mistä hyvä ripsentaivutin

jäykille ripsille?

Ongelmanani on jäykät ja suorat ripset joihin ei muoviset taivuttimet oo ainakaan tähän asti tehonneet ja metallisetkin vain vähän ja väkivalloin taivutettaessa, jolloin ripsiäkin helposti irtoilee.
Ehdotelkaapa siis hyviä taivuttimia ja vinkkejä, jotka auttaisivat ripset taipumaan kunnolla.

5

3645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Kuumenna metallisia taivuttimia varovasti hiustenkuivaajalla ennen taivutamista, Kyllä kääntyy jäykätkin ojennukseen.

• fdgfsv

Vedenkestävä ripsiväri pitää ripset paremmin taivutettuna. Lisäksi, kun levität ripsiväriä paina harjalla ripsiä tyvestä hetken aikaa, kun väri kuivuu.

Parhaat ripsentaivuttimet mitä olen koskaan käyttänyt on sellaiset järjettömän halvat tokmannilta ostetut metalliset, joissa on musta pehmuste ja "sormiaukoissa" myös mustat kumit. Maksavat alle kaksi euroa. Ylettäävät todella hyvin ihan lyhimpiinkin ripsiin. Minulla on ripsientaivuttimien kanssa ollut aina se ongelma, että ulkonurkan ripset eivät taivu kunnolla, mutta noilla taivuttimilla saa nekin helposti käännetyiksi. Eihän nuo mitkään maailman kestävimmät ole, että pitää ostaa uudet vähän useammin kuin normaalisti, mutta halpa hinta ja parhaiten taivuttavat. Ja minä olen kokeillut varmaan kymmeniä taivuttimia, joissa kaikissa on ollut tuo ulkonurkka-ongelma.

• hanskaks

JOS haluat laatua ja maksaa vähän enemmän ripsentaivuttajista, niin osta SHU UEMURAN taivuttimet. Valitettavasti niitä ei kylläkään myidä suomessa, mutta jos oot menossa tai joku tuttusi voi sinulle sellaiset tuoda. Ammattilaisten ylistämät taivuttimet. Ovat ihan tavallisten metallisten näköiset, mutta ovat leveämmät ja paremmat!

• awö jr-s

Kuulemma Kojin taivuttimet ovat yhtä hyviä kuin Shun, ja halvemmat myös

• MyRanbom

Paras ripsien taivutin on .... omat sormet! :) ELI laita etu sormi ripsien tyveen ja paina hellästi. ripset taipuvat kauniiksi sormien lämmön ansiosta :D toimii mulla!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3762
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3144
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2749
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2430
    5. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2397
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2367
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2284
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2276
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe