Miten ujo nainen saa rokkimiehen?

xxxl nainen

Olen ujo nainen, enkä oikeastaan mene juttelemaan tuntemattomille miehille. Olen myös reilusti ylipainoinen enkä kovin nätti muutenkaan, joten harvoin minua tullaan iskemään. Täytyisi siis itse tehdä aloite. Mutta miten sen teen, kun olen sen verran ujo ja tuntuu, etten keksi mitään mielenkiintoista sanottavaa? Olen puheliaampi vasta hyvän tutustumisen jälkeen.

Kertoisitteko miehet vinkkiä, että miten ujo voisi teidät iskeä? Tai että onko minulla ylipäänsä mitään mahdollisuuksia omasta mielestäni hyvännäköiseen rokkimieheen? Ne kun tuntuvat kaiken lisäksi kiinnostuvan joko sivistyneistä tai bimboista naisista.

15

1128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jottain

Itse olen todella ujopoika (indeksin mukaan lievästi ylipainoinen), vaikka olen ainakin kaveripiireissä kehittänyt sosiaalisuuttani suuresti entisaikoja verraten. Mutta tässä en ole koskaan tajunnut tätä, että jos joku ujo meneekin juttelemaan tai tälle jutellaan ja hän menee lukkoon niin että kaikki riippuu täysin ensivaikutelmasta ja jos se on huono kaikki menee mönkään sekunneissa. Että juuri niin monet ihmiset aina sanovat sellaisetkin jotka eivät ole todellakaan ujoja tai mitään, että heihinkin kun tutustuu hyvin olisivat puheliaampia, vaikka sitä varmasti jo ovat. Eli tästä siis sellainen miete, että eikö aina voitaisi yrittää ymmärtää toista, joka menee lukkoon, että yritetään saada aikaiseksi hieman pitkäkatseisempi näkökulma ensijutteluhetkeen ja katse ehkä yrityksen tuottamaan tulevaisuuteen. Vaikka ensimmäisellä kerralla juttu ei lähde luistamaan, kun tietty viiva on ylitetty saatetaankin muutaman päivän päästä jutella ummet ja lammet, vaikka alussa olisi ollut kuinka tahmeaa keksiä keskusteltavaa. Itselläni on tästä veteenpiiretystä viivasta kokemusta muutamien kaverien kohdalla, joiden kanssa en aluksi meinannut keksiä mitään juteltavaa ja kaikki alussa piti aivan väkisin keksiä ja miettiä, mutta sitten muurin ylitettyäni puhumme kokoajan, melkein hiljaista hetkeä edes tule. Tietty kynnys vain pitää pystyä ylittämään ja jonkun ihmisen kanssa siihen menee kauan joidenkin kanssa muutama sekuntti ja homma rullaa, jos jonkinlaiset yhteydet syntyvät. Ei pitäisi siis vain heti luovuttaa, että ei tästä mitään tule. Niin en itse tehnyt erään kaverini kanssa ja minä jopa aloitin tämän keskustelun. Ylitys on hankala, mutta tietysti mielellään siinä tarvitaan yhteistyötä ja yritystä molemmilta.

Hmm mutta se siitä mietteestä. Eli ainakin itselleni, jos joku nainen tulisi juttelemaan ja alkaisi esim. ensimmäisten sanojensa jälkeen, (jos siis näin tapahtuisi) juttelemaan esim. musiikista, joka kuuluu kyseisessä baarissa, lempi musiikista ja musiikista yleisesti. Itse olisin ainakin aivan heti varmaankin mukana ujoudestani huolimatta, koska voisi sanoa musiikki on melkein kokoelämäni. Ikinään ei voi puhua liikaa musiikista. Tällähain siis sitä millä voitasiin saada yhteys, jos pidät itse siis ilmeisesti rokista ja haet rokk henkistä miestä niin teiltä voisi löytyä alkumetrien jännityksestä pääseminen juttelemalla jostain yhteisestä mielenkiinnosta eli musiikista ja tarkemmin rockmusiikista. Tämä ehkä saattaa kuulostaa hassulta että mitenkä nyt heti ruveta puhumaan jostain musiikista, mutta näin ehkä yhteys voisi ihan vahingossa onnistua helpommin, kuin yrittää keksiä turhaan jotain aivan väkisin, koska jos molemmat ovat kiinnostuneita samasta asiasta luultavasti molemmat innostuvat ja on luontevaa puhua kiinnostavasta aiheesta ja juttua vain rupeaa tulemaan ilman muittamutkitta. Tietysti jos mieltymykset keskustelun tiimellyksessä ei kohtaa tietysti sitten en tiedä seuraako hyvää mutta... Jos asia onnistuu varmasti alkujännitys on ehkä tipotiessään niin sitten voi alkaa jutella jostain muusta. En tiedä oliko tässä mitään järkeä tässä kirjoituksessani, mutta jotain vinkkiä yritin heittää, jos tätä siksi edes voi kutsua. Ainakin itse hyvinkin luultavasti lähtisin musiikki keskusteluun, vaikka kenen kanssa jos joku siitä alkaisi juttelemaan tuostanoin vain ja olen joskus jopa jostain esim soittimesta kuullut ihan tuntemattomien puhuvan baarissa ja olen jopa ihan oma-aloitteisesti heittänyt juttua sekaan ihan randomeille ihmisille, koska ne sanat vain alkavat tulla melkein ilman ajattelematta ja sitten ne on jo sanottu ja miettii miten edes pystyin tähän, miten edes sanoin mitään melkein, että päätin edes sanoa. Eli siksi ajattelin että tästä yhteys sinulla ja jonkun rockmiehen välille voisi syntyä, koska ainakin omasta kokemuksesta samasta asiasta kiinnostus tietysti innostaa juttelemaan. No jotain tällaista... Mutta tsemppiä sinulle, ehkä saatan kirjoittaa lisää kunhan olen nukkunut... on väsy... Pahoittelen sekavaa kirjoitusta...

• xxxl nainen

Niin tähän vielä lisäisin, että väärät tyypit ihastuvat minuun, koska menen eniten lukkoon juuri itseni mielestä fyysisesti kiinnostavien miesten kohdalla. Jos mies ei kiinnosta minua fyysisesti, niin olen jotenkin rennompi. Tai no tuosta musiikista voin kyllä puhua suht vapautuneesti. Mutta sekin vaatisi, että joku tulisi juttelemaan minulle. Miten voisin herättää tarpeeksi mielenkiintoa, ettei tarvitsisi itse tehdä aloitetta (jos hymyilyä ja katseita ei lasketa)?

• twwiit
        xxxl nainen kirjoitti:

Niin tähän vielä lisäisin, että väärät tyypit ihastuvat minuun, koska menen eniten lukkoon juuri itseni mielestä fyysisesti kiinnostavien miesten kohdalla. Jos mies ei kiinnosta minua fyysisesti, niin olen jotenkin rennompi. Tai no tuosta musiikista voin kyllä puhua suht vapautuneesti. Mutta sekin vaatisi, että joku tulisi juttelemaan minulle. Miten voisin herättää tarpeeksi mielenkiintoa, ettei tarvitsisi itse tehdä aloitetta (jos hymyilyä ja katseita ei lasketa)?

Minulla on oikeastaan ihan sama ongelma, paitsi että olen pienikokoinen ja liian kiltin näköinen, mikä ei myöskään ole rokkareiden mieleen. Rock-miesten kainaloissa näkyy olevan vain tummia itsevarmoja rock-tyylisiä naisia, minkä kyllä toisaalta ymmärränkin, harmi vain että itselleni ei tuo tyyli sovi.

"Niin tähän vielä lisäisin, että väärät tyypit ihastuvat minuun, koska menen eniten lukkoon juuri itseni mielestä fyysisesti kiinnostavien miesten kohdalla. Jos mies ei kiinnosta minua fyysisesti, niin olen jotenkin rennompi."

Tuttua, niin tuttua! Monesti tuleekin sitten annettua hyvin ristiriitaisia signaaleja, ja jos mies on oikeasti todella kiinnostava, tulee joskus peräännyttyä silkkaa pelkuruutta, kun huomaan miehen huomanneen minut. Jotenkin sitä ajattelee, että ei hän oikeasti voisi olla minusta kiinnostunut, nolaan vain itseni, jos yritän jotain. Ja sitten taas, jos mies ei kiinnosta, niin pystyy rennosti juttelemaan kaikesta mahdollisesta, kunnes huomaan että mies onkin kiinnostunut minusta ja pitää yrittää mahdollisimman hienovaraisesti pakittaa tilanteesta.

Mielestäni erilaiset persoonat voivat täydentää toisiaan, mutta ikävä kyllä rokkimiehet eivät taida ajatella samoin. En vaan voi kuvitella itseäni suhteeseen samanlaisen ihmisen kanssa kuin mitä itse olen, ei siitä tulisi mitään muuta kuin tappavan tasaista menoa.

• xxxl nainen
        twwiit kirjoitti:

Minulla on oikeastaan ihan sama ongelma, paitsi että olen pienikokoinen ja liian kiltin näköinen, mikä ei myöskään ole rokkareiden mieleen. Rock-miesten kainaloissa näkyy olevan vain tummia itsevarmoja rock-tyylisiä naisia, minkä kyllä toisaalta ymmärränkin, harmi vain että itselleni ei tuo tyyli sovi.

"Niin tähän vielä lisäisin, että väärät tyypit ihastuvat minuun, koska menen eniten lukkoon juuri itseni mielestä fyysisesti kiinnostavien miesten kohdalla. Jos mies ei kiinnosta minua fyysisesti, niin olen jotenkin rennompi."

Tuttua, niin tuttua! Monesti tuleekin sitten annettua hyvin ristiriitaisia signaaleja, ja jos mies on oikeasti todella kiinnostava, tulee joskus peräännyttyä silkkaa pelkuruutta, kun huomaan miehen huomanneen minut. Jotenkin sitä ajattelee, että ei hän oikeasti voisi olla minusta kiinnostunut, nolaan vain itseni, jos yritän jotain. Ja sitten taas, jos mies ei kiinnosta, niin pystyy rennosti juttelemaan kaikesta mahdollisesta, kunnes huomaan että mies onkin kiinnostunut minusta ja pitää yrittää mahdollisimman hienovaraisesti pakittaa tilanteesta.

Mielestäni erilaiset persoonat voivat täydentää toisiaan, mutta ikävä kyllä rokkimiehet eivät taida ajatella samoin. En vaan voi kuvitella itseäni suhteeseen samanlaisen ihmisen kanssa kuin mitä itse olen, ei siitä tulisi mitään muuta kuin tappavan tasaista menoa.

No siis minusta taas enempi näkee tuota kiltti tyttö - paha poika -asetelmaa. Just joku semmonen bimbo jonkun mukavan näkösen kainalossa.

• se sama
        xxxl nainen kirjoitti:

No siis minusta taas enempi näkee tuota kiltti tyttö - paha poika -asetelmaa. Just joku semmonen bimbo jonkun mukavan näkösen kainalossa.

siis tässä tapauksessa mukavan = mukaan otettavan rokkimiehen

• twwiit
        xxxl nainen kirjoitti:

Mutta kun mun mielestä siinä bimbon ja kiltin tytön välillä on myös aika hulppea ero! Bimbo - rokkari asetelma olisi mun mielestä enemmän pahis - pahis kuin kiltti tyttö - paha poika, jos tälle linjalle lähdetään. Ja niitä varsinaisia kiltti tyttö ja "paha poika" -juttuja näkee mun mielestä vain jossain elokuvissa ja muussa fiktiossa, ei niinkään oikeassa elämässä.

