Ongelmanani on jäykät ja suorat ripset joihin ei muoviset taivuttimet oo ainakaan tähän asti tehonneet ja metallisetkin vain vähän ja väkivalloin taivutettaessa, jolloin ripsiäkin helposti irtoilee.
Ehdotelkaapa siis hyviä taivuttimia ja vinkkejä, jotka auttaisivat ripset taipumaan kunnolla.
mistä hyvä ripsentaivutin
5
3555
Vastaukset
- ..........
Kuumenna metallisia taivuttimia varovasti hiustenkuivaajalla ennen taivutamista, Kyllä kääntyy jäykätkin ojennukseen.
- fdgfsv
Vedenkestävä ripsiväri pitää ripset paremmin taivutettuna. Lisäksi, kun levität ripsiväriä paina harjalla ripsiä tyvestä hetken aikaa, kun väri kuivuu.
Parhaat ripsentaivuttimet mitä olen koskaan käyttänyt on sellaiset järjettömän halvat tokmannilta ostetut metalliset, joissa on musta pehmuste ja "sormiaukoissa" myös mustat kumit. Maksavat alle kaksi euroa. Ylettäävät todella hyvin ihan lyhimpiinkin ripsiin. Minulla on ripsientaivuttimien kanssa ollut aina se ongelma, että ulkonurkan ripset eivät taivu kunnolla, mutta noilla taivuttimilla saa nekin helposti käännetyiksi. Eihän nuo mitkään maailman kestävimmät ole, että pitää ostaa uudet vähän useammin kuin normaalisti, mutta halpa hinta ja parhaiten taivuttavat. Ja minä olen kokeillut varmaan kymmeniä taivuttimia, joissa kaikissa on ollut tuo ulkonurkka-ongelma. - hanskaks
JOS haluat laatua ja maksaa vähän enemmän ripsentaivuttajista, niin osta SHU UEMURAN taivuttimet. Valitettavasti niitä ei kylläkään myidä suomessa, mutta jos oot menossa tai joku tuttusi voi sinulle sellaiset tuoda. Ammattilaisten ylistämät taivuttimet. Ovat ihan tavallisten metallisten näköiset, mutta ovat leveämmät ja paremmat!
- awö jr-s
Kuulemma Kojin taivuttimet ovat yhtä hyviä kuin Shun, ja halvemmat myös
- MyRanbom
Paras ripsien taivutin on .... omat sormet! :) ELI laita etu sormi ripsien tyveen ja paina hellästi. ripset taipuvat kauniiksi sormien lämmön ansiosta :D toimii mulla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779