Joo, ongelmani kuulostaa naurettavalta, mutta on minulle SUURI ongelma.
En ymmärrä, en ole ennen tehnyt vessajutuista mitään suurta ongelmaa seurustellessa, mutta nyt olen tehnyt. En siis pysty käymään "kakkosella" poikaystäväni kuullen. :D Hänen kämppänsä on pienen pieni, ja vessa tietenkin mukavalla kuuloetäisyydellä kaikesta. Pidättelystä tulee vatsa todella kipeäksi ja olen oikea kaasupallo, tai sitten saatan jättää syömättä ihan siksi ettei hätää tulisi hänen luonaan. -.- Kun olo taas on kaasupallo, ei silloin voi harrastaa seksiä. Pieru kesken seksiä, voi kamaluus. :o Toisinaan päätän, että nyt perkele mäkin oon vain ihminen ja yritän ponnistaa ........ mutta ei mitään. Ei tule yhtään mitään koko hommasta. Ihan sama olenko "suihkussa" tai laitanko hanan valumaan vettä, ei auta. Käsittämättömän ahdistavaa.
Kärsin vielä jonkinlaisesta ummetuksesta ( ei kai johtuis pidättelystä tietenkin -.- ) ja vessasta kuuluu sitten kunnon sulosoinnut jos sinne pönttöön suostuu jotain tulemaan. Poikaystävän luona ahdistaa se, että jos sattuisin viipymään vessassa kauemmin kuin pissalla käydessä, hän varmaan kommentoisi että mitä oikein puuhaan. Välillä puhuukin mulle kun menen vessaan, ja tää saa mut vielä hermostuneisemmaksi. Asiaa vaikeuttaa sekin että en ole kuullut vessasta hänen siellä ollessaan mitään sellaisia ääniä, eikä hän viivy siellä kuin kusen verran. Tiedän ettei mun tarvitse esittää mitään neiti täydellisyyttä ihmiselle, joka rakastaa mua, mutta ehkä ongelma on mun pään sisällä. Sama ongelma on vieraissa paikoissa tietysti.
Voisko joku antaa nyt hyvän neuvon, koska ärsyttää toden teolla tämä pieneltä kuulostava ongelma, joka on jatkunut jo puolisen vuotta. :'o Yritän miettiä miten hoidin tilanteen joskus entisten kanssa, mutta en muista edes miettineeni mitään tuollaista! Ehkä olen raukka nyt oikeasti rakastunut.
Mitä te miehet ajattelette kun unelmienne prinsessa sitten töräyttääkin vessassa kunnon äänet. ? Todella ärsyttävää kun naisetkin on vaan ihmisiä.
Kakkosella käyminen poikaystävän luona/myös vieraissa paikoissa.
62
12709
Vastaukset
- Susanna_
Voi hyvänen aika. Siis kaikkihan me käyään isommalla asialla välillä, jopa se useampaan kertaan "maailman seksikkäimmäksi" valittu nainen käy p***alla :D Ihan luonnollinen asia. Jos sattuu kuulumaankin pörinää, niin huumorin piikkiin vaan. Oikeesti, jos mulla olis niin urpo mies joka ei kestäs totuutta että naisetki käy p***alla tai pitäs mua kuvottavana tai jotai jos sattuu vähä ääntä kuulumaan sieltä sillon, niin kyllä sais sitte olla koko homma.
Ei noita juttuja kannata ottaa niin haudanvakavasti! :)- Ilmapallohuoh
Siis tiedän kyllä että ei mies mua nyt siis todellakaan siitä jättäisi. :D Oudointa on että muuten voin olla täysin oma itseni, mutta kai mä jotenkin oletan että jos niitä ääniä kuuluu, niin se kadottaa romantiikan tms. Tai ehkä mä vaan itse pidän sitä niin ällöttävänä asiana että teen siitä kohtuuttoman suuren ongelman. Oon vaan tottunut siihen että mies on se joka piereskelee edes joskus ja käy kyllä paskalla ilman esteitä. Tämä mies ei käy. Ehkä hän yrittää kanssa ylläpitää itsestään jotain täydellistä kuvaa. Onhan tää nyt pidemmän päälle aika rasittavaa. Ei tukalassa olotilassa osaa nauttia siitä kumppanistakaan :D Mut kyllä edelleen ihmettelen että miksei vessatiloja äänieristetä yhtään mitenkään. -.- Jossain pikku yksiössä kun kaikki äänet kuuluu todellatodella selvästi.
- kakkelis
Voi,hyvänen aika,että noin kovat paineet olet kakkimisesta ottanut!
Älä ihmeessä jatka tuohon malliin,unohda paineet ja lataa ne pönttöön.Mitäpä jos sanoisit joskus ihan suoraan poikakaverille että "mä käyn paskalla",ja sitten töräyttäisit veskissä oikein kunnolla.Siihen loppuisi piina ja häpeily, saisitte vaikka kunnon naurut kakkimisesi jälkeen.Luulen että suora puhe ja toiminta auttaisi tuossa tilanteessa.
Ja sitä paitsi,kukaan ei ole oikeutettu mollaamaan toista paskomisen tähden,oli se kuinka kovaäänistä toimintaa tahansa.Kukin ulostaa tavallaan,Ja pääasiahan on se että paska ja kusi kulkee...ettei mene päähän :D - ....................
kuinka tutulta kuullostikaan mulla oli ihan sama ongelma ja se ei ollut mukavaa kun kaikki ajatukset pyörivät vain jonkun paskantamisen ympärillä niin oli kyllä romanttisuus kaukana...yleisissä vessoissakin oli helpompi käydä kun poikystävällä...en muista miten siitä pääsin yli kun nykyään jo melkein 10 vuotta takana uskallan jopa nykyään pieraista ja sanoa että kauhee paska hätä..mutta varmaan ajan kanssa...se on se varmin resepti..turhaa sanoa että mee ja vaan väännä se pökäle kun sitä ei tule vaikka tuntuis että suoli räjähtää siellä on joku tulppa....henkinen semmoinen.... =)))
- Anonyymi
Olen yhden muijan jättänyt juuri sen pieremisen vuoksi
Ehdotin muijalle että eristäisi huusin formilevyillä , ettei pierentä kuuluisi kohtuuttomasti.
Hyväkäs sanoi, ettei vitsisi ja siksi jouduin lopettamaan suhteen! - Anonyymi
Jos tulee PRRRRRRRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTTTTT
tai pröt, valikoi itse saatanan sika!
- Noona
muu, kuin rohkeasti vain piereskellä siellä vessassa. Monestihan sitä ilmat karkaa jo ihan ykköselläkin käydessä, jos on pidätellyt kauankin. Tai mitä jos sanoisit miehelle, että olet syönyt jotain väärää, että voisitko laittaa tv:n/ radion kovemmalle ja häivyt vessaan?
- Chachacha.
Vessa on olohuoneen ja keittiön vieressä. Molemmissa paikoissa ollaan joka tapauksessa ja molempiin huoneisiin ne äänet kuuluu, halusi tai ei.
Ollaan tässä jo vuosi asusteltu yhdessä ja mies heittää vitsiä mm. kun menee pesemään vessaa että nyt pistää sitten semmoset aineet pönttöön että pystyn minäkin siellä käymään. Tai kun toi säkillisen (siis sellasen ison pakkauksen) vessapaperia, niin sanoi että tässä on mulle myös tätä paperia että saan käydä kakalla. Alkaa pikkuhiljaa tuo kakkahuumori olemaan sellasta "hauskaa" ettei minulle tule sellaista vaivaantunutta "joojoo *häpeänpuna* " -hetkeä.
Mutta ehkä mä silti ajoitan kakkakäynnit siten, ettei mies ole paikalla.
Sitten kyrsii tässä asunnossa yksi asia. Kun vessa on tosiaan kuuloetäisyydellä keittiöstä, niin usein kun minä vielä syön aamupalaa kaikessa rauhassa niin mies menee aamupaskalle. Ei siinä mitään, tekee sen kyllä suhteellisen äänettömästi. Mutta kun se HAJU hajuntappajaspray leijailee keittiön puolellekin kun vessanoven avaa ja tulee sieltä pois. Syö siinä sitten aamupalaa saatana. - heivaankaikille
Chachacha. kirjoitti:
Vessa on olohuoneen ja keittiön vieressä. Molemmissa paikoissa ollaan joka tapauksessa ja molempiin huoneisiin ne äänet kuuluu, halusi tai ei.
Ollaan tässä jo vuosi asusteltu yhdessä ja mies heittää vitsiä mm. kun menee pesemään vessaa että nyt pistää sitten semmoset aineet pönttöön että pystyn minäkin siellä käymään. Tai kun toi säkillisen (siis sellasen ison pakkauksen) vessapaperia, niin sanoi että tässä on mulle myös tätä paperia että saan käydä kakalla. Alkaa pikkuhiljaa tuo kakkahuumori olemaan sellasta "hauskaa" ettei minulle tule sellaista vaivaantunutta "joojoo *häpeänpuna* " -hetkeä.
Mutta ehkä mä silti ajoitan kakkakäynnit siten, ettei mies ole paikalla.
Sitten kyrsii tässä asunnossa yksi asia. Kun vessa on tosiaan kuuloetäisyydellä keittiöstä, niin usein kun minä vielä syön aamupalaa kaikessa rauhassa niin mies menee aamupaskalle. Ei siinä mitään, tekee sen kyllä suhteellisen äänettömästi. Mutta kun se HAJU hajuntappajaspray leijailee keittiön puolellekin kun vessanoven avaa ja tulee sieltä pois. Syö siinä sitten aamupalaa saatana.On mahdotonta sovittaa yhteen yhteiskunnan paskatabu ja seksuaalisuus. Ainoa ratkaisu on paskantamisen demystifiointi eli kaikkien ihmisten on alettava välittömästi paskantaa julkisesti kaduilla. Takaisin luontoon. Eläimetkään eivät häiriinny toistensa paskojen haistelusta, vaan panevat metsän siimeksessä sitäkin suuremmalla kiihkolla, haisteltuaan ensin toistensa perseitä ja paskakasoja.
- TakkuTakiainen
heivaankaikille kirjoitti:
On mahdotonta sovittaa yhteen yhteiskunnan paskatabu ja seksuaalisuus. Ainoa ratkaisu on paskantamisen demystifiointi eli kaikkien ihmisten on alettava välittömästi paskantaa julkisesti kaduilla. Takaisin luontoon. Eläimetkään eivät häiriinny toistensa paskojen haistelusta, vaan panevat metsän siimeksessä sitäkin suuremmalla kiihkolla, haisteltuaan ensin toistensa perseitä ja paskakasoja.
ELÄKÖÖN PASKA!!
Ja ketjun aloittajalle, mitä jos keskustelisit asiasta avoimesti ja rauhallisesti poicaystäväsi kanssa ja kävisitte joskus vaikka YHDESSÄ paskalla? 8) - ilmapallohuoh
TakkuTakiainen kirjoitti:
ELÄKÖÖN PASKA!!
