Hei kaikille! Vanha ketju on jo niin pitkä, että aloitan nyt uuden.
Elikä kaikki vanhat, mutta myös uudet laihduttajat nyt mukaan! Ei siis olla mitään teini-tyttöjä enää, ja pyrimme pikku-hiljaa painon pudotukseen.
Yllätys, yllätys, minulla paino tänään 74, 3 !! Eli tippunut parissa viikossa 900 g.Jee, kyllä sitkeys ja pitkäjännitteisyys sittenkin palkitaan. Noin kolmessa kuukaudessa on lähtenyt reilu viitisen kiloa. Pitkässä juoksussahan ei ole oikeastaan väliä missä ajassa saa kilot tippumaan, kunhan suunta on alaspäin, vaikka välillä ottaa päähän ja haluaisi heti päästä läskeistään.
Mitenkäs muilla on mennyt? I:lle vielä tiedoksi, että minullakin on sellainen diagnoosivaaka, jossa näkee rasvaprosentit sun muut. Minulla rasva% nyt 35, siis melko korkea, noh, suorastaan järkyttävä!Siispä lisää liikuntaa ja jumppaa ohjelmaan!
Ensi sunnuntaina taas vaakalle! Tsemppiä kaikille!
Keski-ikäiset laihduttajat jatkuu
66
838
Vastaukset
- kevein mielin
Aloitin, niin paino oli 78,6/172cm mies. Viime punnituksessa torstaina oli lukema 75,5..jess...vielä 3,5kg. tavoitteeseen. Vyötäröltäkin oli hävinnä 6cm. Pelkästään vaan syömällä enempi, tarpeeks usein, sopivat annoskoot,terveelisesti ja kahvin huomattava vähennys.
- Umppana
Taas mukana, vierähti tovi edellisestä punnituksesta... Pituus siis 170, tavoite alle 70.
Mutta näyttäisi paino laskeneen ed. viikosta reilun kilon. Mutta en laske tätä pudotukseksi: yritän vain päästä siihen lukemaan, missä olin ennen "pikku" repsahdusta. Nyt taas mukana, hyvä näin.
Liikuntaa harrastettu aktiivisesti tällä viikolla, se on yleensä se kompastuskivi mulle.
Jatketaan harjoituksia. - Helinä 2
Moikka!
Tulin juuri kotiin ystäväni luota. Herkkuja en syönyt hänen luonaan, koska hän tietää projektistani niin hän laittoi tarjolle leipiä yms muuta terveellistä. Ruokana söimme peruamuusia ja lihapullia. Nyt on aika täysinäinen olo.
Tervetuloa vain kevein mielin mukaan ryhmäämme kirjoittelemaan. Kiva saada uutta näkökantaa tähänkin hommaan. Sinulla ei ole enää paljon tavoitepainoosi. Lenkkeiletkö viikon aikana kuinka paljon?
Onneksi okoon myös Zenil pudotetusta määrästä. Ihan hyvin sinulla menee tällä hetkellä. Tosiaan tämä kilojaen lähteminen ei tapahdu hetkessä. Malttia ja pitkäjännitteisyyttä vaaditaan tässäkin asiassa. Umppanalle myös onnittelut viikkotuloksista.
Ilmoittelen jossain vaiheessa omia tuloksiani ensi viikolla.
Kaikille kivaa toivottavasti aurinkoista viikkoa!- I
Jep, täällä takaisin ruodussa uudellakin vaa'alla mitattuna. Tänään 79,8 kg. Eli alle 80 kilon!! Nyt taas vähän rennommin, vedin todella puolipaastoa tämän välin. Alkuperäinen tavoitehan oli siellä 72-70, nyt tuntuu, että jos pääsis sittenkin 65-68 kiloon, ei olis heti yläraja vastassa jos vähän herkuttelee välillä...Pituutta 174 cm.
Ja tervetuloa kevein mielin, onneksi olkoon Zenil ja umppana. Kevättä kohti!
Muuten Zenil, missä sulla kieppuu vesi% kropassa? Mun vaa'an mukana tuli ohjekirjanen jonka mukaan mulla sen pitäis olla jossakin 50 - 60 % välillä, mutta normi oloissa hätä jälin näyttää 40 %. Juon kyllä kolme-neljä litraa vettä päivässä ja tuo hieman ihmetyttää... - kevein mielin
että olen tervetullut mukaan...se kannustaa. Pääsin mukaan terveyskeskuksen ruuanhallintaryhmää ja siellä ollaan opeteltu syömään oikein......sain ahaa elämyksen, että näinkö se menee. Viime kesänä pyöräilin n. 4000km ja maha eikun kasvo. Syykin selvisi. Liian harvoin tuli syötyä ja aina napa täyteen ja vääränlaista ravintoa. Nyt aloittaessani vyötärö oli jo likellä riskirajaa eli 99cm. Pisti miettimään pojan. Lienee taipumusta vyötärö lihavuuteen olemassa. Liikuntaa tulee nyt sen verran että tänäänki esm. ensin koiran kanssa 3km lenkkiä, iltapäivällä 18km pyöräilyä ja illansuussa n.tunti sauva kävelyä. Sauvakävelyn löysin vasta hiljakkoin. Pariviikoa sitten ostin kunnon sauvat...ja taisin jäädä kerralla koukkuun. Kevät kun etenee mukaan tulee fillarointi yhä enenevässä määrin. Tavoite ensikesälle 6000km. Olen sairaseläkkeellä oleva, yksin elävä 48v mies joten aikaa on itsensä huolehtimiseen. Pakko liikua, muuten olen muuten olen 60:senä ihan romukunnossa ja sitä en halua. Tuo sauvakävely on hyvä juttu....tekniikan kun opettelee kunnolla saa yläkropakin liikettä mukavasti. Vielä kun pääsen tavoitteeseen, olen tyytyväinen. Sitten pitäisi löytää vielä joku viisas joka neuvoisi siinä, kuinka paljon pitää syödä, ettei elimistö mene säästöliekille.
- kevein mielin
Heräs mielenkiinot tuota diagnoosi vaakaa kohtaan, kun vaaka pitäisi ostaa. Heivasin vanhan mekaanisen roskiin, se kyllä olisi ollut siinä mielessä näppärä että kolmesti kun siihen nousit, sait kolme eri tulosta. Siitä sitten vain valitsi mieleisen luvun.....heh. Eli mikä on diagnoosi vaaka? mistä sellaisen saa? ja paljonko se suurinpiirtein maksaa?
- Zenil
No onpa sinulla tuo liikunta hallinnassa, niin sitä pitää. Luulisi että tuossa kilot tippuvat vaikka söisi vähän enemmänkin.Mutta tosiaan kannattaa syödä kevyttä kunnon ruokaa, noin 3- 4 tunnin välein. Luulisin, että elimistö saattaa mennä säästöliekille, jos syö tosi vähän, jotain alle 800 Kcal/vrk. Elimistö siis tavallaan alkaa puolustautumaan nälänhätää vastaan.
Tuohon keskivatsalihavuuteenhan on nimenomaan muuten miehillä taipumus, mutta kyllä tietty naisillakin, kuten esim minulla...Ja sehän on erityisen epäterveellistä kun se rasva on kerääntynyt sisäelinten ympärille.
Sitten niistä diagnoosivaakoista. Niitä on joka kaupassa nykyisin missä muitakin vaakoja, kysyt vaan myyjältä.Instrussa on kalliita Omroneita ym, itse ostin City-marketista tarjouksesta, jotain 20-30 e muistaakseni maksoi. Ne rasva ym %:t ovat vain suuntaa antavia, ei mitään lääketieteellisiä mittatuloksia.
I:lle vielä tiedoksi että minulla oli tänään se neste % 47,3, ja se on laihtumisen myötä noussut.Minä puolestani en hirveästi vettä juo, mutta kahvia ja teetä sitäkin enemmän.Kiva kun olet päässyt alle 80 kg!
Ja kiva kun meitä on näin monta toistemme kannustajaa, hyvää alkavaa viikkoa kaikille! - kevein mielin
Zenil kirjoitti:
No onpa sinulla tuo liikunta hallinnassa, niin sitä pitää. Luulisi että tuossa kilot tippuvat vaikka söisi vähän enemmänkin.Mutta tosiaan kannattaa syödä kevyttä kunnon ruokaa, noin 3- 4 tunnin välein. Luulisin, että elimistö saattaa mennä säästöliekille, jos syö tosi vähän, jotain alle 800 Kcal/vrk. Elimistö siis tavallaan alkaa puolustautumaan nälänhätää vastaan.
Tuohon keskivatsalihavuuteenhan on nimenomaan muuten miehillä taipumus, mutta kyllä tietty naisillakin, kuten esim minulla...Ja sehän on erityisen epäterveellistä kun se rasva on kerääntynyt sisäelinten ympärille.
Sitten niistä diagnoosivaakoista. Niitä on joka kaupassa nykyisin missä muitakin vaakoja, kysyt vaan myyjältä.Instrussa on kalliita Omroneita ym, itse ostin City-marketista tarjouksesta, jotain 20-30 e muistaakseni maksoi. Ne rasva ym %:t ovat vain suuntaa antavia, ei mitään lääketieteellisiä mittatuloksia.
I:lle vielä tiedoksi että minulla oli tänään se neste % 47,3, ja se on laihtumisen myötä noussut.Minä puolestani en hirveästi vettä juo, mutta kahvia ja teetä sitäkin enemmän.Kiva kun olet päässyt alle 80 kg!
Ja kiva kun meitä on näin monta toistemme kannustajaa, hyvää alkavaa viikkoa kaikille!vastauksesta Zenil! Täytyypi suunistaa vaakakaupaan ja hankia tuo vaaka. Tuosta juomisesta...join itse aiemmin, vielä viimevuoden lopussa, kahvia n. 2-3l/päivä. Ruoka rempan aikana olen vähentänyt sitä kahteen kolpakkoon n.0,5l päivä. Nykyään tahtoo jo unohtua tuo iltapäivän kolpakko. Vettä mulla on aina kannu pöydällä, sitä vettä menikin n.4l päivässä. Totesin sen liiankin suureksi määräksi ja nykyään menee 2l päivä. Siihen juomiseen, kun lasketaan mukaan nesteikse kaikki esm. maito ja tee, mitä menee päivän mittaan. Fillarilenkillä on kyllä urheilujuomaa mukana aina vähintäänkin 1,5l. Pitemmillä lenkeillä n, 3l. Muuten.....pikkuvinkinä. Ravintoterapeutien mukaan yksi kaikein parhaista palautusjuomista urheilun jälkeen on tavallinen maito. Tämä on kuultu jo kahden eri terapeutin suusta. Joten turha tuhlata rahojaan palautusjuomiin.
- I
kevein mielin kirjoitti:
vastauksesta Zenil! Täytyypi suunistaa vaakakaupaan ja hankia tuo vaaka. Tuosta juomisesta...join itse aiemmin, vielä viimevuoden lopussa, kahvia n. 2-3l/päivä. Ruoka rempan aikana olen vähentänyt sitä kahteen kolpakkoon n.0,5l päivä. Nykyään tahtoo jo unohtua tuo iltapäivän kolpakko. Vettä mulla on aina kannu pöydällä, sitä vettä menikin n.4l päivässä. Totesin sen liiankin suureksi määräksi ja nykyään menee 2l päivä. Siihen juomiseen, kun lasketaan mukaan nesteikse kaikki esm. maito ja tee, mitä menee päivän mittaan. Fillarilenkillä on kyllä urheilujuomaa mukana aina vähintäänkin 1,5l. Pitemmillä lenkeillä n, 3l. Muuten.....pikkuvinkinä. Ravintoterapeutien mukaan yksi kaikein parhaista palautusjuomista urheilun jälkeen on tavallinen maito. Tämä on kuultu jo kahden eri terapeutin suusta. Joten turha tuhlata rahojaan palautusjuomiin.
Okei, ehkä se mullakin sitten nuo vesivarannot alkaa täyttyä kun saa rasvaa pois tieltä. Itse en ole koskaan mitään varsinaisia palautusjuomia juonut, enkä itseasiassa tiedä millä mekanismilla niiden ajatellaan vaikuttavan?
Tänään olimme miehen kanssa asioilla ja shoppailemassa kaupungilla kun molemmilla oli vapaata. Jätin hänet tosin välillä pubiin "päivähoitoon" lueskelemaan lehteä. Sitten tuli käytyä pitsalla ensimmäistä kertaa laihiksen aikana ja otin jopa yhden oluen, huu hurjaa! Nyt on maha kuin potkupallo ja julmettu ähky vieläkin. Saa nähdä mitä vaikuttaa viikon punnitukseen sunnuntaille. Kalorit tosin ei kuitenkaan menneet yli tältä päivältä, pikkuisen päälle 1500 ja käveltyä tuli kuitenkin se kolmisen tuntia. Siihen pariin otteeseen koiran ulkoilutukset, niin ehkä se tasoittuu.
Pitää nyt kuitenkin hehkuttaa että löysin kuitenkin aivan jumalaisen ihanan empire-tyylisen kesämekon, sitä voi pitää jo ennenkuin tämä laihdutusprojekti on finaalissa. Pikku makkarat eivät näy poimutusten alta ja jo hoikistuneet jalat näyttivät aika hyviltä itseasiassa. Tuntui tosi ihanalta löytää jotakin kaunista päällensä. Ja olla tyytyväinen peilikuvaansa piiiitkästä aikaa. ;D - kevein mielin
I kirjoitti:
Okei, ehkä se mullakin sitten nuo vesivarannot alkaa täyttyä kun saa rasvaa pois tieltä. Itse en ole koskaan mitään varsinaisia palautusjuomia juonut, enkä itseasiassa tiedä millä mekanismilla niiden ajatellaan vaikuttavan?
Tänään olimme miehen kanssa asioilla ja shoppailemassa kaupungilla kun molemmilla oli vapaata. Jätin hänet tosin välillä pubiin "päivähoitoon" lueskelemaan lehteä. Sitten tuli käytyä pitsalla ensimmäistä kertaa laihiksen aikana ja otin jopa yhden oluen, huu hurjaa! Nyt on maha kuin potkupallo ja julmettu ähky vieläkin. Saa nähdä mitä vaikuttaa viikon punnitukseen sunnuntaille. Kalorit tosin ei kuitenkaan menneet yli tältä päivältä, pikkuisen päälle 1500 ja käveltyä tuli kuitenkin se kolmisen tuntia. Siihen pariin otteeseen koiran ulkoilutukset, niin ehkä se tasoittuu.
Pitää nyt kuitenkin hehkuttaa että löysin kuitenkin aivan jumalaisen ihanan empire-tyylisen kesämekon, sitä voi pitää jo ennenkuin tämä laihdutusprojekti on finaalissa. Pikku makkarat eivät näy poimutusten alta ja jo hoikistuneet jalat näyttivät aika hyviltä itseasiassa. Tuntui tosi ihanalta löytää jotakin kaunista päällensä. Ja olla tyytyväinen peilikuvaansa piiiitkästä aikaa. ;DOli sitte ryhmässä puntari päivä. Tulosta oli tullut jo makuuni liiankin paljon viikon aikana. Painoa oli lähtenyt peräti 2,1kg. Liikuntaa on tullut kyllä harrastettua......mutta on myös syöty..nälkää en ole nähnyt kertaakaan. Olen pyrkinyt jopa lisäämään ruokailuani tällä viikolla. Eilen kävin fillarilla mittaamassa melko tarkalleen 10km sauvakävelylenkin. Kävin sitte illansuussa sauvomassa sen..aikaa meni minun töpöjaloillani 1h 40min. Illalla sitten söin mielestäni ihan tukevan iltapalan. Iso lautasellinen salaatia, pari reissumiestä, pähkinöitä 100g ja motillinen teetä. Yöllä alko tapahtua..aineen vaihdunta alkoi todella rajusti. En muista koska olisin puskenut tuossa mittakaavassa hikeä ulos..tuskin koskaan. Aamuyöstä jouduin melkein kroolaamaan sängystä ylös ja suihkuun. Ilmoitin tuossa aiemmin virheelisesti alkupainokseni 78,6. Tänään piti ihan tarkistaa se teraupetin listasta, alkupaino olikin hiukka enempi, eli 79,2kg..nyt on 73,4kg..eli pudotusta yhteensä 5,8kg. Tavoite paino 72 alkaa jo häämöttää. Epäilen kyllä että tuo rajupudotus tulee vielä jossain määrin takaisinkin. Sen näkee kahden viikon päästä seuraavassa punituksessa.
- I
I kirjoitti:
Pitää nyt kuitenkin hehkuttaa että löysin kuitenkin aivan jumalaisen ihanan empire-tyylisen kesämekon, sitä voi pitää jo ennenkuin tämä laihdutusprojekti on finaalissa. Pikku makkarat eivät näy poimutusten alta ja jo hoikistuneet jalat näyttivät aika hyviltä itseasiassa. Tuntui tosi ihanalta löytää jotakin kaunista päällensä. Ja olla tyytyväinen peilikuvaansa piiiitkästä aikaa. ;DNo niin, taas nettikin toimii ja pääsee päivittämään tilannetta ;D
Eilisen virallisessa punnituksessa 78,3 kiloa, JEE!
Ja kyllä ahkera liikkuja saa todella varoa syömästä liian vähän, silloin alkaa paino junnaamaan helposti. Mutta kyllä mullakin on lähtenyt kiloja ihan ropisemalla, tammikuun alusta (6. pvä) melkein 15 kiloa. Eli noin 12 viikossa tuo määrä. Alussa tosin varmasti muutama kilo nestettä.
Ja juoksukoulukin on täällä edennyt vaiheeseen 10 km! Uskomatonta mutta totta! Todella jaksoin kipittää sen matkan kävelemättä välillä. Hurrrjan tyytyväinen olen itseeni ;)
Askelmittaria ei ollut shoppailemassa mukana, sellainen on kyllä eteisen laatikossa... ;) Olen sen joskus saanut lahjaksi, mutten innostunut käyttämään kauheasti, kun se ei ota kaikkia askeleita. Joku halpis versio siis...
Nyt kevään tullen kun valo lisääntyy tuntuu että virtaa alkaa olemaan ihan erilailla kuin pimeimpään aikaan. Ihanaa!
Kaikkea Hyvää!
- Helinä 2
Moikka ryhmäläiset!
Ajattelin minäkin nyt sitten ilmoitella tuloksiani. Painoni tänä aamuna 70 eli hieman laskua, mutta en päässyt vieläkään alle 70 kg.No ehkä jo ensi viikolla.
Täälläpäin on ollut tosi hienot lenkkeilyilmat koko viikon. Nytkin aurinko paistaa, ja asteita 4. Lumetkin on jo hieman sulaneet täältäpäin. Kyllä se kevät sieltä tulee kovaa vauhtia. Itselläni on paha allergia, ja katupöly on yksi mikä minulle aiheuutta allergiaoireita. Heti, kun lumet sulaa niin nenä on tukossa, ja silmät vuotavat.
Aurinkoista viikonloppua teille jokaiselle, ja nauttikaa hienoista ilmoista.- Zenil
Helinällä ihan hyvä tuo 70 kg, Parempi hieman laskua kun hieman nousua!
I:lle onnittelut kivasta kesämekosta! On nuo miehet tosiaan rasittavia shoppailureissulla, päivähoitopaikka oli hyvä keksintö! Niin ja tosiaan kaupoissa ravaaminenhan tosiaan kuluttaa kalorioita! Taidankin ottaa ensi kerralla askelmittarin mukaan, oliko muuten I:llä?
Kevein mielin kuntoilee ja liikkuu siinä määrin, että kiloja on karissut tosi paljon, nyt vähän jäitä hattuun, ettei tule takapakkia.Ihmetyttää tuo yöllinen hikoilupuuska, ei nyt uskoisi, että se mihinkään aineenvaihduntajuttuun liittyisi, ennemminkin tulisi mieleen joku heikotuskohtaus, joka liittyisi johonkin nestetasapainon säätelyjuttuun, kun olethan niin paljon tiputtanut sitä painoa.
Itseä taas ihmetyttää uskaltaako ensi sunnuntaina, siis punnituspäivänä vaakalle. Kannustavaa kuitenkin, että viimekesäiset farkut mahtuvat hyvin jalkaan ja vetskari menee kiinni!
Kiitos Helinälle toivotuksista, nautitaan ilmoista ja yritetään pysyä ruodussa! - kevein mielin
Zenil kirjoitti:
Helinällä ihan hyvä tuo 70 kg, Parempi hieman laskua kun hieman nousua!
I:lle onnittelut kivasta kesämekosta! On nuo miehet tosiaan rasittavia shoppailureissulla, päivähoitopaikka oli hyvä keksintö! Niin ja tosiaan kaupoissa ravaaminenhan tosiaan kuluttaa kalorioita! Taidankin ottaa ensi kerralla askelmittarin mukaan, oliko muuten I:llä?
Kevein mielin kuntoilee ja liikkuu siinä määrin, että kiloja on karissut tosi paljon, nyt vähän jäitä hattuun, ettei tule takapakkia.Ihmetyttää tuo yöllinen hikoilupuuska, ei nyt uskoisi, että se mihinkään aineenvaihduntajuttuun liittyisi, ennemminkin tulisi mieleen joku heikotuskohtaus, joka liittyisi johonkin nestetasapainon säätelyjuttuun, kun olethan niin paljon tiputtanut sitä painoa.
Itseä taas ihmetyttää uskaltaako ensi sunnuntaina, siis punnituspäivänä vaakalle. Kannustavaa kuitenkin, että viimekesäiset farkut mahtuvat hyvin jalkaan ja vetskari menee kiinni!
Kiitos Helinälle toivotuksista, nautitaan ilmoista ja yritetään pysyä ruodussa!Voitpa olla zenil ihan oikeilla jäljillä tuossa minun hikoilukohtausesani. Tuollaine 2,1kg pudotus ei ole minunkaan mielestäni hyvä juttu..liika paljo..liika äkkiä. Laskeskelin kalenteristani koska tuo ryhmämme alkoi. Se alko helmikuun neljäs..eli 11vkoa kaikkiaan on mennyt..jos oikein laskin. Alkuun junnasi pariviikoa paikallaan ja sitten on tullu aika tasaseen alas päin. Eli 9vk ja 5,8kg..mielestäni aika oikea vauhti. Yhtään en hämmästyisi vaikka vaaka kahdenviikon päästä näyttäisi hiukan miinusta. Sitä ennen en aio käydä punnituksessa. Luotan siihen "viralliseen" vaakaan joka terapeutilla on. Liikunnastani sen verran, että eilen ei tullut muuta liikuntaa kuin vajaa 20km fillarilla hyötyliikuntaa. Tänäänkin on ollut rauhalisempi päivä..illansuussa sitten kävin sauvakävelemässä n. 7,5km..hiki tuli. Pyöräily nyt just on vähä jäissä kun pyörätiet on siinä kunnossa missä ovat..sohjoa 10cm ja paikoin sitten jäätä. Jatketaan tähän malliin...syödään hyvin ja liikutaan.
- Zenil
kevein mielin kirjoitti:
Voitpa olla zenil ihan oikeilla jäljillä tuossa minun hikoilukohtausesani. Tuollaine 2,1kg pudotus ei ole minunkaan mielestäni hyvä juttu..liika paljo..liika äkkiä. Laskeskelin kalenteristani koska tuo ryhmämme alkoi. Se alko helmikuun neljäs..eli 11vkoa kaikkiaan on mennyt..jos oikein laskin. Alkuun junnasi pariviikoa paikallaan ja sitten on tullu aika tasaseen alas päin. Eli 9vk ja 5,8kg..mielestäni aika oikea vauhti. Yhtään en hämmästyisi vaikka vaaka kahdenviikon päästä näyttäisi hiukan miinusta. Sitä ennen en aio käydä punnituksessa. Luotan siihen "viralliseen" vaakaan joka terapeutilla on. Liikunnastani sen verran, että eilen ei tullut muuta liikuntaa kuin vajaa 20km fillarilla hyötyliikuntaa. Tänäänkin on ollut rauhalisempi päivä..illansuussa sitten kävin sauvakävelemässä n. 7,5km..hiki tuli. Pyöräily nyt just on vähä jäissä kun pyörätiet on siinä kunnossa missä ovat..sohjoa 10cm ja paikoin sitten jäätä. Jatketaan tähän malliin...syödään hyvin ja liikutaan.
minulle tänään, uskaltauduin vaakalle sitenkin: 74,5 kg, eli 200 g tullut viikossa lisää.
Viime viikko oli liikunnan osalta nolla, ja syöminenkin sellasta iltamussuttelua.
Tästä sitten vaan sitkeästi jatketaan vähän tiukennetulla meiningillä, eli tarkoitus olisi ensi viikon sunnuntaiksi tiputtaa toi 0,5 kg, silloin olisi sitten 74 kg.
Siinähän on tuo pääsiäinen mämmeineen, pashoineen, suklaamunineen, lammaspaisteineen ensi viikonloppuna. Jaahas, kertokaapa mitenkäs me tuosta oikein selvitään? - kevein mielin
Zenil kirjoitti:
minulle tänään, uskaltauduin vaakalle sitenkin: 74,5 kg, eli 200 g tullut viikossa lisää.
Viime viikko oli liikunnan osalta nolla, ja syöminenkin sellasta iltamussuttelua.
Tästä sitten vaan sitkeästi jatketaan vähän tiukennetulla meiningillä, eli tarkoitus olisi ensi viikon sunnuntaiksi tiputtaa toi 0,5 kg, silloin olisi sitten 74 kg.
Siinähän on tuo pääsiäinen mämmeineen, pashoineen, suklaamunineen, lammaspaisteineen ensi viikonloppuna. Jaahas, kertokaapa mitenkäs me tuosta oikein selvitään?Eli kuinka paljon ja mitä syötte iltapalana? Itse syön illalla joskus yhdeksän maissa yleensä, salaatin..isoannos, muki teetä, leipäpala jossa päällä salaatia (joskus kaksi), n.100g pähkinöitä. Mietin että pitäiskikö tuota annosta keventää illasta ja syödä aiemmin enempi. Toisaalta.....eipähän tuolla tavalla ole heti aamusta huutavanälkä.
- Zenil
kevein mielin kirjoitti:
Eli kuinka paljon ja mitä syötte iltapalana? Itse syön illalla joskus yhdeksän maissa yleensä, salaatin..isoannos, muki teetä, leipäpala jossa päällä salaatia (joskus kaksi), n.100g pähkinöitä. Mietin että pitäiskikö tuota annosta keventää illasta ja syödä aiemmin enempi. Toisaalta.....eipähän tuolla tavalla ole heti aamusta huutavanälkä.
on kyllä aika tavalla kalorioita, jotain n 600 Kcal sadassa grammassa muistaakseni, mutta toisaalta sitten hyviä rasvoja ja muita terveellisä aineita.Itse vähentäisin tuon pähkinäannoksen vähintäänkin puoleen.
Niin mitäköhän salaattia tarkoitat? Jos pelkkää salaatin lehteä, tomaattia ja kurkkua ilman kastiketta, niin siinähän ei puolestaan ole juuri lainkaan kalorioita.
Minun iltapalani n klo 20 maissa on yleensä seuraava:
Noin 1- 2 dl maitorahkaa, siihen vähäkalorista 40 Kcal/dl maustettua jugurtta vähän sekaan antamaan makeutta,sitten vielä vähäkalorista 10 Kcal/dl mehukeittoa ja kokojyvämuroja joukkoon.
Tuota mehukeittoa rikastan vielä kuivatulla mustikka tai tyrninmarjajauheella.Siinäpä se. Aika täyttävä, mutta ravintoarvoon nähden vähän kalorioita, vaikka en yleensä kalorioita laskeskelekaan. - Helinä 2
kevein mielin kirjoitti:
Eli kuinka paljon ja mitä syötte iltapalana? Itse syön illalla joskus yhdeksän maissa yleensä, salaatin..isoannos, muki teetä, leipäpala jossa päällä salaatia (joskus kaksi), n.100g pähkinöitä. Mietin että pitäiskikö tuota annosta keventää illasta ja syödä aiemmin enempi. Toisaalta.....eipähän tuolla tavalla ole heti aamusta huutavanälkä.
Moikka!
Kyselit tuosta iltapalasta. Itse syön kello 18.00 jälkeen ainoastaan pari hedelmää joka appelsiineja, päärynöitä, mahdariineja tai omenoita. Minä en sinuna söisi myöskään noin paljon pähkinöitä pienempikin määrä tosiaan riittäisi. Jokainen tietenkin tarpoo tyylillänsä tässäkin asiassa.
Kaikille toivotavasti keväistä viikkoa. Täällä on satanut tänään vetä, joten lumet ovat jo paljon sulaneet. Toivottavasti sulaa äkkiä loputkin. - "tonnikeiju"
Helinä 2 kirjoitti:
Moikka!
Kyselit tuosta iltapalasta. Itse syön kello 18.00 jälkeen ainoastaan pari hedelmää joka appelsiineja, päärynöitä, mahdariineja tai omenoita. Minä en sinuna söisi myöskään noin paljon pähkinöitä pienempikin määrä tosiaan riittäisi. Jokainen tietenkin tarpoo tyylillänsä tässäkin asiassa.
Kaikille toivotavasti keväistä viikkoa. Täällä on satanut tänään vetä, joten lumet ovat jo paljon sulaneet. Toivottavasti sulaa äkkiä loputkin.vaan kaikille!
Tänään ollu niin vetämätön olotila koko päivän. Pihalle en ole nokkaani pistänyt ja olo on jotenki ihan maassa. NO ehkä se tästä kirkastuu ku uusi vko alkaa ja niin todellaki se pääsiäinen sieltä puskee ihan kohta. Aina on jotain juhlaa, voi hitsi. Kevät on sellasta juhlien aikaa ja siinä sit yrität olla kohtuudessa ruokien suhteen. Olen kyllä ajatellu alkaa pyöräileen jahka noi tiet tosta viel vähä kuivuu. Joten eiköhjän sitä voi vähä herkutellaki, jos liikkuu myös tarpeeks. Ilmottelen tuloksia ku jotain on tapahtunu. Mun personal traineriniki on vähä luistanu hommastaan, vaaka on taas koko ajan käytössä jne. NO näillä mennään ja ei muuta ku hauskaa vkon alkua ja kevättä odotellessa tsemppiä kaikille. - kevein mielin
"tonnikeiju" kirjoitti:
vaan kaikille!
Tänään ollu niin vetämätön olotila koko päivän. Pihalle en ole nokkaani pistänyt ja olo on jotenki ihan maassa. NO ehkä se tästä kirkastuu ku uusi vko alkaa ja niin todellaki se pääsiäinen sieltä puskee ihan kohta. Aina on jotain juhlaa, voi hitsi. Kevät on sellasta juhlien aikaa ja siinä sit yrität olla kohtuudessa ruokien suhteen. Olen kyllä ajatellu alkaa pyöräileen jahka noi tiet tosta viel vähä kuivuu. Joten eiköhjän sitä voi vähä herkutellaki, jos liikkuu myös tarpeeks. Ilmottelen tuloksia ku jotain on tapahtunu. Mun personal traineriniki on vähä luistanu hommastaan, vaaka on taas koko ajan käytössä jne. NO näillä mennään ja ei muuta ku hauskaa vkon alkua ja kevättä odotellessa tsemppiä kaikille.Taidanpa itsekkin nyt ryhtyä keventämään iltapalaani. Salaatini sisältö vaihtelee jonkinverran. Yleensä pääraaka-aine on kuiteski esm.kiinankaali, siihe sit muita hörsöjä mielenmukaan ja mitä sattuu kaapissa olemaan. Kuitenkin vihanneksia. Raejuusto aika usein. Kastikeena käytän, pieniloraus rypsiöljyä ja siihen basilikaa. Hyvää ja helpoa. Sen verta vielä noviisi tässä painonpudotuksessa että vielä joutuu etsimään sitä "oikeaa tapaa". Kyllä heti huomasi nyt illalla, kun kävin sauvomassa, että viikonloppuna kun tyttö oli käymässä, tuli syötyä hiukka raskaammin(ranskalaisii ja nakkeja). Vaan tuskinpa tuo haittaa vaikka välilllä syö hiukka rasvasempaakin. Kunhan siitä ei vaan tule tapa. Totta tuo että pähkinöissä on tolkuttomasti kaloreita, taisi olla 560/100g ku vilasin pussinkylkeä.
- heiiippss
Helinä 2 kirjoitti:
Moikka!
Kaikille toivotavasti keväistä viikkoa. Täällä on satanut tänään vetä, joten lumet ovat jo paljon sulaneet. Toivottavasti sulaa äkkiä loputkin.aivan sama juttu...tuo iltasyöminen on kompastuskivi..laihdutukseen..olen itsekkin huomannut että sen pois jätettyäni..klo.5. jälkeen syön...vain hedelmän tai ruisleipä palan. muuten päivällä aivan normaalia ruokaa....ja kilot karisevat...sanokoon kuka mitä sanoo..mutta minulle iltasyöminen lisää kiloja...tämä toimii ja ei ole tuottanut vaikeuksia...noudatta tätä...kevättä kohti keventäen "isosti"
- Helinä 2
Moikka!
Kuinka ryhmäläisillä on viikko sujunut? Itselläni painoni edelleen 70 kg. Se on todella hankalaa tiputella viimeisä kiloja pois. Täytyy vain olla kärsivällinen, ja katsoa koko ajan mitä suuhansa laittaa, ja liikkua päivittäin. Pääsiäisen ajattelin pitää itselläni myös tiukan kontrollin.
Tällä hetkellä täällä paistaa aurinko, ja lämpöasteita 6. Jotenka ihan komeat lenkkeilysäät. Toivottavasti jatkuisikin tälläiset kelit. Tänään ajattelin lenkkeillä 7 kilometriä.
Kaikille hyvää pääsiäistä, ja pitäkää tiukka kontrolli itsellänne pyhinäkin.- kevein mielin
Moikat kaikille ja viikonraportti. Tällä viikolla ei ollut punnitusta, joten ei ole hajuakaan kuinka sen tiimoilta on mennyt. Pieni epäilys on että hiukka takapakkia on tullut. Tuli sitten pikku repsahduksiakin viikonvarrella. Tyttö käi kylässä ja siltä tieltä jäi puolikas paketti popsin isovitosia pakkaseen. Makkara on se minun heikkolenkkini. Kuukaus sotalla sitä ei tehnyt edes mieli kun sen syömisen lopetti. Vaan annapas olla kun hiukka söi.....pakko oli eilen syödä se toinenkin puoli paketista, se kun härnäsi olollaan tuolla pakastimessa. Toinen hyvä, mämmi...pakkohan sitä oli ostaa edes maistiks laatikko ja mämmi tietysti, eihän se ole mitään ilman sokeria ja kermaa(sentis pidäyttäydyin 10% kahvikermassa. No jaa...nyt ollaan taas hommassa kiinni. Sauvakävelyä on tullut harrastettua useampana iltana. Tänäänkin puoltoistatuntia. Tänään myös ostin kuntosalille kortin ja tehtiin ohjelma laihdutusta tukemaan. Huomenna, jos on keliä niin ajattelin laittaa fillarointi kuteet ensimäisen kerran tänä keväänä niskaan ja heittää lenkin. Lenkki on hiukka vajaa 30km ja kuntosali sattuu mukavasti reitin loppupuolelle. Otan sali vehkeet mukaan ja käyn sit samoin tein salilla vetää ohjelman läpi....huomenna en sit sauvo...koiran kaa on tietenkin käytävä lenkillä.
- I
kevein mielin kirjoitti:
Moikat kaikille ja viikonraportti. Tällä viikolla ei ollut punnitusta, joten ei ole hajuakaan kuinka sen tiimoilta on mennyt. Pieni epäilys on että hiukka takapakkia on tullut. Tuli sitten pikku repsahduksiakin viikonvarrella. Tyttö käi kylässä ja siltä tieltä jäi puolikas paketti popsin isovitosia pakkaseen. Makkara on se minun heikkolenkkini. Kuukaus sotalla sitä ei tehnyt edes mieli kun sen syömisen lopetti. Vaan annapas olla kun hiukka söi.....pakko oli eilen syödä se toinenkin puoli paketista, se kun härnäsi olollaan tuolla pakastimessa. Toinen hyvä, mämmi...pakkohan sitä oli ostaa edes maistiks laatikko ja mämmi tietysti, eihän se ole mitään ilman sokeria ja kermaa(sentis pidäyttäydyin 10% kahvikermassa. No jaa...nyt ollaan taas hommassa kiinni. Sauvakävelyä on tullut harrastettua useampana iltana. Tänäänkin puoltoistatuntia. Tänään myös ostin kuntosalille kortin ja tehtiin ohjelma laihdutusta tukemaan. Huomenna, jos on keliä niin ajattelin laittaa fillarointi kuteet ensimäisen kerran tänä keväänä niskaan ja heittää lenkin. Lenkki on hiukka vajaa 30km ja kuntosali sattuu mukavasti reitin loppupuolelle. Otan sali vehkeet mukaan ja käyn sit samoin tein salilla vetää ohjelman läpi....huomenna en sit sauvo...koiran kaa on tietenkin käytävä lenkillä.
Mää sorruin suklaamuniin, 110 g meni että hujahti. Onneks ei ollut enempää! Suklaasta saan ahmimiskohtauksen aina! Nyt on sit morkkis, no punnitus onneks vasta sunnuntaina.
Liikuntaa olen lisännyt minäkin, kun kanssa aloitin uudella salilla. Sitä se kevät teettää! ;D Siellä on paljon tunteja jotka sopii mulle ja sen mun juoksukoulun kanssa on liikuntaa nyt paljon enemmän kuin ennen. Saa nähdä mitä kroppa tykkää, pysähtyykö painon lasku. Mutta ei se haittaa vaikka pysähtyisikin joksikin aikaa, kun tiedän että oikealla tiellä ollaan. Tuo juokseminen on mulla sellainen, että tiedän pääseväni timmiksi jo sillä. Se vain on muutamaan otteeseen jäänyt elämäntilanteen takia. Motivaatiota lisää että saan kohta lapsista seuraa lenkille. Nuorimmainenkin (11 v) on jo kolmannella viikolla porin juoksukoulussa.
Oikein ihanaa pääsiäistä! - kevein mielin
I kirjoitti:
Mää sorruin suklaamuniin, 110 g meni että hujahti. Onneks ei ollut enempää! Suklaasta saan ahmimiskohtauksen aina! Nyt on sit morkkis, no punnitus onneks vasta sunnuntaina.
Liikuntaa olen lisännyt minäkin, kun kanssa aloitin uudella salilla. Sitä se kevät teettää! ;D Siellä on paljon tunteja jotka sopii mulle ja sen mun juoksukoulun kanssa on liikuntaa nyt paljon enemmän kuin ennen. Saa nähdä mitä kroppa tykkää, pysähtyykö painon lasku. Mutta ei se haittaa vaikka pysähtyisikin joksikin aikaa, kun tiedän että oikealla tiellä ollaan. Tuo juokseminen on mulla sellainen, että tiedän pääseväni timmiksi jo sillä. Se vain on muutamaan otteeseen jäänyt elämäntilanteen takia. Motivaatiota lisää että saan kohta lapsista seuraa lenkille. Nuorimmainenkin (11 v) on jo kolmannella viikolla porin juoksukoulussa.
Oikein ihanaa pääsiäistä!Tänään sitten hommat meni niin kuin suunittelinki. Aamupäivällä ensi koiran kaa muutama kilometri kävelyä. Sitten kotio ja fillarointi kamat niskaan. Ensimmäisen kerran tänä keväänä. Toki aieminkin on tullut jo fillaroiutua. Nyt vaan alkoi silläkin saralla kunnolla kausi. Tuli ensin reilu 20km fillarointia ja salivehkeet oli mukana, niin hiukka yli tunnin reenit sit siellä. Vielä muutama km kotioa ja suihkuun. Tavoiteena mulla olis jos jaksas ja riitäs motivaatio käydä näin kesän aikan pari kertaa viikossa salilla. Tuo yhistelmä, fillarointi ja sali tuntu kyll näin äkikseltään hyvältä yhdistelmältä.
- Zenil
kevein mielin kirjoitti:
Tänään sitten hommat meni niin kuin suunittelinki. Aamupäivällä ensi koiran kaa muutama kilometri kävelyä. Sitten kotio ja fillarointi kamat niskaan. Ensimmäisen kerran tänä keväänä. Toki aieminkin on tullut jo fillaroiutua. Nyt vaan alkoi silläkin saralla kunnolla kausi. Tuli ensin reilu 20km fillarointia ja salivehkeet oli mukana, niin hiukka yli tunnin reenit sit siellä. Vielä muutama km kotioa ja suihkuun. Tavoiteena mulla olis jos jaksas ja riitäs motivaatio käydä näin kesän aikan pari kertaa viikossa salilla. Tuo yhistelmä, fillarointi ja sali tuntu kyll näin äkikseltään hyvältä yhdistelmältä.
Mitenkäs teillä Pääsiäinen on sujunut syömisen suhteen? Minulla ei kehumista ole, tullut tosiaan syötyä täydellisen liikaa.
Kun tuli vieraita, leivoin pikkupullia ja rahkapiirakkaa, lisäksi ihania sämpylöitä, joissa siemeniä ja aurinkokuivattua tomaattia sisällä. Sämpylöitä söin heti uunista otettua ainakin viisi, samoin pullia. Apua, ei siis minkaanlaista kontrollia ihmisellä.
Toisena päivänä kylässä myös herkuttelin ylläkylläisesti. Samaa rataa jatkunut myös tänään kotona. Näinhän saankin menetetyt kilot tuota pikaa takaisin. Vaakalle en eilen uskaltanut mennä. Voi surkeuksien surkeus. Toivottavasti muilla on mennyt paremmin pääsiäisen aika.
- Helinä 2
Hei!
Pääsiäinen on nyt sitten lusittu. Painoni tänä aamuna 69,8 eli ainoastaan 200 grammaa miinusta. Pääsiäinen pysyi hyvin kontrolli. Herkkuja en hirveästi syönyt. Lenkkeilin joka päivä niinkuin muinakin päivinä. Toivottavasti painoni laskee tästä etiäpäinkin ettei tule takapakkia. Matkaa on vielä tavoitteeseen melkein 5 kiloa. Sunnuntaina alkoi minulla flunssa. Kuumetta ei onneksi ole ollut. Lenkkeilyä en ole jättänyt flunssaisenakaan.
Kaikille kivaa viikkoa, ja kertokaahan muutkin pääsiäisen jälkeisiä tunnelmia.- kevein mielin
Tänään oli mahtava päivä liikunnan suhteen! Tuo fillarilenkki ja sen varrelle sattunut kuntosali käynti tuntuu todella hyvältä yhdistelmältä. Tänään 22,5km fillarointia, tunti salilla ja vielä 5km kotia. Täytyypi jatkaa samalla kaavalla sitä. Ensi viikolla pidennän fillarilenkin 45km. Kunto alkaa jo pitämään. Vielä tekisi mieli mennä sauvakävelemään lenkki...järki sanoo että älä..vaan se mieliteko. Toisaalta huomenna ja torstaina on vapaapäivä liikunnasta. Huomenissa on nimittäin ohjelmassa KOKO VARTALO HIERONTA JA HERMORADAT PÄÄLLE..heh että mä nautin jo nyt. puoltoista tuntia autuutta. Torstaina on sitten punnitus...saas nähä onko tullut takaisin paino..hiukka sitä epäilen. Aloitin sitten minäkin kiloklubissa päiväkirjan pidon. Eka päivänä ainakin kaikki ruokaosion pallot olivat iloisen vihreitä...että sen mukaan en pahasti hakoteillä ole..kui jatkossa..sen näkee sitten.
- Zenil
Helinä, että noin hyvin olet pysynyt ruodussa, ja jopa alle 70 kg jo!
Tänään sitten otin itseäni niskasta kiinni, ja vaakalle uskaltauduin.
Varoittavana esimerkkinä tiedoksi, että 1,5 kg tullut painon lisäystä! Siis pääsiäisen aikana muutamassa päivässä!! Enkä tosiaan mitenkään mielettömästi ahminut, mutta aika paljon kuitenkin, kuten tuloksestakin näkyy.
Mutta nyt taas tiukasti ruotuun, ja ensi sunnuntaina vaakalle. - kevein mielin
Zenil kirjoitti:
Helinä, että noin hyvin olet pysynyt ruodussa, ja jopa alle 70 kg jo!
Tänään sitten otin itseäni niskasta kiinni, ja vaakalle uskaltauduin.
Varoittavana esimerkkinä tiedoksi, että 1,5 kg tullut painon lisäystä! Siis pääsiäisen aikana muutamassa päivässä!! Enkä tosiaan mitenkään mielettömästi ahminut, mutta aika paljon kuitenkin, kuten tuloksestakin näkyy.
Mutta nyt taas tiukasti ruotuun, ja ensi sunnuntaina vaakalle.Tänään oli sitten punnitus päivä. Vähä oli epäilyä siitä että olisi tullut takaisin painoa sen viimekertaisen kaksiviikoa sitten tapahtuneen äkkiputoksen jälkeen. Toisin oli käynyt...tiputusta oli tullut alaspäin niinkin paljon kuin 1,4kg. Mikä tarkoittaa yhteensä 7,2kg pudotusta kahden kuukauden aikana. Mikä taas tarkoittaa sitä että olen nyt täsmälleen omassa tavoitepainossani eli 72kg...jesss..Toiset ryhmäläiset meinasivat jo heivata leikkimielisesti ulos koko ryhmästä. Vähä kyllä jäi kytemään ajatus josko vielä saisi hiukan pois... on vielä hiukka tuota kumpuaki vattan kohalla. Tavoitteeni on kuitenkin niinkin kaukana kuin marraskuussa 2011. Sillon tulee täyteen tasakympit ja tavote olisi olla silloin raitis, hoikka ja kohtalaisen hyvä kuntoinen ukko. Johto ajatus on ollut että ensin paino alas...sitten parikiloa takaisin kuntosalilla (ei kuiteska bodariks asti) ja lenkkeillen. Saas nähä....tämä painonputoaminen valaa hiukka uskoa hommaan. Pari päivää on ollut nyt lenkeily vapaita päiviä tuon hieronnan jälkeen, mutta huomenna taas fillarilenkki ja kuntosali. Ryhmä kokoontuu vielä kaksi kertaa ja seuraava punnitus huomenna. Ps. iha pakko oli ostaa kaksi maxsi tuplaa ja shick hornetti pakkaus iltapalaks.
- kevein mielin
kevein mielin kirjoitti:
Tänään oli sitten punnitus päivä. Vähä oli epäilyä siitä että olisi tullut takaisin painoa sen viimekertaisen kaksiviikoa sitten tapahtuneen äkkiputoksen jälkeen. Toisin oli käynyt...tiputusta oli tullut alaspäin niinkin paljon kuin 1,4kg. Mikä tarkoittaa yhteensä 7,2kg pudotusta kahden kuukauden aikana. Mikä taas tarkoittaa sitä että olen nyt täsmälleen omassa tavoitepainossani eli 72kg...jesss..Toiset ryhmäläiset meinasivat jo heivata leikkimielisesti ulos koko ryhmästä. Vähä kyllä jäi kytemään ajatus josko vielä saisi hiukan pois... on vielä hiukka tuota kumpuaki vattan kohalla. Tavoitteeni on kuitenkin niinkin kaukana kuin marraskuussa 2011. Sillon tulee täyteen tasakympit ja tavote olisi olla silloin raitis, hoikka ja kohtalaisen hyvä kuntoinen ukko. Johto ajatus on ollut että ensin paino alas...sitten parikiloa takaisin kuntosalilla (ei kuiteska bodariks asti) ja lenkkeillen. Saas nähä....tämä painonputoaminen valaa hiukka uskoa hommaan. Pari päivää on ollut nyt lenkeily vapaita päiviä tuon hieronnan jälkeen, mutta huomenna taas fillarilenkki ja kuntosali. Ryhmä kokoontuu vielä kaksi kertaa ja seuraava punnitus huomenna. Ps. iha pakko oli ostaa kaksi maxsi tuplaa ja shick hornetti pakkaus iltapalaks.
Eihä ny punnitus oo huomenna vaan ens viikolla torstaina.....painovirhe paholainen iski..heh
- Zenil
kevein mielin kirjoitti:
Eihä ny punnitus oo huomenna vaan ens viikolla torstaina.....painovirhe paholainen iski..heh
Ketään ryhmästä vielä mukana, muita kuin kevein mielin, joka on jo päässyt tavoitteeseensa?
Ja onneksi olkoon tavoitteeseen pääsystä hänelle, onhan siinä kovasti töitä tehtykin!
Ärsytti niin tuo pääsiäisen lipsahdus, että olen ottanut nyt muutaman päivän tosi tiukasti, ja heti tänä aamuna menin uteliaana vaakalle, yllätys yllätys oli tippunut kaikki se 1,5 kg mikä pääsiäisenä tuli!
Eli nyt ollaan suunnilleen samassa kun kolmisen viikkoa sitten. Noh, saavutushan sekin...
Vielä muutama kg pitäisi tiputtaa, ainakin pari - kolme.
Tsemppiä porukalle, jos olette kuulolla! - Helinä 2
Zenil kirjoitti:
Ketään ryhmästä vielä mukana, muita kuin kevein mielin, joka on jo päässyt tavoitteeseensa?
Ja onneksi olkoon tavoitteeseen pääsystä hänelle, onhan siinä kovasti töitä tehtykin!
Ärsytti niin tuo pääsiäisen lipsahdus, että olen ottanut nyt muutaman päivän tosi tiukasti, ja heti tänä aamuna menin uteliaana vaakalle, yllätys yllätys oli tippunut kaikki se 1,5 kg mikä pääsiäisenä tuli!
Eli nyt ollaan suunnilleen samassa kun kolmisen viikkoa sitten. Noh, saavutushan sekin...
Vielä muutama kg pitäisi tiputtaa, ainakin pari - kolme.
Tsemppiä porukalle, jos olette kuulolla!Hei!
Minä olen mukana myös vielä tässä ryhmässä. Painoni tänä aamuna tasan 70 kg. Menkat alkoivat tänään joten painoni hieman nousi sitten sen vuoksi. No vaakalla en nyt sitten käy ennenkuin ensi viikon torstaina. Olo on erittäin turvonnut tällä hetkellä. Flunssasta en ole vielä päässyt kokonaan eroon. Olo silti paranee kyllä päivä päivältä. Itselläni vielä tavoitteeseen noin 5 kiloa.
Toivottavasti on vielä porukkaa ryhmässä mukana. Kaikille aurinkoista viikonloppua, ja tosiaan tsemppiä tähän laihduttamiseen edelleenkin. Onnittelut kevein mielin, että olet saavuttanut tavoitepainosi. Helinä 2 kirjoitti:
Hei!
Minä olen mukana myös vielä tässä ryhmässä. Painoni tänä aamuna tasan 70 kg. Menkat alkoivat tänään joten painoni hieman nousi sitten sen vuoksi. No vaakalla en nyt sitten käy ennenkuin ensi viikon torstaina. Olo on erittäin turvonnut tällä hetkellä. Flunssasta en ole vielä päässyt kokonaan eroon. Olo silti paranee kyllä päivä päivältä. Itselläni vielä tavoitteeseen noin 5 kiloa.
Toivottavasti on vielä porukkaa ryhmässä mukana. Kaikille aurinkoista viikonloppua, ja tosiaan tsemppiä tähän laihduttamiseen edelleenkin. Onnittelut kevein mielin, että olet saavuttanut tavoitepainosi.ja aurinkoista sellasta. Jes, ihana kevätpäivä tänään ja pyykit heiluu iloisesti narulla. Eilen avasin pyöräilykauden, 20 km tuli mittariin ja nyt on takalisto kipee, vaik oli geelisatula. Joo en o taas hirveen aktiivinen ollu tän kirjoittelun suhteen, sori. Mitään ihmeitä ei ole tapahtunu painon suhteen taitaa junnata taas paikoillaan. No eilen tuli liikuttua se pyöräily ja 3 eri jumppaa siihen väliin, joten kai siinä vähä kilokaloreita kulu. Olen kylajatellu tota pyöräilyä alkaa harrastaa ihan kunnolla. Jahka takapuoli taas kestää alan käymaan lenkillä säännöllisesti. Aurinkoista tulevaa viikkoa kaikille ja onnitelut pudottajille. Ps: alan tästä lähin käyttää tota rekisteröityä nimimerkkiäni mikä on mami35, olen siis ent. "tonnikeiju"
- Helinä 2
Mami35 kirjoitti:
ja aurinkoista sellasta. Jes, ihana kevätpäivä tänään ja pyykit heiluu iloisesti narulla. Eilen avasin pyöräilykauden, 20 km tuli mittariin ja nyt on takalisto kipee, vaik oli geelisatula. Joo en o taas hirveen aktiivinen ollu tän kirjoittelun suhteen, sori. Mitään ihmeitä ei ole tapahtunu painon suhteen taitaa junnata taas paikoillaan. No eilen tuli liikuttua se pyöräily ja 3 eri jumppaa siihen väliin, joten kai siinä vähä kilokaloreita kulu. Olen kylajatellu tota pyöräilyä alkaa harrastaa ihan kunnolla. Jahka takapuoli taas kestää alan käymaan lenkillä säännöllisesti. Aurinkoista tulevaa viikkoa kaikille ja onnitelut pudottajille. Ps: alan tästä lähin käyttää tota rekisteröityä nimimerkkiäni mikä on mami35, olen siis ent. "tonnikeiju"
Hei kaikille!
Ajattelin minäkin nyt sitten ilmoitella viikkokuulumisiani. Painoni tällä hetkellä 69,5 eli alaspäin hitaasti, mutta varmasti. Ihan hyvä olo on itselläni tällä hetkellä vaikka flunssa edelleenkin vaivaa. Kuumetta ei ole. Lenkillä olen käynyt päivittäin. Laskeskellut tarkkaan myös kaloreitani. Lumet sulavat täältä aivan hirveää kyytiä.
Kiva, että sinäkin Mami35 kerroit kuulumisiasi jällen. tässä ryhmässä. Itse ajattelin kokeilla herkutonta viikkoa ensi viikolla. Lähteekö kukaan teistä muista mukaan herkuttomaan viikkoon?
Kivaa viikonloppua teille kaikille, ja tsemppiä edelleenkin tähän projektiin. - kevein mielin
Helinä 2 kirjoitti:
Hei kaikille!
Ajattelin minäkin nyt sitten ilmoitella viikkokuulumisiani. Painoni tällä hetkellä 69,5 eli alaspäin hitaasti, mutta varmasti. Ihan hyvä olo on itselläni tällä hetkellä vaikka flunssa edelleenkin vaivaa. Kuumetta ei ole. Lenkillä olen käynyt päivittäin. Laskeskellut tarkkaan myös kaloreitani. Lumet sulavat täältä aivan hirveää kyytiä.
Kiva, että sinäkin Mami35 kerroit kuulumisiasi jällen. tässä ryhmässä. Itse ajattelin kokeilla herkutonta viikkoa ensi viikolla. Lähteekö kukaan teistä muista mukaan herkuttomaan viikkoon?
Kivaa viikonloppua teille kaikille, ja tsemppiä edelleenkin tähän projektiin.Takana repaleinen viikko ja viikonloppu. Syömiset ollu hakusessa ja epäsäänöllistä. Terveelistä kumminkin. Eilen oli viikon punnituspäivä. Tulos 72kg eli sinänsä ihan hyvin. Paino oli pysynyt samassa lukemassa kuin viimeksikin. Nyt kun kevät on pääsyt alkuun niin liikuntakin lisääntyy kuin itsestään. Seuraava punnitus ja viimeinen kerta ryhmän kokoontua on kahden viikon päästä. Kalenteri näyttää että nyt voi taas palata ruotuun syömisten kohdalla. Eli ihan hyvältä näyttää.
- Zenil
kevein mielin kirjoitti:
Takana repaleinen viikko ja viikonloppu. Syömiset ollu hakusessa ja epäsäänöllistä. Terveelistä kumminkin. Eilen oli viikon punnituspäivä. Tulos 72kg eli sinänsä ihan hyvin. Paino oli pysynyt samassa lukemassa kuin viimeksikin. Nyt kun kevät on pääsyt alkuun niin liikuntakin lisääntyy kuin itsestään. Seuraava punnitus ja viimeinen kerta ryhmän kokoontua on kahden viikon päästä. Kalenteri näyttää että nyt voi taas palata ruotuun syömisten kohdalla. Eli ihan hyvältä näyttää.
sitkeästi mukana ryhmässä!
Hitaasti mennään, minulla paino nyt 73,5 kg.
Kun katsoin n kuukausi sitten aloitettua ketjua, paino oli minulla tässä 74,3 kg, ja silloin tippunut parissa viikossa 900 g, ja nyt siis n kuukaudessa 800 g. Tosi tiukassa ovat nämä loput tiputettavat kilot, ei voi muuta sanoa!
Pääasia kuitenkin että suunta on alaspäin, vaikkakin todella hitaasti. Helinälläkin tippunut hitaasti, mutta varmasti.Ihan niin kuin oikeaoppisesti pitääkin!
Kyllä olen mukana herkuttomalla viikolla. Toisaalta mikä tahansa ruoka tuntuu nykyisin herkulta..., sen verran on ruan määriä säännöstelty.
Minusta normaali painoindeksi pitäisi olla miehillä eri kuin naisilla, mutta samoilla menette kaiketi siinä laihdutusryhmässä, vai mitä Kevein mielin?
Siinäkin on Kevein mielin sitten muuten kova tavoite saada pidettyä saavutettu paino, että painoa saa tarkkailla ihan samallalailla kun laihiksellakin.
Heippa kaikille, pysytään edelleen ruodussa! - kevein mielin
Zenil kirjoitti:
sitkeästi mukana ryhmässä!
Hitaasti mennään, minulla paino nyt 73,5 kg.
Kun katsoin n kuukausi sitten aloitettua ketjua, paino oli minulla tässä 74,3 kg, ja silloin tippunut parissa viikossa 900 g, ja nyt siis n kuukaudessa 800 g. Tosi tiukassa ovat nämä loput tiputettavat kilot, ei voi muuta sanoa!
Pääasia kuitenkin että suunta on alaspäin, vaikkakin todella hitaasti. Helinälläkin tippunut hitaasti, mutta varmasti.Ihan niin kuin oikeaoppisesti pitääkin!
Kyllä olen mukana herkuttomalla viikolla. Toisaalta mikä tahansa ruoka tuntuu nykyisin herkulta..., sen verran on ruan määriä säännöstelty.
Minusta normaali painoindeksi pitäisi olla miehillä eri kuin naisilla, mutta samoilla menette kaiketi siinä laihdutusryhmässä, vai mitä Kevein mielin?
Siinäkin on Kevein mielin sitten muuten kova tavoite saada pidettyä saavutettu paino, että painoa saa tarkkailla ihan samallalailla kun laihiksellakin.
Heippa kaikille, pysytään edelleen ruodussa!Pitää paikansa Zenil, saimoilla indekseillä mennään naisten kanssa. Tuota vyötärön ympärysmittaa olen myös miettinyt. Miehillä hälytysraja on metri, mutta...onhan kokonaan eri juttu onko mies 190cm vai 170cm. Luulisin että väkisinkin on normaalivyötärö erinlainen. Itse olen joutunut nyt miettimään ruokailuani hiukka uudelta kantilta. Liikuntaa alkaa olla jo sen verran joka päivä, paitti sunnuntaina. Silloin on lepopäivä. Näkyy muodustuvan päivät niin että on kahdet harjoitukset päivässä. Eilen oli ohjelmassa 45km pyöräilyä, kolme kilometriä vanhan koiran kanssa käpyttelyä ja illalla vielä tiukka reilu tunti sauvakävelyä. Minun vauhdillani noin 7km. Tämän päivän ohjelma on, nyt aamulla koiran kanssa 4km kauppareisulla. Päivällä ensin 40km pyöräilyä, salikampeet mukana ja suoraan tunti yläkroppa treeniä kuntosalilla ja sen jälkeen vielä 5km kotio. Illalla venyttelyt. Minulle tuo liikunta antaa kivasti päiväohjelmaa. Asustelen yksin ja olen eläkkeellä. Mitäs muuta tekisin ja tästä saa kiksit. Toinen vaihtoehto, istua kotona ja katella ikkunasta ulos..ei kiitos mulle. Tutustin tässä yksipäivä netissä suomen olympia komitean ruokailuohjeita urheilijoille. Mielenkiinosta oli. Aika pitkälti samoilla ohjeilla mennään. Proteeinia ja hiilareita pitää saada joka päivä enempi. Ruisleipä kuuluu urheilijan jokaiseen ateriaan. Yksi vinkki oli suorituksen aikana saataavan välipalaan oli pikkulasten pilttiruuat. Ystävällinen vatsalle pitkässä harjoituksessa ja ajaa melkein saman asian energia geelipatukoiden kanssa. On vaan oleelisen paljon halvempi vaihtoehto. Lisäksi nestettä eli vettä ja rasvatonta maitoa tai piimää joka aterialla. Minun tavoitteena on että, ensin paino alas...sitten salilla ja pyöräillen parikiloa takaisin. Aikaa on...tavoite aika marraskuussa 2011. Silloin tulee tasakympit täyteen. Arvatkaa vaan kuika sapetta kun laskin viimesyksyn ja talven aikana kuntoni romahtamaan ja mahan metrin rajalle. Nyt on sitten pääseminen takaisin kuntoon. Vaan ei luovuteta.
kevein mielin kirjoitti:
Pitää paikansa Zenil, saimoilla indekseillä mennään naisten kanssa. Tuota vyötärön ympärysmittaa olen myös miettinyt. Miehillä hälytysraja on metri, mutta...onhan kokonaan eri juttu onko mies 190cm vai 170cm. Luulisin että väkisinkin on normaalivyötärö erinlainen. Itse olen joutunut nyt miettimään ruokailuani hiukka uudelta kantilta. Liikuntaa alkaa olla jo sen verran joka päivä, paitti sunnuntaina. Silloin on lepopäivä. Näkyy muodustuvan päivät niin että on kahdet harjoitukset päivässä. Eilen oli ohjelmassa 45km pyöräilyä, kolme kilometriä vanhan koiran kanssa käpyttelyä ja illalla vielä tiukka reilu tunti sauvakävelyä. Minun vauhdillani noin 7km. Tämän päivän ohjelma on, nyt aamulla koiran kanssa 4km kauppareisulla. Päivällä ensin 40km pyöräilyä, salikampeet mukana ja suoraan tunti yläkroppa treeniä kuntosalilla ja sen jälkeen vielä 5km kotio. Illalla venyttelyt. Minulle tuo liikunta antaa kivasti päiväohjelmaa. Asustelen yksin ja olen eläkkeellä. Mitäs muuta tekisin ja tästä saa kiksit. Toinen vaihtoehto, istua kotona ja katella ikkunasta ulos..ei kiitos mulle. Tutustin tässä yksipäivä netissä suomen olympia komitean ruokailuohjeita urheilijoille. Mielenkiinosta oli. Aika pitkälti samoilla ohjeilla mennään. Proteeinia ja hiilareita pitää saada joka päivä enempi. Ruisleipä kuuluu urheilijan jokaiseen ateriaan. Yksi vinkki oli suorituksen aikana saataavan välipalaan oli pikkulasten pilttiruuat. Ystävällinen vatsalle pitkässä harjoituksessa ja ajaa melkein saman asian energia geelipatukoiden kanssa. On vaan oleelisen paljon halvempi vaihtoehto. Lisäksi nestettä eli vettä ja rasvatonta maitoa tai piimää joka aterialla. Minun tavoitteena on että, ensin paino alas...sitten salilla ja pyöräillen parikiloa takaisin. Aikaa on...tavoite aika marraskuussa 2011. Silloin tulee tasakympit täyteen. Arvatkaa vaan kuika sapetta kun laskin viimesyksyn ja talven aikana kuntoni romahtamaan ja mahan metrin rajalle. Nyt on sitten pääseminen takaisin kuntoon. Vaan ei luovuteta.
kaikille ryhmäläisille. En voi muuta ku ihailla sua kevein mielin... mikä itsekuri ja säntillisyys, jes. itsekin olen kotona päivät eli työttömänä, mut en ole saanu samanlaista intoa päälle kuin sinä. Tämän vkon olen ollu sillai et osan aterioista korvaan Nutrilett- juomilla. Saa nähdä tulkeeko tulosta. Ma kävin vaaálla pitkästä aikaa ja se näytti 85,4 eli pientä laskua sit viimenäkemän, mut viel on matkaa siihen mikä se oli täs vähä aikaa sit. Hiihtolomalla tuli melkein kaks kiloo vaik kalorinkulutus oli melkein 7000 kcal. Tuli syötyä vähä liikaa. No en anna sen musertaa itseäni, vaan tästä jatketaan. Tänään paistoin ekan satsin munkkeja, joo tunnustan kaks maistoin. Vien ne huomenna äidilleni, joka on käsipuoli eikä pysty itse niitä paistamaan ja iskälle tiettty. Kotiin paistan sit vkonloppuna tai ens vkolla. Hyvää ja aurinkoista kevään jaktoa teille kaikille ja palaillaan asiaan taas myöhemmin. Onnea kaikille pudotajille!
- Helinä 2
Mami35 kirjoitti:
kaikille ryhmäläisille. En voi muuta ku ihailla sua kevein mielin... mikä itsekuri ja säntillisyys, jes. itsekin olen kotona päivät eli työttömänä, mut en ole saanu samanlaista intoa päälle kuin sinä. Tämän vkon olen ollu sillai et osan aterioista korvaan Nutrilett- juomilla. Saa nähdä tulkeeko tulosta. Ma kävin vaaálla pitkästä aikaa ja se näytti 85,4 eli pientä laskua sit viimenäkemän, mut viel on matkaa siihen mikä se oli täs vähä aikaa sit. Hiihtolomalla tuli melkein kaks kiloo vaik kalorinkulutus oli melkein 7000 kcal. Tuli syötyä vähä liikaa. No en anna sen musertaa itseäni, vaan tästä jatketaan. Tänään paistoin ekan satsin munkkeja, joo tunnustan kaks maistoin. Vien ne huomenna äidilleni, joka on käsipuoli eikä pysty itse niitä paistamaan ja iskälle tiettty. Kotiin paistan sit vkonloppuna tai ens vkolla. Hyvää ja aurinkoista kevään jaktoa teille kaikille ja palaillaan asiaan taas myöhemmin. Onnea kaikille pudotajille!
Hei!
Ajattelin minäkin näin torstain kunniaksi ilmoitella tuloksiani. Painoni tänä aamuna tasn 69 eli 500 grammaa laskua viikossa. Ihan kivalta tuntuu, että laskua tulee. Minä olen myös myös työttömänä tällä hetkellä. Joten aikaa liikuntaa, ja ruokavalion tarkkailuun on todella paljon.
Minä en aio vapuksi munkkeja tehdä enkä simaakaan. Vappu-aattona menen syömään erään ystäväni kanssa ravintolaan, ja sieltä mennään sitten viihteelle. Joten ensi viikon perjantaina kaloreita ei lasketa. Täytyy hieman syödä sitten vähemmän kotona ettei kaloreita nouse ihan huumaviksi päivän aikana.
Täältä lumet ovat kivasti jo sulaneet. Tänäänkään ei ole satanut oikeastaan yhtään vettä. Olen lenkkeillyt päivän aikana 6 kilometriä. Askeleita olen ottanut lenkkini aikana melkein 10000. Eli ihan kiva määrä.
Eipä tässä muuta tällä kertaa kuin liikunnallista viikonloppua koko porukalle. Toivottavasti ilmat suosivat lenkkeilyä. Onnittelut minunkin puolestani jokaiselle pudottajalle - kevein mielin
Helinä 2 kirjoitti:
Hei!
Ajattelin minäkin näin torstain kunniaksi ilmoitella tuloksiani. Painoni tänä aamuna tasn 69 eli 500 grammaa laskua viikossa. Ihan kivalta tuntuu, että laskua tulee. Minä olen myös myös työttömänä tällä hetkellä. Joten aikaa liikuntaa, ja ruokavalion tarkkailuun on todella paljon.
Minä en aio vapuksi munkkeja tehdä enkä simaakaan. Vappu-aattona menen syömään erään ystäväni kanssa ravintolaan, ja sieltä mennään sitten viihteelle. Joten ensi viikon perjantaina kaloreita ei lasketa. Täytyy hieman syödä sitten vähemmän kotona ettei kaloreita nouse ihan huumaviksi päivän aikana.
Täältä lumet ovat kivasti jo sulaneet. Tänäänkään ei ole satanut oikeastaan yhtään vettä. Olen lenkkeillyt päivän aikana 6 kilometriä. Askeleita olen ottanut lenkkini aikana melkein 10000. Eli ihan kiva määrä.
Eipä tässä muuta tällä kertaa kuin liikunnallista viikonloppua koko porukalle. Toivottavasti ilmat suosivat lenkkeilyä. Onnittelut minunkin puolestani jokaiselle pudottajalleKele kele kele....tuli kylmää vettä niskaan liikuntarojektissa. Fillarista hajosi keskiön laakeri. Likviditeetisistä syistä saan uudet osat vasta puolentoistaviikon päästä. Ensin tilasin ajan huoltoon joka venyy ja venyy. Sitten peruin sen ja ajattelin hommata itteleni ne työvälineet joita tartee fillarin purkamiseen ja kasaamisessa. Tarviin näet niitä vehkeitä kuitenkin kun harrastan retkipyöräilyä. Maanantaina meen tilaa ne vehkeet. Niit ei ole hyllytavarana kunnollisia. Täytynee sitten ensviikolla panostaa enempi tuohon kuntosaliin ja sauvakävelyyn. Torstaina ensviikolla olis sitten viimonen ryhmän kokoontuminen eessä. Saas nähä mitä paino näyttää. Mukavaa viikonloppua kaikille.
- I
Lueskelin noita teidän päivityksiä, onnea onnistujille! Katsoin että olen kirjoitellut viimeksi kuun alussa, mutta projekti jatkuu edelleen, en ole luovuttanut! Maaliskuun 21 päivästä tähän päivään saldo on - 1,8 kg, mutta liikunnan lisääntyminen näkyy kyllä kropassa. Jaloissa erottuu lihakset, peppu on kiinteämpi ja ylempänä ja allit on pienentyneet huomattavasti. Paino on nyt 78 kg ja huomenna virallinen punnituspäivä.
Tuosta kun vielä sen 6 - 10 kiloa saa pois niin olen tyytyväinen. Kyllä se ennen vuoden vaihdetta varmasti toteutuu :D- Zenil
kaikilla mennyt tosi hyvin! Onnittelut kaikille pudottajille!
Minulla ei ole tippunut yhtään, paino samassa kun viime sunnuntaina, eli 73,5 kg. Tuntuu että näitä viimeisiä kiloja ei saa sitten kirveelläkään tippumaan. Normaalipainoindeksiin enää n pari kiloa olisi.Kääk. herkuttomalla viikolla olen ollut, pitäsi kuitenkin vähentää kovasti kalorioita tai lisätä liikuntaa,että paino alkaisi taas tippumaan. - I
Zenil kirjoitti:
kaikilla mennyt tosi hyvin! Onnittelut kaikille pudottajille!
Minulla ei ole tippunut yhtään, paino samassa kun viime sunnuntaina, eli 73,5 kg. Tuntuu että näitä viimeisiä kiloja ei saa sitten kirveelläkään tippumaan. Normaalipainoindeksiin enää n pari kiloa olisi.Kääk. herkuttomalla viikolla olen ollut, pitäsi kuitenkin vähentää kovasti kalorioita tai lisätä liikuntaa,että paino alkaisi taas tippumaan.tänään taas mittasin, vielä tuli eilisestä - 400 g ;D Zenil mulla meinas olla samaa ongelmaa, kun tuo normipainon raja alkaa lähestymään. Nyt olen saanut taas tuon putoamistahdin pysymään parempana, kun jätin klo 18 jälkeen hiilarit pois. Eli syödä saa senkin jälkeen, muttei hiilareita. Tuntuu toimivan nyt mulla hyvin noin, muita muutoksia ei ole tarvinnut tehdä.
- Helinä 2
Hei!
Taas on viikko mennyt viime ilmoituksesta. Painoni 68,7 eli 300 grammaa alaspäin. Ihan hyvin on kaikilla ryhmäläisillä mennyt. Minäkin olen lenkkeillyt joka päivä vaikka tänäänkin on täällä satanut vettä. Kaloreita olen laskeskellut myös ahkerasti. Toivottavasti nyt sitten olen saanut pysyvästi painoni alle 69 kg.
Huomenna menen ystäväni kanssa ravintolan syömään, ja sitten hieman viihteelle. Varmasti sitten vaaka näyttä enemmän taas lauantai-aamuna, mutta sitten taas palailen heti vain normaaliin terveelliseen ruotuun. Toisaalta ajattelin, että seuraavan kerran käyn vaa ´alla vasta ensi viikon torstaina.
Kaikille onnittelut hyvistä tuloksista, ja hauskaa vappua.- kevein mielin
Moi kaikille! Elikäs tänään oli sitten ruuanhallintaryhmän viimonen kokuuntuminen. Kerran vielä kokonutaan, mutta vasta lokakuussa. Vaihdellaan kesän kuulumiset sit. Loppu saldo oli sitte mulla että vielä oli paino tippunna 700g. Elikkä kaikkiaan 8kg ja 10cm vyötäröltä. Helmikuun alusta alkaen. Arvannette että olen tyytyväinen. Paino nyt 71,3kg ja tavote oli 72kg. Samalla tyylillä jatketaan etiäki päin..nyt kun tavat on opinna. Liikuntaa, lepoa ja kunnollista ruokaa sopivassa suhteessa. Pitäs olla hyvä paketti tuo. Vielä kun saisi vyötäröltä hiukka pois...liekkö nälkä kasvaa syödessä. 2kg ja painas saman kun 30v sitten armeijassa..oisha siinä tavotetta.
- Zenil
kevein mielin kirjoitti:
Moi kaikille! Elikäs tänään oli sitten ruuanhallintaryhmän viimonen kokuuntuminen. Kerran vielä kokonutaan, mutta vasta lokakuussa. Vaihdellaan kesän kuulumiset sit. Loppu saldo oli sitte mulla että vielä oli paino tippunna 700g. Elikkä kaikkiaan 8kg ja 10cm vyötäröltä. Helmikuun alusta alkaen. Arvannette että olen tyytyväinen. Paino nyt 71,3kg ja tavote oli 72kg. Samalla tyylillä jatketaan etiäki päin..nyt kun tavat on opinna. Liikuntaa, lepoa ja kunnollista ruokaa sopivassa suhteessa. Pitäs olla hyvä paketti tuo. Vielä kun saisi vyötäröltä hiukka pois...liekkö nälkä kasvaa syödessä. 2kg ja painas saman kun 30v sitten armeijassa..oisha siinä tavotetta.
minulla.
Paino on jämähtänyt tuohon 73,5, hyvähän sekin, ettei ole tullut lisää näissä vappuhulinoissa..
Kevein mielen onnistunut yli odotusten, tuo kova kuntoilu on hieno homma. Minulla ei tahdo aika kuntoiluun riittää, no niinpä niin, selityksihän aina riittää...
Helinä ja muut ovat jaksaneet myös tosi sitkeästi pysyä ruodussa, niin sitä pitää. Hyvää jatkotsemppiä teille kaikille!
Minulla on tarkoitus saada jatkossa vielä pari kiloa tiputettu, mutta tahti on niin hidas, että ehkä ilmoittelen tuloksista harvemmin.
Luen ketjua kuitenkin, jos jatkatte tai aloitatte uuden samalla otsikolla.
Hyvää jatkoa kaikille ryhmäläisille!
- Helinä 2
Hei kaikille!
Meikäläisellä tuli painoa lisää vapun juhluinnassa. Menkat alkoivat tänä aamuna. Joten on taas niin ihanan turvonnut olo. Painoni tällä hetkellä 70,4. No paino laskee kyllä, kunhan nämä naistenjutut ovat ohi. Kaikkia herkkuja tekee mieleni jälleen koko ajan. Huomenna menen kauppaan, mutta kierrän kyllä karkkihyllyt tosi, tosi kaukaa.
Tällä hetkellä täällä todella aurinkoinen ilma. Haravoinnin sain tänään loppuun. Nyt täytyisi ruveta laittamaan kukkapenkkejä. Ne saavat odottaa äitienpäivän jalkeistä aikaa. Niillä ei kiire ole.
Kaikille aurinkoista loppuviikkoa, ja yritetään pitää itsemme ruodussa. Onnittelut joakiselle tähän astisista tuloksista. Mukavaa viikonloppua myös, ja äideille hyvää äitienpäivää näin jo etukäteen.minunki puolesta. Taas on tovi vierähtänyt kun tänne olen kirjoitellut, sori siitä. Joo ei tunnu meikäläisen paino laskevan ei sitte millään. Olen jo toista vkoa hirveessä flunsassa, joten sen nyt pitäis kaiken järjen mukaan vähä hillitä tota syömistä. Liikunta on jääny todella minimiin et ihan hävettää, mut kyl se tästä taas lähtee ku tauti hellitää. Hauskaa äitienpäivää vaan kaikille meille äideille! Ai niin se paino oli jotain 85 ja vähä päälle ku viimeks kävin puntarilla.
- I
Mami35 kirjoitti:
minunki puolesta. Taas on tovi vierähtänyt kun tänne olen kirjoitellut, sori siitä. Joo ei tunnu meikäläisen paino laskevan ei sitte millään. Olen jo toista vkoa hirveessä flunsassa, joten sen nyt pitäis kaiken järjen mukaan vähä hillitä tota syömistä. Liikunta on jääny todella minimiin et ihan hävettää, mut kyl se tästä taas lähtee ku tauti hellitää. Hauskaa äitienpäivää vaan kaikille meille äideille! Ai niin se paino oli jotain 85 ja vähä päälle ku viimeks kävin puntarilla.
No nin, taas on livahtanut aikaa jo vaikka kuinka viimeisimmästä päivityksestä, mutta hiljaista on ollut muillakin. Vieläkös meitä on monta jotka edelleen jatkavat? Paino tämän aamun mittauksessa 79 kiloa, joten vähän on tullut takapakkia synttäri ja vappu herkutteluilla. Mutta nou hätä, tästä jatkellaan.
Katselin noita Jutan nettisivuja ja ajattelin sen mukaan nyt jatkaa kun tuo normipainon raja kuitenkin lähestyy ja pudotus luultavasti vain hankaloituu. Siinä on kuitenkin toi rytmi hyvänlainen mulle ja ruoka-aineetkin suht ok aikaisempaan ruokavalioon verrattuna. Mähän pidin sitä "ei hiilareita klo 18 jälkeen" ja vahdin kyllä muutenkin iltasyömistä, mutta sekin teki jo yllättävän tuikkaa noudattaa. Saa nähdä kuinka akan käy nyt tällä konstilla. Siin saa kuitenkin syödä kunnon iltapalankin. Nuo herkuttelut ja alkoholin kun nyt malttaa jättää kokonaan pois joksikin aikaa niin eiköhän taas tuloksia ala tulemaan kunnolla!
Oikein aurinkoista päivää kaikille! I kirjoitti:
No nin, taas on livahtanut aikaa jo vaikka kuinka viimeisimmästä päivityksestä, mutta hiljaista on ollut muillakin. Vieläkös meitä on monta jotka edelleen jatkavat? Paino tämän aamun mittauksessa 79 kiloa, joten vähän on tullut takapakkia synttäri ja vappu herkutteluilla. Mutta nou hätä, tästä jatkellaan.
Katselin noita Jutan nettisivuja ja ajattelin sen mukaan nyt jatkaa kun tuo normipainon raja kuitenkin lähestyy ja pudotus luultavasti vain hankaloituu. Siinä on kuitenkin toi rytmi hyvänlainen mulle ja ruoka-aineetkin suht ok aikaisempaan ruokavalioon verrattuna. Mähän pidin sitä "ei hiilareita klo 18 jälkeen" ja vahdin kyllä muutenkin iltasyömistä, mutta sekin teki jo yllättävän tuikkaa noudattaa. Saa nähdä kuinka akan käy nyt tällä konstilla. Siin saa kuitenkin syödä kunnon iltapalankin. Nuo herkuttelut ja alkoholin kun nyt malttaa jättää kokonaan pois joksikin aikaa niin eiköhän taas tuloksia ala tulemaan kunnolla!
Oikein aurinkoista päivää kaikille!taas munkin puolesta. Täytyy varmaan aloittaa toi nutraus ainaki puoliteholla ku ei toi paino vaan lähde putoon. Tänään jo join aamupalaks sellasen mansikkajuoman mut muuten oon syöny normaalisti. Se vaan on vähä hankalaa toi nutraus näin perheelliselle ku lapset kyselee et miks äiti vaan juo tollasia juomia ku meidän täytyy syödä ruokaa jne. Joten jos vaikka nutraan aamupäivällä ja illalla syön normaalisti tai siis vähemmän tietenki mut kunnon ruokaa, niin ei tule tällaista selittelyä lapsille. olis kyl kiva saada muutama kilo pois viä tässä ennen kesää, olis mukavampi olla ku ei vaatteet kiristä ja sillee. No mutta se mun tarinasta, mites muilla sujuu? JOko kaikki muut on päässy ihannepainoonsa ku on niin hiljaista täällä keskustelussa? Mukavaa vkon jatkoa ja tsemppiä kaikille!
- kevein mielin
Mami35 kirjoitti:
taas munkin puolesta. Täytyy varmaan aloittaa toi nutraus ainaki puoliteholla ku ei toi paino vaan lähde putoon. Tänään jo join aamupalaks sellasen mansikkajuoman mut muuten oon syöny normaalisti. Se vaan on vähä hankalaa toi nutraus näin perheelliselle ku lapset kyselee et miks äiti vaan juo tollasia juomia ku meidän täytyy syödä ruokaa jne. Joten jos vaikka nutraan aamupäivällä ja illalla syön normaalisti tai siis vähemmän tietenki mut kunnon ruokaa, niin ei tule tällaista selittelyä lapsille. olis kyl kiva saada muutama kilo pois viä tässä ennen kesää, olis mukavampi olla ku ei vaatteet kiristä ja sillee. No mutta se mun tarinasta, mites muilla sujuu? JOko kaikki muut on päässy ihannepainoonsa ku on niin hiljaista täällä keskustelussa? Mukavaa vkon jatkoa ja tsemppiä kaikille!
Vielä ollaan kuvioissa mukana. Nyt vaan ei oo hajuakaa mihi suuntaan paino on menny. Itse en vieläkään ole saanut hankittua sitä vaakaa. Ryhmä kun loppu niin sen jälkeen en ole vaa;alle pääsyt. Kuntoiltuakin on tullut hiukka vähemmän kun fillari hajosi. Onneksi se nyt on taas korjattu ja pelittää kun itse korjasin. Sentis sauvomassa, salilla ja koiran kaa lenkeilty on. Tänään just kävin salilla ja oli puhetta treenarin kanssa, että ensi viikon lopussa on treffit ja tarkastellaan ohjelmaa hiukka. Meininki olisi ryhtyä käymään kolme kertaa viikossa. Kaksi kertaa voiman ja massan hakua ja yhtenä päivänä sitten rasvanpolto tahdilla koko kroppa. Hiukan kun paino olisi vielä pudonnut niin sitten se olisi siinä. Loppu vatsa ei taida enää laihduttamalla lähteä, vaan on tehtävä jotain muutakin jo.
- Helinä 2
Mami35 kirjoitti:
taas munkin puolesta. Täytyy varmaan aloittaa toi nutraus ainaki puoliteholla ku ei toi paino vaan lähde putoon. Tänään jo join aamupalaks sellasen mansikkajuoman mut muuten oon syöny normaalisti. Se vaan on vähä hankalaa toi nutraus näin perheelliselle ku lapset kyselee et miks äiti vaan juo tollasia juomia ku meidän täytyy syödä ruokaa jne. Joten jos vaikka nutraan aamupäivällä ja illalla syön normaalisti tai siis vähemmän tietenki mut kunnon ruokaa, niin ei tule tällaista selittelyä lapsille. olis kyl kiva saada muutama kilo pois viä tässä ennen kesää, olis mukavampi olla ku ei vaatteet kiristä ja sillee. No mutta se mun tarinasta, mites muilla sujuu? JOko kaikki muut on päässy ihannepainoonsa ku on niin hiljaista täällä keskustelussa? Mukavaa vkon jatkoa ja tsemppiä kaikille!
Heipat kaikille!
Minä en ole päässyt ainakaan vielä tavoitepainooni. Tänä aamuna kiloja oli 69 kg. Eli 4 kiloa vielä tavoiteeseeni. No onneksi ei ole mikään hoppu. Vapusta lähtenyt 1,4 kg. Täällä on paistanut tänään melkein koko päivän aurinko, ja asteita 17. Huomiseksi ja perjantaiksi on luvattu sadekuuroja jälleen. Lauantaiksi on luvattu sitten ukkosta, ja asteita peräit 24. Joten kyllä se kesä sieltä tulee huimaa vauhtia. Ihan kiva.
Lenkkeillyt olen päivttäin, ja laskenut tietenkin tarkkaan kalorini. Tänään söin lämpimänä ruokana lihakeittoa. Joten kalorit eivät keitoista ihan hirveiksi nouse. Luulisin, että tämän päivän kalorit saan pysymään noin 1300.
Kiva viikon jatkoa minunkin puolestani, ja mukavaa viikonloppua sekä huomista helatorstaita. Tsempataan edelleenkin toinen toistamme kohti hoikempaa elämää.
- Helinä 2
Hei ryhmäläiset!
Ovatko kaikki päässeet jo tavoitepainoihinsa, kun ei kenestäkään ole kuulunut vähään aikaan mitään? Minulla itselläni on vielä tavoitteeseen matkaa 3 kiloa. Painoni tänä aamuna 68 kg. Ihan olen tyytyväinen. Syyskuussa lähden vasta etelään, joten tässä on vielä aikaa tämän projektin kanssa.
Edelleen lasken kaloreita päivittäin energynet sivustoilla, ja lenkkeilen myös paljon joka päivä. Nyt on täällä ollut aiva ihanat lenkkeilysäät. Lämmintä on piisannut, ja aurinko on paistanut.
Onko teillä paljon juhlia kesän ajalle? Itselläni on ainakin yhdet rippijuhlat, mutta ne on vasta elokuussa.
Viikonlopun jatkoa kaikille, ja tulkaahan kertomaan kuulumisianne.- Zenil
Noin pari kuukautta sitten aloitin tämän ketjun, joka on siis ainakin jo kolmas jatko-osa tääle ryhmälle, alkuperäiset aloittivat jo viime syksyn puolella, mutta minä tulin mukaan tämän vuoden alkupuolella, en muista tarkalleen milloin.
No, tuosta kahden kuukauden takaisesta punnituksesta olen näköjään laihtunut 2 kg, eli kilo kuukaudessa.
Tänä aamuna paino 72.3. Hitaasti mennään, mutta parempi näin kuin ylöspäin. Oikeastaan en ole enää varsinaisella "kuurilla",enkä laske kaloreita, mutta tarkkailen syömistä , ettei tule kilot takaisin. Tavoite olisi vielä pari kiloa saada pois, mutta ei kiireellä, että elimistö tottuu tähän pienempään painoon.
Mitä muille kuuluu? Helinällä ainakin mennyt hyvin.68 on jo itseasiassa parempi kuin hyvä! Onneksi olkoon!
Mitenkäs kevein mielin? ihmettelen kovasti sitä vatsakumpuasi, kun sentään niin kovasti kuntoilet, luulisin että se onkin jo häipynyt.
Entä I ja mami? Kuinka teillä?
Terkkuja kaikille! - kevein mielin
Zenil kirjoitti:
Noin pari kuukautta sitten aloitin tämän ketjun, joka on siis ainakin jo kolmas jatko-osa tääle ryhmälle, alkuperäiset aloittivat jo viime syksyn puolella, mutta minä tulin mukaan tämän vuoden alkupuolella, en muista tarkalleen milloin.
No, tuosta kahden kuukauden takaisesta punnituksesta olen näköjään laihtunut 2 kg, eli kilo kuukaudessa.
Tänä aamuna paino 72.3. Hitaasti mennään, mutta parempi näin kuin ylöspäin. Oikeastaan en ole enää varsinaisella "kuurilla",enkä laske kaloreita, mutta tarkkailen syömistä , ettei tule kilot takaisin. Tavoite olisi vielä pari kiloa saada pois, mutta ei kiireellä, että elimistö tottuu tähän pienempään painoon.
Mitä muille kuuluu? Helinällä ainakin mennyt hyvin.68 on jo itseasiassa parempi kuin hyvä! Onneksi olkoon!
Mitenkäs kevein mielin? ihmettelen kovasti sitä vatsakumpuasi, kun sentään niin kovasti kuntoilet, luulisin että se onkin jo häipynyt.
Terkkuja kaikille!Projekti jatkuu yhä. Täytynee pikkuhiljaa hommata se vaaka ittelensä että sais tietää tuloksia. Tosin epäilen kyllä että minun tapausessani olisi mittanauha nyt parempi mittari. Kuntosali ohjelma on laitettu uusiksi. Viime viikolla alkoi treenaminen 3 x viikossa. Ohjelmani on nyt sellainen että ma pyöräilyä 40km, hetiperään kuntosali yläkropalle, massanhaku 5km kotio. Tiistaina pyöräily 75km, ke pyöräily 40km rasvanpoltotreeni koko kropalle salilla 5km kotio. to pyöräily 75km, pe pyöräily 40km sali alakropalle, massanhaku 5km kotio . La. pyöräily fiiliksen mukaan. Su pyhitetty levolle (ja jeesus ku o pitkä päivä). Viimeviikolla oli hiukka muutaki menoa joten tulos ol 300km pyöräilyä ja kolmasti salilla. Päälle tietty koiran kanssa lenkit joka päivä. Hiukka on joutunut paneutumaan tuohon ruokapuoleen enempi. Varsin hyvä linkki löyty tuolta www.olympiakomitea.fi urheilijan_ravitsemus Tavoite määrä olisi n.400km/viikko pyöräilyä. Arvatkaa vaan kui tuntu hyvältä kun ne kadoksissa olevat ala-vatsa lihaksetki pikkuhiljaa löytyvät.....tooosi pikkuhiljaa. Taitaapi olla niin että olen jo koukussa urheiluun...vaan sen riipuvuuden kyllä hyväksyn...eipä tässä juuri muutakaan elossa ole.
- I
Zenil kirjoitti:
Terkkuja kaikille!Hyvä että osa on ollut sitkeästi oikealla kurssilla, mulla on mennyt kaikenlaisissa kiireissä pari viikkoa, vähän on ollut laihdutuksestakin taukoa, taas...
Tällä viikolla aloitin kuitenkin tuon Jutan ohjeiden mukaisen ruokavalion mitä suunnittelin jo aiemmin. Liikunnat mulla on ollut jo aiemmin ok. Paino on tippunut nyt kolmessa päivässä 2,3 kiloa ja vessassa juoksuttaa kovasti. Eli aineenvaihdunta on saanut uuden tuuppauksen eteenpäin ja turvotukset on poistuneet. Mielenkiinnolla odotan kyllä tuloksia tästä. Painoa nyt taas sen 79 ;D
Ja taasen rämmitään eteenpäin, toivottavasti hyvin tuloksin, sen verran tiukka tuo kuuri on. Se kestää 4 viikkoa ja jos saan nyt sen aikana hyviä tuloksia aikaan niin ajattelin jatkaa ihan sitten sillä maksullisella 10 viikon paketilla. Rahatilanteen mukaan sitten pitää katsoa onko se se halvempi versio vai onko rahaa ihan henkilökohtaiseen ohjaukseen, mutta sen varmaan otan sitten omalta salilta jos näin on... Taas uudella innolla eteenpäin! ;D
- Helinä 2
Hei kaikille!
