twistin luuri?

Jenna90.-

Olis pillu kuumana...tule tänne tiikeri!!!
Mrauhh!!!

16

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teinip***u

      Eipä vastaa twisti noin vanhoille horoille. Vaihda syntymävuotta! ;) Tai esitä siskonpoikaa.

    • Mr.Rockabilly,Twist

      No soita saat numeroni jos haluat sexiä..txt tai soita..050-3266396..T.mr.twist

    • Mr.Rockabilly,Twist

      Pakkahuoneella tänään,jos haluat tulla Opiskelijankatu 14 D 43 ja mennään kimpassa sinne,,sitten voisit tulla yö kylään näkisit minun levyt ja teen maittavat aamiaiset lounaat iltapalan,niin sait jo puhelin numeron,ilmoita tai tule suoraan Hervantaan,siskon poika kuuntelee Heavya..MR.TWIST

    • MR.Rockabilly,TWIST

      Voit Lähettää sähköpostia,jos [email protected] minullakin on 56,5 neliöö asunto 2 h keittiö parisänky,niiin ja levyjä 1437 kpl..niin sinne voit lähttää ja kysellä,mitä haluat tietää minusta tai tulla käymään kylillä,Miten Vaan?MR.TWIST

    • teinip***u

      Marko näemmä vaihtanut vanhempiin naisiin. :D Olin siis väärässä.

    • Mr.Rockabilly,Twist

      Vaistoan,että olet kaunotar ja joku hölmö kirjoittaa minusta sontaa,mutta sinulla on jo minun nääs yhteys tiedot eli jos haluat tulla tai kutsua minut kylään ilmoita luuriin tai S-Postiin..T.MR.TWIST PS.Aina olet Tervetullut!!!!

      • Jenna90--

        Juu, oikein vaistoat :) Olen Miss. MaaTUrsas vm 2007. Tyyliltäni pesunkestävä alan tyttö. En ole oikein uskaltanut lähettää sähköpostia, koska olen aika ujo, vaikkei päällepäin uskoisi... Ujouttani olen koittanut parantaa mm. poseeraamalla rohkeissa julkaisuissa esittäen mihin kaikkeen muuhun vihanneksia voi käyttää kuin ruuanlaittoon.... ;) Oletko sattumalta nähnyt kuviani...? Tosin nyt mulla on eriväriset hiukset kuin silloin.
        Olen kanssa sitä mieltä, että Pat Boone on mahtavaa rockabillyä ja kyseiseen SuperTähteen olen perustanut tyylini. Ikävää, että et ole saanut ymmärrystä täällä osaksesi, vaikka Patin musiikki viehättää suakin :( Ihmiset ovat välillä tosi ankeita.
        Kyllä mun mielestä tyttökin voi näyttää Pat Boonelta! Mitäs mieltä olet? Onhan niitä naispuolisia Elviksiäkin.


      • Mr.Rockabilly,Twist
        Jenna90-- kirjoitti:

        Juu, oikein vaistoat :) Olen Miss. MaaTUrsas vm 2007. Tyyliltäni pesunkestävä alan tyttö. En ole oikein uskaltanut lähettää sähköpostia, koska olen aika ujo, vaikkei päällepäin uskoisi... Ujouttani olen koittanut parantaa mm. poseeraamalla rohkeissa julkaisuissa esittäen mihin kaikkeen muuhun vihanneksia voi käyttää kuin ruuanlaittoon.... ;) Oletko sattumalta nähnyt kuviani...? Tosin nyt mulla on eriväriset hiukset kuin silloin.
        Olen kanssa sitä mieltä, että Pat Boone on mahtavaa rockabillyä ja kyseiseen SuperTähteen olen perustanut tyylini. Ikävää, että et ole saanut ymmärrystä täällä osaksesi, vaikka Patin musiikki viehättää suakin :( Ihmiset ovat välillä tosi ankeita.
        Kyllä mun mielestä tyttökin voi näyttää Pat Boonelta! Mitäs mieltä olet? Onhan niitä naispuolisia Elviksiäkin.

        Juu-u uskon ja luulen että meillä on tämä sama musa tyyli ja minä omaan sen taidon jammailussa niin voitas kimpassa tanssahdella,uskon että ei voi ketään niin ujo olla,jos joku kiinostaa,sen eteen on valmis tekemään mitä vaan kirjoita vaan s-postiin sitä ei lue muut kun Twist tai txt soita,miten vaan ja edetään sinun ehdoillasi hyvää kannatta odottaa,mieti myös sitä,että jos tulevaisuus on miellyttävä niin tänne mahtuu yks Neito asumaan myös valmiiseen asuntoon..T.MR.TWIST


      • Mr.Rockabilly,Twist
        Jenna90-- kirjoitti:

        Juu, oikein vaistoat :) Olen Miss. MaaTUrsas vm 2007. Tyyliltäni pesunkestävä alan tyttö. En ole oikein uskaltanut lähettää sähköpostia, koska olen aika ujo, vaikkei päällepäin uskoisi... Ujouttani olen koittanut parantaa mm. poseeraamalla rohkeissa julkaisuissa esittäen mihin kaikkeen muuhun vihanneksia voi käyttää kuin ruuanlaittoon.... ;) Oletko sattumalta nähnyt kuviani...? Tosin nyt mulla on eriväriset hiukset kuin silloin.
        Olen kanssa sitä mieltä, että Pat Boone on mahtavaa rockabillyä ja kyseiseen SuperTähteen olen perustanut tyylini. Ikävää, että et ole saanut ymmärrystä täällä osaksesi, vaikka Patin musiikki viehättää suakin :( Ihmiset ovat välillä tosi ankeita.
        Kyllä mun mielestä tyttökin voi näyttää Pat Boonelta! Mitäs mieltä olet? Onhan niitä naispuolisia Elviksiäkin.

        Mitä Kuuluu?Tulin just saunasta kaksi kertaa viikossa,harmi kun et ollu mukana,kun pesen aina Tytöt Vampulla koko vartalon,niin ja Hemmottelen Neitoja Romantikko,teen hyvää ruokaa aamiainen luonas iltapala ja kynttilän valossa punaviinin kera,purtavaa,sen takia olis kiva lähettää s-postiin kun se on yksityinen sitä ei lue muut,sinne voi lähettää kuvia?,kun MR.TWIST.Olet aina Tervetullut.Hyvää Pääsiäistä


      • inhoon sua kahjo
        Mr.Rockabilly,Twist kirjoitti:

        Mitä Kuuluu?Tulin just saunasta kaksi kertaa viikossa,harmi kun et ollu mukana,kun pesen aina Tytöt Vampulla koko vartalon,niin ja Hemmottelen Neitoja Romantikko,teen hyvää ruokaa aamiainen luonas iltapala ja kynttilän valossa punaviinin kera,purtavaa,sen takia olis kiva lähettää s-postiin kun se on yksityinen sitä ei lue muut,sinne voi lähettää kuvia?,kun MR.TWIST.Olet aina Tervetullut.Hyvää Pääsiäistä

        Sinäkö olisit hemmottelija, kissanhäntä vieköön. Mitä täällä on sinut kohdanneet naiset kertoneet, niin sinä olet ennemminkin typerys joka ei ymmärrä sanaa "EI". Mies joka ahdistelee naisia ja on muuttamassa näiden kotiin heti tavattua, naisten mielipiteistä piittaamatta ei ansaitse kunnioitusta! Lisäksi olet lukemattomia kertoja syyllistynyt kunnianloukkauksiin väittämällä ties kenen tehneen vaikka mitä, ja viesteissäsi on ollut mukana näiden ihmisten osoite ja nimitiedot.

        Sinut pitäisi lopultakin saada täältä pellolle, juttusi eivät käsittele palstan aihetta, vaan ovat sekopäisen mielen tuotoksia. Painu pellolle hullu.


        "harmi kun et ollu mukana,kun pesen aina Tytöt Vampulla koko vartalon,".
        PESE SINÄ VAAN SISKONPOIKAASI, SEN HEPISTÄHÄN SINÄ OLET PALJON KIRJOITELLUT TÄNNE.


      • Mr.Rockabilly,Twist
        Jenna90-- kirjoitti:

        Juu, oikein vaistoat :) Olen Miss. MaaTUrsas vm 2007. Tyyliltäni pesunkestävä alan tyttö. En ole oikein uskaltanut lähettää sähköpostia, koska olen aika ujo, vaikkei päällepäin uskoisi... Ujouttani olen koittanut parantaa mm. poseeraamalla rohkeissa julkaisuissa esittäen mihin kaikkeen muuhun vihanneksia voi käyttää kuin ruuanlaittoon.... ;) Oletko sattumalta nähnyt kuviani...? Tosin nyt mulla on eriväriset hiukset kuin silloin.
        Olen kanssa sitä mieltä, että Pat Boone on mahtavaa rockabillyä ja kyseiseen SuperTähteen olen perustanut tyylini. Ikävää, että et ole saanut ymmärrystä täällä osaksesi, vaikka Patin musiikki viehättää suakin :( Ihmiset ovat välillä tosi ankeita.
        Kyllä mun mielestä tyttökin voi näyttää Pat Boonelta! Mitäs mieltä olet? Onhan niitä naispuolisia Elviksiäkin.