Ja ketjun aloittajalle, mitä jos keskustelisit asiasta avoimesti ja rauhallisesti poicaystäväsi kanssa ja kävisitte joskus vaikka YHDESSÄ paskalla? 8)Hauskaa etten ole ainoa. :D Ongelma kuulostaa varmasti todella lapselliselta, mutta tietty kun tässä maailmassa arvostetaan niin paljon sitä että nainen on seksikäs ja tekee vessanpönttöön vaan vaaleanpunaista hattaraa, niin tuleehan siinä vähän tukalat oltavat kun kuitenkin haluaa sille toiselle olla se "prinsessa". Mutta uskon että tästä selviää ajan kanssa. Just mietin että seksikin tuntu ihan kamalan vaikealta ja häpeälliseltä aluks, mutta ei sekään tunnu enää yhtään häpeälliseltä puuhailla keskellä päivää valosassa. Kyllä fiksu mies varmaan ymmärtää että jokaisen naisen on paskottava. Muutenhan sitä räjähtää.
Tuskallisinta tosiaankin on vain se että vaikka kuinka hiki hatussa pinnistää, yleensä mitään ei tule vaikka hätä on. Varmaan sitten joku henkinen tulppa. -.- - Anonyymi
Piereskele sä vaan, kyllä sut tunnetaan!
- Anonyymi
ELÄKÖÖN PASKA!!
Ja ketjun aloittajalle, mitä jos keskustelisit asiasta avoimesti ja rauhallisesti poicaystäväsi kanssa ja kävisitte joskus vaikka YHDESSÄ paskalla? 8)Eläköön, eläköön, eläköön!
- 92
Joo mulla on sama ongelma, en vaan millään haluu mennä kylässä kakkalle:D alussa oli myös etten poikaystävänikään aikana, mutta nykyään kun olen vain ottanut itseäni niskasta ja tajunnut että mun on pakko mennä vessaa sillo ku on hätä (sama pätee siis siinä ykköselläki käymisellä)
Mutta niin nykyään käyn, ihan normaalisti....
tai sitten jos olen yötä kylässä niin odotan että tulee yö ja kaikki menee nukkuu ja meen sit gaggalle
TAI sitten laitat vähä wc-paperii sinne pönttöön ettei kuulu äänet:D
Tsemppii vaa, pakkohan meijän kaikkien on käytäydä wc.ssä olimme sitten miehiä tai naisia:D- TakkuTakiainen
Mä kusen ja paskon katolta alas!! Mutta mä oilenkin MIES.
- Anonyymi
Mä kusen ja paskon katolta alas!! Mutta mä oilenkin MIES.
Huuuuutaa pitää myös!
- pruppa
Itse olen mieheksi varsin neitimäinen siinä mielessä, että vuosien seurustelunkaan jälkeen käyn tyttöystäväni ollessa paikalla vessassa harvoin ja sitten kun käyn, niin erilaisia vatsanhallintatekniikoita opeteltuani, teen sen lähes äänettömasti. Hajua en voi karkoittaa muuten kuin dödöllä tai jollain hajusprayllä. Mielestäni se on edelleenkin noloa ja hyvin epäromanttista töräytellä kovalla äänellä vessassa. Ja valitettavasti tyttöystäväni kovanlainen töräyttely on kyllä syönyt hiukan välistämme romantiikkaa (omalta katsantokannaltani). Sille ei voi mitään, mutta kyllä sonaattien kuuleminen syö tuota romantiikkaa. Olen korjaillut asiaa niin, että laitan telkun päälle, alan tiskaamaan tai sitten laitan musiikkia soimaan, tai menen toiseen huoneeseen ja laitan oven kiinni.
- ilmapallohuoh
Se paperi kikka pöntössä ei toimi, kun huolena on lähinnä siis ne *prööööt* äänet. :'D ihan sama jos nyt joku plumpsahdus kuuluu, ei siinä mitään, mutta muuten en pysty hoitamaan hommaa kovinkaan äänettömästi. Vessassa käymisen voi tietty ajoittaa siihen, kun toinen ei ole paikalla, mutta äh, eipä toimi. Hätä tulee aina ihan väärään aikaan :D
- Himopaskoja
ilmapallohuoh kirjoitti:
Se paperi kikka pöntössä ei toimi, kun huolena on lähinnä siis ne *prööööt* äänet. :'D ihan sama jos nyt joku plumpsahdus kuuluu, ei siinä mitään, mutta muuten en pysty hoitamaan hommaa kovinkaan äänettömästi. Vessassa käymisen voi tietty ajoittaa siihen, kun toinen ei ole paikalla, mutta äh, eipä toimi. Hätä tulee aina ihan väärään aikaan :D
Paperia painat anusreiälles niin ei tuu sitä " pröööt" ääntä :D
- Anonyymi
Himopaskoja kirjoitti:
Paperia painat anusreiälles niin ei tuu sitä " pröööt" ääntä :D
Mustaa miestä pitää painaa anukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustaa miestä pitää painaa anukseen.
Ohhoh!?
- heiniiiij
Oon onnellisessa parisuhteessa, reilu vuosi ollaan seurusteltu. Mä oon aina ollu hirveen ujo ylipäätään vessassa käynnin kanssa (myös kuseminen). Itsekään en pysty käymään kakkosella oikeastaan missään missä on muita! Kotonakin käyn vain jos oon yksin. Tai sit hana auki (ja toikin toimii vaan kotona).. Ärsyttäväää...
- luonnollisuus on val
Tälläisen naisen kuin minä on aivan kamalan vaikea käsittää tuollaista,kun olen aivan alkumetreistä asti käynyt pienillä asioilla niin et jätin oven raolleen ja jutustelin samalla.Suurille menin ilmoittamalla et"kamala kakkahätä,pitää mennä vessaan,älä vaan tule sinne heti"Kaikkein helpointa,loppujen lopuksi.
Ei ainakaan karkoittanut tätä miestä,vaik muistan et hän ehkä vähän vierasti asiaa aluksi,mut johtunee siitä et hän oli nuori sinkkumies ja mä aviosta eronnut,eli tottunut tälläiseen.Nyt ollaan kuitenkin oltu 7v aviossa ja vihkipappimme kysyi meiltä haastatellessaan,mikä viehätti puolisossa.Mieheni vastasi,että mä tein kaiken niin eritavalla kuin kukaan muu,liekö tarkoittanut tätäkin.- ilmapallohuoh
Nyt olen siinä vaiheessa jo, että voin käydä kusella ovi rakosillaan ja vaikka jutella samalla. Jotenkin tuntuu niin "turvalliselta" ja rennolta. Paskominen on mulle sellanen juttu että sillon en todellakaan halua että joku juttelee mun kanssa saati että olisin ovet levällään. Haluan ylläpitää jonkinlaista romantiikkaa eikä siihen kuulu yhteiset paskomishetket. :'D Romantiikkaa kuitenkin edistäis toki se että sais hätänsä tehtyä ettei tartteis maata vaan yhdessä samassa asennossa monta tuntia ettei ilmoja päästäis ulos.
Yhtä iso ongelma on olla kenellä vaan kylässä. Tai jos on vaikka jossain menossa koko päivän ja pitää käydä kylässä vessassa tai yleisissä. Tuntuu ettei sais tavallaan olla ihminen. Vaikka paskominenhan on ihan normaali juttu, niin kyllä se nyt hävettää monen ihmisen kuullen mennä kakkoselle kunnon äänien kera. Ja sitten ku ihmiset vielä just kun ite oot vessassa, tulee testailee onko vessa varattu jne. Siinä vaiheessa tulee ahdistus kun aikaa tartteis paljon ja oman rauhan. Välillä mietin että millon sitte kaikki muut käy paskalla??! En mä vaan mitään huomaa. - empo
ilmapallohuoh kirjoitti:
Nyt olen siinä vaiheessa jo, että voin käydä kusella ovi rakosillaan ja vaikka jutella samalla. Jotenkin tuntuu niin "turvalliselta" ja rennolta. Paskominen on mulle sellanen juttu että sillon en todellakaan halua että joku juttelee mun kanssa saati että olisin ovet levällään. Haluan ylläpitää jonkinlaista romantiikkaa eikä siihen kuulu yhteiset paskomishetket. :'D Romantiikkaa kuitenkin edistäis toki se että sais hätänsä tehtyä ettei tartteis maata vaan yhdessä samassa asennossa monta tuntia ettei ilmoja päästäis ulos.
Yhtä iso ongelma on olla kenellä vaan kylässä. Tai jos on vaikka jossain menossa koko päivän ja pitää käydä kylässä vessassa tai yleisissä. Tuntuu ettei sais tavallaan olla ihminen. Vaikka paskominenhan on ihan normaali juttu, niin kyllä se nyt hävettää monen ihmisen kuullen mennä kakkoselle kunnon äänien kera. Ja sitten ku ihmiset vielä just kun ite oot vessassa, tulee testailee onko vessa varattu jne. Siinä vaiheessa tulee ahdistus kun aikaa tartteis paljon ja oman rauhan. Välillä mietin että millon sitte kaikki muut käy paskalla??! En mä vaan mitään huomaa.Itse olen vieläkin sen verran "estoinen"(ollaan oltu yhdessä jo yli vuosikymmen ja naimisissa siitä kolme ja puoli vuotta), etten kestä käydä täydessä hiljaisuudessa paskalla jos mies on paikalla. Ei tulisi kuuloonkaan että esim. pistettäisiin DVD pauselle ja hoitaisin homman, ei se käy, liian hiljaista, kuuntelee kumminkin :'D.
Jossain vaiheessa miehellä oli tapana vielä kiusata ja huudella: "Mitä sä siel oikee teet, ootko kakkosella kun noin kestää?" Tapanani oli vastata ytimekkäästi että mitä se sulle kuuluu! Kerroin sitten jossain vaiheessa että edessä on taas vuorokauden ummetus jos joku tuolla lailla keskeyttää yksityisen hetken, joten tajusi lopettaa.
Yleisistä vessoista sermikopit ovat aivan painajaisia. Jos joku rynkyttää ripaa kesken herkän hetken, niin seuraavaa kertaa saan taas odottaakin sitten vuorokauden. - Anonyymi
ilmapallohuoh kirjoitti:
Yhtä iso ongelma on olla kenellä vaan kylässä. Tai jos on vaikka jossain menossa koko päivän ja pitää käydä kylässä vessassa tai yleisissä. Tuntuu ettei sais tavallaan olla ihminen. Vaikka paskominenhan on ihan normaali juttu, niin kyllä se nyt hävettää monen ihmisen kuullen mennä kakkoselle kunnon äänien kera. Ja sitten ku ihmiset vielä just kun ite oot vessassa, tulee testailee onko vessa varattu jne. Siinä vaiheessa tulee ahdistus kun aikaa tartteis paljon ja oman rauhan. Välillä mietin että millon sitte kaikki muut käy paskalla??! En mä vaan mitään huomaa.Sempillä paskat lorahtaa helposti, kerran toivoton semppiä Mannerheimintiellä, niin vaarilta lojahti veteläpaskat heti. Kyllä meinaa vaari haisi ja pahalta!
- 7+6 . .
ihanaa jollain muullakin sama ongelma:D tosin me tunnettu vasta pari kuukautta ja en tiedä helpottaako koskaan..paskalla käyn kotona ja silloin kun poikakaveri ei ole paikalla..lähtenyt töihin tms. jos yhteisiä vapaapäiviä on monta niin se onkin sitten täyttä tuskaa kun ei vaan kehtaa käydä siellä vessassa. en kyllä tajua miks joillekki puolitutuille kavereille pystyy sanomaan, että nyt meen paskalle mutta omalle poikakaverille sitten ei millään.
- Tajunnanvirta
Mulla oli - ja tavallaan on vieläkin - ihan sama ongelma! Kun seurustelin tulevan mieheni kanssa, en kertakaikkiaan pystynyt käymään kakkosella hänen luonaan. Joten tuttua on kaikki tuo tukala olo, jota kuvailet. Ongelma jatkui koko seurusteluajan, vielä senkin jälkeen, kun oltiin kumpikin päästy jo pieru-ujoudesta eroon. Ja poikaystävä piti kyllä ihan estottomasti ääntä vessassa.
Itse pääsin ongelmastani eroon, usko tai älä, vasta yhteen muuttamisen jälkeen! Mutta silloin se tapahtui ihan itsestään ja yhtäkkiä. Jo ensimmäisenä aamuna uudessa kodissa uskalsin ihan vapaasti käydä vessassa, ei mitään ongelmia, ja siitä se vapautuminen sitten lähti.
En tiedä, mikä muutti tilanteen noin radikaalisti. Sekö, että kämppä oli kaksio, isompi kuin poikaystävän yksiö eli vessa oli kauempana "sivistyksestä"? (Toisaalta, ei se äänieristyksen puolesta ollut...) Vaiko yksinkertaisesti se, että koin kämpän omaksi kodiksi?
Nykyään on vielä jäljellä se ujous, että en uskalla käydä kakkosella vieraissa paikoissa... ja silloinkin, kun hätä käy niin suureksi, että on pakko mennä, paska ei sitten yleensä tulekaan ulos. Hätä loppuu siihen paikkaan, kun pääsen vessaan, eikä yleensä mikään punnertaminen auta. Sama ongelma julkisissa vessoissa, mutta aika paljon lievempänä. Minä siis pelkään niiden törähdysten lisäksi myös kovaäänisiä plumpsahduksia.
Ja mulle "vieras paikka" tarkoittaa melkein mitä tahansa muuta kämppää kuin oma koti, ihan jo oman isän tai äidin kotia! Täysin absurdia, koska kyllä minä mukulana ja vielä teininäkin ihan estottomasti saatoin vaikka piereskellä vanhempien kuulten ja haistellen, ja naureskelin vain, kun valittivat hajua ja heiluttivat kättä nenäns edessä. No vessakäynneistä isä jaksoi aina valistaa, että älä plumpsauttele kovin äänekkäästi, kuuluu naapuriin.. :D Liekö sieltä sittenkin tullut se äänikammo!- paprrruu
Laita pöttöön paperia niin ei kuulu ne plumpsahdukset.
- buahah
Voi mitkä naurut sain tästä keskustelusta :D Ei sillä että nauraisin ongelmalle (itsekin toisiaan kärsin siitä)
- hupsista hei
Mikä helpotus! =)
Tää viestiketju,
kun luulin, et oon AINOA jolla tää "ongelma"!!! :D - Anonyymi
hupsista hei kirjoitti:
Mikä helpotus! =)
Tää viestiketju,
kun luulin, et oon AINOA jolla tää "ongelma"!!! :DMullakin helpotti, Istun paskapöntöllä ja kuulin taas lumpsahduksen,kun jööti irtos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin helpotti, Istun paskapöntöllä ja kuulin taas lumpsahduksen,kun jööti irtos
Se helpottaa kummasti, kun jööti irtoaa.
- pieruliini
Sorry vaan, mut muakin nauratti ihan älyttömästi tää koko ketju.
Paa musiikki soimaan tai telkkari oikein kovalle, niin ei kuulu äänet vessasta. Voit tietysti vaikka laulella samalla kun istut pöntöllä. Japanissahan on sellasia vessoja, jotka soittaa ja solisee peittäen samalla ns. luonnolliset äänet.
Jos on oikein paha pieruongelma, niin kantsis varmaan tarkistaa ruokavalio jos joku ruoka-aine aiheuttaa liikaa kaasua suolistoon.
Summa summarum; anna tyttö töristä vaan! - Yöllä ?
Oletko yötä hänen luonaan koskaan? Mene yöllä vessaan. Minä teen niin jos vain pystyy pidättelemään.
Mutta tuntuu, että helpompi käydä veskissä vain heti hädän tultua, ettei sitä ilmaa ehdi kertyä mahaan, koska sitten kun pitkän pidättelyn jälkeen menee kakkoselle niin äänet on paljon pahemmat kuin jos olisi heti käynyt... - häveliäs
Toi on varmaan aika yleistä ihan suhteen alussa kun ei ole noi arkirutiinit vielä tulleet tutuksi yhdessä. Muistan että itekin olen joskus jännännyt tuota vessassa käyntiä ja vatsan toimintaa. Minulla on aika vilkas vatsan toiminta ja kaasua muodostuu myös herkästi heti ruokailun jälkeen monestakin ruoka-aineesta.
Suhteen alussa hävetti tosi paljon esim. piereskellä toisen kuulleen vaikka sekin on ihan luonnollista. Ei siitä tietysti mitään suurta numeroa kannata tehdä sitten myöhemminkään mutta pakko se on päästää ilmaa pihalle kun vatsa on kuin kaasupallo. Mutta kun toinen tulee tutuksi huomaa kuinka hölmöä on stressata tuollaisista asioista ja tuo ongelma menee kyllä ohi aikanaan. Uskoisin että niin käy sinullekin kunhan ensin tutustus kumppaniisi paremmin. Loppuu tuo turha häveliäisyys aika pian :).- ei häveliäs
Joka pieruaan pirättää niin sillä on muutakin salattavaa. Paskantamisen kans sama juttu. ei muuta kun tortut pönttöön että et joudu sinne itte
- kokeile pierulla....
Sopisit sitten tv sarjoihin, ei ne sielläkään käy paskalla.
- Anonyymi
Oletko aivan varma?
- Scrubsfan
Näin ikään voisi asian myös hoitaa:
http://www.youtube.com/watch?v=8fy_J8peAJ4
ja ehkä näin:
http://www.youtube.com/watch?v=h3mFZFVuYwc - jepjepo
Mullakin on sama ongelma! Vaikka kuinka yritän niin ei onnistu. ihan kun olis henkinen tulppa perseessä :D No joo, asia ei kyllä mua naurata tippaakaan koska tätä on jatkunut yli kaksi vuotta ja asumme yhdessä, mutta siltikään ei onnistu. Vain silloin kun olen yksin. Kylässä on sama homma, ei onnistu. Tää on niin ärsyttävää.
- paskasta asiaa
Olen mies ja ei ole mikään ongelma käydä paskalla kun puoliso tai vaikka Halosen Tarja olisi kylässä. Ei itseltäni myöskään kuulu ylimääräisiä ääniä, vaan sen voi hoitaa ihan äänesttömästi.
- Anonyymi
Ja sitten pieereeen suu-hu-SI!
- ....................
Mulla on ärtynyt paksusuoli, useita eri allergioita ja jonkinasteinen reikä ohutsuolessa. Ulostaminen onnistuu pari kertaa viikossa ja silloin hikoilen puoli tuntia kylppärissä. Joskus pelottaa käydä omassakin vessassa (asun yksin), äänet sen verran rajuja ettei ihme jos häätö tulisi. Paperinpala tai valuva hana eivät sellaista ääntä peitä. Jonain päivänä pamahtaa pöntöstä pultit irti.
En halua olla vieraassa paikassa yötä tai ottaa yövieraita luokseni. Kerran eräs kaveri jäi luokseni, oli tullut pitkän matkan takaa. Aamulla luulin että kuolen ja hihkaisin iloisesti lauantaina klo 07 että "nyt alkoikin mun pyykkitupavuoro". Menin taloyhtiön vessaan.
Ihmiset ovat ihmetelleet miksen seurustele. Nätti likka ja siedettävä luonne. Kaikki kun ei näy ulospäin... - pierutyyny
kuulostaapa tutulta. itse olen nyt 9 vuotta seurustellut mieheni kanssa, josta aviossa 3 vuotta. niin ja asuttu yhdessä koko 9 vuoden ajan, kun muutimme heti yhteen kun alettiin seukkaamaan. mulla oli seurustelun alkuaikoina kans sama ongelma. en muista missä vaiheessa pöntöllä istuminen toisen ollessa yhtä aikaa kotona, alkoi tuntua luonnolliselta, mutta kyllä siihen varmaan vuoden päivät meni. ovi on kyllä visusti kiinni ja mitään en vastaa jos joku mulle vessaan huutelee. paperia laitan edelleen pönttöön ääniä vaimentamaan.
enemmän mua vaivaa piereskely. sitä en vieläkään voi tehdä mieheni kuullen ja maha tulee välillä tosi kipeäksi. itse käyn piereskelemässä aina vessassa. onneksi osaan tussauttaa sen äänettömästi, mutta hajuhaitat saattavat välillä kiusata. musta se on tosi noloa jos pieru pääsee, vaikka yritän pidätellä. onneksi mies ei kiusaa sitä, jos sellaista tapahtuu. ja siis tokihan sitä on tapahtunut joskus. ihminenhän minäkin olen. en tiedä miksi tuosta onkin tehnyt itselleen niin suuren ongelman. ihan hölmöä loppujen lopuksi. oma äitini on muuten ihan samanlainen, eli olen tullut siihen lopputulokseen, että olen perinyt tämän käyttäytymismallin häneltä. - kyykkyk
Tulipas tästä mieleen kun viime talvena ajelin poikaystäväni kanssa mökille myöhään illalla keskellä lunta ja pimeyttä. Siinä sitten mahassa rupesi kiertämään niin vietävästi, eikä mikään matkan varrella oleva kahvila tai huoltoasema ollut enää auki.
Tajusin etten kestä perille asti. Koitin kuumeisesti katsoa jotain paikkaa johon pysähtyä ja rynnätä pusikkoon. Ongelma oli se, että loputtomalta tuntuva tie oli pelkästään suoraa tietä keskellä peltoja, ja sitten omakotitaloja pihoineen. Ei siis mitään pusikkoa tai muuta suojaa. Paniikissa jo ehdin miettiä että joudunko kyykistelemään toisella puolella autoa poikaystäväni odottaessa toisella puolella, mutta ei, en voisi. Silloin vasta pari kuukautta yhdessä ja en minäkään pahemmin paskalla käynyt hänen läsnäollessa.
Siinä tuli sitten joku kyläkauppa vastaan ja kurvasin sen pihaan, kaappasin mukaan kaikki autosta löytyvät paperit ja rynnistin rakennuksen taakse. Yhtäkkiä syttyi liiketunnistin-ulkovalo ja tajusin että rakennuksen sisällä on valoja päällä ja siinä on kaupan lisäksi asunto. Siinä sitten kiroillen juoksin tien toiselle puolelle (poikaystäväni katsoen hämmentynnenä menoani) jossa oli joku varaston näköinen rakennus ja luulin olevani pelastunut. Sama juttu; valo syttyi ja tunsin olevani kuin valokeilassa.
Katselin epätoivoisena ympärilleni; taloja, pihoja; ei suojaa. Sitten keksin että paras suoja onkin keskellä aukeaa pimeydessä. Siinä sitten juoksin pellolle ja vedin housut alas ja kyykistelin siinä. Ah mikä helpotus! Ja joo, ääniä ja hajuja levisi joka suuntaan. Ja höyryäkin vielä. Vähän huoletti se että lähin talo oli noin 15 metrin päässä, mutta eikai ne nähneet. Ehkä seuraavana päivänä näkivät sen kasan. Sori, se olin minä, oli pakko!
No, olin niin helpottunut kun pääsin takaisin autolle etten voinut olla nolo vaan repesin nauruun. Tämän jälkeen sitten uskaltauduin paskomaan vessassakin poikaystäväni ollessa kotona. - Kakka housussa
On teillä ongelmat! Oon sairastanu Crohnin tautia vuodesta 2002, siinä kyllä pahimmat estot katoaa. Eipä ollu poikaystävä millänsäkään sillonkaan kun tuli parkkipaikalla kakka housuun.
Tosin oon kyllä kuullu, että jotkut tätä tautia sairastavat eivät uskalla kertoa siitä varsinkaan uudelle seurustelukumppanille. Mä oon sitä mieltä, että siinä se äijän luonne testataan. - en oikein tajua
Ehkä tässä on sellainen pointti, että kun olen itse kaksi lasta synnyttänyt alakautta ja mies on seissyt vieressä koko synnytyksen ajan, niin hän on jo nähnyt minusta kaiken. Hän on nähnyt myös sen, miten pitkittyneen ponnistusvaiheen takia sain peräpukamat ja epiduraalipuudutuksen takia ponnistettaessa tuli myös ulostetta.
Vaikka suhde lasteni isään myöhemmin päättyikin, niin IKINÄ ei IKINÄ hän suhtautunut kehooni siten, etteikö olisi seksi kelvannut. Kyllä kelpasi vallan mainiosti. Itse asiassa tuon miehen kanssa ollessa opin itsekin hieman vaivautuneista estoisuuksistani sen, että kun opettelee tarkoituksella suhtautumaan asioihin riittävän rennosti, niin ei tartte stressata kaikenlaisia juttuja.
AP: jos pidättelet ulostetta paljon, niin hankit itsellesi ummetuksen. Ulostaminen on opittu suolenhallintaprosessi. Jos pidättelet liikaa, sotket ihmiselle luontaisen asian. Ymmärrän, että kyseessä on ensimmäinen vakava seurustelusuhde, mutta kun et kumminkaan ole Englannin kuningatar tai vastaava, niin ota vaan rennosti. Aina voit miettiä, että mikä olisi pahinta, mitä mies voisi sanoa!!! Olisiko pahinta se, että hän vitsailisi? Voisiko siihen vaan tokaista, että 'huh, helpotti'.
Poikaystäväsi lienee nähnyt jo sinut alasti ja myös sen, että sinulla on peppureikä. Tuskin hän kuvittelee, että se on vaan sinulla koristeena, vai kuinka? Oletko ajatellut sitä, että koska sinä teet asiasta nolon, niin mieskin saattaa alkaa pitää asiaa nolona, jolloin nolostelette kumpikin luonnollisesta asiasta? Itse funtsinut tuota, että melkeen pitäisi miehen keskustella tuokin asia ja pakottaa nainen punastelemaan kerran asian kanssa kun keskustelis asian läpi ja sit vois olla rennompi siltä osin keskenään. Siis olettaen että joskus tulee parisuhde... :D
Mutta ongelma ei koskaan ole "naurettava", jos sellainen on, mutta silti pitäisi kyetä miehenkin olemaan sellainen, että se kykenee ottamaan vastaan tuollaisenkin "ongelman" asiallisesti, eikä ainakaan kauhistelisi jotain "hyvänen aika" tai että nauraisi. Ongelma on aina ongelma ja ne ratkaistaan jollain tapaa, että olisi hyvä ja rento olo. Sillai oppii luottamaan toiseen, jos osaa ottaa asiallisesti vastaan toisen mieltä vaivaavat asiat, vaikka ne olisikin vaikka kuinka mitättömiä jonkun ulkopuolisen mielestä.
Se mitä mä ajattelen, niin empä ajattele oikein mitään. Jos töräyttää, niin sitten töräyttää. Itse tykkään enemmän rennosta olemuksesta kuin jännittelystä.- S+J
Kuinka kauan olette ylipäänsä olleet yhdessä? Sen puoli vuotta? Itse asun miesystäväni kanssa yhessä (kihloissa vuoden päivät, kokonaisuudessaan yhdessä oltu reilut 4 vuotta) ja kyllä se oli puolen vuoden seurustelun jälkeen ku miesystävä päästi sen ekan "vapauttavan" pierun et sitte itekin kehtasi olla ns. ihmisiksi ja välillä päästellä (ja käydä vessassa kakkoshädällä miehen luona käydessä). Sitten kun suhde arkipäiväistyy ja ollaan sinut toisen kanssa, ei sitä vessakäyntiä enää tarvitse edes miettiä. Ite välillä vitsailee miehelle et "pitääki tästä lähtä jöötille" jne. eli huumorilla pärjätty. :D
- Anonyymi
Oma mieheni päästi ensimmäisen pierun varmaan ensimmäisinä viikkoina. Aika lailla alusta asti on vessassa käynti ollut ihan normaali asia, vaikka pieni asunto olikin. Mies on ihan avoimesti kertonut, millon on löysällä tai kovalla. Ei sellaisten pitäisi parisuhteeseen ryhtyä, jotka eivät ymmärrä, että naisetkin ulostavat. Vajaaälyinen sellainen ihminen on
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
No aika harva kai tosiaan ei oikeasti ymmärrä että naisetkin ulostavat, siinä vaiheessa ehkä jo todellakin on vajaa älyinen. Eiköhän se useimmiten ole kiinni siitä että sitä vain pidetään jotenkin ällöttävänä, se ei tietenkään tarkoita etteikö kaikilla olisi oikeus siellä kakalla käydä ja oikeus elää parisuhteessa jossa niin saa tehdä tarpeensa rauhassa.
Itse naisena olen myös kokenut asian aina hieman ällöttävänä. En todellakaan halua kuulla muiden tarinoita vessa reissuistaan ja ällötys värisyttää koko selkäpiitäni kun joku pokkana kertoo omalla naamalla toisille että hitto kun kiertää vatsaa, tai hirveä ripuli oli.. yök, pitäkää vaan omana tietonanne 😅 en voi ymmärtää miten kukaan haluaa vatsan toiminnoistaan muille puhua. Elän itsekkin avoliitossa, ja tokihan meistä kumpikin kakalla käy. Ja kyllä ne mieheni vessa äänet ällöttää, mutta yritän keskittyä muuhun kun hän siellä vessassa käy, enkä minä silti häntä itseään pidä ällöttävänä tai rakasta yhtään vähempää. Itse ajoitan vessa käyntini mahdollisuuksien mukaan sellaisiin hetkiin kun mieheni on ulkona tai toisessa kerroksessa. Kun hänen lapsensa ovat viikonlopun täällä, pidättelen kunnes ovat lähteneet. - Anonyymi
Hyvä suoritus!
- Anonyymi
Päästelee tulemaan niin että kura lentää!
- Anonyymi
Kävin kylässä hesassa ja käytiin kattoon porno luolassa naisia. Otin olutta ym. taisi siinä tulla syötyäkin jotain.
Aamulla kävin paikalla, paskannan paperin päälle. Kaksi kettumaista ulostetta tuli paperin päälle, ne haisi siinä aikansa kun touhasin muuta. Huomasin sitten että haju oli aika valtava, kaverin vai olla oli remontin deodoranttia kylppärin kaapissa. Suihkutin sitä että haku peittyisi, ei peittynyt. Haju vaan koveni ja koveni.
Kaverin vaimo meni vessaan ja se tuli ulos veskistä kuin nato ohjus. Haukkoi henkeään ja meni suoraan parvekkeelle. Haju levisi koko asuntoon...Kaverikin huomas sen hajun.
Sanoin sitten että eiköhän lähdetä vex täältä. Sen jälkeen en majoittautunut heidän asuntoonsa koska hänen vaimonsa hermostuu.
Heh...heh. - Anonyymi
Mulla menee kiinnostus naiseen jos näen tai kuulen että hän käy paskalla. Kerran yks kaunis nainen pääsi pieru joka haisi paskalle rupesin inhoamaan häntä, aina kun ajattelin häntä muistui mieleen paskanhajuisia, vaikka hän oli kaunis kuin mikä, en voi sille mitään en tykkää paska sta enkä pieruista
- Anonyymi
Sun käsityksesi ihmisistä tai naisista yleensä on epärealistinen, täysin reaalimaailmasta irrallaan oleva. . Olet itse nimittäin ihan samanlainen, tuotat pahanhajuisia kaasuja , pieruja, haisevaa kakkaa, hikeä ja peniksesessäsi on haisevaa töhnää tuotavia rauhasia, samoin kivespussisi ja nivusesi haisevat pahalle jos et niitä pese.
Joten en ymmärtä miten kukaan kaunis nainen voisi olla sinusta kiinnostunut edes, peräaukkosi myös haisee, samoin hikesi, mahdolisesti hengityksesi, hammaskivesi, ientulehduksesi samoin vapaanvälisi haisevat hielle.
Viimeistään seksiä harrastaessa haisette kumpinkin joten..kukaan normaali ihminen ei nyt ulosta kenenkään toisen läsnäolleesa ellei ole joku uloste- tai pissa fetissi kyseessä.
Ja mitä se sinulle kuuluu mitä joku tekee suljetun oven takana.
Vaikutatkin pakkoneiroottiselta tai muutoin neurootikolta joka vahtii kaikkea, laskee numeroita ovea aukaistaessa, pakko- oireinen kaiken suhteen., pöpökammoinen, siivoat asuntoasi lakkaamatta, et voi syödä ravintolasa kun siellä et tiedä miltä keittiössä näyttää, onko tarpeeksi hygienistä vai ei.
Kukaan ei tykkää kakasta tai pieruista mutta tuskin kukaan todellakaan käy tarpeillaan toisen läsnäollessa joten, vaikuttaakin siltä että inhoatkin naisia ylipäätään riippumatta siitä ovatko he kauniita vai ei.
Sun naisvihasi on ihan omaa luokkaa, ja todennäköisesti käytätkin seksityöntekijöitä paljon ja ainoastaan koska se saa sut tunremaan itsesi ylemmäksi kun annat rahaa seksistä.
On täällä osattu kehitellä taitavia provoja entisaikaan.
- Anonyymi
V.2010 ihan normaali miehen mielipide kauniista naisista, siitä vain edelleen trendi lähtenyt kasvamaan ja versoamaan incell- miehiä tukemaan.
- Anonyymi
Suihin!
- Anonyymi
Naiset vois käydä paskalla, kun Herra ei ole kotona.
Tai aikataulut vessavuoroihin, että Herra tietää poistua, esim kaljalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1273148Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382513Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302435Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631132178- 1141700
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .261415Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1731410Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2831257Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2921248- 631090