• minä edelleen
        twwiit kirjoitti:

Mutta kun mun mielestä siinä bimbon ja kiltin tytön välillä on myös aika hulppea ero! Bimbo - rokkari asetelma olisi mun mielestä enemmän pahis - pahis kuin kiltti tyttö - paha poika, jos tälle linjalle lähdetään. Ja niitä varsinaisia kiltti tyttö ja "paha poika" -juttuja näkee mun mielestä vain jossain elokuvissa ja muussa fiktiossa, ei niinkään oikeassa elämässä.

No joo, ei ne bimbot sieltä kilteimmästä päästä ole! :D Mutta niitä lähinnä tarkoitin.

• Rubensin muusa
        xxxl nainen kirjoitti:

Tuo alotusviesti olis melkein voinu olla mun kirjottama.

Väärien ihmisten kiinnostus on hyvin tuttu ilmiö. Itse olen perusluonteeltani melko puhelias ja vähän flirttikin, mutta vain silloin kun tunnen oloni rennoksi. Kiinnostavien miesten kanssa menen joko hieman lukkoon tai sitten huomaan yrittäväni liikaa (hymyilen ja nauran huonoimmillekin jutuille, yritän keksiä mahdollisimman fiksuja puheenaiheita, jne). Kyllähän se jännitys sitten ajan mittaan katoaa, mutta siinä vaiheessa on voinut jo se mieskin kadota..

Se myös näin kaksvitosena naisena ihmetyttää, kun keski-ikäiset sedät tulevat eniten ehdottelemaan (aloituslauseena just joku "mä niin kovasti tykkään tollasista tytöistä, joissa on jotain mistä pitää kiinni"). Kuitenkin olisi tavoitteena löytää joku suht oman ikäinen mies, jolla se kiinnipitämisen tarve olisi, ei mitään isähahmoa :P

• xxxl nainen
        Rubensin muusa kirjoitti:

Tuo alotusviesti olis melkein voinu olla mun kirjottama.

Väärien ihmisten kiinnostus on hyvin tuttu ilmiö. Itse olen perusluonteeltani melko puhelias ja vähän flirttikin, mutta vain silloin kun tunnen oloni rennoksi. Kiinnostavien miesten kanssa menen joko hieman lukkoon tai sitten huomaan yrittäväni liikaa (hymyilen ja nauran huonoimmillekin jutuille, yritän keksiä mahdollisimman fiksuja puheenaiheita, jne). Kyllähän se jännitys sitten ajan mittaan katoaa, mutta siinä vaiheessa on voinut jo se mieskin kadota..

Se myös näin kaksvitosena naisena ihmetyttää, kun keski-ikäiset sedät tulevat eniten ehdottelemaan (aloituslauseena just joku "mä niin kovasti tykkään tollasista tytöistä, joissa on jotain mistä pitää kiinni"). Kuitenkin olisi tavoitteena löytää joku suht oman ikäinen mies, jolla se kiinnipitämisen tarve olisi, ei mitään isähahmoa :P

"Kyllähän se jännitys sitten ajan mittaan katoaa, mutta siinä vaiheessa on voinut jo se mieskin kadota.." :D Juuri näin!

Joo ja nuo keski-ikäset miehet on se toinen tympääntymisen aihe, mutta he nyt tuntuvat yrittävän nuorempia muutenkin ulkonäöstä riippumatta. Jos sattus tykkäämään vanhemmista miehistä, niin sittenhän ei ongelmaa oliskaan. Ei vaan vielä iske. :P Itsehän olen 24.

• Rubensin muusa
        xxxl nainen kirjoitti:

"Kyllähän se jännitys sitten ajan mittaan katoaa, mutta siinä vaiheessa on voinut jo se mieskin kadota.." :D Juuri näin!

Joo ja nuo keski-ikäset miehet on se toinen tympääntymisen aihe, mutta he nyt tuntuvat yrittävän nuorempia muutenkin ulkonäöstä riippumatta. Jos sattus tykkäämään vanhemmista miehistä, niin sittenhän ei ongelmaa oliskaan. Ei vaan vielä iske. :P Itsehän olen 24.