        Vastaan Tyttö voi Näyttää Elvis tai Pat Boone,kun on vaan Neito,joka osaa arvostaa kunnoittaa Naisellisuutta,varmaan kun saisin sinut kumppaniksi silloin olisi kiva käydä bileissä Tanssia Kimpassa ja saan unen paremmin,kun on neito viekussa,olen toki saanut aina välillä Tosi Kauniita Tyttöjä hyvälle Tuulelle,niin Tiedät minun Yhteys tiedot ota rohkeesti se upea vartalo ja tule Hervantaan?Sen takia s-postia,että voin lähettää vaikka itsestäni kuvia?Kerro vaan sinun oma s-posti?Hyvää Pääsiäis Maanantaita ja Kevättä Rinnassa..MR.TWIST


    • Mr.Rockabilly,Twist

      Niin,ellei Pääsiäisenä ole sinulla,mitään suunnitelmia,niin voitas viettää sitä laatu aikaa yhdessä,tai esitä kutsu Minulle,koska tiedät nyt s-postin puh.num ja osotteeni..HYVÄÄ KEVÄTTÄ..T.Mr.Twist

      • Jenna90--

        Voisitko hieman kuvailla itseäsi nyt kuitenkin. Täältä näitä viestejä lukiessa saa vähän erikoisen kuvan susta... itse kehut kovasti ja toiset on taas toista mieltä..? Mites jos nyt kuitenkin laittaisit ihan rehellistä kuvausta peliin.
        Ite olen 179 cm pitkä ja painan 76 kg. Tukka on musta, kuten Patilla ;) Silmälasit mulla on (50-luvun malliset) ja harrastan kansantansseja ja itämaisia taistelulajeja. Puhun sujuvaa mandariinikiinaa. Joskus pukeudun salaa lepakkomieheksi ja lesotan naapureiden parvekkeilla. Huumorintajuni on vähintäänkin outo ;) Kuulun salaperäiseen lahkoon.
        Kasvatan minisikoja ja gerbiilejä elannokseni, joten muutto kerrostaloasuntoon tulisi olemaan hiukan haasteellinen, elleivät naapurisi satu olemaan erittäin suopeaa väkeä.
        Osaan liekittää pihviä mikrossa ja mielelläni tätä erikoisuutta sulle joskus vaikka ehkä esittelisin. Onko sulla teräsmikro? Mulla kuluu aika paljon rahaa vuodessa mikroihin.


      • Mr.Rockabilly,Twist
        Jenna90-- kirjoitti:

        Voisitko hieman kuvailla itseäsi nyt kuitenkin. Täältä näitä viestejä lukiessa saa vähän erikoisen kuvan susta... itse kehut kovasti ja toiset on taas toista mieltä..? Mites jos nyt kuitenkin laittaisit ihan rehellistä kuvausta peliin.
        Ite olen 179 cm pitkä ja painan 76 kg. Tukka on musta, kuten Patilla ;) Silmälasit mulla on (50-luvun malliset) ja harrastan kansantansseja ja itämaisia taistelulajeja. Puhun sujuvaa mandariinikiinaa. Joskus pukeudun salaa lepakkomieheksi ja lesotan naapureiden parvekkeilla. Huumorintajuni on vähintäänkin outo ;) Kuulun salaperäiseen lahkoon.
        Kasvatan minisikoja ja gerbiilejä elannokseni, joten muutto kerrostaloasuntoon tulisi olemaan hiukan haasteellinen, elleivät naapurisi satu olemaan erittäin suopeaa väkeä.
        Osaan liekittää pihviä mikrossa ja mielelläni tätä erikoisuutta sulle joskus vaikka ehkä esittelisin. Onko sulla teräsmikro? Mulla kuluu aika paljon rahaa vuodessa mikroihin.

        Vaalee hiukset kammattu Nu Nile hiusvaha,nuorekas komea,ruskehtavat silmat ei laseja,en ole uusavuton 6 tatuointia,harrastan voimanostoo,muita urheilu lajeja,peruskunto hyvä,olen ollut tanssi treeneissä pikku poikana,alan vaatteita lukematon määrä..käyn kekoilla usein 1437 levyä,vinyyliä cd DVD alan lehtiä Rumble BIG BEAT,TEDS,SYNTYNEET ROKKAAN,ROCKIN ANNUAL 1,2,3, GENE VINCENT KIRJA ELVIS KIRJOJA,asunto sisustettu alan tyyliin 56,5 neliöö,viherkasveja,tule vaikka tänään kylään niin mennään sinne raflaan ja tanssitaan yhdessä..T.MR.TWIST


    • Mr.Rockabilly,Twist

      Tule Tänään Jack The Rooster kuunteleen Johnny D.And The Knuckledusters ja muita hyviä bändejä..liput 12 euroo,voitas jammailla kimpassa ja yö paikan saat Kaunotar,on tilava Parisänky,juop juttu luistaa,tulen Tyttöjen kanssa paremmin toimeen,kun miesten,jos haluat tulla vaikka ennen keikkaa Hervantaan,olet tervetullut..HYVÄÄ VIIKONLOPPUA..MR.TWIST

      • varokaa hörhöä

        Ei pääse totuus unohtumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe