Joka olet kiinnostunut säveltämisestä,ja sinulla on lahjoja sen suhteen,olet uskossa iältäsi 17-22 ja asuskelet lähellä pohjanmaata tai pohjanmaalla.Täällä kaksi 18-vuotiasta tyttöä etsisi säveltäjää biiseilleen.
Kirjoitellaan aika rauhallisia pop-tyylisiä gospel-lauluja,ja tarvittaisiin tosiaan säveltäjä.
Seuraavaksi etsimme soittajia. Kitaransoittajaa,kosketinsoittajaa,rumpalia yms. Iältään 17-22 vuotta,
ja mielellään uskossa.Jos asut lähellä pohjanmaata tai pohjanmaalla,niin se olisi tietenkin plussaa.
Jos olet kiinnostunut jommastakummasta ilmoituksesta,haluat säveltäjäksi tai soittajaksi ota yhteyttä
osoitteeseen : [email protected]
Hei sinä siellä!
3
345
Vastaukset
- saarakaisla
En asu enään Pohjanmaalla. Muuten olisin voinut tehdä sävellyksiä ja sovituksia. Sillä opiskelen juuri sillä alalla ja sitä paitsi en ole enään 17-22v vaan olen paljon vanhempi kuin te. Missä pain Pohjanmaalla te asutte
- Sanovaikkahueuvoksi
väliä? Siis niin täsmälleen? Jos olisikin 25 vuotta tai 26 vuotta? Tai 16? Täysin retorinen kysymys. Siis jos tyyppi osaisi säveltää? Retorinen kysymys. Ja olisi valmis tutustumaan teihin? Ja teitä kestämään?
Uskovaisuushan ei ole ongelma, noin 80 prosenttia suomalaisista on uskovaisia. Jos tarkoitatte onko joku adventisti, helluntailainen, mormoni tai lestadiolainen jne - asia muuttuu, muuttuu paljon, paljon, paljon vaikeammaksi. Suurin osa uskovaisista on niitä evankelisluterilaisia. Jumalaan uskomattomiakin on paljon enemmän kuin näitä uskonnollisia pienryhmiä. Muistaakseni gospelia esittävät ihan uskonnottomatkin, jotka pitävät sen kaltaisesta musiikista. Musiikissa on tärkeintä, että osaa soittaa. Ei se, että uskovainen soittaa. Vain politiikassa Suomi-nimisessä ääliölandiassa, on tärkeintä kuka sanoi jotain. Että niin sanoi puoluejohtaja Idioottii jostain puolueesta ...
Musiikissa ratkaisee vain se osaako soittaa tai säveltää vai ei. Siinä ei jäsenkirja eikä uskonto ratkaise vaan soittamisen ja säveltämisen taito.- eevamaija
Toki soittaminen on tärkeintä kun sovittaa ja säveltää musiikkia. Sovittajat ja Säveltäjät voivat olla uskossa tai ei. Kysyykää sieltä missä asutte jos siellä olisi henkilöitä jotka voisivat auttaa teitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204984
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861772Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891636Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741584Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561448Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351217Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21191Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121180Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041129Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691121