Se on kyllä totta, että keski-ikäiset miehet taitaa yrittää melkein ketä vaan :D
        Mutta olen kyllä ollut huomaavinani, että vähän vanhemmat miehet tuntuu enemmän tykkäävän meistä pullukoista. Tai voihan se olla, että nuoremmilla on vielä sitä kaveripainetta, että mielellään kyllä sänkyyn otetaan muhkumpia typyjä, mutta ei niitä kehdata kavereille tyttöystävänä esitellä.

Ymmärrettävää on kyllä sekin, että ei miehet välttämättä "jaksa" lähteä pullukoita iskemään. Koska, vastoin yleistä luuloa, lihavathan ei oo niitä kaikista helpoimpia iskeä. Tai en mä ainakaan oo (voi tietysti olla, että oon muuten vaan vaikee ihminen ;). Tuntuu, että jos joku lähestyy, niin se saa tehdä aika paljon töitä vakuuttaakseen, että on ihan oikeesti kiinnostunut (eikä esim. pidä helppona panona, tms). (Hmm..ja mä vielä mietin, että miksköhän mä oon sinkku ;D)

• ap vai miten se oli
        Rubensin muusa kirjoitti:

Se on kyllä totta, että keski-ikäiset miehet taitaa yrittää melkein ketä vaan :D
        Mutta olen kyllä ollut huomaavinani, että vähän vanhemmat miehet tuntuu enemmän tykkäävän meistä pullukoista. Tai voihan se olla, että nuoremmilla on vielä sitä kaveripainetta, että mielellään kyllä sänkyyn otetaan muhkumpia typyjä, mutta ei niitä kehdata kavereille tyttöystävänä esitellä.

Ymmärrettävää on kyllä sekin, että ei miehet välttämättä "jaksa" lähteä pullukoita iskemään. Koska, vastoin yleistä luuloa, lihavathan ei oo niitä kaikista helpoimpia iskeä. Tai en mä ainakaan oo (voi tietysti olla, että oon muuten vaan vaikee ihminen ;). Tuntuu, että jos joku lähestyy, niin se saa tehdä aika paljon töitä vakuuttaakseen, että on ihan oikeesti kiinnostunut (eikä esim. pidä helppona panona, tms). (Hmm..ja mä vielä mietin, että miksköhän mä oon sinkku ;D)

Vanhat miehet tykkää lepposen näkösistä naisista, oli ne sitten minkä kokoisia vaan. Tuon kaveripaineen uskoisin loppuvan viimeistään lukiossa/amiskassa. Sehän on tietysti tapauskohtasta.

Minä kyllä oon aika helppo, jos sattuu sopiva mies tulemaan. :) Muussa tapauksessa joutuu kyllä tekemään töitä, jos haluaa mukaan päästä. Mutta yleinen kauneusihannehan on jotain ihan muuta, kuin me isokokoiset, niin voisikohan johtua siitä, ettei kovin moni tule iskemään? :P Sen takiahan minä tässä vinkkiä kyselen, että josko ne lähtis paremmin mukaan, kun itse tekee jonkinlaisen aloitteen.

• rokkarimies

Mistä päin mahdat olla? Tuollainen nainen kun jossain rokkibaarissa tulisikin vastaan niin varmasti tulisin heti juttelemaan! Ei muuta kuin jollekin keikalle vaan, ainakin muhun iskee ensinäkemältä enemmän isompikokoiset naiset.

• xxxl nainen

Savostahan minä olen.

• rokkarimies
        xxxl nainen kirjoitti:

Savostahan minä olen.

Sun täytyy tulla sitten joskus poikkeamaan tänne pääkaupunkiin :) Saisit ainakin heti kaverin keikalle jos jossain törmättäisiin :D

• xxxl nainen
        rokkarimies kirjoitti:

Sun täytyy tulla sitten joskus poikkeamaan tänne pääkaupunkiin :) Saisit ainakin heti kaverin keikalle jos jossain törmättäisiin :D

Kiva tietää, että edes joku ajattelee noin. Antaa hieman edes luottamusta. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2831
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      186
      2444
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2165
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      19
      1483
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13