Aviolliset velvollisuudet

Aviomies.

Miksi niin moni nainen unohtaa nuo aviolliset velvollisuudet miestä kohtaan eli aloittavat pihtaamisen.

96

3530

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nolla....

      Lue kirja
      Mars ja Venus vuoteessa.

      Kumpikaan osapuoli ei ole velvollinen.

      • Terveisiä sieltä...

        Vehkeeseen mihin ei päivä paista...


      • jomottaako hi hi!
        Terveisiä sieltä... kirjoitti:

        Vehkeeseen mihin ei päivä paista...

        Täällähän puutteessa oleva AP komppaa taas itseään oikein urakalla!
        Muna varmaan pystyssä niinkuin peukku ikään..eikä kukaan anna! heh!


    • vikaa, jos.....

      seksi sinun kanssasi tuntuu velvollisuudelta...?

    • kasva aikuiseksi!

      Unohtuiko alkuaikojen esileikit? Kukat? Ajatus, että vaimosi on ihana nainen, eikä päivästäänselvyys?
      Tais tulla pojan käytös sellaiseksi, että vittua vaan pöytään!!
      Katoppa peiliin, ehkä se kertoo jotain..
      ps. älä nyt järkyty, mutta se vittu on edelleen vaimosi vittu, vaikka naimisissa olettekin...vai sanoko pappi muuta? :D

    • Pese edes kätes,per

      Mä ainakin alotin "pihtaamisen" kun ukko aloitti "ronkkimisen"...
      Paskaset kourat vaan heti värkkiin ilman lämmittelyjä...!
      Ennen avista oli ihan erinlainen..nyt vaan kiireellä päälle ähkii ja se on siinä!
      Ei varmaan paskalla käyntiä kummempaa, niinkuin eräs idiootti täällä kerran kuvaili naimistaan!
      Mullaki semmonen idiootti! mutta ei kauan..Kyllä tässä kunnon seksiä kaipaan minäkin, vaikka tuolle yhelle "pihtaankin"!

      • Eronnut N.

        Jos vaimosi on haluton harrastamaan seksiä kanssasi niin suosittelen peiliin katsomista. Muut kirjoittajat ovat jo kertoneet missä vika voisi olla. Miehen käytöksestä tuo naisten haluttomuus yleensä johtuu.

        Yksi vaihtoehto on myös se, että vaimosi harkitsee eroa eikä sen vuoksi halua seksiä.


      • Vaimo2
        Eronnut N. kirjoitti:

        Jos vaimosi on haluton harrastamaan seksiä kanssasi niin suosittelen peiliin katsomista. Muut kirjoittajat ovat jo kertoneet missä vika voisi olla. Miehen käytöksestä tuo naisten haluttomuus yleensä johtuu.

        Yksi vaihtoehto on myös se, että vaimosi harkitsee eroa eikä sen vuoksi halua seksiä.

        Seksi ei ole mikään velvollisuus, ottaa oikein päähän tuollainen asenne.
        Yleensä kun valitettavasti pitkässä liitossa käy niin, että naisen pitäisi vain avata jalkansa vaikka mies ei mitään asian eteen tekisikkään.

        Sitä saa mitä tilaa...


      • Kaikella on puolensa

        Saatan olla epämiellyttävä tyyppi, ainakin sen jälkeen kun sanoin muutaman valitun sanan siitä miten hänen ystävänsä epämiellyttävä ja lainvastainen käytös minua kohtaan ei minua miellyttänyt. Siitäkös sitten suuttumus ja alkoi pihtaus. Kohta vuosi. Ja ystävänsä varmaankin ovat kuulleet kuinka minun on katsottava peiliin ja olen sellainen "heti asiaan, paskasilla käsillä ronkkija". Mutta ihme ja kumma, minulla on tuossa ringissä muutama nainen, ikäänkuin ihan omaksi ilokseni, ja ne eivät yhtään moiti huonoa käytöstäni, enkä heidän mielestään ole tunkeileva. Oikeastaan positiiviset kehut olen saanut heiltä. Ja antoisia hetkiä ovat järjestelleet, kuten myös minäkin. Joten ei tuo pihtaus nyt niin kovin huono asia ole ollut.


      • tyhmä oot!
        Kaikella on puolensa kirjoitti:

        Saatan olla epämiellyttävä tyyppi, ainakin sen jälkeen kun sanoin muutaman valitun sanan siitä miten hänen ystävänsä epämiellyttävä ja lainvastainen käytös minua kohtaan ei minua miellyttänyt. Siitäkös sitten suuttumus ja alkoi pihtaus. Kohta vuosi. Ja ystävänsä varmaankin ovat kuulleet kuinka minun on katsottava peiliin ja olen sellainen "heti asiaan, paskasilla käsillä ronkkija". Mutta ihme ja kumma, minulla on tuossa ringissä muutama nainen, ikäänkuin ihan omaksi ilokseni, ja ne eivät yhtään moiti huonoa käytöstäni, enkä heidän mielestään ole tunkeileva. Oikeastaan positiiviset kehut olen saanut heiltä. Ja antoisia hetkiä ovat järjestelleet, kuten myös minäkin. Joten ei tuo pihtaus nyt niin kovin huono asia ole ollut.

        No, mitäs vittua täällä kitiset?


      • Vaimo 3

        antaa paskakäsien ronkkia kun saa pissatulehduksen joka kerran niistä pesemättömistä käsistä. Mieluummin olen ilman.


      • ...puolensa
        tyhmä oot! kirjoitti:

        No, mitäs vittua täällä kitiset?

        Kerrohan lisää itsestäsi, tuon edellisen ominaisuutesi jo olen tunnistanut aikaisemminkin.


      • :(
        ...puolensa kirjoitti:

        Kerrohan lisää itsestäsi, tuon edellisen ominaisuutesi jo olen tunnistanut aikaisemminkin.

        Sulla on liian pieni mulkku, että jaksasit mua kiinnostaa pappa!
        Kysy vanhainkodista seuras.


      • Anonyymi

        Mitä jos sitten vaikka puhuisitte sen kumppaninne kanssa, että mikä on ongelmana? Jotta ei tarvitsisi ihmetellä toisen käytöstä


    • sinikka69

      mitkä ovat ne aviomiehen velvollisuudet???

      • Anne32....

        minäkin.. Seurustellessa jaksoi kyllä vaikka 3 kertaa päivässä. Nyt kerran viikossa. Kerran viikossa ok kun ollaan jo 40v mutta kysynkin mikä määrä on aviomiehen velvollisuus antaa / saada hyvää ja tyydyttävää seksiä viikossa..


      • Itte 39
        Anne32.... kirjoitti:

        minäkin.. Seurustellessa jaksoi kyllä vaikka 3 kertaa päivässä. Nyt kerran viikossa. Kerran viikossa ok kun ollaan jo 40v mutta kysynkin mikä määrä on aviomiehen velvollisuus antaa / saada hyvää ja tyydyttävää seksiä viikossa..

        Mulla mies 47 ja jaksais vaikka joka päivä, eikä yteen kertaan jää...


    • Joku vaan

      Oletpa helppo tapaus, jos sinua kiinnostaa seksi haluttoman kanssa. Minua ajatuskin ällöttäisi.

      • Snowpatrol

        Mieluitenhan sitä varmaan jokainen sekstaisi halukkaan kumppaninsa kanssa. Ne joilla näin on niin helppo on muille julistaa että ällöttävät pervot kun yritätte väkisin panna. Mutta monilla tilanne on erinäisistä syistä toinen, uskoisin että vain pienehköllä osalla pääsyynä on oma käytös ja olemus - voin toki olla väärässäkin tässä.

        Vaan kun on niin että se toinen äärilaita on selibaatti tai omän käden onni, ja väliin mahtuu kaikenlaista harmaata aluetta, joka on monelle äärilaitaa mieluisampi:
        - Kumppanin painostaminen eli enemmän tai vähemmän yksipuolinen seksi kumppanin kanssa - yleensä tämä vaihtoehto tarkoittanee automaattisesti että seksiä on joko harvoin tai tosi harvoin
        - Irtosuhteet, salarakkaat
        - Maksullinen seksi

        Eli ennenkuin lauotte näitä hienoja periaatteitanne niin koittakaahan hetkeksi miettiä itseänne vastaavaan tilanteeseen. Ja sitten huomioikaa vielä että ihmiset on ERILAISIA ja tämä pätee myös seksuaalisiin tarpeisiin. Voihan siihen jossain määrin itse järjen tasolla vaikuttaa mutta sen verran perustarpeesta on kyse että jossain kohtaa tulee raja vastaan.


      • :D
        Snowpatrol kirjoitti:

        Mieluitenhan sitä varmaan jokainen sekstaisi halukkaan kumppaninsa kanssa. Ne joilla näin on niin helppo on muille julistaa että ällöttävät pervot kun yritätte väkisin panna. Mutta monilla tilanne on erinäisistä syistä toinen, uskoisin että vain pienehköllä osalla pääsyynä on oma käytös ja olemus - voin toki olla väärässäkin tässä.

        Vaan kun on niin että se toinen äärilaita on selibaatti tai omän käden onni, ja väliin mahtuu kaikenlaista harmaata aluetta, joka on monelle äärilaitaa mieluisampi:
        - Kumppanin painostaminen eli enemmän tai vähemmän yksipuolinen seksi kumppanin kanssa - yleensä tämä vaihtoehto tarkoittanee automaattisesti että seksiä on joko harvoin tai tosi harvoin
        - Irtosuhteet, salarakkaat
        - Maksullinen seksi

        Eli ennenkuin lauotte näitä hienoja periaatteitanne niin koittakaahan hetkeksi miettiä itseänne vastaavaan tilanteeseen. Ja sitten huomioikaa vielä että ihmiset on ERILAISIA ja tämä pätee myös seksuaalisiin tarpeisiin. Voihan siihen jossain määrin itse järjen tasolla vaikuttaa mutta sen verran perustarpeesta on kyse että jossain kohtaa tulee raja vastaan.

        Siinä kans yks hyväkäs...perk..
        Mielipiteitä kyseltiin ja mielipiteitä sai...so what?


      • Joku vaan
        Snowpatrol kirjoitti:

        Mieluitenhan sitä varmaan jokainen sekstaisi halukkaan kumppaninsa kanssa. Ne joilla näin on niin helppo on muille julistaa että ällöttävät pervot kun yritätte väkisin panna. Mutta monilla tilanne on erinäisistä syistä toinen, uskoisin että vain pienehköllä osalla pääsyynä on oma käytös ja olemus - voin toki olla väärässäkin tässä.

        Vaan kun on niin että se toinen äärilaita on selibaatti tai omän käden onni, ja väliin mahtuu kaikenlaista harmaata aluetta, joka on monelle äärilaitaa mieluisampi:
        - Kumppanin painostaminen eli enemmän tai vähemmän yksipuolinen seksi kumppanin kanssa - yleensä tämä vaihtoehto tarkoittanee automaattisesti että seksiä on joko harvoin tai tosi harvoin
        - Irtosuhteet, salarakkaat
        - Maksullinen seksi

        Eli ennenkuin lauotte näitä hienoja periaatteitanne niin koittakaahan hetkeksi miettiä itseänne vastaavaan tilanteeseen. Ja sitten huomioikaa vielä että ihmiset on ERILAISIA ja tämä pätee myös seksuaalisiin tarpeisiin. Voihan siihen jossain määrin itse järjen tasolla vaikuttaa mutta sen verran perustarpeesta on kyse että jossain kohtaa tulee raja vastaan.

        "Eli ennenkuin lauotte näitä hienoja periaatteitanne niin koittakaahan hetkeksi miettiä itseänne vastaavaan tilanteeseen."

        Okei, mietitään hetki. Meillä ei ole ollut vuosikymmeneen seksiä. En kiinnosta vaimoa. Mietitty.

        Silti edelleen sitä mieltä, että ajatus seksistä haluttoman kanssa ällöttäisi.


      • mulle kyllä kelpais
        Joku vaan kirjoitti:

        "Eli ennenkuin lauotte näitä hienoja periaatteitanne niin koittakaahan hetkeksi miettiä itseänne vastaavaan tilanteeseen."

        Okei, mietitään hetki. Meillä ei ole ollut vuosikymmeneen seksiä. En kiinnosta vaimoa. Mietitty.

        Silti edelleen sitä mieltä, että ajatus seksistä haluttoman kanssa ällöttäisi.

        Ukot kyllä yleensä panee, mikä liikkuu..ehkä liikkumatontakin..
        Ei ne siitä välitä yleensä, miltä naisesta tuntuu...hyvä kommentti sulta silti.. Oot poikkeus mieheksi :)


      • Anonyymi
        Joku vaan kirjoitti:

        "Eli ennenkuin lauotte näitä hienoja periaatteitanne niin koittakaahan hetkeksi miettiä itseänne vastaavaan tilanteeseen."

        Okei, mietitään hetki. Meillä ei ole ollut vuosikymmeneen seksiä. En kiinnosta vaimoa. Mietitty.

        Silti edelleen sitä mieltä, että ajatus seksistä haluttoman kanssa ällöttäisi.

        Kyllä vaimo haluisin ja puutteessa on ollut koko avioelämän. Ukosta ei ole mihinkään. Ei osaa naista käsitellä, ei lähestyä ei mitään. Nauti siitä sitten, on käytävä vieraissa niin saa nauttia kunnolla seksistä. Voisin rakastella läpi yön hyvän rakastajan kanssa, vtyksistä ei ole mihinkään, ei seiso esim.


    • kaikki kokeiltu

      tärkeintä on saada perhe ja elättäjä. Sitten kun lapset on saatu, niin ei sillä enää niin väliä. Akat pihtaa tilastojen mukaan huomattavasti enemmän kuin miehet. Suuressa osassa avioliitoissa seksi kuitenkin sujuu hyvin - noin tilastot... oma kokemukseni on, että akat pihtaa luonnostaan kun ikää tulee Juuri siksi olenkin hankkinut rakastajan.
      Hyvä vinkki, kun seksi ei toimi. Vaimo pitää kohdella hyvin, mutta ei jaksa jos pihtaa. Seksiä saa muilta ja sitten se perhe elämä sujuu taas paremmin. Ei seksin puutteen takia hyvää avioliittoa kannata pilata.

      • vaimo myös

        Siis ei jumaliste!!!
        Vinkkinä siis MENE VIERAISIIN!!
        Entä jos se vaimo menee sinne vieraisiin, onko silloinkin ihan ok??
        Ehkäpä se vaimo pihtaa juuri sen vieraissa käynnin takia?
        Minulta menisi ainakin viimiset halun rippeet siihen kun näkisin silmissäni mieheni vieraan naisen kanssa.
        Vaikka se ei välttämättä miehelle iso juttu olekkaan, niin ainakin itse naisena kokisin kovan kolautuksen pettämisestä. Tuntisin mieheni likaiseksi ja itseni tarpeettomaksi.
        Jättäisin mielelläni seksin vallan mieluummin kun näkisin mieheni pohtivan mitä minä teen huonommin kuin se hänen rakastajansa.

        Ei tässä ollut mielestäni sanottu, että pihtaaminen on ihan ok ja turha marista asiasta.
        Naiselle vaan ihan biologisestikin seksi on erilaista kuin miehelle, ei se vain mene niin että otetaan ne housut pois ja aletaan hommiin. Tai hommat onnistuu kyllä mutta ei siitä tyydytystä saa.

        Koita nyt mies hyvä saada se vaimosi tuntemaan itsensä haluttavaksi, pientä vihjailua ja kosketuksia päivällä saa kummasti illalla vipinää. Ja muista ne esileikit, mitä pidempään sen parempi, tällöin saat vaimosi jo miltein anelemaan... :) Ensikerta on varmasti nopeammin jos edellinen kerta on ollut tyydyttävä.

        Tsemppiä sinne ja unohda nyt hyvä mies ne rakastajat ja velvollisuudet, ota pisteet kotiin tunteella.


      • Snowpatrol
        vaimo myös kirjoitti:

        Siis ei jumaliste!!!
        Vinkkinä siis MENE VIERAISIIN!!
        Entä jos se vaimo menee sinne vieraisiin, onko silloinkin ihan ok??
        Ehkäpä se vaimo pihtaa juuri sen vieraissa käynnin takia?
        Minulta menisi ainakin viimiset halun rippeet siihen kun näkisin silmissäni mieheni vieraan naisen kanssa.
        Vaikka se ei välttämättä miehelle iso juttu olekkaan, niin ainakin itse naisena kokisin kovan kolautuksen pettämisestä. Tuntisin mieheni likaiseksi ja itseni tarpeettomaksi.
        Jättäisin mielelläni seksin vallan mieluummin kun näkisin mieheni pohtivan mitä minä teen huonommin kuin se hänen rakastajansa.

        Ei tässä ollut mielestäni sanottu, että pihtaaminen on ihan ok ja turha marista asiasta.
        Naiselle vaan ihan biologisestikin seksi on erilaista kuin miehelle, ei se vain mene niin että otetaan ne housut pois ja aletaan hommiin. Tai hommat onnistuu kyllä mutta ei siitä tyydytystä saa.

        Koita nyt mies hyvä saada se vaimosi tuntemaan itsensä haluttavaksi, pientä vihjailua ja kosketuksia päivällä saa kummasti illalla vipinää. Ja muista ne esileikit, mitä pidempään sen parempi, tällöin saat vaimosi jo miltein anelemaan... :) Ensikerta on varmasti nopeammin jos edellinen kerta on ollut tyydyttävä.

        Tsemppiä sinne ja unohda nyt hyvä mies ne rakastajat ja velvollisuudet, ota pisteet kotiin tunteella.

        Usko pois, ei se noin välttämättä mene. Allekirjoitan kokolailla mitä 'kaikki kokeiltu' kirjoittaa. Mun käsityksen mukaan (sis.oman kokemuksen) vaimot voi jopa nauttia seksistä, mutta silti EIVÄT VAAN HALUA harrastaa sitä läheskään riittävän usein. Niin se vaan monella on vaikka mitä sanot. Kun pari kolme vuotta hellittelet ja koskettelet ja herätät kehityskeskusteluja asiasta ja ilman tuloksia niin arvaappa jaksaako loputtomiin. Tottakai tätä pitää yrittää ensin, se on taatusti kaikille paras ratkaisu, jos nyt yhtään toisistaan tykkää. Mutta entä sitten kun on vuodet yritetty ja on tunnustettava että ei se nyt miksikään muutu?


      • ukot ääliöitä taas!
        Snowpatrol kirjoitti:

        Usko pois, ei se noin välttämättä mene. Allekirjoitan kokolailla mitä 'kaikki kokeiltu' kirjoittaa. Mun käsityksen mukaan (sis.oman kokemuksen) vaimot voi jopa nauttia seksistä, mutta silti EIVÄT VAAN HALUA harrastaa sitä läheskään riittävän usein. Niin se vaan monella on vaikka mitä sanot. Kun pari kolme vuotta hellittelet ja koskettelet ja herätät kehityskeskusteluja asiasta ja ilman tuloksia niin arvaappa jaksaako loputtomiin. Tottakai tätä pitää yrittää ensin, se on taatusti kaikille paras ratkaisu, jos nyt yhtään toisistaan tykkää. Mutta entä sitten kun on vuodet yritetty ja on tunnustettava että ei se nyt miksikään muutu?

        Ja mikä ongelma? Tuki vaan ainakin minun puolestani se pikku pippelisi vaikka oravan perseeseen, jos se sulle sen ilon elämään tuo! pöljäke! :D


      • Vaimo myös
        Snowpatrol kirjoitti:

        Usko pois, ei se noin välttämättä mene. Allekirjoitan kokolailla mitä 'kaikki kokeiltu' kirjoittaa. Mun käsityksen mukaan (sis.oman kokemuksen) vaimot voi jopa nauttia seksistä, mutta silti EIVÄT VAAN HALUA harrastaa sitä läheskään riittävän usein. Niin se vaan monella on vaikka mitä sanot. Kun pari kolme vuotta hellittelet ja koskettelet ja herätät kehityskeskusteluja asiasta ja ilman tuloksia niin arvaappa jaksaako loputtomiin. Tottakai tätä pitää yrittää ensin, se on taatusti kaikille paras ratkaisu, jos nyt yhtään toisistaan tykkää. Mutta entä sitten kun on vuodet yritetty ja on tunnustettava että ei se nyt miksikään muutu?

        No kyllähän se täälläkin päässä välillä on hiukan mielenkiinto alhaalla, mutta kun on pikkasen mukana jotakin uutta niin kyllä se kummasti piristää.

        SUOSITTELEN:
        TV viisi, maanantaisin seksiniksejä tytöille :D
        Ihan hyviä vinkkejä.


      • Pöh!
        Vaimo myös kirjoitti:

        No kyllähän se täälläkin päässä välillä on hiukan mielenkiinto alhaalla, mutta kun on pikkasen mukana jotakin uutta niin kyllä se kummasti piristää.

        SUOSITTELEN:
        TV viisi, maanantaisin seksiniksejä tytöille :D
        Ihan hyviä vinkkejä.

        Ei kiinnosta. Ennemminkin vois ukot hommata peniksenkehittäjät ja ostaa käsienpesuainetta ja juoda sillä sen päänsä täyteen..


      • -tunneolio-
        Snowpatrol kirjoitti:

        Usko pois, ei se noin välttämättä mene. Allekirjoitan kokolailla mitä 'kaikki kokeiltu' kirjoittaa. Mun käsityksen mukaan (sis.oman kokemuksen) vaimot voi jopa nauttia seksistä, mutta silti EIVÄT VAAN HALUA harrastaa sitä läheskään riittävän usein. Niin se vaan monella on vaikka mitä sanot. Kun pari kolme vuotta hellittelet ja koskettelet ja herätät kehityskeskusteluja asiasta ja ilman tuloksia niin arvaappa jaksaako loputtomiin. Tottakai tätä pitää yrittää ensin, se on taatusti kaikille paras ratkaisu, jos nyt yhtään toisistaan tykkää. Mutta entä sitten kun on vuodet yritetty ja on tunnustettava että ei se nyt miksikään muutu?

        Voihan mieskin nauttia liikunnasta, mutta silti ei harrasta sitä joka päivä? Juuri se, että seksistä tehdään naiselle VELVOLLISUUS, tappaa seksihalut. Jos mies kärttää ja vonkaa joka päivä, kyllä siinä menee naiselta kuin naiselta halut.

        Ethän itsekään halua aina lenkille, vaan olla vaikkapa rauhassa kotisohvalla.....???

        Miehen olisi hyvä ymmärtää, että naisella ei ole samanlaista tarvetta seksiin. Se on puhdasta biologiaa. Miehellä siittiöitä valmistuu joka hetki ja hormonaalinen toiminta on erilainen.

        Naisen on hyvä ymmärtää, että miehellä on erilaiset tarpeet. MUTTA se ei tarkoita seksiä joka hetki ja pelkästään miehen tarpeiden mukaan.

        Masturbointi voi tehdä hyvää.


      • vetäkääpä handuun
        -tunneolio- kirjoitti:

        Voihan mieskin nauttia liikunnasta, mutta silti ei harrasta sitä joka päivä? Juuri se, että seksistä tehdään naiselle VELVOLLISUUS, tappaa seksihalut. Jos mies kärttää ja vonkaa joka päivä, kyllä siinä menee naiselta kuin naiselta halut.

        Ethän itsekään halua aina lenkille, vaan olla vaikkapa rauhassa kotisohvalla.....???

        Miehen olisi hyvä ymmärtää, että naisella ei ole samanlaista tarvetta seksiin. Se on puhdasta biologiaa. Miehellä siittiöitä valmistuu joka hetki ja hormonaalinen toiminta on erilainen.

        Naisen on hyvä ymmärtää, että miehellä on erilaiset tarpeet. MUTTA se ei tarkoita seksiä joka hetki ja pelkästään miehen tarpeiden mukaan.

        Masturbointi voi tehdä hyvää.

        Ja juuri siksi luoja on antanut miehille ne kaksi uskollista morsmaikkua, oikean käden nimeltään Orvokki ja vasemman nimeltään Leena! Eikä oo edes mustiksia toisilleen! :)


      • sepposetä tässä
        Pöh! kirjoitti:

        Ei kiinnosta. Ennemminkin vois ukot hommata peniksenkehittäjät ja ostaa käsienpesuainetta ja juoda sillä sen päänsä täyteen..

        hauska ja varmasti hyödyllinen vinkki! :)))))


    • Mietin tässä

      Velvollisuus? Minulle rakastelu ihanan, suihkunraikkaan, intohimoisen ja rakkaan mieheni kanssa ei ole aviollinen velvollisuus vaan luontaisetu. Millaisia ovat ne miehet, joiden kanssa seksi maistuu puulta ja on pelkkä aviollinen velvollisus?

      • 5 cm pätkät

        Ne on just tällasia suoli24 vakiokamaa,jotka vain valittaa ja valittaa ja valittaa...
        On niillä myös yksi yhteinen piirre...olematon muna!


      • Snowpatrol
        5 cm pätkät kirjoitti:

        Ne on just tällasia suoli24 vakiokamaa,jotka vain valittaa ja valittaa ja valittaa...
        On niillä myös yksi yhteinen piirre...olematon muna!

        Niinkuin sanottu. Helppo on asiaa kokemattomien ja tietämättömien laukoa tyhjyyksiään, niikuin tuossa yllä useampi. Asiasta ette taida mitään tietää - kun ei ole omakohtaisisa kokemuksia eikä halua asettua toisten asemaan - ja kuitenkin omat pienet mielipiteenne ja uskomuksenne lauotte suurina viisauksina. Oikeastiko luulette olevanne jotenkin absoluuttisen oikeassa vai provoiletteko vaan?

        Koittakaahan nyt rakkaat kanssaihmiset ymmärtää, että ihmiset ja tilanteet on erilaisia ja se on oma näkemys on vain yksi pienen tiedonpalasen varaan rakennettu mielipide, eikä mikään universaali totuus.

        Surkein esitys nää 5cm pieni muna jutut... halolla päähän idiootit keskusteluntorppaajat, sen kirjoittamisen voi jättää väliin jos ei ole yhtään mitään järjellistä sanottavaa.


