Joka olet kiinnostunut säveltämisestä,ja sinulla on lahjoja sen suhteen,olet uskossa iältäsi 17-22 ja asuskelet lähellä pohjanmaata tai pohjanmaalla.Täällä kaksi 18-vuotiasta tyttöä etsisi säveltäjää biiseilleen.
Kirjoitellaan aika rauhallisia pop-tyylisiä gospel-lauluja,ja tarvittaisiin tosiaan säveltäjä.
Seuraavaksi etsimme soittajia. Kitaransoittajaa,kosketinsoittajaa,rumpalia yms. Iältään 17-22 vuotta,
ja mielellään uskossa.Jos asut lähellä pohjanmaata tai pohjanmaalla,niin se olisi tietenkin plussaa.
Jos olet kiinnostunut jommastakummasta ilmoituksesta,haluat säveltäjäksi tai soittajaksi ota yhteyttä
osoitteeseen : [email protected]
Hei sinä siellä!
3
376
Vastaukset
- saarakaisla
En asu enään Pohjanmaalla. Muuten olisin voinut tehdä sävellyksiä ja sovituksia. Sillä opiskelen juuri sillä alalla ja sitä paitsi en ole enään 17-22v vaan olen paljon vanhempi kuin te. Missä pain Pohjanmaalla te asutte
- Sanovaikkahueuvoksi
väliä? Siis niin täsmälleen? Jos olisikin 25 vuotta tai 26 vuotta? Tai 16? Täysin retorinen kysymys. Siis jos tyyppi osaisi säveltää? Retorinen kysymys. Ja olisi valmis tutustumaan teihin? Ja teitä kestämään?
Uskovaisuushan ei ole ongelma, noin 80 prosenttia suomalaisista on uskovaisia. Jos tarkoitatte onko joku adventisti, helluntailainen, mormoni tai lestadiolainen jne - asia muuttuu, muuttuu paljon, paljon, paljon vaikeammaksi. Suurin osa uskovaisista on niitä evankelisluterilaisia. Jumalaan uskomattomiakin on paljon enemmän kuin näitä uskonnollisia pienryhmiä. Muistaakseni gospelia esittävät ihan uskonnottomatkin, jotka pitävät sen kaltaisesta musiikista. Musiikissa on tärkeintä, että osaa soittaa. Ei se, että uskovainen soittaa. Vain politiikassa Suomi-nimisessä ääliölandiassa, on tärkeintä kuka sanoi jotain. Että niin sanoi puoluejohtaja Idioottii jostain puolueesta ...
Musiikissa ratkaisee vain se osaako soittaa tai säveltää vai ei. Siinä ei jäsenkirja eikä uskonto ratkaise vaan soittamisen ja säveltämisen taito.- eevamaija
Toki soittaminen on tärkeintä kun sovittaa ja säveltää musiikkia. Sovittajat ja Säveltäjät voivat olla uskossa tai ei. Kysyykää sieltä missä asutte jos siellä olisi henkilöitä jotka voisivat auttaa teitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1708436KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527590Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743874Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603652Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183044Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542775Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211731