Muutaman päivän analysoinnin perusteella olen havainnut seuraavaa. täällä kirjoittelee joku? alTTeregoillaan? Voisiko olla yksi ja sama henkilö seuraavien nimimerkkien takana ? ( Jorma J-K = Keravan Kati = Liisa E-S =Jorma-kati) Ja moni muukin kirjoitus on oletettavasti yhden ja saman henkilön kynästä ?
ANNAS KUN ARVAAN
22
408
Vastaukset
- tilletalle
voita vaikka poistatte mun kirjoituksiani. Asiat etenevät omalla painollaan ja muistakaa mulla on menossa juttu, jonka aion selvittää, miten paljon tämä saitti tukee herjakirjoituksia. Se vain siitä poistamisesta.
- laitonta on puhua valheita.
- laitonta on rikkoa sananvapautta, tai painostaa siihen-
- laitonta on tehdä kiusaa ja juoruta, arvailla syytellen aivan vieraita ihmisiä.
- laitonta uhkailua on se, jonka poliisi arvioi, ei muut.
- laitonta on antaa ihmisten herjata julkisesti toista mielipiteidensä kertomisesta ja laitonta on poistaa kirjoitukset jotka ovat täyttä totta, täysin todistettavia asioita. Laitonta on laittaa symboleja, joilla provosoidaan ihmisiä, vaatimatta muuta kuin napin painalluksen. YP. Nyt tuli mulle mitta täyteen.- tress
"Laitonta on laittaa symboleja, joilla provosoidaan ihmisiä, vaatimatta muuta kuin napin painalluksen. YP. Nyt tuli mulle mitta täyteen."
NYT IHAN OIKEASTI SINNE LÄÄKÄRIIN UUSIMAAN SE RESEPTI.
Kommenttien arvostelumahdollisuus löytyy lukemattomilta eri keskustelufoorumeilta. Haasta samalla maailmalta kymmeniä tuhansia sivustoja oikeuteen "laittomuuksien" vuoksi. Jos ei itsetunto kestä sitä, että joku toinen (tai jopa useampi kuin yksi ihminen) on eri mieltä kanssasi, niin älä kirjoita tänne. Puhu kotona itseksesi peilille. Siellä tuskin kukaan on eri mieltä. Saat marinoitua omassa erinomaisuudessasi. Ilman vastaväitteitä. - tilletalle
tress kirjoitti:
"Laitonta on laittaa symboleja, joilla provosoidaan ihmisiä, vaatimatta muuta kuin napin painalluksen. YP. Nyt tuli mulle mitta täyteen."
NYT IHAN OIKEASTI SINNE LÄÄKÄRIIN UUSIMAAN SE RESEPTI.
Kommenttien arvostelumahdollisuus löytyy lukemattomilta eri keskustelufoorumeilta. Haasta samalla maailmalta kymmeniä tuhansia sivustoja oikeuteen "laittomuuksien" vuoksi. Jos ei itsetunto kestä sitä, että joku toinen (tai jopa useampi kuin yksi ihminen) on eri mieltä kanssasi, niin älä kirjoita tänne. Puhu kotona itseksesi peilille. Siellä tuskin kukaan on eri mieltä. Saat marinoitua omassa erinomaisuudessasi. Ilman vastaväitteitä.mielestäsi edes joku mielipide? Pelkkää panettelua ja kiroilua. Minkä resepteistäni uusisin? Miten se parantaisi esimerkiksi sinut? ja kaltaisesi?
Muuten edellisessä vastineessasi jätit erittäin olennaisia asioita pois, saadaksesi vain provosoida. Ootko sä ylläpidon tai ohjelmatoimiston leivissä?
Kerroin olevani karkeissa tilanteissa jatkuvasti. Myös kotini ulkopuolella, etenkin siellä. Onko niin että teistä ihmiset on niin että kotiaresti, eli vankilaan päästään eikä jouduta? Juuri näihin kiusaamis-jahtaamis, kunnioittamattomuus, rasismiin ym. syyllistyvät ihmiset luovat omaa lakiaan. On erittäin tuhoavaa kenelle vaan jos tälläinen peli voi vapaasti jatkua. Olen siinä mielessä erilainen ihminen,että uskallan kertoa. Voin paljastaa senkin, että välillä kun oma elämänhalu on lopussa niin ei toisetkaan ihmiset tunnu enää ihmisiltä. Oksettavilta tyhjätakeilta, joilla on vain outo vapaus jatkaa peliään. Puhun kulttuurissamme rehottavasta sairaasta ilmiöstä ja te haukutte minua. Haistattelette, panettelette, solvaatte, herjaatte, mustamaalaatte, provosoitte toisianne ja muita. Osaan mä tress ottaa lääkkeeni ilman sinun kehoituksiasi. Olen viimeksi käynyt lääkärissä parisen viikkoa sitten ja mikään ei ole muuttunut - ainakaan paremmaksi. Kärsin hyvin vaikeasta paniikkihäiriöstä, joka ei muuten ole päävika, vaan liittyy sydän ja verisuonisairauksiin ja eräisiin sisäelinten epänormaaliin toimintaan. Masennus ja ahdistus tulee sitten sellaisista tapauksista kun uskallan astua kotini ulkopuolelle ja joudun uhkaaviin tilanteisiin. Mistä johtuu? Siitä että tiedän satavarmasti että tilletalle nikin takana olevan oikean minän tuntee jokunen ja suihkii siitä eteenpäin. En ole ihan kuullut niin karkeita tapauksia, joita itse olen kokenut. Ja kaikki alkoi tällä saitilla vain siitä, että minä en voinut katsoa sivusta kun täällä harrastettiin karaokejuontajien toimesta asiakkaiden pilkkaamista, ivaamista, haukkumista. Tutustuessani kentällä asioihin, minulle vahvistui nämä jutut vielä karmeimmiksi. Miksi vedätte karaokea - jos työnne on noin vastenmielistä? Ei sitäkään ole pakko tehdä, vai ajaako oma sisäinen pirunne teitä "surkeiden" toisen luokan kansalaisten joukkoon, jotta oma itsetuntonne nousisi edes hetkeksi? Kuka tässä oikeastaan heikoilla on? - tress
tilletalle kirjoitti:
mielestäsi edes joku mielipide? Pelkkää panettelua ja kiroilua. Minkä resepteistäni uusisin? Miten se parantaisi esimerkiksi sinut? ja kaltaisesi?
Muuten edellisessä vastineessasi jätit erittäin olennaisia asioita pois, saadaksesi vain provosoida. Ootko sä ylläpidon tai ohjelmatoimiston leivissä?
Kerroin olevani karkeissa tilanteissa jatkuvasti. Myös kotini ulkopuolella, etenkin siellä. Onko niin että teistä ihmiset on niin että kotiaresti, eli vankilaan päästään eikä jouduta? Juuri näihin kiusaamis-jahtaamis, kunnioittamattomuus, rasismiin ym. syyllistyvät ihmiset luovat omaa lakiaan. On erittäin tuhoavaa kenelle vaan jos tälläinen peli voi vapaasti jatkua. Olen siinä mielessä erilainen ihminen,että uskallan kertoa. Voin paljastaa senkin, että välillä kun oma elämänhalu on lopussa niin ei toisetkaan ihmiset tunnu enää ihmisiltä. Oksettavilta tyhjätakeilta, joilla on vain outo vapaus jatkaa peliään. Puhun kulttuurissamme rehottavasta sairaasta ilmiöstä ja te haukutte minua. Haistattelette, panettelette, solvaatte, herjaatte, mustamaalaatte, provosoitte toisianne ja muita. Osaan mä tress ottaa lääkkeeni ilman sinun kehoituksiasi. Olen viimeksi käynyt lääkärissä parisen viikkoa sitten ja mikään ei ole muuttunut - ainakaan paremmaksi. Kärsin hyvin vaikeasta paniikkihäiriöstä, joka ei muuten ole päävika, vaan liittyy sydän ja verisuonisairauksiin ja eräisiin sisäelinten epänormaaliin toimintaan. Masennus ja ahdistus tulee sitten sellaisista tapauksista kun uskallan astua kotini ulkopuolelle ja joudun uhkaaviin tilanteisiin. Mistä johtuu? Siitä että tiedän satavarmasti että tilletalle nikin takana olevan oikean minän tuntee jokunen ja suihkii siitä eteenpäin. En ole ihan kuullut niin karkeita tapauksia, joita itse olen kokenut. Ja kaikki alkoi tällä saitilla vain siitä, että minä en voinut katsoa sivusta kun täällä harrastettiin karaokejuontajien toimesta asiakkaiden pilkkaamista, ivaamista, haukkumista. Tutustuessani kentällä asioihin, minulle vahvistui nämä jutut vielä karmeimmiksi. Miksi vedätte karaokea - jos työnne on noin vastenmielistä? Ei sitäkään ole pakko tehdä, vai ajaako oma sisäinen pirunne teitä "surkeiden" toisen luokan kansalaisten joukkoon, jotta oma itsetuntonne nousisi edes hetkeksi? Kuka tässä oikeastaan heikoilla on?Tress on "huolestunut kansalainen", eikä liity millään tavalla ohjelmatoimistoihin tai ylläpitoihin.
Keuhkoat edelleenkin siitä, että sivustolla on mahdollisuus arvostella kirjoituksia noilla peukkumerkeillä. Olisikohan mielipiteesi toisenlainen, jos kirjoituksesi olisi saanut 30 "hyvää" peukkua? Mieti tätä hetki. Jos ylöspäin käännetyt peukalot olisivatkin hyvä ja positiivinen juttu, niin silloin arvostelumekanismissa ei ole mitään vikaa, vaan vika löytyy sinusta itsestäsi, kun et kestä arvostelua.
Onko tässä OIKEASTI jotain epäselvää? - ole mielipide
tilletalle kirjoitti:
mielestäsi edes joku mielipide? Pelkkää panettelua ja kiroilua. Minkä resepteistäni uusisin? Miten se parantaisi esimerkiksi sinut? ja kaltaisesi?
Kerroin olevani karkeissa tilanteissa jatkuvasti. Myös kotini ulkopuolella, etenkin siellä. Onko niin että teistä ihmiset on niin että kotiaresti, eli vankilaan päästään eikä jouduta? Juuri näihin kiusaamis-jahtaamis, kunnioittamattomuus, rasismiin ym. syyllistyvät ihmiset luovat omaa lakiaan. On erittäin tuhoavaa kenelle vaan jos tälläinen peli voi vapaasti jatkua. Olen siinä mielessä erilainen ihminen,että uskallan kertoa. Voin paljastaa senkin, että välillä kun oma elämänhalu on lopussa niin ei toisetkaan ihmiset tunnu enää ihmisiltä. Oksettavilta tyhjätakeilta, joilla on vain outo vapaus jatkaa peliään. Puhun kulttuurissamme rehottavasta sairaasta ilmiöstä ja te haukutte minua. Haistattelette, panettelette, solvaatte, herjaatte, mustamaalaatte, provosoitte toisianne ja muita. Osaan mä tress ottaa lääkkeeni ilman sinun kehoituksiasi. Olen viimeksi käynyt lääkärissä parisen viikkoa sitten ja mikään ei ole muuttunut - ainakaan paremmaksi. Kärsin hyvin vaikeasta paniikkihäiriöstä, joka ei muuten ole päävika, vaan liittyy sydän ja verisuonisairauksiin ja eräisiin sisäelinten epänormaaliin toimintaan. Masennus ja ahdistus tulee sitten sellaisista tapauksista kun uskallan astua kotini ulkopuolelle ja joudun uhkaaviin tilanteisiin. Mistä johtuu? Siitä että tiedän satavarmasti että tilletalle nikin takana olevan oikean minän tuntee jokunen ja suihkii siitä eteenpäin. En ole ihan kuullut niin karkeita tapauksia, joita itse olen kokenut. Ja kaikki alkoi tällä saitilla vain siitä, että minä en voinut katsoa sivusta kun täällä harrastettiin karaokejuontajien toimesta asiakkaiden pilkkaamista, ivaamista, haukkumista. Tutustuessani kentällä asioihin, minulle vahvistui nämä jutut vielä karmeimmiksi. Miksi vedätte karaokea - jos työnne on noin vastenmielistä? Ei sitäkään ole pakko tehdä, vai ajaako oma sisäinen pirunne teitä "surkeiden" toisen luokan kansalaisten joukkoon, jotta oma itsetuntonne nousisi edes hetkeksi? Kuka tässä oikeastaan heikoilla on?jos joku uskaltaa olla eri mieltä sinun kanssasi. Pelkkää kiusaamistahan se on, sehän on jo käynyt selväksi monta kertaa.
Kyllä minä ainakin kuvittelisin, että maailmassa on paljon suurempiakin ongelmia kuin se, että joku haukkuu jossain nettipalstalla nimettömänä nimettömiä?
Minusta aika kaukana kouluampumisista sun muista?
Niinkuin sanottu, ei näitä ole kenenkään pakko lukea? Vai pakottaako tautisi sinut siihenkin? - on kylläkin
tilletalle kirjoitti:
Kerroin olevani karkeissa tilanteissa jatkuvasti. Myös kotini ulkopuolella, etenkin siellä. Onko niin että teistä ihmiset on niin että kotiaresti, eli vankilaan päästään eikä jouduta? Juuri näihin kiusaamis-jahtaamis, kunnioittamattomuus, rasismiin ym. syyllistyvät ihmiset luovat omaa lakiaan. On erittäin tuhoavaa kenelle vaan jos tälläinen peli voi vapaasti jatkua. Olen siinä mielessä erilainen ihminen,että uskallan kertoa. Voin paljastaa senkin, että välillä kun oma elämänhalu on lopussa niin ei toisetkaan ihmiset tunnu enää ihmisiltä. Oksettavilta tyhjätakeilta, joilla on vain outo vapaus jatkaa peliään. Puhun kulttuurissamme rehottavasta sairaasta ilmiöstä ja te haukutte minua. Haistattelette, panettelette, solvaatte, herjaatte, mustamaalaatte, provosoitte toisianne ja muita. Osaan mä tress ottaa lääkkeeni ilman sinun kehoituksiasi. Olen viimeksi käynyt lääkärissä parisen viikkoa sitten ja mikään ei ole muuttunut - ainakaan paremmaksi. Kärsin hyvin vaikeasta paniikkihäiriöstä, joka ei muuten ole päävika, vaan liittyy sydän ja verisuonisairauksiin ja eräisiin sisäelinten epänormaaliin toimintaan. Masennus ja ahdistus tulee sitten sellaisista tapauksista kun uskallan astua kotini ulkopuolelle ja joudun uhkaaviin tilanteisiin. Mistä johtuu? Siitä että tiedän satavarmasti että tilletalle nikin takana olevan oikean minän tuntee jokunen ja suihkii siitä eteenpäin. En ole ihan kuullut niin karkeita tapauksia, joita itse olen kokenut. Ja kaikki alkoi tällä saitilla vain siitä, että minä en voinut katsoa sivusta kun täällä harrastettiin karaokejuontajien toimesta asiakkaiden pilkkaamista, ivaamista, haukkumista. Tutustuessani kentällä asioihin, minulle vahvistui nämä jutut vielä karmeimmiksi. Miksi vedätte karaokea - jos työnne on noin vastenmielistä? Ei sitäkään ole pakko tehdä, vai ajaako oma sisäinen pirunne teitä "surkeiden" toisen luokan kansalaisten joukkoon, jotta oma itsetuntonne nousisi edes hetkeksi? Kuka tässä oikeastaan heikoilla on?Päävika.
"Paniikkihäiriö kuuluu ahdistuneisuushäiriöihin. Paniikkihäiriötä potee muutama prosentti suomalaisista. Kohtaus voi liittyä myös johonkin pelottavana tai ahdistavana koettuun sosiaaliseen tilanteeseen mutta voi myös esiintyä ilman ulkopuolista ärsykettä. Kohtaus voi olla ulkopuolisille huomaamaton tai näkyä paniikkihäiriöisen hikoiluna ja tärinänä. Kohtauksen laukaisevaa tekijää ei aina tiedetä. Sairaus on yleisin nuorilla aikuisilla, ja siihen liittyy usein muitakin psykiatrisia ongelmia, kuten masennusta ja ahdistuneisuutta.
Paniikkihäiriö on yleensä mielenterveysongelma, mutta myös alkoholin ja psykoaktiivisten huumeiden sekä keskushermostoon vaikuttavien bentsodiatsepiinia sisältävien lääkkeiden käyttö voi aiheuttaa paniikkihäiriökohtauksia.
Paniikkihäiriöön liittyy usein julkisten paikkojen pelkoa." - tilletalle
on kylläkin kirjoitti:
Päävika.
"Paniikkihäiriö kuuluu ahdistuneisuushäiriöihin. Paniikkihäiriötä potee muutama prosentti suomalaisista. Kohtaus voi liittyä myös johonkin pelottavana tai ahdistavana koettuun sosiaaliseen tilanteeseen mutta voi myös esiintyä ilman ulkopuolista ärsykettä. Kohtaus voi olla ulkopuolisille huomaamaton tai näkyä paniikkihäiriöisen hikoiluna ja tärinänä. Kohtauksen laukaisevaa tekijää ei aina tiedetä. Sairaus on yleisin nuorilla aikuisilla, ja siihen liittyy usein muitakin psykiatrisia ongelmia, kuten masennusta ja ahdistuneisuutta.
Paniikkihäiriö on yleensä mielenterveysongelma, mutta myös alkoholin ja psykoaktiivisten huumeiden sekä keskushermostoon vaikuttavien bentsodiatsepiinia sisältävien lääkkeiden käyttö voi aiheuttaa paniikkihäiriökohtauksia.
Paniikkihäiriöön liittyy usein julkisten paikkojen pelkoa."Sä luet tietoa kirjoista, minä elän sen kanssa ja olen elänyt vuodesta 1965 asti. Silloin sitä ei tunnettu lainkaan. Suomalaiset kuuluvat hyvin pieneen vähemmistöön, jotka sairastavat nykyään paniikkihäiriöksi nimettyyn sairauteen. Johtuen siitä että "terveet" yksilöt siirtävät omat fobiansa muihin. Asettuvat rintamaksi ja hokevat mielenterveysongelmaisia sairaiksi.
Mielenterveysongelma on tänä päivänä pelkästään tuntevien ihmisten ongelmia. Mutta jo 1995 minulle sanoi lääkäri kun tämä ko. oirehteminen oli tunnistettu, ja keksitty jonkinlaista lääkitystä ongelman helpottamiseksi, että tämä liittyy aivan yksi yhteen sydän ja verisuonisairauksiin.
Muistan hakeneeni ensi kerran apua sairauteni selvittämiseksi jo vuonna 1977, jolloin nuorelle teinille sanottiin, että taidat nauttia maidon ja veden sijaan muutakin. Eli uskomuksesi että paniikkihäiriö on huumeiden tai alkoholin nauttimisesta johtuva oire, tai sairaus on vanhahtava ja väärä.
Tiedän toki, että moni alkoholisti kuolee sydänkohtaukseen, jonka on aiheuttanut paniikkikohtaus. Mutta mikä saa suomalaiset sairastumaan omaan outoon sairauteen? Sellaiset ihmiset, jotka luulevat pätevänsä toisten "heikkouksien", vilpittömyyden ja oikeudenmukaisuuden, eli kilttien ihmisten syömisellä. MM. hokien toisen mielenterveysongelmista, tuntematta edes ihmistä, he syövät erilailla ajattelevien ihmisten luottamusta itseensä, tehden itsestään pirun säikytetyn, traumaisen ihmisen silmissä. Vau mikä valta!
No juppitauti on se oikea huumeiden ja alkoholismin aiheuttama outo niittokonesairaus. Se on itse hankittua, eikä koske ollenkaan köyhiä ja itseänsä vähänkään rakastavia ihmisiä.
Lukusi muuten paniikkihäiriötä sairastavien ihmisten määrästä on päin persettä, tai perseestä. Sitä sairastetaan suomessa eniten maailmassa. Eli noin 20% väestöstä ja ajattele, yhä nuoremmat ja nuoret nimenomaan sairastuu siihen!! Mistähän johtuu??
Tasapäistämisestä, kiusaamisesta, perheväkivallasta, työpaikkakiusaamisesta, vääristelystä, ihmisen repimisestä irti, poikki pinoon. Mulla on rohkeutta, vaikka muille jakaa, vaan keho ei anna periksi!
Alitajunta ihmisellä on se luovin osa, jota joko sempataan tai murretaan. Mutta se on myöskin voima, jonka vahvuutta, eikä tietoa ei tunneta. Luovuus on alitajunnan, ei järjen asia. Siksi rahastaja-ahneet syylät yrittävät omia kaiken itselleen, jotta "poikkeavat" ihmiset eivät vain saa sitä tilaa ja mahdollisuutta toimia, joka heille kuuluu. Voiko joku väittää että karhun marjamatkallaan tavatessaan ei vapisisi? Tai edes välttäisi siihen paikkaan enää uudestaan yrittämästä, etteikö mahdollisesti selvitessään hetken tilanteesta muistaisi sen ikänsä?
Sotajuttuja sopii muistella, mutta ei elää tässä hetkessä. Outoa???
Ihmiset ovat hyvin vihamielisiä toisiansa kohtaan, peläten varjoaankin. Paniikkihäiriöisen ihmisen kauhu liittyy pahuuden tuntemiseen, sen yksinkertaiseen kaavaan. Toisia mollaavan ihmisen "kauhu" liittyy oman itsensä tuntemattomuuteen ja pahuutensa näkemiseen toisissa. Pelko hajoamisesta. Tiedättekö miten syntyy mafiatouhu? Siten että mafiatouhussa pelokkaine ihminen on itse johtaja. Jokaisessa meissä elää mafioso, rasisti, terroristi, elämän tuhoaja, koska jokainen on ohjelmoituneet siihen ajatukseen tuhansia vuosia sitten...
Mikä lohduttaa toista ei lohduta toista. Ääni, olkoon se pelottava rasahdus tai laulu, osoittaa että ihminen on olemassa... sittenkin. - tilletalle
tress kirjoitti:
Tress on "huolestunut kansalainen", eikä liity millään tavalla ohjelmatoimistoihin tai ylläpitoihin.
Keuhkoat edelleenkin siitä, että sivustolla on mahdollisuus arvostella kirjoituksia noilla peukkumerkeillä. Olisikohan mielipiteesi toisenlainen, jos kirjoituksesi olisi saanut 30 "hyvää" peukkua? Mieti tätä hetki. Jos ylöspäin käännetyt peukalot olisivatkin hyvä ja positiivinen juttu, niin silloin arvostelumekanismissa ei ole mitään vikaa, vaan vika löytyy sinusta itsestäsi, kun et kestä arvostelua.
Onko tässä OIKEASTI jotain epäselvää?menneet sivuraiteille itse karaoken epäkohdista, puhuessamme nickistä tilletalle.
Jos mä jotain olen elämässäni oppinut niin arvostelun arvokkuuden , sitähän teen itsekin. Arvostelen epäkohtia ja toivon että joku ottaa kantaa asioihin, eikä vain minun kirjoittamiini kirjoituksiiin. Siis asiasisältöön. Hyvin harva on kyennyt antamaan rakentavaa, vaikkapa arvostelevaa kritiikkiä kirjoituksistani, vaan on tyytynyt mollaamaan vain minua. Siis lääkeillä leikittellen, tai uhkauksilla pätien ym. Ei pitäisi olla epäselvää - mitä ja miten. Olenhan sen kymmeniä kertoja selvittänyt.
Mua ei hävetä mikään. Miksi hävettäisi? Se mitä minulle on tehty, en tekisi koskaan kenellekään.
Olenko tress oikeasti kehunut yhtäkään puolustajaani? Ei ole tarvis, koska he saavat itse olla onnellisia siitä että ymmärtävät asioita. Näkevät propagandan läpi ja ajatteleavat omien tunteidenssa kautta. Miksi kehuisin heitä? Mikä olen sen tekemään? Mutta perukalojuttu on provokaatiota, joka ärsyttäisi minua, olkoon peukut oikein päin tai ei. Mikä on olla oikein päin?? ylös- vai alaspäin? Ei merkitystä muille kuin väärin elämää tajunneille, sekä helposti ympäripuhutuille ihmisille. Miten päin tress, sinä luulet olevasi maailmassasi, koko sen laajuudessa? - tress
tilletalle kirjoitti:
menneet sivuraiteille itse karaoken epäkohdista, puhuessamme nickistä tilletalle.
Jos mä jotain olen elämässäni oppinut niin arvostelun arvokkuuden , sitähän teen itsekin. Arvostelen epäkohtia ja toivon että joku ottaa kantaa asioihin, eikä vain minun kirjoittamiini kirjoituksiiin. Siis asiasisältöön. Hyvin harva on kyennyt antamaan rakentavaa, vaikkapa arvostelevaa kritiikkiä kirjoituksistani, vaan on tyytynyt mollaamaan vain minua. Siis lääkeillä leikittellen, tai uhkauksilla pätien ym. Ei pitäisi olla epäselvää - mitä ja miten. Olenhan sen kymmeniä kertoja selvittänyt.
Mua ei hävetä mikään. Miksi hävettäisi? Se mitä minulle on tehty, en tekisi koskaan kenellekään.
Olenko tress oikeasti kehunut yhtäkään puolustajaani? Ei ole tarvis, koska he saavat itse olla onnellisia siitä että ymmärtävät asioita. Näkevät propagandan läpi ja ajatteleavat omien tunteidenssa kautta. Miksi kehuisin heitä? Mikä olen sen tekemään? Mutta perukalojuttu on provokaatiota, joka ärsyttäisi minua, olkoon peukut oikein päin tai ei. Mikä on olla oikein päin?? ylös- vai alaspäin? Ei merkitystä muille kuin väärin elämää tajunneille, sekä helposti ympäripuhutuille ihmisille. Miten päin tress, sinä luulet olevasi maailmassasi, koko sen laajuudessa?Tuolla jossain pöytälaatikossa on ihan viralliset terveen paperit niin kuupan kuin kropankin osalta, joten olettaisin, että ihan oikein päin olen. Sitä, miten tressin mielenterveys liittyy karaokesta käytävään keskusteluun, en vielä oikein sisäistänyt, mutta ehkä sinä sitten kerrot.
Siinä vaiheessa, kun loppuvat omat ammukset, niin aletaan kaivelemaan vastapuolen persoonaa ja tekoja. Ihan yleistä politiikassakin, mutta ah, niin läpinäkyvää. Jos sinäkin vain pitäytyisit asiassa, ilman turhaa meuhkaamista, voisi tälläkin palstalla vallita jonkinlainen keskusteluilmapiiri.
On ihan turha kitistä, jos tulee lokaa niskaan, jos itse aloittaa sen rähinän. Vähän sama kun menisi nakkikioskijonossa potkaisemaan edessä olevaa nilkkaan ja haukkumaan homoksi ja sen jälkeen kovaan ääneen ihmettelisi että miksi se löi, mitään en tehnyt. - olisikin
tilletalle kirjoitti:
menneet sivuraiteille itse karaoken epäkohdista, puhuessamme nickistä tilletalle.
Olenko tress oikeasti kehunut yhtäkään puolustajaani? Ei ole tarvis, koska he saavat itse olla onnellisia siitä että ymmärtävät asioita. Näkevät propagandan läpi ja ajatteleavat omien tunteidenssa kautta. Miksi kehuisin heitä? Mikä olen sen tekemään? Mutta perukalojuttu on provokaatiota, joka ärsyttäisi minua, olkoon peukut oikein päin tai ei. Mikä on olla oikein päin?? ylös- vai alaspäin? Ei merkitystä muille kuin väärin elämää tajunneille, sekä helposti ympäripuhutuille ihmisille. Miten päin tress, sinä luulet olevasi maailmassasi, koko sen laajuudessa?asiaa noissa kirjoituksissasi, mutta kun on vaan ihan sekopää hörhöilyjä.
- mitä selität
tilletalle kirjoitti:
Sä luet tietoa kirjoista, minä elän sen kanssa ja olen elänyt vuodesta 1965 asti. Silloin sitä ei tunnettu lainkaan. Suomalaiset kuuluvat hyvin pieneen vähemmistöön, jotka sairastavat nykyään paniikkihäiriöksi nimettyyn sairauteen. Johtuen siitä että "terveet" yksilöt siirtävät omat fobiansa muihin. Asettuvat rintamaksi ja hokevat mielenterveysongelmaisia sairaiksi.
Mielenterveysongelma on tänä päivänä pelkästään tuntevien ihmisten ongelmia. Mutta jo 1995 minulle sanoi lääkäri kun tämä ko. oirehteminen oli tunnistettu, ja keksitty jonkinlaista lääkitystä ongelman helpottamiseksi, että tämä liittyy aivan yksi yhteen sydän ja verisuonisairauksiin.
Muistan hakeneeni ensi kerran apua sairauteni selvittämiseksi jo vuonna 1977, jolloin nuorelle teinille sanottiin, että taidat nauttia maidon ja veden sijaan muutakin. Eli uskomuksesi että paniikkihäiriö on huumeiden tai alkoholin nauttimisesta johtuva oire, tai sairaus on vanhahtava ja väärä.
Tiedän toki, että moni alkoholisti kuolee sydänkohtaukseen, jonka on aiheuttanut paniikkikohtaus. Mutta mikä saa suomalaiset sairastumaan omaan outoon sairauteen? Sellaiset ihmiset, jotka luulevat pätevänsä toisten "heikkouksien", vilpittömyyden ja oikeudenmukaisuuden, eli kilttien ihmisten syömisellä. MM. hokien toisen mielenterveysongelmista, tuntematta edes ihmistä, he syövät erilailla ajattelevien ihmisten luottamusta itseensä, tehden itsestään pirun säikytetyn, traumaisen ihmisen silmissä. Vau mikä valta!
No juppitauti on se oikea huumeiden ja alkoholismin aiheuttama outo niittokonesairaus. Se on itse hankittua, eikä koske ollenkaan köyhiä ja itseänsä vähänkään rakastavia ihmisiä.
Lukusi muuten paniikkihäiriötä sairastavien ihmisten määrästä on päin persettä, tai perseestä. Sitä sairastetaan suomessa eniten maailmassa. Eli noin 20% väestöstä ja ajattele, yhä nuoremmat ja nuoret nimenomaan sairastuu siihen!! Mistähän johtuu??
Tasapäistämisestä, kiusaamisesta, perheväkivallasta, työpaikkakiusaamisesta, vääristelystä, ihmisen repimisestä irti, poikki pinoon. Mulla on rohkeutta, vaikka muille jakaa, vaan keho ei anna periksi!
Alitajunta ihmisellä on se luovin osa, jota joko sempataan tai murretaan. Mutta se on myöskin voima, jonka vahvuutta, eikä tietoa ei tunneta. Luovuus on alitajunnan, ei järjen asia. Siksi rahastaja-ahneet syylät yrittävät omia kaiken itselleen, jotta "poikkeavat" ihmiset eivät vain saa sitä tilaa ja mahdollisuutta toimia, joka heille kuuluu. Voiko joku väittää että karhun marjamatkallaan tavatessaan ei vapisisi? Tai edes välttäisi siihen paikkaan enää uudestaan yrittämästä, etteikö mahdollisesti selvitessään hetken tilanteesta muistaisi sen ikänsä?
Ihmiset ovat hyvin vihamielisiä toisiansa kohtaan, peläten varjoaankin. Paniikkihäiriöisen ihmisen kauhu liittyy pahuuden tuntemiseen, sen yksinkertaiseen kaavaan. Toisia mollaavan ihmisen "kauhu" liittyy oman itsensä tuntemattomuuteen ja pahuutensa näkemiseen toisissa. Pelko hajoamisesta. Tiedättekö miten syntyy mafiatouhu? Siten että mafiatouhussa pelokkaine ihminen on itse johtaja. Jokaisessa meissä elää mafioso, rasisti, terroristi, elämän tuhoaja, koska jokainen on ohjelmoituneet siihen ajatukseen tuhansia vuosia sitten...
Mikä lohduttaa toista ei lohduta toista. Ääni, olkoon se pelottava rasahdus tai laulu, osoittaa että ihminen on olemassa... sittenkin.Paniikkihäiriö on mielenterveyden häiriö, jonka oireita ovat sydämentykytys, rintakivut, hikoilu, vapina, hengenahdistus, tukehtumisen tai kuristumisen tunne, pahoinvointi, vatsavaivat, huimaus, pyörtymisen tunne, puutuminen, kihelmöinti, vilunväreet tai kuumat aallot.
Suomen tautiluokituksessa paniikkihäiriö on mainittu vuodesta 1987. Eri arvioiden mukaan paniikkihäiriöitä esiintyy 2-4%:lla väestöstä. Usein se sekoittuu muihin ahdistuneisuushäiriöihin ja masennukseen. Muualla maailmassa tehdyissä tutkimuksissa elinikäinen esiintyvyys on noin 3 %, mutta myös matalampia ja korkeampia arvioita on saatu diagnostisista kriteereistä, tutkimusmenetelmistä ja tutkittavasta väestöstä riippuen.
Oletko oikeasti sitä mieltä, että mielenterveysongelmainen ei ole sairas? - tilletalle
mitä selität kirjoitti:
Paniikkihäiriö on mielenterveyden häiriö, jonka oireita ovat sydämentykytys, rintakivut, hikoilu, vapina, hengenahdistus, tukehtumisen tai kuristumisen tunne, pahoinvointi, vatsavaivat, huimaus, pyörtymisen tunne, puutuminen, kihelmöinti, vilunväreet tai kuumat aallot.
Suomen tautiluokituksessa paniikkihäiriö on mainittu vuodesta 1987. Eri arvioiden mukaan paniikkihäiriöitä esiintyy 2-4%:lla väestöstä. Usein se sekoittuu muihin ahdistuneisuushäiriöihin ja masennukseen. Muualla maailmassa tehdyissä tutkimuksissa elinikäinen esiintyvyys on noin 3 %, mutta myös matalampia ja korkeampia arvioita on saatu diagnostisista kriteereistä, tutkimusmenetelmistä ja tutkittavasta väestöstä riippuen.
Oletko oikeasti sitä mieltä, että mielenterveysongelmainen ei ole sairas?jopa onkin viisas kommentti.
Ensinnäkään en tunne rintakipuja, en ´kummassakaan. Pahoinvointia tunnen, ja varsin silloin kun näen muita ihmisiä pilkattavan. Oksennan ihan oikeasti. Vatsavaivoihini kuuluu turvotus, aivan sietämätön sellainen, johtuu jännityksestä. Hikoilen jos joudun pakkotilanteisiin. Henkeäni ahdistaa pelko ahdistus ja jännitys. Joo Loput on tuttua. Ei ole pyörtymisen tunnetta, vittu vaan helvetinmoinen ulkonaolemisen tunne. Näen asioita kattosperfektistä. Puutuu kädet, kaula, kieli, kurkku, koko vartalo vähitellen ja usein öisin, kaikkien paskaa nieltyjen päivien jälkeisinä. En osaa sanoa onko tärinä, hengenahdistus, vapina tai puutumisen tunne vilunväreitä tai tuskallisia hikoamisia. Mutta sulla se vasta tietoa onkin...!
Olen samaa mieltä, että vasta 1985 luvun jälkeen tämä "tauti" sanoisin mielummin oire tunnistettiin joksikin luokiteltavaksi sairaudeksi. Minulle kerrottiin sen olevan esioireita sydän- ja verisuonitaudin oireista. Elinikää annettiin heti 20 lisää. Ja onniteltiin. Olennaista ei ole se, miten ihminen reagoi suomalaisen yhteiskunnan sallimiin ja päästämiin päästöoihin, vaan olennaista on selvittää, mistä pirusta ne johtuvat ja miksi ihmiset luokitellaan päästään viallisiksi, ja muut vain tehtailevat heitä vapaasti " terveina"?
Olen seurannut karaokea 1995 lähtien, en laulanut itse, mutta ajattelin tuo on asia joka voisi auttaa minua voittamaan oirehtimiseni. Mutta kuinka asiat ovatkaan, olenkin mielenvikainen ja parantumaton tapaus. Tutustustukaa asioihin, karaoke on arvokas asia, jota kannattaa sen alan professorit. Mitä helvettiä te tunteettomat kelottuneet haahkat ja huuhkajapesän vartijat vartioitte, niitä syntymättömiä kivimunianneko?
Oletteko koskaan miettinyt, miksi jo na."lapin eteläpuoli" on täynnä pystyyn kuolleita puita, jotka vain pysyy pystyssä kun eivät tajua kaatua? Niin se vain on: luonto antaa vinkin ja vastaa kuinka sinne huudetaan. Kaikki elävä kuolee muiden ryövätessä elämää ja sen iloa muilta.
Viimeiseen kysymykseen vastaan, ei ei ole. Joskus toivoisin että olisin, mutta ei, - tieto tuo tuskaa... - asiassa
tilletalle kirjoitti:
jopa onkin viisas kommentti.
Ensinnäkään en tunne rintakipuja, en ´kummassakaan. Pahoinvointia tunnen, ja varsin silloin kun näen muita ihmisiä pilkattavan. Oksennan ihan oikeasti. Vatsavaivoihini kuuluu turvotus, aivan sietämätön sellainen, johtuu jännityksestä. Hikoilen jos joudun pakkotilanteisiin. Henkeäni ahdistaa pelko ahdistus ja jännitys. Joo Loput on tuttua. Ei ole pyörtymisen tunnetta, vittu vaan helvetinmoinen ulkonaolemisen tunne. Näen asioita kattosperfektistä. Puutuu kädet, kaula, kieli, kurkku, koko vartalo vähitellen ja usein öisin, kaikkien paskaa nieltyjen päivien jälkeisinä. En osaa sanoa onko tärinä, hengenahdistus, vapina tai puutumisen tunne vilunväreitä tai tuskallisia hikoamisia. Mutta sulla se vasta tietoa onkin...!
Olen samaa mieltä, että vasta 1985 luvun jälkeen tämä "tauti" sanoisin mielummin oire tunnistettiin joksikin luokiteltavaksi sairaudeksi. Minulle kerrottiin sen olevan esioireita sydän- ja verisuonitaudin oireista. Elinikää annettiin heti 20 lisää. Ja onniteltiin. Olennaista ei ole se, miten ihminen reagoi suomalaisen yhteiskunnan sallimiin ja päästämiin päästöoihin, vaan olennaista on selvittää, mistä pirusta ne johtuvat ja miksi ihmiset luokitellaan päästään viallisiksi, ja muut vain tehtailevat heitä vapaasti " terveina"?
Olen seurannut karaokea 1995 lähtien, en laulanut itse, mutta ajattelin tuo on asia joka voisi auttaa minua voittamaan oirehtimiseni. Mutta kuinka asiat ovatkaan, olenkin mielenvikainen ja parantumaton tapaus. Tutustustukaa asioihin, karaoke on arvokas asia, jota kannattaa sen alan professorit. Mitä helvettiä te tunteettomat kelottuneet haahkat ja huuhkajapesän vartijat vartioitte, niitä syntymättömiä kivimunianneko?
Oletteko koskaan miettinyt, miksi jo na."lapin eteläpuoli" on täynnä pystyyn kuolleita puita, jotka vain pysyy pystyssä kun eivät tajua kaatua? Niin se vain on: luonto antaa vinkin ja vastaa kuinka sinne huudetaan. Kaikki elävä kuolee muiden ryövätessä elämää ja sen iloa muilta.
Viimeiseen kysymykseen vastaan, ei ei ole. Joskus toivoisin että olisin, mutta ei, - tieto tuo tuskaa..."Paniikkihäiriö on ilmiönä vanha, tunnettu jo 1800-luvun loppupuolella. Tuolloin paniikkioireistosta kärsiviä pidettiin usein hysteerikkoina. Muita yleisiä diagnostisia nimityksiä ovat olleet muun muassa dystonia neurocirculatoria (DNC), Da Costan syndrooma, sotilaan sydän, ärtynyt sydän, hyperventilaatio-oireyhtymä ja neurovegetatiivinen oireyhtymä.
Kansainvälisesti paniikkihäiriön diagnoosi otettiin laajemmin käyttöön mielenterveyden häiriöiden DSM-III-luokituksen yhteydessä vuonna 1980. Omaan tautiluokitukseemme paniikkihäiriön diagnoosi tuli ensimmäistä kertaa vuonna 1987."
Eli siis kaikki jotka ovat mielenterveydellisistä syistä sairaslomalla tai eläkkeellä, sinun mielestäsi ei muuta kuin töihin takaisin, jos eivät kerta ole sairaita? - tilletalle
asiassa kirjoitti:
"Paniikkihäiriö on ilmiönä vanha, tunnettu jo 1800-luvun loppupuolella. Tuolloin paniikkioireistosta kärsiviä pidettiin usein hysteerikkoina. Muita yleisiä diagnostisia nimityksiä ovat olleet muun muassa dystonia neurocirculatoria (DNC), Da Costan syndrooma, sotilaan sydän, ärtynyt sydän, hyperventilaatio-oireyhtymä ja neurovegetatiivinen oireyhtymä.
Kansainvälisesti paniikkihäiriön diagnoosi otettiin laajemmin käyttöön mielenterveyden häiriöiden DSM-III-luokituksen yhteydessä vuonna 1980. Omaan tautiluokitukseemme paniikkihäiriön diagnoosi tuli ensimmäistä kertaa vuonna 1987."
Eli siis kaikki jotka ovat mielenterveydellisistä syistä sairaslomalla tai eläkkeellä, sinun mielestäsi ei muuta kuin töihin takaisin, jos eivät kerta ole sairaita?Mutta kerropa, miten sadististen ihmisten olemus, puhe ja toiminta tai muistuttaminen niistä vaikuttaa paniikkihäiröoireiyhtymään?
Historia on taakka tai opetus. Mielenvikaisuutta on vain marttyyrius, ahneus, kateus, mustasukkaisuuus, ja heidän uhrinsa tunnetaan jo aika monella tasolla! .. Viimeiseen kysymykseesi, oletko ollut oikeasti tekemisissä " mielenvikaisten" kanssa? Tiedätkö mitä tämä typerä ja lvanhan aikainen määritys merkitsee?
ei mitään!
Eikö laulu ja ääni vaikuta mitenkään ? Tai niiden sortaminen? Eihän, vaan ihminen syntyy sairauksien runtelemana, maailman väkivaltaiseen maahan??? Kumpiko vaikutttaa, oma herkkyys tai " saatanan sisu, perkele"???. - tilletalle
tilletalle kirjoitti:
Mutta kerropa, miten sadististen ihmisten olemus, puhe ja toiminta tai muistuttaminen niistä vaikuttaa paniikkihäiröoireiyhtymään?
Historia on taakka tai opetus. Mielenvikaisuutta on vain marttyyrius, ahneus, kateus, mustasukkaisuuus, ja heidän uhrinsa tunnetaan jo aika monella tasolla! .. Viimeiseen kysymykseesi, oletko ollut oikeasti tekemisissä " mielenvikaisten" kanssa? Tiedätkö mitä tämä typerä ja lvanhan aikainen määritys merkitsee?
ei mitään!
Eikö laulu ja ääni vaikuta mitenkään ? Tai niiden sortaminen? Eihän, vaan ihminen syntyy sairauksien runtelemana, maailman väkivaltaiseen maahan??? Kumpiko vaikutttaa, oma herkkyys tai " saatanan sisu, perkele"???.jatkaa, olet muuten ihan hyvä kertomaan tietyistä määritteistä. Mutta osaatko kertoa mitä voisi tehdä tälle lisääntyvälle "sotilaana olevalle" pelolle?. Näen tämän oireyhtymän kaikissa ihmisryhmittymissä, ikäluokissa ja ennen kaikkea virkaa ja arvoa ajattelematta ---- jokaisessa. Ups! Olisikto sitä mieltä kanssani että asiaan tulisi jotenkin puuttua, tai yrittää valistaa?
Tämäkin tai itseasiassa on erittäin vaikeasti vammauttava sairaus, kuten muutkin.... Tiedät varmasti mihin voisin verrata... Mutta luepa paniikkihäiriöisten ihmisten tajusta ymmärtää asioita. Katsopa mitä siitä sanotaaan...! En epäile sinua, vaan laitan taas asioita kyseenalaiseksi. Muuten karaokeen liittyen; taas näyn jossakin ja annan itsestäni kaiken. Kun olen mielenvikainen!! - tilletalle
mitä selität kirjoitti:
Paniikkihäiriö on mielenterveyden häiriö, jonka oireita ovat sydämentykytys, rintakivut, hikoilu, vapina, hengenahdistus, tukehtumisen tai kuristumisen tunne, pahoinvointi, vatsavaivat, huimaus, pyörtymisen tunne, puutuminen, kihelmöinti, vilunväreet tai kuumat aallot.
Oletko oikeasti sitä mieltä, että mielenterveysongelmainen ei ole sairas?kerta kun minun posiitiviset ja kannustavat viestit boikotoidaan. Mutta kirjoitan uudestaan kun jaksan. Silti sanon sen, että luottakaa itseenne ihmiset. Sisällänne on tunne oman itsenne kokoamisesta, itsestänne. Sanokoon kuka mitä vain - kun luotatte itseenne - huomaatte miten paljon se"itse" antaa teille!
Kirjoitan tänne, vaikka olen ilmoittanut saitin seurattavien listoille. Nyt aika on hiljaista, mutta joskus on ollut seurattavampaakin. Mutta minulle on tärkeää vain se, että vääristelijät ja välistävetäjät hiljenee. Olkoonkin eri nickeillä. Ilmoitin itseni ihan itsenäni poliisivihjeenä. Mutta toki olen tehnyt vuoden aikana 2 rikosilmoistusta, ja menen kuulusteluun. So What? Uhraan itseni, jos on pakko, mutta en siedä provosointia, mustamaalamista, vilppiä, petosta, veronkiertoa, solvauksia, epäoikeudenmukaisuutta, uhkailua, väkivaltaa, enkä vähäkään sen peittelemistä! - omin sanoin
tilletalle kirjoitti:
kerta kun minun posiitiviset ja kannustavat viestit boikotoidaan. Mutta kirjoitan uudestaan kun jaksan. Silti sanon sen, että luottakaa itseenne ihmiset. Sisällänne on tunne oman itsenne kokoamisesta, itsestänne. Sanokoon kuka mitä vain - kun luotatte itseenne - huomaatte miten paljon se"itse" antaa teille!
Kirjoitan tänne, vaikka olen ilmoittanut saitin seurattavien listoille. Nyt aika on hiljaista, mutta joskus on ollut seurattavampaakin. Mutta minulle on tärkeää vain se, että vääristelijät ja välistävetäjät hiljenee. Olkoonkin eri nickeillä. Ilmoitin itseni ihan itsenäni poliisivihjeenä. Mutta toki olen tehnyt vuoden aikana 2 rikosilmoistusta, ja menen kuulusteluun. So What? Uhraan itseni, jos on pakko, mutta en siedä provosointia, mustamaalamista, vilppiä, petosta, veronkiertoa, solvauksia, epäoikeudenmukaisuutta, uhkailua, väkivaltaa, enkä vähäkään sen peittelemistä!mitä positiivista ja kannustavaa viesteissäsi on ollut?
- kysymykseesi
tilletalle kirjoitti:
Mutta kerropa, miten sadististen ihmisten olemus, puhe ja toiminta tai muistuttaminen niistä vaikuttaa paniikkihäiröoireiyhtymään?
ei mitään!
Eikö laulu ja ääni vaikuta mitenkään ? Tai niiden sortaminen? Eihän, vaan ihminen syntyy sairauksien runtelemana, maailman väkivaltaiseen maahan??? Kumpiko vaikutttaa, oma herkkyys tai " saatanan sisu, perkele"???.Kyllä, olen ollut paljonkin tekemisissä oikeasti mielisairaan kanssa.
Siksipä juuri en ymmärrä, mikä mielestäsi tekee sen, ettei mielenvikainen olisi sairas. Minusta se on sairaus aivan samalla tavalla kuin joku muukin tauti, vaikka nyt esim. sydänvika, epilepsia,syöpä yms.
Minusta siinä ei ole sen kummemmin hävettävää, kuin muissakaan sairauksissa. Minkäs sille voit, se on vaan elettävä sen mukaan. - Lappinuho
tilletalle kirjoitti:
Sä luet tietoa kirjoista, minä elän sen kanssa ja olen elänyt vuodesta 1965 asti. Silloin sitä ei tunnettu lainkaan. Suomalaiset kuuluvat hyvin pieneen vähemmistöön, jotka sairastavat nykyään paniikkihäiriöksi nimettyyn sairauteen. Johtuen siitä että "terveet" yksilöt siirtävät omat fobiansa muihin. Asettuvat rintamaksi ja hokevat mielenterveysongelmaisia sairaiksi.
Mikä lohduttaa toista ei lohduta toista. Ääni, olkoon se pelottava rasahdus tai laulu, osoittaa että ihminen on olemassa... sittenkin.Olihan taas asiaa liittyen KARAOKEEN ?????
- joku noista
ihan vaan poskettoman paljon arvauksesi män perseelleen
minä oun se kaver joka istu siinä siun selekäs takana karaokessa ja sääli sinnuu
mutta onhan se hyvä jotta teillä polosilla on joku harrastus
mutta asiita on se jotta kyllä tuo tille tuop noita assiita selekeesti esille ja sekös
teittii muutammii näköjään ärsyttää
no talaven aikana ei tullu luvettu tätä palstoo ja ihmettelemmään pisti jotta
mihin on hävinnä vanahemp ja viisaamp karaokeporukka
laulakkoo ja leikkiköö kuhan että meijän nurkille tule- tress
Tuskin tilletallen alter egoja ovat.
Mutta sama ihminen kuitenkin, eri nikeillä. Välimerkkien käyttö/käyttämättömyys, rivinvaihdot, sama omituinen murre (?), kirjoitustyyli ja asiasisältö identtisiä.
Kokeilisit vaikka hämäyksen vuoksi kirjakieltä. :) - Vuosista
tress kirjoitti:
Tuskin tilletallen alter egoja ovat.
Mutta sama ihminen kuitenkin, eri nikeillä. Välimerkkien käyttö/käyttämättömyys, rivinvaihdot, sama omituinen murre (?), kirjoitustyyli ja asiasisältö identtisiä.
Kokeilisit vaikka hämäyksen vuoksi kirjakieltä. :)Kirjoitan vastinetta syystä, että ihmisillä on aihepiiristä väärää tietoa, ja tiedottomuutta.Nyt ei todellakaan puhuta mielisairaudesta, vaikka voisin sille listalle itseni, joka toinen päivä ilmoittaakkin..Ja vaikka kohtaus voi itse asiassa olla yksittäin ilmiö, joka ei enää koskaan toistu, pelkkä kohtauksen pelko voi johtaa siihen, että yhdenkin oireen ilmaantuminen laukaisee täysimittaisen kohtauksen. Ahdistushäiriöitä voidaan hoitaa. Joskus pelkkä asiantuntijan kanssa puhuminen (terapia) riittää, joskus taas tarvitaan lisäksi lyhytaikaista lääkitystä. Tällaisista ongelmiasta kärsivän oloa voidaan joka tapauksessa huomattavasti hepottaa noin 3-6 kuukaudessa. Ymmärtäkää, että jonkinlainen ahdistus on täysin normaalia. En ole mielenterveydeltäni epänormaali.Vai olenko sittenkin kilahtanut, kirjoittelenhan minä tällekkin saitille? No, what ever, kärsin paniikkihäiriöstä n.6kk.Söin cipralexia, joka muodosti ns.kemiallisen sillan, jotta serotoniini pääsi sillan yli kavereita moikkaamaan.Tekeekö tämä asia minut mielenterveydeltäni jotenkin erilaiseksi?Ei tee.Ihmiskeholla on omat suojautumiskeinonsa, minulla paniikkihäiriö puhkesi stressin, läheisen kuoleman, ja valtavan surun aiheuttaman järkytyksen seurauksena.
Tille, en puolusta sinua kirjoituksissasi, yritän vain ymmärtää logiikkaasi, kun kukaan ei tässä maailmassa ole toista arvokkaampi.Jostain nuo sinunkin antipatiasi kumpuavat?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185223MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152714- 102234
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5872006Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1221729Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411299Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691299Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31078Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641037Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028