Kuinka kaikilla tämä projekti sujuu nukyään? Itselläni alkoi menkat tänään joten aamulla painoa 69 kg. On taas niin ihanan tuvonnut olo. No onneksi tätä turvotusta ei kestä kuin muutaman päivän. Sitten tilanne taas normalisoituu.
Kalorit olen edelleen pitänyt kondiksessa, ja liikkunut olen päivittäin. Kilometrit vaihtelevat mieli-alan mukaan. Ihanaa, kun on kesä, ja hienot ja lämpimät ilmat. Ensi viikolla jattelin ruveta pesemään mattoja. Jotenka toivottavasti ilmat jatkuvat pitkään tälläisinä kuin nyt.
Aurinkoista viikon jatkoa kaikille, ja onnittelut saavutetuista tuloksista tähän mennessä. - Helinä 2
Moi!
Taas on hurahtanut yli kaksi viikkoa sitten viime kirjoittelun. Painoni on tällä hetkellä tasan 68 kg. Eli kilo on saatu painoa alaspäin sitten viime kerran. Vielä olisi kolme kiloa pudotettavaa. Loppusuora rupeaa olemaan käsillä. Hyvin on tämä viikko mennyt. Kalorit ovat pysyneet hyvin kontrolissa, ja lenkkeillyt olen joka päivä. No onneksi tässä on vielä aikaa ennenkuin lähden viikoksi Rodookselle syyskuun alussa. Jos kaikki menee hyvin saan painoni ennen sitä 65 kg.
Kuinka teillä muilla on laihdutus sujunut? Toivottavasti on muitakin kirjoittajia vielä jäljellä kuin minä. Koitakaas tulla nyt sieltä muutkin kirjoittelemaan kuulumisianne vaikka ei laihdutus menisikkään ihan putkeen. Hyvää viikonloppua kaikille, ja tsemppiä tähän projektiin edelleenkin.- I
Helinä 2, vielä ollaan sitkeästi tiukalla linjalla! ;D Hieman vajaa kuukausi sitten oli paino ollut näköjään 79 kg, nyt Jutan ohjeilla mennyt (hieman lipsuen tosin... ) tuon nelisen viikkoa ja paino tänä aamuna 75,5 kiloa. On tuo normipainon huitteilla ihan ok tulos! ;D Vielä jatkuu, jos sinne 65 kuitenkin pääsis. Tässä laihdutuksessa kasvaa nälkä syödessä, positiivisesti! ;D
Oikein ihanaa juhannusta kaikille!! - Helinä 2
I kirjoitti:
Helinä 2, vielä ollaan sitkeästi tiukalla linjalla! ;D Hieman vajaa kuukausi sitten oli paino ollut näköjään 79 kg, nyt Jutan ohjeilla mennyt (hieman lipsuen tosin... ) tuon nelisen viikkoa ja paino tänä aamuna 75,5 kiloa. On tuo normipainon huitteilla ihan ok tulos! ;D Vielä jatkuu, jos sinne 65 kuitenkin pääsis. Tässä laihdutuksessa kasvaa nälkä syödessä, positiivisesti! ;D
Oikein ihanaa juhannusta kaikille!!Hei!
Juhannus on ohitettu. Juhannus kului ihan kotioloissa hieman siidereitä juoden ja makkaraa paistaen. Painoni oli tänä aamuna 68 kg. Eli ei nousua eikä laskua sitten viime kertaan. Nyt olen päättänyt ottaa taas huomisesta alkaen vähän tiukemman kurin itseni kanssa, että saisin nuo viimeiset kolme kioa vielä lähtemään. Ei silti monet ovat sanoneet, että viimeisien kilojen tiputus se vasta vaikeaa on. Täytyy vain olla kärsivällinen.
Kuinka teille kaikilla juhannus sujui?
Ensi viikella ainakin tännepäin on luvattu tosi lämpimiä, ja aurinkoisia kelejä. Ihan kiva on lenkkeillä aurinkoisessa ja lämpimässä säässä saati vesisateessa.
Tässäpä taas minun kuulumisiani. Kivaa alkavaa viikkoa teille jokaiselle! - Zenil
Helinä 2 kirjoitti:
Hei!
Juhannus on ohitettu. Juhannus kului ihan kotioloissa hieman siidereitä juoden ja makkaraa paistaen. Painoni oli tänä aamuna 68 kg. Eli ei nousua eikä laskua sitten viime kertaan. Nyt olen päättänyt ottaa taas huomisesta alkaen vähän tiukemman kurin itseni kanssa, että saisin nuo viimeiset kolme kioa vielä lähtemään. Ei silti monet ovat sanoneet, että viimeisien kilojen tiputus se vasta vaikeaa on. Täytyy vain olla kärsivällinen.
Kuinka teille kaikilla juhannus sujui?
Ensi viikella ainakin tännepäin on luvattu tosi lämpimiä, ja aurinkoisia kelejä. Ihan kiva on lenkkeillä aurinkoisessa ja lämpimässä säässä saati vesisateessa.
Tässäpä taas minun kuulumisiani. Kivaa alkavaa viikkoa teille jokaiselle!Viimeksi kun olin vaakalla tämän kuun alussa, paino oli 73,5, mutta sen jälkeen pelkkää ylämäkeä.
Nyt on pakko ottaa itseään niskasta kiinni.
Kaikenlaista juhlaa ja synttäriä on ollut, ja tullut syötyä paaaljon ja kaikenlaista herkkua, kakkua, pullaa, karkkia, suklaata ja jätskiä muun muassa. Äkkiä noi menetetyt kilot tulevat takaisin jos tällai repsahtaa.
Siis aivan hullua, että pitääkin näin repsahtaa. Elikä nyt ruotuun takaisin.
En viitsi nyt masentaa itseäni ja mennä vaakalle nyt, pidän ensin muutaman tiukemman dieettipäivän, ja katsotaan ensi sunnuntaina tilanne. Aloitan silloin uuden tsemppausketjun keski-ikäisille.
Niin, onkohan ketään vielä mukana?
Helinä ainakin jatkaa ihailtavan sitkeästi, ja pääsee varmasti tavoitteeseensa. Eikä minullakaan tavoitteeseen ole kuin 2,5 kg miinusta, mutta ne ovatkin vaikeat, kun tahtoo lupsahtaa plussan puolelle ja jos ei nyt tsemppaa saan kaikki kilot takaisin.
Onhan sää aika hot, viihdynkin tällä hetkellä ilmastoidussa sisätiloissa.
Heippa ja ilmoitelkaa itsestänne ryhmäläiset! - Helinä 2
Zenil kirjoitti:
Viimeksi kun olin vaakalla tämän kuun alussa, paino oli 73,5, mutta sen jälkeen pelkkää ylämäkeä.
Nyt on pakko ottaa itseään niskasta kiinni.
Kaikenlaista juhlaa ja synttäriä on ollut, ja tullut syötyä paaaljon ja kaikenlaista herkkua, kakkua, pullaa, karkkia, suklaata ja jätskiä muun muassa. Äkkiä noi menetetyt kilot tulevat takaisin jos tällai repsahtaa.
Siis aivan hullua, että pitääkin näin repsahtaa. Elikä nyt ruotuun takaisin.
En viitsi nyt masentaa itseäni ja mennä vaakalle nyt, pidän ensin muutaman tiukemman dieettipäivän, ja katsotaan ensi sunnuntaina tilanne. Aloitan silloin uuden tsemppausketjun keski-ikäisille.
Niin, onkohan ketään vielä mukana?
Helinä ainakin jatkaa ihailtavan sitkeästi, ja pääsee varmasti tavoitteeseensa. Eikä minullakaan tavoitteeseen ole kuin 2,5 kg miinusta, mutta ne ovatkin vaikeat, kun tahtoo lupsahtaa plussan puolelle ja jos ei nyt tsemppaa saan kaikki kilot takaisin.
Onhan sää aika hot, viihdynkin tällä hetkellä ilmastoidussa sisätiloissa.
Heippa ja ilmoitelkaa itsestänne ryhmäläiset!Hei kaikille!
Katsoin lämpömittari juuri äsken niin 33 astetta. Joten täälläkin kuumuutta piisaa. Huomiseksi on luvattu sadetta, ja sitten taas poutaa. Ihan kiva, että välillä hieman sataa.
Mulla painoni tänä aamuna 67,2 eli 800 grammaa laskua jälleen viime ilmoittelun. Ihan hyvä näin. Kiirettä ei kannata pitää tämän laihduttamsien aknssa. Onneksi on vielä aikaa syyskuuhun melkein kaksi kuukautta. Syyskuussa lähden sitten Rodokselle, ja silloin haluan, että painoni on 65 kg. Toivottavasti toiveeni toteutuu painon suhteen.
Ihan kiva Zenil, että aloitat meille uuden ketjun sunnuntaina. Tämä vanha onkin jo aika pitkä.
Tässä tällä kertaa kuulumisiani. Ryhmäläiset tulkaa ilmoittelemaan kaikki kuulumisianne. Lämmintä viikon ajtkoa teille jokaiselle. - Zenil
Helinä 2 kirjoitti:
Hei kaikille!
Katsoin lämpömittari juuri äsken niin 33 astetta. Joten täälläkin kuumuutta piisaa. Huomiseksi on luvattu sadetta, ja sitten taas poutaa. Ihan kiva, että välillä hieman sataa.
Mulla painoni tänä aamuna 67,2 eli 800 grammaa laskua jälleen viime ilmoittelun. Ihan hyvä näin. Kiirettä ei kannata pitää tämän laihduttamsien aknssa. Onneksi on vielä aikaa syyskuuhun melkein kaksi kuukautta. Syyskuussa lähden sitten Rodokselle, ja silloin haluan, että painoni on 65 kg. Toivottavasti toiveeni toteutuu painon suhteen.
Ihan kiva Zenil, että aloitat meille uuden ketjun sunnuntaina. Tämä vanha onkin jo aika pitkä.
Tässä tällä kertaa kuulumisiani. Ryhmäläiset tulkaa ilmoittelemaan kaikki kuulumisianne. Lämmintä viikon ajtkoa teille jokaiselle.pidetty äärimmäisen tiukkaa kuuria, ei ole muuten helteiden takia ollut yhtään nälkäkään.
Yllätys yllätys, paino oli tänänään 71 kg, ja painoindeksi 24,9.eli tavoitteeseeni olen päässyt.
Pienet muutaman päivän repsahdukset eivät ole lihottaneet, kun pystyin palaamaan tiukalle linjalle melko nopeasti.
Parempi jatkossa syödä tasaisempaan tahtiin, eikä alkaa jojoilla.
Loetan tähän, enkä aloita uutta ketjua. Minulla päättyi nyt n kymmenen kuukauden projekti, ja kaiken kaikkiaan kiloja tippui n 10, eli kilo kuukaudessa, eipähän ollut mihinkään kiire.
Monen mielestä BMi 24,9 on aivan liikaa, pitäisi olla jotain 22 , mutta tämä on minulle hyvä paino, varon ettei paino nouse tästä jatkossa, eli syömisiään saa edelleenkin tarkkailla.
Tsemppiä ryhmäläisille! Zenil kirjoitti:
pidetty äärimmäisen tiukkaa kuuria, ei ole muuten helteiden takia ollut yhtään nälkäkään.
Yllätys yllätys, paino oli tänänään 71 kg, ja painoindeksi 24,9.eli tavoitteeseeni olen päässyt.
Pienet muutaman päivän repsahdukset eivät ole lihottaneet, kun pystyin palaamaan tiukalle linjalle melko nopeasti.
Loetan tähän, enkä aloita uutta ketjua. Minulla päättyi nyt n kymmenen kuukauden projekti, ja kaiken kaikkiaan kiloja tippui n 10, eli kilo kuukaudessa, eipähän ollut mihinkään kiire.
Monen mielestä BMi 24,9 on aivan liikaa, pitäisi olla jotain 22 , mutta tämä on minulle hyvä paino, varon ettei paino nouse tästä jatkossa, eli syömisiään saa edelleenkin tarkkailla.
Tsemppiä ryhmäläisille!ja ihan ekaks onnittelut sinulle mahtavasta suorituksesta! Ite viel junnaan ja tuntuu et näin kuumalla ei jaksa panostaa mihkaan. Mutta ilmojen viiletessä lähden taas liikkeelle. En ole moneen vkoon edes käyny puntarilla joten en tiä nyk. painoani, mut ei se kauheest iole noussu koska vaatteet ei kiristä. Hyvää jatkoa sinulle ja tänne voit aina välillä laittaa kuulumisia, kyl ne luetaan.
- Helinä 2
Zenil kirjoitti:
pidetty äärimmäisen tiukkaa kuuria, ei ole muuten helteiden takia ollut yhtään nälkäkään.
Tsemppiä ryhmäläisille!Moikka!
Onnittelut sinulle siitä, että pääsit tavoitteeseesi. Minä voin aloittaa uuden ketjun vaikka tänään. Mielestäni painoindeksisi on ihan hyvä. Se on normaalipainon puolella.
Itselläni painoni tasan 67 kg tänä aamuna. Eli 200 grammaa minsuta sitten viima kirjoittelun. Mulla on mennyt ihan hyvin kaikki. Helteet tällä jatkuvat, mutta minua ei ne ainakaan hirveästi haittaa. Lenkkeillyt olen päivittäin, ja kontrolloinut tarkkaan syömiseni.
Nyt avaan meille sitten uuden keskustelun. Sinne sitten vain kaikki uudet ja vanhat kertomaan kuulumisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883