      • Mieti sitä
        Snowpatrol kirjoitti:

        Niinkuin sanottu. Helppo on asiaa kokemattomien ja tietämättömien laukoa tyhjyyksiään, niikuin tuossa yllä useampi. Asiasta ette taida mitään tietää - kun ei ole omakohtaisisa kokemuksia eikä halua asettua toisten asemaan - ja kuitenkin omat pienet mielipiteenne ja uskomuksenne lauotte suurina viisauksina. Oikeastiko luulette olevanne jotenkin absoluuttisen oikeassa vai provoiletteko vaan?

        Koittakaahan nyt rakkaat kanssaihmiset ymmärtää, että ihmiset ja tilanteet on erilaisia ja se on oma näkemys on vain yksi pienen tiedonpalasen varaan rakennettu mielipide, eikä mikään universaali totuus.

        Surkein esitys nää 5cm pieni muna jutut... halolla päähän idiootit keskusteluntorppaajat, sen kirjoittamisen voi jättää väliin jos ei ole yhtään mitään järjellistä sanottavaa.

        Tyhmään aloitukseen tulee automaattisesti tyhmiä vastauksia. Ketä kiinnostaa yrittää asettua ap:n asemaan, jos tätä ei itseä kiinnosta kirjoittaa kunnon aloitusta ko. aiheesta.


      • En sulle antaisi!
        Mieti sitä kirjoitti:

        Tyhmään aloitukseen tulee automaattisesti tyhmiä vastauksia. Ketä kiinnostaa yrittää asettua ap:n asemaan, jos tätä ei itseä kiinnosta kirjoittaa kunnon aloitusta ko. aiheesta.

        Typerään aloitukseen saa vain typeriä kommentteja..on tuolla kyllä pari hyvääkin, naisen vastausta varmaankin, mutta niinkuin yleensä, eihän ne oikeat syyt miehiä kiinnosta!
        Sinä Snowpatrol, mikähän kristallipallon omistaja kuvittelet olevasi?
        Se vittu siellä naisen haarovälissä on sen naisen, sulla ei oo sinne mitään oikeuksia!
        Nainen "antaa" jos haluaa antaa! Se ei ole mikään päivästäänselvyys!
        Runkkaa enempi, kourissas on sun helpotus!


      • Snowpatrol
        En sulle antaisi! kirjoitti:

        Typerään aloitukseen saa vain typeriä kommentteja..on tuolla kyllä pari hyvääkin, naisen vastausta varmaankin, mutta niinkuin yleensä, eihän ne oikeat syyt miehiä kiinnosta!
        Sinä Snowpatrol, mikähän kristallipallon omistaja kuvittelet olevasi?
        Se vittu siellä naisen haarovälissä on sen naisen, sulla ei oo sinne mitään oikeuksia!
        Nainen "antaa" jos haluaa antaa! Se ei ole mikään päivästäänselvyys!
        Runkkaa enempi, kourissas on sun helpotus!

        Älä nyt hermostu, mutta sulta on tainnut mennä pointit ihan ohi. Juuri näinhän se on, että nainen päättää haarovälistään. Ja jokainen ihminen itsestään ja elämästään ylipäänsä. Ja jotkut ymmärtää että eri ihmiset päätyy pintapuolisesti samanlaisista tilanteista erilaisiin ratkaisuihin. Tuon olen kristallipallostani nähnyt, muuten pitelee aika sumuista kyllä.

        Varsinainen asiani oli:
        1) Ihmisillä on aivan erilaiset taustat ja ihmiset myös kokee asiat hyvinkin eri lailla, joten on äärimmäisen kapeakatseista ruveta oman kokemuksen (jos sellaista edes on) arvostelemaan ja tuomitsemaan muita. Suvaitsevaisuutta ja kykyä asettua toisen asemaan tarvittaisiin tähän maailmaan lisää ja paljon...
        2) Toista tai molempia osapuolia ei-tyydyttävä seksielämä johtanee usein liiton hajoamiseen. Itsestäänselvää? No, tuntuu että ei ole itsestäänselvää... kun usein "pihtaavaa osapuolta" ei edes kiinnosta yrittää muuttaa tilannetta, vaikkei puolisoon/liittoon mitenkään kypsynyt olisikaan. Niin tulee mieleen että mahtaako "pihtaava" osapuoli ymmärtää mihin tilanne vuosien kuluessa todnäk johtaa?

        Luulen että aika harvalle runkkaus on ollenkaan kelvollinen korvaus yhdynnälle. Jotenkin mulle näistä "runkkaa älä valita" kommentoijista tulee mieleen, että mitä ne oikeen on ja mitä ne näitä keskusteluja lukee...

        Mutta meitä on moneksi ja toisista meistä jopa monelle :)


      • Täällä apina hu hu!
        Snowpatrol kirjoitti:

        Älä nyt hermostu, mutta sulta on tainnut mennä pointit ihan ohi. Juuri näinhän se on, että nainen päättää haarovälistään. Ja jokainen ihminen itsestään ja elämästään ylipäänsä. Ja jotkut ymmärtää että eri ihmiset päätyy pintapuolisesti samanlaisista tilanteista erilaisiin ratkaisuihin. Tuon olen kristallipallostani nähnyt, muuten pitelee aika sumuista kyllä.

        Varsinainen asiani oli:
        1) Ihmisillä on aivan erilaiset taustat ja ihmiset myös kokee asiat hyvinkin eri lailla, joten on äärimmäisen kapeakatseista ruveta oman kokemuksen (jos sellaista edes on) arvostelemaan ja tuomitsemaan muita. Suvaitsevaisuutta ja kykyä asettua toisen asemaan tarvittaisiin tähän maailmaan lisää ja paljon...
        2) Toista tai molempia osapuolia ei-tyydyttävä seksielämä johtanee usein liiton hajoamiseen. Itsestäänselvää? No, tuntuu että ei ole itsestäänselvää... kun usein "pihtaavaa osapuolta" ei edes kiinnosta yrittää muuttaa tilannetta, vaikkei puolisoon/liittoon mitenkään kypsynyt olisikaan. Niin tulee mieleen että mahtaako "pihtaava" osapuoli ymmärtää mihin tilanne vuosien kuluessa todnäk johtaa?

        Luulen että aika harvalle runkkaus on ollenkaan kelvollinen korvaus yhdynnälle. Jotenkin mulle näistä "runkkaa älä valita" kommentoijista tulee mieleen, että mitä ne oikeen on ja mitä ne näitä keskusteluja lukee...

        Mutta meitä on moneksi ja toisista meistä jopa monelle :)

        ..vaikka apinalta suihin...on niin epätoivoista kirjoitusta.


    • Snowpatrol

      ...mietin (ottamatta kantaa tuohon velvollisuuteen) että ajatteletteko arvoisat vaimot sitä että 'pihtaaminen' voi tosiaan pikkuhiljaa nakertaa ihan hyvänkin liiton hajalle, eikä tästä kyllä mielestäni voi yksin miestä syyttää. Ei ole tarkoitus teitäkään syyllistää mutta mietin vain oletteko asiaa tästä näkökulmasta ajatelleet. Jos olette, niin eikö silloin pitäisi vaikka isollakin yhteistyöllä yrittää saada seksihalut kohtaamaan niin että löytyisi molemmille siedettävä kompromissi? Mieluummin kuin että mennään täysin toisen ehdoilla, kunnes toinen saa tarpeekseen ja sitten ei välttämättä kellään ole enää kivaa.

      Se kenen mielestä tämä on taas sitä pienimunaisten valitusta, on ystävällinen ja siirtyy toiseen keskusteluun.

      • Joku vaan

        "eikö silloin pitäisi vaikka isollakin yhteistyöllä yrittää saada seksihalut kohtaamaan niin että löytyisi molemmille siedettävä kompromissi?"

        En oikein usko tuohon teoriaan. Siis varmaan moni nainen antaa velvollisuudentunnosta mutta samalla tuntee vastenmielisyyttä, koska hänen seksuaalisuutensa yli kävellään. Nainen ei välttämättä osaa artikuloida, mikä häntä miellyttäisi, mutta yleensä hänkin seksisuhdetta kaipaa (mistä todisteena kaiken maailman rakkausviihde). Valitettavasti harva mies osaa ja haluaa tyydyttää naisensa naisen ehdoilla, joten monet (useimmat?) naiset kärsivät puutteesta vaikka yhdyntöjä olisi monta kertaa viikossa -- eikä mies tajua mitään.

        Lyhyesti sanottuna naisten seksi ei kiinnosta miehiä eikä miesten seksi kiinnosta naisia.


    • -tunneolio-

      ...tuollainen allekirjoitetaan?

      Jos mies ei ole haluttava, naisen halut lopahtaa.

      • vaimo myös.

        Ihan kivoja vastauksia olet saanut.

        Ihan totta tuo on, että pihtaaminen ajaa suhteen solmuun, mutta oletko varma, että se on ihan kiusantekoa, että vaimosi pihtaa?

        Se nyt vain valitettavasti on nii, että ajanmyötä se intohimo katoaa suhteesta jos sitä ei itse koita ylläpitää. Uskon kyllä ettei ole helppoa koittaa innostaa innotonta vaimoa, teidän pitäsis yhdessä koittaa nyt saada se kipinä uudelleen syttymään. Ei se ole yksin sinun tehtäväsi.

        Oletteko keskustelleet tästä seksittömyydestä? Siis ilman riitelemistä ja pihtariksi moittimista?

        Keksikää yhdessä jotain mukavaa puuhaa, jossette mihinkään tahdo lähteä, niin ihan vain kotona puhelimet kiinni, vietätte kahdenkeskistä aikaa, syötte saunotte ja niin edelleen...
        Ja mielellään se televisio kiinni tai sitten jotakin tarkoitukseen sopivaa katsottavaa ;)
        En nyt välttämättä tarkoita mitään rankkaa pornoa, mutta jotakin romanttista :)


      • Vaimo myös.
        vaimo myös. kirjoitti:

        Ihan kivoja vastauksia olet saanut.

        Ihan totta tuo on, että pihtaaminen ajaa suhteen solmuun, mutta oletko varma, että se on ihan kiusantekoa, että vaimosi pihtaa?

        Se nyt vain valitettavasti on nii, että ajanmyötä se intohimo katoaa suhteesta jos sitä ei itse koita ylläpitää. Uskon kyllä ettei ole helppoa koittaa innostaa innotonta vaimoa, teidän pitäsis yhdessä koittaa nyt saada se kipinä uudelleen syttymään. Ei se ole yksin sinun tehtäväsi.

        Oletteko keskustelleet tästä seksittömyydestä? Siis ilman riitelemistä ja pihtariksi moittimista?

        Keksikää yhdessä jotain mukavaa puuhaa, jossette mihinkään tahdo lähteä, niin ihan vain kotona puhelimet kiinni, vietätte kahdenkeskistä aikaa, syötte saunotte ja niin edelleen...
        Ja mielellään se televisio kiinni tai sitten jotakin tarkoitukseen sopivaa katsottavaa ;)
        En nyt välttämättä tarkoita mitään rankkaa pornoa, mutta jotakin romanttista :)

        Ja tunneoliolle vielä...

        Ei tässä kai tässä voi kyse olla "ei haluttavasta miehestä"?

        Jos on naimisiin menty niin kai se mies silloin on haluttava ollut, tottakai vaimo katsoo ajan myötä miestään hieman eri valossa, mutta ei kai nyt noin pahasti :O


      • -tunneolio-
        Vaimo myös. kirjoitti:

        Ja tunneoliolle vielä...

        Ei tässä kai tässä voi kyse olla "ei haluttavasta miehestä"?

        Jos on naimisiin menty niin kai se mies silloin on haluttava ollut, tottakai vaimo katsoo ajan myötä miestään hieman eri valossa, mutta ei kai nyt noin pahasti :O

        vähäntää naisen seksihaluja. Tätä on tutkittukin. Jos oma mies on yli muiden, ei kai sitä ihastumista muihin miehiin niin herkästi tapahdu. Osa naisista perustaa turvallisuussyistä perheen ei-niin-haluttavan miehen kanssa ja viimeistään lasten jälkeen petihommat alkaa maistua puulta.

        No tämä on vähän karkeasti ilmaistu, mutta pitkälti totta.


      • Siinäpä se
        -tunneolio- kirjoitti:

        vähäntää naisen seksihaluja. Tätä on tutkittukin. Jos oma mies on yli muiden, ei kai sitä ihastumista muihin miehiin niin herkästi tapahdu. Osa naisista perustaa turvallisuussyistä perheen ei-niin-haluttavan miehen kanssa ja viimeistään lasten jälkeen petihommat alkaa maistua puulta.

        No tämä on vähän karkeasti ilmaistu, mutta pitkälti totta.

        Elää parisuhteessa miehen kanssa jota ei rakasta.


      • Vink Vink!!
        Siinäpä se kirjoitti:

        Elää parisuhteessa miehen kanssa jota ei rakasta.

        Viisaaltahan tuo kuulostaa! Rakkaudet nyt on ihan potaskaa ja tulee ja menee...
        Missä helvetin "Liisa ihmemaassa" täällä tyypit asustelee! :D
        Ukot ei paljon tunteita naimiseen tartte...mulkku vaan johonkin reikään ja se on siinä!
        Naiset huomaa valitettavasti sen asian vasta liitossa ollessa, kun huuma laskeutuu.
        Siksi nainnista tulee pelkkä pakkopano ja vastenmielinen sellainen.
        Viisas se nainen, joka rakkauden on onnistunut tukahduttamaan kaikkine mielipahaa tuovine asioineen ja osaa elää ja nauttia elämästä ja ukon rahojen tuomasta elintasosota! Vai tyhmä? Heh!
        Menkää ukot naimaan jotakin muuta liikkuvaa, vaikka naapurin Railia... kuka välittää?


      • pimpparellukka
        Vink Vink!! kirjoitti:

        Viisaaltahan tuo kuulostaa! Rakkaudet nyt on ihan potaskaa ja tulee ja menee...
        Missä helvetin "Liisa ihmemaassa" täällä tyypit asustelee! :D
        Ukot ei paljon tunteita naimiseen tartte...mulkku vaan johonkin reikään ja se on siinä!
        Naiset huomaa valitettavasti sen asian vasta liitossa ollessa, kun huuma laskeutuu.
        Siksi nainnista tulee pelkkä pakkopano ja vastenmielinen sellainen.
        Viisas se nainen, joka rakkauden on onnistunut tukahduttamaan kaikkine mielipahaa tuovine asioineen ja osaa elää ja nauttia elämästä ja ukon rahojen tuomasta elintasosota! Vai tyhmä? Heh!
        Menkää ukot naimaan jotakin muuta liikkuvaa, vaikka naapurin Railia... kuka välittää?

        Eikö sinne CityMarketin hyllyille pitäny tulla näille puutteessa elävillekkin äijille jotain pumpattavia barbaroita?
        ..ja saahan niitä postimyynneistäkin, jos ei kehtaa kaupasta ostaa!
        Ite en ainakaan aio ikinä "säälistä enkä velvollisuudesta" kenellekkään antaa! Omasta halusta vaan!
        Tyytykää siihen äijät ja panostakaa naiseen, jos kerran haluatte aitoa tavaraa!
        Rähmäkourat voi kouria omia vehkeitänsä! Hyi!


      • Lady44
        Vink Vink!! kirjoitti:

        Viisaaltahan tuo kuulostaa! Rakkaudet nyt on ihan potaskaa ja tulee ja menee...
        Missä helvetin "Liisa ihmemaassa" täällä tyypit asustelee! :D
        Ukot ei paljon tunteita naimiseen tartte...mulkku vaan johonkin reikään ja se on siinä!
        Naiset huomaa valitettavasti sen asian vasta liitossa ollessa, kun huuma laskeutuu.
        Siksi nainnista tulee pelkkä pakkopano ja vastenmielinen sellainen.
        Viisas se nainen, joka rakkauden on onnistunut tukahduttamaan kaikkine mielipahaa tuovine asioineen ja osaa elää ja nauttia elämästä ja ukon rahojen tuomasta elintasosota! Vai tyhmä? Heh!
        Menkää ukot naimaan jotakin muuta liikkuvaa, vaikka naapurin Railia... kuka välittää?

        Yhdessä jo 10 vuotta mieheni kanssa eikä mieheni ole tarvinnut puutteessa elää seksiä saa niin paljonkuin haluaa ei se minulta ole mitn pois.

        Miksi mennä naimisiin, jos ei pysty edes seksuaalisiatarpeita toiselta tyydyttämään.

        Eläkää mielummin sinkkuna ja hinkatkaa sitä klittaanne vaik vereslihalle, jos ei seksi miehenne kanssa maistu.


      • mut anna sä vaan..
        Lady44 kirjoitti:

        Yhdessä jo 10 vuotta mieheni kanssa eikä mieheni ole tarvinnut puutteessa elää seksiä saa niin paljonkuin haluaa ei se minulta ole mitn pois.

        Miksi mennä naimisiin, jos ei pysty edes seksuaalisiatarpeita toiselta tyydyttämään.

        Eläkää mielummin sinkkuna ja hinkatkaa sitä klittaanne vaik vereslihalle, jos ei seksi miehenne kanssa maistu.

        ..ja moneskohan kirjasarja sillä jakorasiamuijalla olikaan menossa..?
        Luet siinä rakkausnovelleja samalla ja haukottelet, kun äijäs sua pumppaa takapuoleen..
        Sorry vaan lady44..mut jotkut naiset haluaa sitä intohimoo ja kiihkoo suhteeseensa, ei tuollaista "velvollisuus"paneskelua...sua kyllä tieten ymmärtääkin, olethan jo vanheneva parasta ennen päivän ohittanut lehmä.
        Tarpeet on tosiaankin erinlaiset..:D


    • rouvashenkilö

      Sitten nämä pihtarinaiset parkuu täällä nettipalstoilla kun mies käy vieraissa. Kyllä nyt jokaisen naisen tulisi tietää, että mies TARVITSEE seksiä useammin kuin kerran kuukaudessa. Ei pidä esittää marttyyriä jos on itse aiheuttanut petetyksi tulemisen! Tiedän NIIN monta pariskuntaa, joille on käynyt niin.

      • "rouvaherrashenkilö"

        On se niin kivaa, kun näitä avuliaita "rouvia" on aina auliisti levittämässä paksuja sääriään näille puutteessa oleville reppanaOlleille! :D
        Harmi, ettei teitä oikeessa elämässä ole tarjolla...Taitaa siellä "rouvankin" hameen alla olla nyt kuitenkin oikeesti munat..mekko voi olla päällä silti! :D


      • Mikä muna??

        Rouvashenkilö taitaa olla jo niin vanha rouva, ettei muista omia pihtailujaan..
        Tuossa iässä olisi varmaan jo mukavaa, kun sitä hänenkin hämähäkinseittiään tulisi edes joku kaivelemaan! :D


      • sinne töräys
        Mikä muna?? kirjoitti:

        Rouvashenkilö taitaa olla jo niin vanha rouva, ettei muista omia pihtailujaan..
        Tuossa iässä olisi varmaan jo mukavaa, kun sitä hänenkin hämähäkinseittiään tulisi edes joku kaivelemaan! :D

        joo kaikki ukot noita eläkeikää lähestyviä paneen..näköjään ne ei pihtaa..ei oo varaakaan
        jätetään nuoret ja kauniit nuorille miehille..reikä se on vanhankin muijan lompsa.


      • johtuu yleensä
        sinne töräys kirjoitti:

        joo kaikki ukot noita eläkeikää lähestyviä paneen..näköjään ne ei pihtaa..ei oo varaakaan
        jätetään nuoret ja kauniit nuorille miehille..reikä se on vanhankin muijan lompsa.

        siitä että ne ovat pettäneet miestään. Siitä alkoi minunkin vaimoni pihtaus kun oli pettänyt minua työkaverinsa kanssa. Minä en sen jälkeen hänelle kelvannut kuin vain kerran kuussa ja sekin tapahtui vaimon taholta vastahakoisesti. Otinkin eron moisesta huorasta.


      • munapamuna
        johtuu yleensä kirjoitti:

        siitä että ne ovat pettäneet miestään. Siitä alkoi minunkin vaimoni pihtaus kun oli pettänyt minua työkaverinsa kanssa. Minä en sen jälkeen hänelle kelvannut kuin vain kerran kuussa ja sekin tapahtui vaimon taholta vastahakoisesti. Otinkin eron moisesta huorasta.

        Typerää yleistystä yksinkertaiselta mieheltä..meni varmaan sen takia vieraisiinkin kun vaikutat hieman tylsältä panokaverilta. Työkaveri nai varmaan paremmin ja kulli oli varmaan suuren suuri.


      • Säälipillu

        säälipillua miehelle halutti tai ei...ettei mies vaan juokse vieraissa kun oma vaimo ei anna vai? Työlästä ja tympeää se on tämä säälipilluna olokin....kateeksi käy ne joilla halut ja himot kohtaa vielä vuosien ja taas vuosienkin kuluttua.


      • mielenrauha löytyi
        Säälipillu kirjoitti:

        säälipillua miehelle halutti tai ei...ettei mies vaan juokse vieraissa kun oma vaimo ei anna vai? Työlästä ja tympeää se on tämä säälipilluna olokin....kateeksi käy ne joilla halut ja himot kohtaa vielä vuosien ja taas vuosienkin kuluttua.

        En alennu ite edes siihen enää..hakekoon säälipanonsa sieltä baarireissuiltaan, tämä tyttö nukkuu mieluiten!


    • <3 <3

      Raamatus lukee näin:

      1. Kor. 7:5
      Älkää keskeyttäkö yhdyselämäänne, paitsi ehkä yhteisestä sopimuksesta joksikin aikaa, jotta voitte keskittyä rukoukseen; palatkaa sitten taas yhteen. Muutenhan Saatana pääsee kiusaamaan teitä, kun ette kuitenkaan pysty hillitsemään itseänne.

      • Nyt sänkyyn! :D

        Joo.."älkää keskeyttäkä yhdyntäänne"...oikee coitus in..
        Jos saatanalla on iso mulkku, saa mun puolesta tulla vaikka ens yönä naimaan...meenkipä tästä ootteleen! Nam! Olipa kiihoittava ajatus! Kiitos jeesustelija tästä esileikistä! Oot oikee pervo!


      • meillläainiaanyhdess
        Nyt sänkyyn! :D kirjoitti:

        Joo.."älkää keskeyttäkä yhdyntäänne"...oikee coitus in..
        Jos saatanalla on iso mulkku, saa mun puolesta tulla vaikka ens yönä naimaan...meenkipä tästä ootteleen! Nam! Olipa kiihoittava ajatus! Kiitos jeesustelija tästä esileikistä! Oot oikee pervo!

        ette osaakojdella toisianne oikein


      • älämölöä taas
        meillläainiaanyhdess kirjoitti:

        ette osaakojdella toisianne oikein

        Hick! Joo..otetaas taas...


    • "pari"-suhde

      Koskaan ei miehelle tule mieleen, että hänen taitonsa eivät vastaa innokkuutta.
      Ei ole vaimolle kovinkaan kohottavaa huomata, ettei omalle kohdalle tule minkäänlaista mielihyvää.
      Kukapa "velvollisuudesta" innostuu, mieluummin sen unohtaa jos mahdollista.

    • Olen terveydenhuollon ammattilainen ja vaikka nyt vain tsättäilen, yritän antaa asiallisen vastauksen.
      1) Nainen: mies loukkaantuu todella syvällisellä tasolla, jos hänen kanssaan ei ole läheisesti. Mies kokee sen samana,kuin mitä nainen kokee sen, että joku ei suostu puhmaan hänelle tai on todella tyly muuten vain. Mies haluaa läheisyyttä ja välien kuntoon laittoa olemalla läheisesti pehkuissa. Jos meno on hieman kirveellä veistettyä, niin sitten vain voisi pehmeästi ehdottaa jotain itselle sopivampaa. Pihtaaminen on todella huono vaihtoehto ja johtaa ikävyyksiin ellei ole kyse sairauden tai muun ihan kunnollisen syyn aiheuttamasta selibaatista. Ei tarvitse olla heti innostunut asiasta: hella lämpiää sitten vähitellen.
      Mies haluaa hyvää halutessaan sänkyyn! Muista se. Vaikka se ei siltä näytä eikä tunnu. ( Kännisen tai väkivaltaisen kanssa on parasta vain kokonaisvaltaisesti häipyä. Sängystä puhumattakaan.)
      2) Mies: ole siisti ja pesty ja kerro mukavia pitkin viikkoa. Älä missään tapauksessa haise viinalle. Vie vaimo elokuviin ilman taka-ajatuksia. Juttele ja kysele mitä vaimolle kuuluu. Kehu. Kehu: kehu jostain todellisesta. Paapo vaimoa joku viikko ilman taka-ajatuksia. Katso, miten käy.
      Koettakaa molemmat tulla hieman vastaan.
      (Itselle ei tulisi mieleenikään kääntää omalle rakkaalle miehelleni kylkeä.Siis ihan kauhea loukkaus ja kamala ajatuskin!)

      • ilman saa jäädä!

        Mut sun miehes ei varmaan ookkaan tuollainen tunari, niinkuin täälläkin moni ukko on jotka vinkuu jatkuvasti "pillua pöytään!" ...kertoo näistä ukkoista paljon se!...


      • ilman saa jäädä! kirjoitti:

        Mut sun miehes ei varmaan ookkaan tuollainen tunari, niinkuin täälläkin moni ukko on jotka vinkuu jatkuvasti "pillua pöytään!" ...kertoo näistä ukkoista paljon se!...

        Mieheni ei ole tunari. Miten tämän nyt kohteliaasti vääntäisi: sen ukon voi Suomessa itse valita. Ei kannata valita sellaista joka vinkuu jatkuvasti epäkohteliaasti. Olen valinnut mukavan, kun kerran Suomessa saa valita.
        Tämä on minusta ongelma: sen puolison saa ihan itse valita! Valitaan kiva ja sitten ollaan sille kiva. Sellaista ehdottelisin.


      • lopeta vouhotus
        boxi kirjoitti:

        Mieheni ei ole tunari. Miten tämän nyt kohteliaasti vääntäisi: sen ukon voi Suomessa itse valita. Ei kannata valita sellaista joka vinkuu jatkuvasti epäkohteliaasti. Olen valinnut mukavan, kun kerran Suomessa saa valita.
        Tämä on minusta ongelma: sen puolison saa ihan itse valita! Valitaan kiva ja sitten ollaan sille kiva. Sellaista ehdottelisin.

        Mun ukkokin oli ihan kiva lasten syntymään asti..sitten alkoi viihtyä muualla ja nykyään ei paljon näy!
        Kyllä sitä kuule ihiminen muuttuu!
        Vaikka en mikään lekuri ookkaan, niin järki-ihminen silti!
        Mikä sulla muuten on, kun pitää sitä lääkäriammattia jauhaa joka välissä?
        Mulle on ainakin yks hailee, ootko lekuri vai paskakuski.


      • Toinen nainen.
        lopeta vouhotus kirjoitti:

        Mun ukkokin oli ihan kiva lasten syntymään asti..sitten alkoi viihtyä muualla ja nykyään ei paljon näy!
        Kyllä sitä kuule ihiminen muuttuu!
        Vaikka en mikään lekuri ookkaan, niin järki-ihminen silti!
        Mikä sulla muuten on, kun pitää sitä lääkäriammattia jauhaa joka välissä?
        Mulle on ainakin yks hailee, ootko lekuri vai paskakuski.

        KOSKA sai parempaa ei kukaan jätä hyvää naista....

        Toiset vaan tarjoo parempaa ;)

        Eikä pihtaa pillua ei se kulu käytössä...


      • säälittää..
        Toinen nainen. kirjoitti:

        KOSKA sai parempaa ei kukaan jätä hyvää naista....

        Toiset vaan tarjoo parempaa ;)

        Eikä pihtaa pillua ei se kulu käytössä...

        Siinä taas elähtäny vakipano sössöttää..
        Ime nyt sitä munaa vaan ja pidä se pylly 24 tuntia pystyssä ja nuole kengät...
        Sillä saat sen tunarin munan palvottavakses...muutahan sä et osaakkaan tollasilla aivoilla.


      • pelkkä panopuu on
        Toinen nainen. kirjoitti:

        KOSKA sai parempaa ei kukaan jätä hyvää naista....

        Toiset vaan tarjoo parempaa ;)

        Eikä pihtaa pillua ei se kulu käytössä...

        Toinen nainen on aina toinen nainen...
        Munki ex soittelee jatkuvasti ja anelee takasin, vaikka tällainen "toinen nainen" on olemassa..:D
        Olen siitä sanonutkin, miten viittii mua vaan edelleen yritellä, vaikka toinen sitä oottelee ja tietämättömänä exäni flirtistä kanssani, mut exäni sanoo naisen kodin olevan vain panopaikan..
        Minua kuulemma rakastaa...joopa joo..


      • loppuu aikanaan.
        boxi kirjoitti:

        Mieheni ei ole tunari. Miten tämän nyt kohteliaasti vääntäisi: sen ukon voi Suomessa itse valita. Ei kannata valita sellaista joka vinkuu jatkuvasti epäkohteliaasti. Olen valinnut mukavan, kun kerran Suomessa saa valita.
        Tämä on minusta ongelma: sen puolison saa ihan itse valita! Valitaan kiva ja sitten ollaan sille kiva. Sellaista ehdottelisin.

        ja tuore avioliitto??. kyllä ne asiat muuttuu vuosien varrella. Parempi sinun nauttia vielä kun pystyt.


      • joo joo----

        ""Olen terveydenhuollon ammattilainen"" siis kuvittelet olevasi.. ei ne asiat noin mene 10-20 vuoden avioliiton jälkeen. Naiset muuttuvat kärttyisiksi ja itsekkäiksi. Mihin terapiaan niitä ei saa koska "niillä ei vikaa" Vaihdevuodet sitten myrkkyä miehille. Varsinkin kun vaimot kieltäytyvät hoidosta. Eihän heissä vikaa ole..


      • Anonyymi
        Toinen nainen. kirjoitti:

        KOSKA sai parempaa ei kukaan jätä hyvää naista....

        Toiset vaan tarjoo parempaa ;)

        Eikä pihtaa pillua ei se kulu käytössä...

        Minä jätin , naiseni oli patalaiska ja itseensä täynnä, ei käynyt töissä , eikä hoitanut kotia salilla kävi ja ittees laittoi oli hiuspidennykset, ripsipidennykset , posliinipäällystetyt hampaat ,ja huulitäytteet kaunis kun nukke , niihin meni kaikki hänen korvaukset , mutta pillua sain joka päivä, ja hän oli hyvä sängyssä, mutta mikään muu ei mitenkään toiminut.
        Nyt minulla hyvin kouluttettu töissä käyvä vaimo ahkera arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa myös minua sänkyhommat hoituu, mutta hän ei ole niinku exäni, mutta paaaljon parempi kun kaikki asiat otetaan huomioon yhteistyökyinen ja arvot samat kun mulla.


    • Anonyymi

      Eikö avioliitto ole aivan jotain muuta kuin pano per päivä. Jos mä viikolla teen työni, myös kotityöt ja lomalla myös ne kaikki kodinhuolto työt rakennuksissa, puutarhsssa ja sisällä , olenko mies vai nainen. Mies tekee ruoan ja pesee ja imuroi lattiat. Muuta ei tarvitse tehdä. Hän eläkkeellä ja minä työssä. Näin meillä. En enää jaksa mitään muuta tehdä tai edes ajatella. Mieti nainen, mieti mies! Mitä rakkauteen kuuluu? Kuka on heikoin astia, kuka perheen pää. Haluaisin olla se heikko astia, nainen! Ei mulla muuta seksistä. Ps. Pitääkö miestä käskeä tekemään vai kykeneekö tekemään kolmannen pyynnön jälkeen itse.

      • Anonyymi

        Kohdallamme avioliitto on pari panoa viikossa. 40-luvun kahden puolen syntyneinä ei vaimoni kiinnostu enemmästä enkä halua painostaa häntä enempään. Minä hoidan loput nyrkkikyllikin kanssa. Aina joskus hän huomauttaa, että älähän nyt runkkaile! Mennään pyllyilemään. Tämä silloin jos on tullut aikaisempi poikkeus vaimoni rutiiniin.

        Nämä reilusti yli 20 eläkeläisvuotta, "eläköidyimme" palkkatöistä samaan aikaan, minä olen tehnyt kaiken muun paitsi en ole puuttunut rättihuoltoon. Poikkeuksena matot jotka käytän tarvittaessa pesulassa.
        Vaimoni haluaa ostaa omat leipänsä ja banaaninsa.
        Vain kotioloissa vaimoni hoitaa oman aamiaisensa. Koskaan aikaisemmin, ei veneilyvuosina eikä eri muotoislla matkoilla, hänen ole tarvinnut tehdä mitään.
        Espanjassakin minä tuon jokainen aamu hänelle tuoreen kurpitsahillo täytteisen rinkelin parvekkeella jossa hän on liottelemassa teepussiaan klo 9:n tienoissa.

        Arkisissa käytännön asioissa olen vahvempi, taitavampi ja inhoan niitä vähemmän. Syömisten suunnittelu, tarvikkeiden hankinta ja valmistaminen on harrastukseni. Ml. pöydän kattaminen. Vaimo panostaa tiskarin. Pyykkikoneelle minua ei lasketa. En mukamas lue ohjeita ja olen osittain värisokea.

        Mitä rakkauteen kuuluu? En ole ajatellut asiaa noin syvällisesti mutta minusta on itsestään selvää pyrkiä tekemään elinkumppanin olo mahdollisimman mukavaksi.


    • Olen just samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Pihtaa ne miehetkin. Sekö ei sitten ole velvollisuus?

      • Anonyymi

        Meillä mies on pihdannut jo yli viisi vuotta, tupakka ja kalja on hänestä paljon kivempaa kun rakastelu, no mies ei kykene luulisin, polttanut tupakkaa jo 45 v puolitoista askia päivässä , kaljaa ja viinaksia joka viikinloppu, , lihava ei liiku, kun takapihalle tupakille, on apneaa ja ahtautumaa, lääkäriin ei mene, koska lääkäri puuttuu ensimmäiseksi hänen elämäntapoihin, hänen mielestään hänen elämäntavoissa ei ole mitään vikaa. Tuolla elämisen tavalla ehkä pian hautajaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä mies on pihdannut jo yli viisi vuotta, tupakka ja kalja on hänestä paljon kivempaa kun rakastelu, no mies ei kykene luulisin, polttanut tupakkaa jo 45 v puolitoista askia päivässä , kaljaa ja viinaksia joka viikinloppu, , lihava ei liiku, kun takapihalle tupakille, on apneaa ja ahtautumaa, lääkäriin ei mene, koska lääkäri puuttuu ensimmäiseksi hänen elämäntapoihin, hänen mielestään hänen elämäntavoissa ei ole mitään vikaa. Tuolla elämisen tavalla ehkä pian hautajaiset.

        Eikö hälytä?
        Minulle tuttua elämää 57v - 60v väliset vuodet. Tupakoinnin olin lopettanut jo muutama kymmenen vuotta aikaisemmin.
        Kolmen täydellisen rappiovuoden jälkeen aloin huolestumaan tulevaisuudestani.
        Mikään ei huvittanut eikä kiinnostanut. Verenpaine- ja kolestrolilääkitys olivat reippaassa tasossa ja silti lukemat törkeän ylhäällä.
        Vaimoni oli hyväkuntoinen ja peruspositiivinen moittimatta pahemmin elämäntapaani.
        Noiden ym. haittojen lisäksi alkoi mieskuntoni hiipumaan ja se oli viimeinen pisara muutosta vaativaan elämäntapaani!
        Täydellinen muutos elämään ja puolessa vuodessa tapahtui dramaattinen muutos kaikessa.
        Ilman lääkitystä verenpaineet ja kolestrolit viitearvoissa. Veranpaineet jopa erittäin hyvät.

        Säännöllinen kuntoilu ja pitkät, usean kuukauden mittaiset täysraittuden jaksot ovat palkinneet itsensä. Nyt korona-aikana joulu on ollut ainoa poikkeus terveissä tavoissa.
        Kuntoilullani tarkoitan 5 - 6 viikkokertaa, yhteensä noin 10 tuntia lihaskuntoilua syketasolla 110 > maksimi.

        Jostakin syystä vaimoni ei ole pannut pahakseen näin runsasta aikani "tuhlaamista"!

        Tuohon muutospäätökseen on nyt aikaa 18 vuotta.

        Kukin asettaa asiansa omaan tärkeysjärjestykseensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö hälytä?
        Minulle tuttua elämää 57v - 60v väliset vuodet. Tupakoinnin olin lopettanut jo muutama kymmenen vuotta aikaisemmin.
        Kolmen täydellisen rappiovuoden jälkeen aloin huolestumaan tulevaisuudestani.
        Mikään ei huvittanut eikä kiinnostanut. Verenpaine- ja kolestrolilääkitys olivat reippaassa tasossa ja silti lukemat törkeän ylhäällä.
        Vaimoni oli hyväkuntoinen ja peruspositiivinen moittimatta pahemmin elämäntapaani.
        Noiden ym. haittojen lisäksi alkoi mieskuntoni hiipumaan ja se oli viimeinen pisara muutosta vaativaan elämäntapaani!
        Täydellinen muutos elämään ja puolessa vuodessa tapahtui dramaattinen muutos kaikessa.
        Ilman lääkitystä verenpaineet ja kolestrolit viitearvoissa. Veranpaineet jopa erittäin hyvät.

        Säännöllinen kuntoilu ja pitkät, usean kuukauden mittaiset täysraittuden jaksot ovat palkinneet itsensä. Nyt korona-aikana joulu on ollut ainoa poikkeus terveissä tavoissa.
        Kuntoilullani tarkoitan 5 - 6 viikkokertaa, yhteensä noin 10 tuntia lihaskuntoilua syketasolla 110 > maksimi.

        Jostakin syystä vaimoni ei ole pannut pahakseen näin runsasta aikani "tuhlaamista"!

        Tuohon muutospäätökseen on nyt aikaa 18 vuotta.

        Kukin asettaa asiansa omaan tärkeysjärjestykseensä.

        Ei mieheni halua muuttaa elintapojaan, hän ei tykkää mistään liikunnasta, olen koittanut saada hänet lenkille tai salille kanssani mutta ei häntä kiinnosta , hän jäi eläkkeelle kaksi vuotta takaisin 64v ja työt kiinnostaa vieläkin ,hän tekee keikkahommia aika usein , että ei vielä niin raihnainen, verenpainelääkitys on ja viimeksi , kun hän kävi työterveyslääkärillä niin sillon siellä oli puhuttu apneasta ja ahtautumasta, yöllä unikatkoksia usein, ja kauhia kuorsaus.
        Sillon lääkäri puhui hänelle noista elämäntavoista, mutta mieheni loukkaantui moisista puheista.
        Ei hänellä ole mitään sairastumisen tai kuoleman pelkoa.


    • Anonyymi

      Muuttuuko unelmien prinssi sammakoksi? Haaveet kaatuu ja alkaa näkemään vähemmän mieleisiä piirteitä miehessä? Prinsessa ei koe enää olevansa prinsessa? Mielenkiinto vähenee toiseen? Epäileväinen toisen luotettavuudesta?

    • Anonyymi

      Seksi edellyttää lämpöä, läheisyyttä, syttymistä, kiihottumista. Esileikki-rakastelu ja jälkirakastelu. Ei se ketään kiihota, jos mies läimäyttää pepulle, tulee päälle rynkyttämään viideksi minuutiksi ja nousee päältä, menee suihkuun. Ja se oli sitten siinä. Koeta pusutella ja silitellä hellästi. Jos olet kielitaitoinen ja vikkeläsorminen, saat takuulla kiihotettua naisesi siten, että hänkin haluaa sinua.

      • Anonyymi

        Just , se on miehien mielestä hyvää sexiä, kun tulee suoraan päälle sillon kun se heille sopii, sitten puh , pah ja pois , siinä hänen allansa vois olla mikä vaan , vaikka nukke, monia miehiä ei kiinnosta mitä puolisolle muuten vain kuuluu, ovat noita minä , minä tyyppejä. He tykkää kunhan palvelu pelaa ruokaa on pöydässä ja puhtaat vaatteet kaapissa viikattuna.
        No, onneksi tuolaisista junteista pääsee eroon.


    • Anonyymi

      Puhtaus on puoliruokaa, ulosteen haju oksettaa!

    • Anonyymi

      Vaimon aviolliset velvollisuudet vai aviolliset oikeudet tai ainakin mahdollisuudet niihin?

    • Anonyymi

      Oon eronnut koska nainen pihtasi. Sanoin suoraan että avioliittoon kuuluu seksi ja jos ei ole seksiä niin ei ole avioliittoakaan joten eroan sinusta heti. Ex järkyttyi ja rukoili ettei eroa tulisi mutta kuukausi ilman seksiä oli liikaa.

      • Anonyymi

        Oon eronnut koska mies pihtasi. Se ei halunnu, eikä sillä seisonut , hän tykkäsi tupakasta ja viinasta enempi, kun sexistä ja tupakka sekä viina niin ja lihavuus vei libidon.Sanoin suoraan että avioliittoon kuuluu seksi ja jos ei ole seksiä niin ei ole avioliittoakaan joten eroan sinusta heti. Ex järkyttyi ja rukoili ettei eroa tulisi , mutta vuosi ilman seksiä oli liikaa, ja olin päätökseni tehnyt, no exä sai aivohalvaukse vuoden päästä erosta ja kuoli.


    • Anonyymi

      Olen Mies ja aloin pihtaamaan.Syy Vaimo päästi itsensä lösähtämään ei enään kiinnosta.Onneksi on pari hoikahkoa Naista varalla ja ne ei pihtaa.

      • Anonyymi

        Avoin suhde tälläkin vaimolla mielessä. Vieras saa kyllä kiihottumaan paremmin kuin kulahtanut lösähtänyt mies. Haluttaa,se, mutta ei tuo siippa.


      • Anonyymi

        Kuka nyt läskiä hässii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt läskiä hässii

        Laihduta.


    • Anonyymi

      Mies kun taantuu lapsen tasolle eikä osaa hallita elämäänsä mitenkään, ja hoitaa asiansa suomikaksnelosella että vaimo ei anna pillua niin oisko missä vika?

      • Anonyymi

        Vaimossa?


      • Anonyymi

        Ei sillä ole mitään vaimoa , pikku Mauri on peräkamarinpoika ja runkkari, asuu vanhan äitinsä kanssa.


    • Anonyymi

      tuli taas viikko täyteen ilman vierekkäin oloa ja seksiä. no vkl aamupäivä, suihku ja toiveena että jospa nyt. pistin vaatteet jotka vaimo valinnut mulle sen takia että jostain syystä hän innostuu niistä enemmän, ehkä näytän nuoremmalle. no hän minut nähtyään että noillako aiot saada. vaimo istuu puhelimen kans olkkarissa tuolissa kävi häärään keittiössä ja käski odottaan jonkun aikaa kun paistuu leivokset. ja odotan tunnin sohvalla tämä menee tuoliin eikä edes viereeni. no ei tapahtunut mitään. nyt yhtäkkiä ilmaantuu makkariin kun olen lukemassa, sanoi haluavansa lämmitystä lusikassa. pääsin viereen niin alkoi keskustelumme parisuhteen ylläpidosta aloitteista mikä tappaa halun. mainitsin sitten että odotin viereen tunnin eikö käy mielessä koskaan kun viiiko oltu "etäämmällä", olisi voinut ehkä tehdä aloitteen vaimokin..niin hän tokasee siihen että tuommosestako asiasta sä teet huomioita ..en saanut lämmiteltyä häntä veti mekkonsa kiinni.. se oli tämä lauantai sit tässä.

    • Anonyymi

      Siksi kun mies ei arvosta, käy huorissa ja näin pois päin. Ennen lähtee vai.otkin vaikka vieraisiin, että näin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe