Olen tässä jo kolmeakymmentä käyvä mies ja en vaan tähän mennessä ole oppinut ymmärtämään mitä naiset yleensä haluavat parisuhteilta.
Olen läpi käynyt useampia suhteita ja alussa kaikki loppui vain naisten ilmoitteluun milloin suoraan päin naamaa tai tekstareilla ettei enään kiinnosta muutaman viikon tai kuukauden jälkeen.
Sittemmin olin naimisissa itseäni lähes kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa joka sekin päättyi tosin omaan erohakemukseen sillä valheet ja pettäminen parin vuoden ajalta oli liikaa enkä kestänyt sitä enempää.
Nyt tapasin ikäiseni naisen ja ensimmäistä kertaa netin välityksellä. Ihastuin jo heti kyseiseen profiiliin sillä kiinnostuksen kohteetkin ovat aikalailla samat. Alku oli huimaa. Syötiin illallisia, käytiin elokuvissa, sukulaisissa, hemmoteltiin toisiamme, saunottiin ja ylipäätään olemme viettäneet pienellä aikaa paljon hetkiä toistemme kanssa. Hän oli jossain firman koulutuksessa eräs viikonloppu ja oltiin niin rakastuneita että kurssien tuntien välissä tai iltaisin soitimme tuntien puheluita ja ikävä oli.
Nyt taas tyypillinen tilanne muutaman viikon jälkeen. Naisystävä on lopettanut viestittelyn ja soittelun lähes kokonaan. Jos soitan ja pyydän että laitappa viesti kun lähet töihin niin se viesti kyllä tulee mutta muuten tunnen jo käytännössä TAAS itseni hylätyksi.
Tulee kyllä että "kulta, rakas" jne mutta liekkö sekin jo pelkkää kulissia.
En ymmärrä mistä tämä hiipuminen johtuu. Ennen pistin sen teiniaikojen piikkiin ja kokemuksien hakuun mutta että vielä kolmekymppisenäkin naiset toimii näin.
En tiedä "rakastaako" kumppanini minua enään ja tarkoitus olisikin mennä huomenna sinne taas kylään niinkun sovittiin. Tuossahan tuo kännykkäkin on hiljaa vieressä ollu koko päivän. Pakkoviesti aamulla tuli mutta kolme tuntia töistä päästyään ei edes viestiä "mites sun päivä on menny"
Joo olen suhteilla rikottu ja itsetuntonikin on vuosien saatossa vain heikentynyt mutta en ymmärrä mitä teen väärin.
Olen kiltti, huomaavainen, ystävällinen, tulen toimeen muiden ihmisten kanssa, töissä, suht hyvä tuloinen, kukaan ei ole edes rumaksi koskaan haukkunut yms mutta aina sama kuvio. Hetken hurmaa mutta sitten loppuu kun seinään ja vaikka huomenna naisystävälleni menenkin näyttää merkit jo selviltä että loppu tulee tästäkin suhteesta. En tiedä pitäisikö itse älytä lähteä vai odottaa niitä tylyjä puheita "olet ihan kiva mutta".
Olen suhteissa kokeneempi kuin kumppanini joka ei ole edes asunut kenenkään kanssa vaikka saman ikäisiä ollaankin mutta jos hänellä tunteita olisi minuun vielä niin luulisi hänen edes soittelevan tai viestittelevän. Vai mitä olette mieltä?
Olen puhunut että haluan suoraa puhetta ja niin hänkin on vannonut eli jos ei minusta välitä sanoo sen suoraan.
Vai onko sittenkin homma niin että en vain tunne häntä vielä ja hänen tapaansa kommunikoida erossa ollessamme. Itse hän halusi heti facebookissakin ilmoittaa kaikille että olemme parisuhteessa.
Hävettäisi jo sekin että annetaan ymmärtää muille suhteestamme mutta muutaman viikon jälkeen ollaankin taas sinkkuja. Siis ehkä.
Onko muilla samoja kokemuksia ja erityisesti mitä te naiset olette mieltä tästä?
Pelkäänkö turhaan sillä kukaan ei vaan voi käsittää sitä kuinka pahalta se tuntuu kun annetaan ymmärtää, rakastuu ja sydän särjetään. Olen kai liian tunteellinen mutta aina rikottu ihminen.
Vaikeat naiset parisuhteessa
18
1436
Vastaukset
- relax.take it easy..
kuulostaa siltä, että olet vähän ärsyttävä... vaadit jatkuvia rakkaudentunnustuksia pitkin päivää, ja jos toinen ei heti vastaa, luulet ettei hän enää ole kiinnostunut. tuollainen toisen liika huomiointi vie takuuvarmasti naisten kiinnostuksen pois. hanki lisää omia harrastuksia ja ystäviä, ja anna naistesi hengittää.
- Mies 29......
harrastuksia ja ystäviä ja on jopa niinkin paljon että saattaisi haitata parisuhdetta mutta kestävällä pohjalla kaikkia näitä pitää ylläpitää. Useampi kaveri soitellutkin jo millon mihinkä pitäisi lähteä viikonlopuksi mutta haluan tavata rakkaani.
Itse en vaan halua tuottaa pettymyksiä kumppaneilleni sillä tarpeeksi saa kuulla/lukea kun on petettyjä/väkivaltaa/hylättyjä ja ikävää kohtelua saaneita naisia.
Haluaisin vain kaikkea hyvää rakkaalleni aina mutta miksi aina saa pettyä? - n 77
Mies 29...... kirjoitti:
harrastuksia ja ystäviä ja on jopa niinkin paljon että saattaisi haitata parisuhdetta mutta kestävällä pohjalla kaikkia näitä pitää ylläpitää. Useampi kaveri soitellutkin jo millon mihinkä pitäisi lähteä viikonlopuksi mutta haluan tavata rakkaani.
Itse en vaan halua tuottaa pettymyksiä kumppaneilleni sillä tarpeeksi saa kuulla/lukea kun on petettyjä/väkivaltaa/hylättyjä ja ikävää kohtelua saaneita naisia.
Haluaisin vain kaikkea hyvää rakkaalleni aina mutta miksi aina saa pettyä?En tiedä vastausta, olen samaa vailla.
- kaivata.
Mies 29...... kirjoitti:
Haluaisin vain kaikkea hyvää rakkaalleni aina mutta miksi aina saa pettyä?Sä tapat noi suhteesi tukehduttamalla.
- oppeliini
Miksi et käyttäisi enemmän aikaa tutustua ystäviisi. Kaikki tuo mitä kerroit on äärettomän pinnallista. Sinä viet ystävyyden aivan liian intiimiksi heti ensitapaamisen jälkeen.Kuinka kukaan voi otta sinua vakavasti kun käyttäydyt tuolla tavalla?
Kestää useita kuukaisia, joidenkin kohdalla vuosia! oppia tuntemaan toinen ihminen niin hyvin että voi edes vihjata intiimisyydestä.
Jos todella uskot noita roskaleffoja jossa heti ensitapaamisella laukataan sänkyyn ja seksi on yhdessäolon pääasiallisin tarkoitus, olet jo saanut huomata miten harhaan johdettavissa sinä olet.
Tuolla lailla eläminen, kuten olet jo useamman kerran saanut kokea, ei johda muuhun kuin naisten sinua hypyyttämiseen. Jälkeenpäin ei kukaan ajattele sinusta kovin kunnioittavasti. Riippumatta siitä kuinka monta "kulta pientä" heidän suustaan pursuaa. - naeenen30
Nyt hyvä mies jäitä hattuun.. kyllä tuo nainen kuulostaa naiselta, joka on rakastunut, mutta luulempa että takuulla ole sitä vähän ajan päästä, mikäli suhteessa ei ole tilaa olla ja hengittää, joten opettele antamaan sitä hänellekin.
- hanki omakin elämä
No, lyhyesti: eihän kukaan mies eikä nainen jaksa olla muutaman tunnin välein suoltamassa rakkauden tunnustuksia puhelimitse ja tilittämässä että mitä on tehnyt viimeiset pari tuntia??? Ihan samaa mieltä oon ku muutki vastanneet, eli et anna naiselles yhtään tilaa, ja vaadit jatkuvia soitteluita ja keskusteluja siitä että miten päivä nyt sitten meni.
Mulla oli joskus samanlainen poikaystävä, kerran tai pari kertaa päivässä vähintään piti soittaa ja kysellä että mitä kuuluu. No, siinä sitten väkisin väänsin että no ihan samaa oon tehny ku eilenkin, nukkunu, syöny, kattonu telkkaria, käyny kaupassa. Ja lopulta tästä saatiin iso riita aikaiseksi, kun en olisi halunnut puhelimessa höpötellä tämmöistä ihan turhaa juttua, mulle olisi riittänyt illalla parin minuutin puhelu tai yksi tekstiviesti, jolla toivotellaan hyvää yötä.
Esimerkkitapaus on siis sellainen, että vietettiin välillä viikonloppuja eri kaupungeissa, ja arkena oltais nähty toisemme taas. Rasittavaa että piti olla koko ajan tilittämässä että mitä on tehny.
Olen 26-v nainen, ja mut ainakin karhaisit kauas luotasi, jos et antaisi hetkeäkään olla rauhassa! Itse ainakin mieluummin kertoisin kuulumiseni ihan kasvokkain, esimerkiksi joskus seuraavanan päivänä kun nähdään. Paljon mukavampi ois kertoa kuulumisia oman kullan kainalossa, kun jatkuvasti puhelimessa parin tunnin välein.
Onko ongelmasi mustasukkaisuus (haluat vahtia muijaasi jatkuvasti, että mitä tekee) vai läheisriippuvuus?- Sivusta seuraan
mielestäsi sitä että tavataan joskus ja jouluna??
Itse olen tavannut sellaisiakin naisia jotka viestittää joka hetki ja yötä myöden missä olet ja minne menet. Taas toinen ääripää eli ei mitään puhelin kontaktia päiviin on lähes 99% tarkoittanut sitä että joku sovittu tapaaminen päättyy ao tavalla eli "olet ihan kiva mutta".
Jos toista rakastaa kuuluu sen rakkauden ylläpitoon tosiaankin yhteydenotot. Ehkä se oli helpompaa kymmeniä vuosia sitten kun ainoa yhteydenpito väline oli kirjeet ja joku harva puhelin niin ilmankos suhteet kesti ja jatkuva partnerin vaihto oli vähäisempää kuin nykyään tietoliikenne aikakaudella.
Kun rakastaa onko se sama kuin ahdistella toista? Mielestäni ei. Itse näin varttuneempana ihmettelen tätä nyky parikymppisten ajatus maailmaa jota täälläkin saa lukea. Rakastaa pitää mutta rakkautta ei saa näyttää.
Totta se naisilla on helpompaa. Luontohan sen on jo määritellyt että nainen valitsee ja ottaa minkä haluaa ja mies hakee ja yrittää saada edes jonkun, harvoin edes sitäkään saa ja jos saakin on se olevinaan kun mustanlesken parittelu rituaali. Lähesty liian nopeasti niin tulet syödyksi. - Justiinsa juu.....
26v nainen mtta kirjoituksestasi saa ainakin sen käsityksen että et itse olisi valmis parisuhteeseen jos dissaat heti kaverin joka on kiinnostunut sinusta. Eli et edes koskaan ole rakastunut saatika ihastunut häneen vaan käytät hyväksi ja hylkäät kun sinusta siltä tuntuu. Säälittävää.
En vaan voi käsittää että väität mustasukkaiseksi/läheisriippuvaiseksi ihmistä joka rakastuu. Henkilö joka haluaa kuulla deitistään vain silloin kun hänelle sopii on lähes varmasti hyväksikäyttäjä. Kyllä kuule kun sinäkin joskus oikeasti rakastut johonkin varmasti haluat kuulla hänestä muulloinkin kun kerran kuussa tyyliin "hyvää yötä palataan asiaan enskuussa". - niinniinini
Justiinsa juu..... kirjoitti:
26v nainen mtta kirjoituksestasi saa ainakin sen käsityksen että et itse olisi valmis parisuhteeseen jos dissaat heti kaverin joka on kiinnostunut sinusta. Eli et edes koskaan ole rakastunut saatika ihastunut häneen vaan käytät hyväksi ja hylkäät kun sinusta siltä tuntuu. Säälittävää.
En vaan voi käsittää että väität mustasukkaiseksi/läheisriippuvaiseksi ihmistä joka rakastuu. Henkilö joka haluaa kuulla deitistään vain silloin kun hänelle sopii on lähes varmasti hyväksikäyttäjä. Kyllä kuule kun sinäkin joskus oikeasti rakastut johonkin varmasti haluat kuulla hänestä muulloinkin kun kerran kuussa tyyliin "hyvää yötä palataan asiaan enskuussa".No just, on sitä nyt muutakin kuin ääripäät. Ei tarvitse olla välttämättä joko "palataan asiaan ensi kuussa" -meininki tai sitten muutaman tunnin välein pakonomainen yhteydenpito. Voi olla sopivan erillinen ja itsevarma, eli yhteyttä voi pitää muttei tarvitse mennä paniikkiin vaikka joskus menisikin päivä ettei kuulu mitään.
Minullakin tuli sellainen vaikutelma, että aloittaja olisi liian takertuva ja siksi naiset karkaavat. En ainakaan suoraa päätä lähtisi ajattelemaan niin, että syynä on "vaikeat naiset", koska jos tilanne aina toistuu, on varmasti omassa asennoitumisessa myös jotakin, joka vaikuttaa tilanteisiin. Ehkäpä hylätyksi tulemisen pelko on niin suuri, että se ajaa takertumaan ja lopulta vain vahvistaa sitä traumaa. Minun mielestäni aloittajalle olisi paras vain tunnustella sitä omaa olotilaa, eli onko se juuri pelkoa siitä, että toinen hylkää. Tuota pelkoa voisi sitten yrittää käsitellä ja sietää, ja yrittää opetella kestämään sitä. Ajan kanssa sitä sitten oppii luottamaan siihen, pysyykö toinen rinnalla vai ei. Heti siitä ei voi saada varmuutta, ja jos toiselta sellaista varmuutta vaatii, se alkaa kyllä ahdistaa toista melko varmasti.
Minä olen ainakin omalla kohdalla miettinyt samoja juttuja. Ihmettelin, miksi miehet aina "karkaavat", juuri kun kaikki tuntuu olevan hyvin. Usein suhde alkoi miehenkin puolelta innokkaasti, mutta kun mies osoitti edes IHAN pientä etäisyyden ottamisen merkkiä, minä jotenkin alitajuisesti hätäännyin ja takerruin. Nykyisessä suhteessa olen oppinut pitämään tervettä etäisyyttä ja sietämään sitä epävarmuutta, että varmahan en voi koskaan olla siitä haluaako toinen olla minun kanssani. Ja on realistista ymmärtää sekin, että varma ei voi olla itsestäänkään, voihan olla että suhde muuttuu jossain vaiheessa ja oletkin itse se, joka haluaa lopettaa suhteen. - niinniinini
niinniinini kirjoitti:
No just, on sitä nyt muutakin kuin ääripäät. Ei tarvitse olla välttämättä joko "palataan asiaan ensi kuussa" -meininki tai sitten muutaman tunnin välein pakonomainen yhteydenpito. Voi olla sopivan erillinen ja itsevarma, eli yhteyttä voi pitää muttei tarvitse mennä paniikkiin vaikka joskus menisikin päivä ettei kuulu mitään.
Minullakin tuli sellainen vaikutelma, että aloittaja olisi liian takertuva ja siksi naiset karkaavat. En ainakaan suoraa päätä lähtisi ajattelemaan niin, että syynä on "vaikeat naiset", koska jos tilanne aina toistuu, on varmasti omassa asennoitumisessa myös jotakin, joka vaikuttaa tilanteisiin. Ehkäpä hylätyksi tulemisen pelko on niin suuri, että se ajaa takertumaan ja lopulta vain vahvistaa sitä traumaa. Minun mielestäni aloittajalle olisi paras vain tunnustella sitä omaa olotilaa, eli onko se juuri pelkoa siitä, että toinen hylkää. Tuota pelkoa voisi sitten yrittää käsitellä ja sietää, ja yrittää opetella kestämään sitä. Ajan kanssa sitä sitten oppii luottamaan siihen, pysyykö toinen rinnalla vai ei. Heti siitä ei voi saada varmuutta, ja jos toiselta sellaista varmuutta vaatii, se alkaa kyllä ahdistaa toista melko varmasti.
Minä olen ainakin omalla kohdalla miettinyt samoja juttuja. Ihmettelin, miksi miehet aina "karkaavat", juuri kun kaikki tuntuu olevan hyvin. Usein suhde alkoi miehenkin puolelta innokkaasti, mutta kun mies osoitti edes IHAN pientä etäisyyden ottamisen merkkiä, minä jotenkin alitajuisesti hätäännyin ja takerruin. Nykyisessä suhteessa olen oppinut pitämään tervettä etäisyyttä ja sietämään sitä epävarmuutta, että varmahan en voi koskaan olla siitä haluaako toinen olla minun kanssani. Ja on realistista ymmärtää sekin, että varma ei voi olla itsestäänkään, voihan olla että suhde muuttuu jossain vaiheessa ja oletkin itse se, joka haluaa lopettaa suhteen.Niin ja lisättäköön vielä, että voisiko olla myös kyse vainoharhaisuudesta. Itse olen siihenkin syyllistynyt. Kun on liian monta kertaa kokenut sen torjutuksi tulemisen, sitä alkaa pelätä jo valmiiksi ja näkee niitä merkkejä joka puolella. Vaikkei olisi oikeasti syytä edes. Sitten se pelko saa takertumaan, mikä taas voi ahdistaa toista. Nykyisessä suhteessa, jossa on mielestäni juuri terveellä tavalla tilaa, olen huomannut itsellänikin ihan samanlaista "aaltoilua", eli kun välillä ollaan tosi tiiviisti ja rakastuneesti, niin välillä tulee taas tarve olla vähän etäämmällä ja omassa rauhassakin. Se ei kuitenkaan tarkoita, että ei haluaisi olla toisen kanssa. Se on vain sellaista omien rajojen hahmottamista, sitä hakemista että miten ollaan samaan aikaan yhdessä ja erillisiä. Minulla tulee sellainen vaikutelma, että aloittaja pelkää sitä "erillään" -puolta suhteesta, vaikka se on pidemmän päälle aika tärkeää.
- 14+4
Joo, mulla on ihan samanlainen ongelma. Nykyinen nainen on tuntunut jo pitkään siltä että haluaisi päättää suhteen. Merkkejä on toki paljon muitakin kuin tekstarit, mutta en niitä käy sen ihmeemmin selittämään. Se mikä ihmetyttää on silti, että kyseinen nainen halusi aivan välttämättä mennä kihloihin viikko sitten. Ja nyt tuntuu aina vaan entistä enemmän, että ko. ihminen haluaa irtautua tästä suhteesta. Pari kertaa on jo sen meinannut tehdäkin kun on yritetty keskustella mieltä painavista asioista (=naisen mielestä riidelty). Jos sinua hävettää kun puhdas parisuhde saattaa kariutua, niin mieti miltä tuntuu jos kihlat joutuu perumaan viikon tai kahden päästä?? Tosin omaa typeryyttänihän se tietenkin on, kun en ottanut niitä merkkejä todesta ja päästin tilanteen tälläiseksi.
Tuo oman tilan antaminen on kyllä totta. Itsestäkin tuntuisi kuin tekisi mieli olla päivä tai pari ilman mitään viestittelyä. Ja ne hyvää yötä sun muut jutut tuntuu pakkopullalta sen takia. Mutta sitten toisaalta, seurustelin myöskin yhden ihmisen kanssa jonkin aikaa jonka kanssa saattoi mennä toista viikkoa ilman mitään viestejä. Sekin kuoli kyllä hyvin pian yhdessä vietettyjen tuntien valossa, vaikka sinänsä kestikin pitkään jos miettii alkamis- ja loppumispäivämäärää.
Mutta siis anyway, mielestäni voit olla tyytyväinen jos ainoa ongelmasi on ettet saa enää rakkaudentunnustuksia joka tunti. Sitten vasta on syytä huoleen, jos ko. nainen ei halua tavata sinua, ei halua että kosket häntä, ei suostu seksiin (tai näkyy naamasta että se on pakkopullaa) tai jos tappelette jatkuvasti jostain. Sitä älä tee, että lähdet syyttelemään tai kyselemään tätä passiivisuutta. Se meinaan kuulemma ahdistaa jos epäilet hänen rakkauttaan.
Silti, sen voin sanoa tämän kokemuksen pohjalta, että jos et tunne oloasi onnelliseksi niin ota se kolmaskin jalka alle ja juokse karkuun minkä kintuistasi pääset! Tuskin meinaan tulee ainakaan parempaan suuntaan menemään jatkossakaan. - 22
En ymmärrä, miksi pitäisi tekstata joka päivä monta kertaa. Voisin kuvitella, että monia naisia pelottaa tuollainen vaatimus.
- nainen 79
"Olen läpi käynyt useampia suhteita ja alussa kaikki loppui vain naisten ilmoitteluun milloin suoraan päin naamaa tai tekstareilla ettei enään kiinnosta muutaman viikon tai kuukauden jälkeen."
Mielestäni tuossa ei ole mitään muuta ihmeellistä kuin se, että kutsut näitä tuttavuuksia suhteiksi. Nuo parin viikon tai kuukauden jututhan ovat varsin yleisiä, eihän sitä nyt ensitreffeillä vielä toiseen tutustu niin paljon että tietäisi onko yhteistä tulevaisuutta. Tuommoinen parin viikon tai kuukauden tapailu sen sijaan selvittää aika hyvin että onko aineksia parisuhteeseen.
"Joo olen suhteilla rikottu"
Et ole millään suhteilla rikottu, olet tapaillut naisia, ja jutuista ei ole suhteita kehkeytynyt. Aivan tavallista, tapahtuu melkein kaikille. Vaikuttaakin että tuo sinun avioliittosi on ollut ainut varsinainen suhde jossa olet ollut.
Vaikuttaa että etenet näissä jutuissa aivan liian nopeasti, kuvittelet alusta asti että menossa on joku vuosisadan rakkaustarina, vaikka olette vasta tutustumisvaiheessa. Eihän mikään parin viikon juttu ole vielä parisuhde!
"Pelkäänkö turhaan sillä kukaan ei vaan voi käsittää sitä kuinka pahalta se tuntuu kun annetaan ymmärtää, rakastuu ja sydän särjetään."
Hyvänen aika, kyllähän sinun ikäisen ihmisen pitäisi ymmärtää miten nämä jutut toimii. No kerron kuitenkin jos et tiedä: Ensin tavataan ja kiinnostutaan toisistaan, sitten tapaillaan ja tutustutaan, ihastutaan, jos menee hyvin juttu syvenee seurusteluksi ja menee siitä eteenpäin ja sitten se rakkauskin leimahtaa. Sulla tämäkin juttu on edennyt vasta tähän tutustumisvaiheeseen, ette te missään parisuhteessa ole.
Jarrua vaan päälle tulevaisuudessa. Ja unohda se että joka hetki pitäisi toisissaan nyhjätä tai viestitellä. Itse ainakin tulisi hulluksi jos mieheltä tulisi parin tunnin välein viesti että mitä kuuluu?- hhhhhhhh
Jotkut ihastuvat nopeammin kuin toiset. Ei sitä voi yleistää niin, että olisi olemassa aina joku tietty kaava.
- nainen 79
hhhhhhhh kirjoitti:
Jotkut ihastuvat nopeammin kuin toiset. Ei sitä voi yleistää niin, että olisi olemassa aina joku tietty kaava.
toki voi erittäin nopeasti, mutta varsinainen rakkaus ei syty parissa viikossa. Aloittaja selvästi on ollut erittäin ihastunut näihin naisiin ja luultavasti naisetkin häneen. Mutta ei ne sentään mitään parisuhteita ole olleet nämä parin viikon jutut. Tämän takia hänen pitäisi oppia ottamaan vähän kevyemmin nämä hylkäykset ja ymmärtää että tuo on ihan normaalia.
- n
sitä oikeaa, aloita varovaisemmin, tapailet harvakseltaan. Ei se ulkonäöstä eikä hyvätapaisuudesta ole kiinni, pitää löytyä kipinä. Kun olette tutustuneet paremmin, sitten voit kysyä ystävän toiveita. Varmin tapa tuhota suhde on liian tiivis yhteydenpito.
Et vain malta odottaa. Minun ihannemieheni olisi sellainen, että seurustelu alkaisi vähitellen, ja mies jaksaisi odottaa kunnes luottamus kehittyy, sitten vasta oltaisiin yöt yhdessä. Naisen yksityisyyttä pitää kunnioittaa, koska se on tärkeämpää ainakin alussa, jos pyydän lähtemään, eikä mies lähde, osakkeet putoavat. Toisaalta en itsekään ikinä esim. pyytäisi mieheltä hänen asuntonsa avaimia. - -moimoi-
Samaa mieltä mitä moni muu tässä ketjussa. Tunteet kyllä hiipuisivat, jo mies tykittäisi useilla tekstareilla päivässä, eikä antaisi yhtään aikaa hengähtää. Kun toiseen luottaa, riittää hyvin vaikka iltaviesti missä toivotetaan hyvät yöt tms mukavaa. Takertuminen toiseen voi olla mustasukkaisuutta jota et tunnista itsestäsi tai itsetunnon heikkoutta. Sen oikeankin kohdalla annetaan toiselle tilaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575960
- 1145545
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465237Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323235- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151811