka huomenna pääsee laskemaan ylhäältä asti.
- Marjelie
Iloitse ja nauti noista,
pienen onnen kiemuroista.
Tästä onkin hyvä jatkaa
runoilijan pitkää matkaa.
Aiheitahan aina riittää,
yleisökin joskus kiittää.
Jos sopiva on runon pätkä,
onnellinen ompi jätkä.
Onnittelut tämän myötä,
jatka edelleenkin työtä.
Kukkasista kimpun taitan,
ajatuksin ruusut laitan- Marjelie
runontaja kirjoitti:
kiikuttaa taas kahvia, teetä, mehua ja kakkua :-)
Kiitos kahvista, mehusta ja kakusta.
Hyvää Yötä!
Ruusuisia unia (unelmia)!
;-) - Marjelien varjo
Marjelie kirjoitti:
Kiitos kahvista, mehusta ja kakusta.
Hyvää Yötä!
Ruusuisia unia (unelmia)!
;-).
- Marjelie
Marjelien varjo kirjoitti:
.
niin saisit tänään leivottuja korvapuusteja. Mutta taidan laittaa osan pakastimeen ja syönkin sitten ajan kanssa kaikki itse.
Kakusta neuvotellaan sitten erikseen. - MarjeIie
Marjelie kirjoitti:
niin saisit tänään leivottuja korvapuusteja. Mutta taidan laittaa osan pakastimeen ja syönkin sitten ajan kanssa kaikki itse.
Kakusta neuvotellaan sitten erikseen.KILTTI, enkä läiski korvapuusteja--sattuu ne ja korvat soi........
Otetaan kahvi avec Hennesy XO ja mennään nukkumaan - Marjelie
MarjeIie kirjoitti:
KILTTI, enkä läiski korvapuusteja--sattuu ne ja korvat soi........
Otetaan kahvi avec Hennesy XO ja mennään nukkumaanKorvapuusti ovat varastossa odottamassa. Läppis
Ala mennä saunaan. Minä kävin jo
- rrrrrrrr
Runotta rustasin runontajalle reippaasti riimin ruskealla rai-ruoholla rembrandtmaisesti röyhtäillen.
Leikin vain kuten 2-vuotiaat tapaa.hiekkalaatikolle takomaan lapiolla ämpäriä ja hoetaan "Älä tule paha kakku, tule hyvä kakku" ja rakennetaan hiekkalinnoja. :-)
- monte34
oli vanhempieni 40 avioliittopäivä
- zisel
Jaa säkin oot rekkautunut 2008? Oot sitten jotain 8kk mua vanhempi :D
ensimmäinen viesti ML-palstalla rekkaantuneena 21.3.2008 16:16. Ainakin mitä kirjoitushistoriaani katsoin.
Nimimerkin olen rekisteröinyt 30.09.2007 ja nikkini horoskooppi on Vaaka
Vaaka 23.9-23.10
Hallitseva planeetta Venus.
Näin Vaa’asta sanotaan alan kirjallisuudessa:
Vaa’at ovat erittäin miellyttäviä ja älykkäitä ihmisiä. Vaa’an kanssa voi käydä tuntikausia kestäviä syvällisiä keskusteluja. He ovat ystävilleen lojaaleja ja auttavaisia. Vaa’oilla on voimakas sosiaalinen omatunto. Vaaka antaa aina aikaa ja ja tilaa rakastamilleen henkilöille.
PÄÄTÖS (Edith Södergran)
Minä olen hyvin kypsä ihminen,
mutta ei kukaan tunne minua.
Ystäväni muodostavat minusta väärän kuvan.
En ole kesy.
Olen punninnut kesyyttä kotkankynsissäni ja tunnen sen hyvin.
Oi kotka, mikä hurmio sinun siipiesi lennossa.
Oletko vaikeneva niinkuin kaikki ?
Tahdotko ehkä runoilla ? Sinä et runoile enää koskaan.
Jokainen runo repisi runon,
eikä se olisi runo, vaan kynnenjälki.
- Tämä runo sinulle vain sen vaikuttavuuden takia, ei piiloviestiksi ;)Hieno poiminta Södergranin runoista, virtuaalihali.
Kiikuttaa kahvia, teetä, hunajaa, mehua, kakkua, pikkuleipiä ja Villisika-konjakkia.runontaja kirjoitti:
Hieno poiminta Södergranin runoista, virtuaalihali.
Kiikuttaa kahvia, teetä, hunajaa, mehua, kakkua, pikkuleipiä ja Villisika-konjakkia.On aina hauskaa, kun on aihetta juhlaan :D
Mukavaa (2v.) vuosipäivää. Olen vajaan vuoden nuorempi, itse rekkauduin jouluk. 2008.
runontaja kirjoitti:
Tosi..typy.
Kiikuttaa jälleen kakkua, kahvia, teetä, mehua, pikkuleipiä, konjakkia.Kiitos, suu täynnä herkkuja...mums! ;D
Onnea :) Tähän aikaan vuodesta on paljon synttäreitä muutenkin =) Se on kivaa.
Höyhenen kevyesti
palstalle astu
kepeästi askella
näe vain kaunis
lehahda siivillesi,
nouse lentoon
kun aika on
hymyä mennessäsi
pysy itsenäsi
aina
Vassokuu!Yksinkertainen.blondi
pyyhkii salaa herkkiskyyneleen silmäkulmasta.
Kiiruhtaa noutamaan lisää kakkua, kahvia, teetä, konjakkia, pikkuleipää.
- uk~ko
jo monta HAMMASTA? Täytit kaksi VUOTTA!
...mulla tulee näköjään pikapuoliin 5 ja puoli vuotta täyteen tällä nimimerkillä.
runontaja kirjoitti:
täältäpäin.
Kiikuttaa kahvia, kakkua, teetä, mehua, konjakkia, pikkuleipiä.Miksi toisille tarjotaan enempi kuin toisille.
Elämä on... joo.
No en mä olisi konjakkia tai pikkuleipiä ottanutkaan, mutta periaate. Periaate! >:Dzombbari kirjoitti:
Miksi toisille tarjotaan enempi kuin toisille.
Elämä on... joo.
No en mä olisi konjakkia tai pikkuleipiä ottanutkaan, mutta periaate. Periaate! >:Dei ollut konjakkia.
Lohdutukseksi lämmin hali ja hunajateetä.runontaja kirjoitti:
ei ollut konjakkia.
Lohdutukseksi lämmin hali ja hunajateetä.No joo; uskotaan tän kerran. Voishan tuo lämmittää mieltä ja kieltä:).
...mhhmmm...mutta ne pikkuleivät SIIS KUITENKIN oli eilen jo kaapissa. mur
- entten tentten
vaan. Laitan runoakin sit joskus.
P.s. Kun mä aloitin täällä koluamisen, sä olit aika veemäisen oloinen tyyppi. Nyt sekin on nähty, että puolensa kaikilla. Pidä hauskat päivät, perästä tullaan, sano.kiikuttaa kahvia, teetä, kakkua, mehua, pikkuleipiä.
Minun erikoisuuteni on antaa itsestäni vääränlainen kuva, aivan tietämättäni.- entten tentten
runontaja kirjoitti:
kiikuttaa kahvia, teetä, kakkua, mehua, pikkuleipiä.
Minun erikoisuuteni on antaa itsestäni vääränlainen kuva, aivan tietämättäni.no nyt on iltapalat nautittunna, kiitosta.
Elä mittää, jatka vaan. Sä olet ok, monien aamujen iso ilo Runontaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556