En tiedä onko kellään tällasta biisiä tai tietääkö kukaan. Sellanen tanssi/dance kuitenkin menevä biisi :D Mis laulaa nainen ja se biisi alkaa heti tosi menevästi se ääni on siin alussa miksattu vähäsen ja laulaa jotenkin
"i want you love" kuulostaa vähäsen siltä et ois tummaihonen laulaja? ja jotkut sanat siin menee näin "i love you, i kiss you, i hug you, i miss you, i see you" tms..
Oon googlella yrittäny sanojen perusteella ettiä mut nöyyh ei löydy.. :D
Vähän vaikea kysymys mut jos jollain olis ees jotn havaintoo niin oisin happy! :)
thnx :>
Biisi hukassa!
miwatus90
1
256
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171143- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3081013- 781003
- 53991