Allit

pois?

Moi!

Onko joku onnistunut saamaan allit pois? Itsellä aivan kamalat; olen laihduttanut ja muuten järkevän näköinen mutta iho roikkuu vähän joka puolella. Varsinkin allit ovat pahat. Enkä halua mitään bodarikäsivarsia vaan niin hoikat kuin mahdollista. Onko joku onnistunut? Olen 27v.

8

17183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Netta

Alapa treenaamaan ojentajia ahkerasti, ni eiköhän saa allit kyytiä. Ja mitä noihin sun pelkäämiin bodarikäsivarsiin tulee, ni ei pelkoa, et etenkään naiset sais kauheen helposti, ainakaan "vahingossa", semmosia itelleen treenattua...

• hih.. ;)

Niin siis mä tarkoitin vain että jos alleista pääsee eroon pelkästään "täyttämällä" ne lihaksilla, niin sitten mun pitäis tehdä itsestäni oikea Kippari-Kalle... ;) Ihan yhtä paha kuin allit. Kike Elomaa-look ei oikein innosta...

• punnertaja
        hih.. ;) kirjoitti:

Niin siis mä tarkoitin vain että jos alleista pääsee eroon pelkästään "täyttämällä" ne lihaksilla, niin sitten mun pitäis tehdä itsestäni oikea Kippari-Kalle... ;) Ihan yhtä paha kuin allit. Kike Elomaa-look ei oikein innosta...

punnerruksia....

• joku...
        punnertaja kirjoitti:

punnerruksia....

...saanut (treenaamisen lisäksi) apua esim. kiinteyttävistä voiteista "laihdutusihon" hoidossa? Entä kuivaharjaus? Onko siitä mitään hyötyä?

• XXX
        joku... kirjoitti:

...saanut (treenaamisen lisäksi) apua esim. kiinteyttävistä voiteista "laihdutusihon" hoidossa? Entä kuivaharjaus? Onko siitä mitään hyötyä?

Treenaamalla ojentajia eivät allit kiinteydy, koska rasvaa ei voi polttaa paikallisesti.

Kiinteyttävät voiteet ja kuivaharjaus eivät auta senkään vertaa.

• en...
        XXX kirjoitti:

Treenaamalla ojentajia eivät allit kiinteydy, koska rasvaa ei voi polttaa paikallisesti.

...tarkoita rasvaa, olisikin rasvaa niin laihduttamalla se hoituisi; vaan roikkuvaa ihoa laihdutuksen jälkeen...

• limppukäsivarret
        en... kirjoitti:

...tarkoita rasvaa, olisikin rasvaa niin laihduttamalla se hoituisi; vaan roikkuvaa ihoa laihdutuksen jälkeen...

Eipä mikään auta niihin alleihin. Olen kärsinyt niistä nyt yli 15 vuotta ja ne on vain kasvaneet iän myötä. Kyseessä ei ole siis laihduttamisen aiheuttamat vaan ihan muuten vain luonnolliset allit. Olen rakentanut 2 ok-taloa ja tehnyt miesten töitä, nostellut satoja tonneja tavaraa sillä seurauksella, että hauislihas on vain kasvanut ja allit roikkuu edelleen. Lisäksi minulla on selluliittia. Käsivarren paksuus on 36cm ja en todellakaan voi pitää mitään hihatonta, topeista puhumattakaan. Viimeisen 3kk:n aikana olen nostanut pihanrakentamisen yhteydessä noin 100 tonnia tavaraa - pihakiviä, hiekkaa, sepeliä, haketta, multaa aina 4-5tuntia päivässä tauotta. Se siitä painonnostosta ja ojentajista. Lapioidessahan niiden luulisi olevan töissä ja pihakiviä on nostettu siis 2 kertaa jokaista ja ne painavat 2kg/kpl ja niitä oli 15tonnia. Olen siis nostanut tänä keväänä 3kk:n aikan noin 1000kg päivässä! Todella masentavaa etenkin kun muistelee aikoja kun käsivarret olivat kuin makaroonit aina 20 vuotiaaseen asti.

• ...
        XXX kirjoitti:

sitäpaitsi kyl niit allei saa kiinteytettyy ojentajia treenaamal koska en oo laihuttanu yhtää, tehny vaa ojentajii ja allit on aika paljon jo kiinteytyny...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5870
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5373
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3054
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      41
      2143
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2098
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1666
    Aihe