East Side - West Side

Chronic2001

Eli siis ketkä kaikki kuulu east coastiin??? Ketkä taas oli west coastissa?

16

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lolololololololololo

      ei tähän ketään vastaa kun suomalaiset wnb hopparit ei ymmärrä näistä jutuista mitää...
      en oo hoppari ja mäkin tiedän sentää jotai

    • chimpa

      säälittävää tää suomalaisten east west coast pelleily, kun ei täällä suurin osa ihmisistä asiasta mitään tiedä, vaikka on kuinka true hoppari.
      mä tiedän sen verran että jos jompikumpi pitää sanoo sanon east, koska sieltä on enemmän räppäreitä, joist pidän. mut mä ainakin kuuntelen räppiä sen musan takia, tai atteen takia.
      vaikka jenkeissä tää east west juttu oli iso juttu joskus 15-20 vuotta sitte, ei tee kenestäkään parempaa hopparia hehkuttaa sitä jossain suomessa.

      • westgangsta

        Siis aika homo oot chimpa! vittu "kuuntelen räppiä sen musan takia" ei hemmetti!!! se on sama asia kun joku homo tulis ja tekis hyvä biisin ni kaikki kuuntelee sitä heti!!! Ei se ihan niin yksinkertaista oo -.-. koska jos haluut olla kunnon gangsta etkä mikään wannabe homo, ni sitten sulla pitää olla kunnon taustat!! ja jos joku kova gangsta on westist ja tekee hemmetin hyvän biisin, ni sitä mahdollisesti kuunnellaan heti. mut jos on joku hemmetin wannabe east homopaska ni kaikki heittää sen levyn nurkkaan!!!


      • Tupac420
        westgangsta kirjoitti:

        Siis aika homo oot chimpa! vittu "kuuntelen räppiä sen musan takia" ei hemmetti!!! se on sama asia kun joku homo tulis ja tekis hyvä biisin ni kaikki kuuntelee sitä heti!!! Ei se ihan niin yksinkertaista oo -.-. koska jos haluut olla kunnon gangsta etkä mikään wannabe homo, ni sitten sulla pitää olla kunnon taustat!! ja jos joku kova gangsta on westist ja tekee hemmetin hyvän biisin, ni sitä mahdollisesti kuunnellaan heti. mut jos on joku hemmetin wannabe east homopaska ni kaikki heittää sen levyn nurkkaan!!!

        HYVÄ WESTGANGSTA SÄ PUHUT KUNNIOLLA EIKÄ TOMMONE CHIMPA PASKA


      • chimpa
        Tupac420 kirjoitti:

        HYVÄ WESTGANGSTA SÄ PUHUT KUNNIOLLA EIKÄ TOMMONE CHIMPA PASKA

        siis mulle on nimeomaan sama kuka vittu sen musan tekee, jos se on hyvää kuuntelen

        MITEN SE ETTÄ KUUNTELEN RÄPPIÄ, KOSKA SE KUULLOSTAA HYVÄLTÄ, TEKEE MUSTA HOMON?

        Voi ny vittu, sen takia mitä vaan musaa kuunnellaan että kuullostaa hyvältä...

        Ja ps. olen hetero, en yritä olla gagsta, sellasille wnbgangtoille vaan nauretaa, VAI TUNTEEKO JOKU YHTÄKÄÄN TODELLISTA GANGSTAA SUOMESTA?


      • westgangsta
        chimpa kirjoitti:

        siis mulle on nimeomaan sama kuka vittu sen musan tekee, jos se on hyvää kuuntelen

        MITEN SE ETTÄ KUUNTELEN RÄPPIÄ, KOSKA SE KUULLOSTAA HYVÄLTÄ, TEKEE MUSTA HOMON?

        Voi ny vittu, sen takia mitä vaan musaa kuunnellaan että kuullostaa hyvältä...

        Ja ps. olen hetero, en yritä olla gagsta, sellasille wnbgangtoille vaan nauretaa, VAI TUNTEEKO JOKU YHTÄKÄÄN TODELLISTA GANGSTAA SUOMESTA?

        No siten se tekee susta wnbhomon koska sä kuuntelet jotakin hemmetin homobiisejä jostakin perse eastist jonka laulaa joku homo Jay-Z!! vittu kaikki jotka kuuntelee jotakin hemmetin paskaa räppii joka tulee jonku muna-aivon suusta joka on semmone et kun joku aito gangsta tulee ovest ni vittu menee pöydän alle imemää peukaloa nallekarhu kainalossa!!!


      • god_hates_rappers!
        westgangsta kirjoitti:

        No siten se tekee susta wnbhomon koska sä kuuntelet jotakin hemmetin homobiisejä jostakin perse eastist jonka laulaa joku homo Jay-Z!! vittu kaikki jotka kuuntelee jotakin hemmetin paskaa räppii joka tulee jonku muna-aivon suusta joka on semmone et kun joku aito gangsta tulee ovest ni vittu menee pöydän alle imemää peukaloa nallekarhu kainalossa!!!

        Edellinen kirjoittaja on selvästi alle 14-vuotias. Kaikki räppi on pentujen musiikkia. Kunhan kasvatte, alatte kuuntelemaan kunnon musiikkia. Niin se vain menee.


      • chimpa
        westgangsta kirjoitti:

        No siten se tekee susta wnbhomon koska sä kuuntelet jotakin hemmetin homobiisejä jostakin perse eastist jonka laulaa joku homo Jay-Z!! vittu kaikki jotka kuuntelee jotakin hemmetin paskaa räppii joka tulee jonku muna-aivon suusta joka on semmone et kun joku aito gangsta tulee ovest ni vittu menee pöydän alle imemää peukaloa nallekarhu kainalossa!!!

        mikä on wnbhomo :D voit olla wnb fruide, hoppari, hevari... muttet wnb homo. homous on seksuaalisuutta, kuulit varmaan ekan kerran...
        ja itä on idässä, ei kenenkään anaalissa.
        ja mistä aidoista gangstoista sä puhut? jos on rappari ei tarvi yrittää silti olla gangsta...
        rappari tekee rappia
        gangsta tekee ehkä rappia, on R-I-K-O-L-L-I-N-E-N
        sulla westgangsta on aika paljo opittavaa hip-hop kulttuurista, kunnet tiedä edes mikä on gangsta..

        ps. olen tyttö


      • Tik Tak Forever!
        westgangsta kirjoitti:

        No siten se tekee susta wnbhomon koska sä kuuntelet jotakin hemmetin homobiisejä jostakin perse eastist jonka laulaa joku homo Jay-Z!! vittu kaikki jotka kuuntelee jotakin hemmetin paskaa räppii joka tulee jonku muna-aivon suusta joka on semmone et kun joku aito gangsta tulee ovest ni vittu menee pöydän alle imemää peukaloa nallekarhu kainalossa!!!

        Luuletko jotain tietäväs puhut paskaa vaan! Ensiks Jay-z ei ole homo, sillä on kuuma muija. Toiseks sä olet homo! Ja Pac on kovin!


      • Tik Tak Forever
        Tik Tak Forever! kirjoitti:

        Luuletko jotain tietäväs puhut paskaa vaan! Ensiks Jay-z ei ole homo, sillä on kuuma muija. Toiseks sä olet homo! Ja Pac on kovin!

        Yhdessä asiassa oon sun kanssa samaa mielt: Siinä että Pac on kovin. Mutta en oo homo koska oon saanu pilluu jo 8 naiselt ja kuinkahan monelta sä!? Ja vittu te kaikki ootte täys mulkkuja . ja homolla tarkotin et se on ihan pihalla koko touhust! Joten haistakaa mun vitun pitkä paska!!!!


      • Tik Tak Forever!
        Tik Tak Forever kirjoitti:

        Yhdessä asiassa oon sun kanssa samaa mielt: Siinä että Pac on kovin. Mutta en oo homo koska oon saanu pilluu jo 8 naiselt ja kuinkahan monelta sä!? Ja vittu te kaikki ootte täys mulkkuja . ja homolla tarkotin et se on ihan pihalla koko touhust! Joten haistakaa mun vitun pitkä paska!!!!

        Noh... Hip hop kultuuriin perehdyin tarkemmin kun olin vaihto-oppilaana Jenkeissä. Lisäksi sukulaisia asuu siellä. En väitä tietäväni paljoakaan, mutta jotain. 18 vuotta kyseistä musiikkia kuunnelleena ja seuranneena kulttuurin kehitystä. Itse olen saanut TÄNÄ VUONNA kuudelta naikkoselta. : )
        Pärjäile.


      • west gangsta
        Tik Tak Forever! kirjoitti:

        Noh... Hip hop kultuuriin perehdyin tarkemmin kun olin vaihto-oppilaana Jenkeissä. Lisäksi sukulaisia asuu siellä. En väitä tietäväni paljoakaan, mutta jotain. 18 vuotta kyseistä musiikkia kuunnelleena ja seuranneena kulttuurin kehitystä. Itse olen saanut TÄNÄ VUONNA kuudelta naikkoselta. : )
        Pärjäile.

        Pärjään jo tarpeeks hyvi... Ja aika hyvin vuoden saavutus :D


      • Tik Tak Forever!
        west gangsta kirjoitti:

        Pärjään jo tarpeeks hyvi... Ja aika hyvin vuoden saavutus :D

        Tod.näk ei olekkaan saavutus. Mutta 6 puolessa vuodessa. 12 vuodessa*13 on yhtä kuin 156. Vitun HINTTARI!
        Nooh, eihän tuo luku sinällään mikään ole. Mutta välillä on ollut vakavia seurustelusuhteita, niin ei oo koko aikaa jaksanu ravat uusie pillujen peräs.
        Pärjäile.


      • icing_
        west gangsta kirjoitti:

        Pärjään jo tarpeeks hyvi... Ja aika hyvin vuoden saavutus :D

        Tämä keskustelu todistaa, että räpin kuuntelijat ovat penikoita tai sitten muuten vain jälkeenjääneitä.


      • westgangsta
        Tik Tak Forever! kirjoitti:

        Tod.näk ei olekkaan saavutus. Mutta 6 puolessa vuodessa. 12 vuodessa*13 on yhtä kuin 156. Vitun HINTTARI!
        Nooh, eihän tuo luku sinällään mikään ole. Mutta välillä on ollut vakavia seurustelusuhteita, niin ei oo koko aikaa jaksanu ravat uusie pillujen peräs.
        Pärjäile.

        ja paskat! Ja mitenni jälkeenjääneit! saatanan hevari joka on vitusti jälkeenjääny!


      • jjajj
        icing_ kirjoitti:

        Tämä keskustelu todistaa, että räpin kuuntelijat ovat penikoita tai sitten muuten vain jälkeenjääneitä.

        Hipitihoppia kuuntelen, mutta aina näitä viestejä lukiessani olen pyörtyä myötähäpeän määrästä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe