Miten kauan haastattelu yleensä kestää? Minä olen onnekas ja pääsin erääseen haastatteluun. Jos haastattelu kestää todella lyhyen ajan (esim n. 15min) tai erikoisen kauan (esim n. 1 1/2h) niin voiko sellaisesta päätellä jotakin?
Miten kauan haastattelu kestää
2
6290
Vastaukset
- ...comme ca.
Itse olen ollut työpaikkahaastatteluissa joiden kesto on ollut mitä tahansa n. 20 minuutista 2 tuntiin. Yleisin kesto on n. puolesta tunnista tuntiin. Myös haastattelijoiden määrä on vaihdellut yhdestä neljään. Haastattelukertojen ja testien yhteismäärä per paikka on niinikään ollut yhdestä neljään.
Oman kokemukseni mukaan en ole voinut vetää mitään johtopäätelmiä paikan saamisen todennäköisyydestä haastattelun keston perusteella. Olen saanut paikkoja lyhyiden haastattelujen perusteella ja paikkoja on jäänyt saamatta pitkien haastattelujen jälkeen. Toisaalta olen saanut paikkoja joita en olisi haastattelun perusteella ikinä uskonut saavani, ja toisaalta on jäänyt saamatta paikkoja, joiden haastattelusta jäi tosi hyvä fiilis. - lyhyestä töihin
Lyhyt haastattelu:
a) työnanataja on jo päättänyt, ettei kuitenkaan palkkaa sinua ja haastattelu on vain muodollisuus
b) työnantaja on jo päättänyt palkata sinut ja haastattelu on vain muodollisuus
c) työnantajalla on kiire, mutta päätöstä ei ole tehty etukäteen
Pitkä haastattelu:
a) työnantaja on rehellisesti kiinnostunut sinusta tehtävään ja tahtoo tietää sinusta paljon
b) työnajanta epäilee kykyäsi selvitä tehtävästä ja tahtoo siksi tietää paljon
c) työnantaja on pitkäpuheista sorttia eikä ole tehnyt itselleen selväksi etukäteen, mitkä ovat olennaisimmat kysymykset haastattelussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt364423Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522369Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481432- 931288
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281217Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä521132Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161965- 60921
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899